Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт даху корпусу №4 санаторію ”Одеса” СБ України, розташованого за адресою: м. Одеса, Французький бульвар, 52
Очікувана вартість
1 337 131,00 UAH
UA-2022-07-22-006598-a 7a4f6431d2fd440a9906ffb5eeb9ed3d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Олександрович Калінін

+380487465188 sanatoriyzakupki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Санаторій "Одеса" Служби безпеки України
Код ЄДРПОУ: 20000025
Вебсайт: http://ssu.gov.ua
Місцезнаходження: 65067, Україна , Одеська обл., м. Одеса, Французький бульвар, 52
Контактна особа: Сергій Олександрович Калінін
+380487465188
sanatoriyzakupki@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2022 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2022 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2022 00:00
Початок аукціону: 02 серпня 2022 14:12
Очікувана вартість: 1 337 131,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 685,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт даху корпусу №4 санаторію ”Одеса” СБ України, розташованого за адресою: м. Одеса, Французький бульвар, 52
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65067, Україна, Одеська область, місто Одеса, Французький бульвар, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт (в письмовій та електронній версіях) по формі № КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт (в письмовій та електронній версіях) по формі № КБ-3 з використанням програмного комплексу АВК-5, підписаних уповноваженими представниками сторін, проміжними платежами за фактично виконані роботи протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання Замовником актів та довідок, в межах наявних фінансових ресурсів на рахунку Замовника, з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2022 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМФОРТ СРК" 956 992,00
UAH з ПДВ
956 992,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ПАУЕР БУД" 1 198 900,00
UAH з ПДВ
1 192 214,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛМАЗ" 1 270 458,00
UAH з ПДВ
1 198 857,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШЕВЧЕНКО МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 1 230 435,79
UAH з ПДВ
1 223 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 серпня 2022 14:05
Електронний підпис
01 серпня 2022 14:05
Витяг ПДВ.PDF
01 серпня 2022 14:05
Статут.PDF.p7s
01 серпня 2022 14:05
Протокол № 3.PDF
01 серпня 2022 14:05
Ліцензія.PDF.p7s
01 серпня 2022 14:05
Статут.PDF
01 серпня 2022 14:05
Виписка 2021 р..PDF
01 серпня 2022 14:05
Наказ № 5 від 01.11.2018 р..PDF
01 серпня 2022 14:05
Виписка 2021 р..PDF.p7s
01 серпня 2022 14:05
Ліцензія.PDF
01 серпня 2022 14:05
Протокол № 3.PDF.p7s
01 серпня 2022 14:05
Витяг ПДВ.PDF.p7s
01 серпня 2022 14:05
Цінова пропозиція.PDF
01 серпня 2022 14:05
Лист згода обраб.PDF.p7s
01 серпня 2022 14:05
Інформаційна довідка.PDF
01 серпня 2022 14:05
Довідка субподряд.PDF
01 серпня 2022 14:05
Довідка аналог. робіт.PDF
01 серпня 2022 14:05
Цінова пропозиція.PDF.p7s
01 серпня 2022 14:05
Довідка працівники.PDF.p7s
01 серпня 2022 14:05
Довідка субподряд.PDF.p7s
01 серпня 2022 14:05
Довідка працівники.PDF
01 серпня 2022 14:05
Лист згода договір.PDF.p7s
01 серпня 2022 14:05
Лист згода обраб.PDF
01 серпня 2022 14:05
Лист згода договір.PDF

Публічні документи

01 серпня 2022 20:43
Електронний підпис
01 серпня 2022 20:41
Цінова пропозиція30.pdf
01 серпня 2022 20:41
витяг ПДВ.pdf
01 серпня 2022 20:41
Витяг 21-09.pdf
01 серпня 2022 20:41
Опис 21_09.pdf
01 серпня 2022 20:41
Аналог. договори30.pdf
01 серпня 2022 20:41
статут.pdf
01 серпня 2022 20:41
Наказ.pdf
01 серпня 2022 20:41
Рішення.pdf
01 серпня 2022 20:41
Акт огляду.pdf
01 серпня 2022 20:41
Довідка працівники30.pdf
01 серпня 2022 20:41
Листи, довідки30.pdf
01 серпня 2022 20:41
Довідка обладнання30.pdf
01 серпня 2022 20:41
Рішення 1-21_09.pdf
01 серпня 2022 20:41
Субпідряд.pdf

Публічні документи

12 серпня 2022 13:09
Протокол_пидприємства.pdf
12 серпня 2022 13:09
Наказ на директора.pdf
12 серпня 2022 13:09
Лицензия Алмаз.pdf
12 серпня 2022 13:09
Довідка_повноваження.pdf
01 серпня 2022 12:02
Електронний підпис
01 серпня 2022 12:02
1-1_Цінова пропозиціяі.pdf
01 серпня 2022 12:02
1-5-1 Договор аналог 1.pdf
01 серпня 2022 12:02
1-11 Проект договору..pdf
01 серпня 2022 12:02
Справка об откр сч.pdf
01 серпня 2022 12:02
1-10 Гарантийний лист.pdf
01 серпня 2022 12:02
Виписка_1.pdf
01 серпня 2022 12:02
1-4 Дов працівникиі.pdf
01 серпня 2022 12:02
Устав АЛМАЗ 2021.pdf
01 серпня 2022 12:02
Протокол_пидприємства.pdf
01 серпня 2022 12:02
Наказ на директора.pdf
01 серпня 2022 12:02
1-5-3 Акт вик робіт.pdf
01 серпня 2022 12:02
Лицензия Алмаз.pdf
01 серпня 2022 12:02
1-3 Дов обладнанняі.pdf
01 серпня 2022 12:02
1-5-3 Договор аналог 2.pdf
01 серпня 2022 12:02
9_1_Довідка_ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМФОРТ СРК"

ТОВ "КОМПАНІЯ ПАУЕР БУД"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛМАЗ"

ФОП "ШЕВЧЕНКО МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМФОРТ СРК"
#40375936
Відхилено 956 992,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2022 16:42
ТОВ "КОМПАНІЯ ПАУЕР БУД"
#43692038
Відхилено 1 192 214,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2022 15:39
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛМАЗ"
#23861213
Переможець 1 198 857,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2022 12:31

Документи

03 серпня 2022 16:42
Електронний підпис

Документи

10 серпня 2022 15:39
Електронний підпис

Документи

12 серпня 2022 12:31
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2022 12:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛМАЗ"
#23861213
1 198 857,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 серпня 2022 12:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 10:02
Електронний підпис зміни до договору
12 вересня 2022 14:31
Додаткова угода_4_145_0001.pdf зміни до договору
12 вересня 2022 14:25
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2022 15:44
Додаткова угода №3_0001.pdf зміни до договору
30 серпня 2022 15:03
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2022 15:41
Протокол 143_0001.pdf зміни до договору
26 серпня 2022 15:37
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2022 15:35
Протокол 143_0001.pdf зміни до договору
26 серпня 2022 15:26
ДУ 2 до Договору 145 (2).pdf зміни до договору
26 серпня 2022 15:26
Електронний підпис зміни до договору
24 серпня 2022 15:19
Додаткова угода №2_145.pdf зміни до договору
24 серпня 2022 15:15
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2022 13:31
Додаткова угода 1_145_0001.pdf зміни до договору
18 серпня 2022 13:30
Електронний підпис укладений
18 серпня 2022 11:55
Договір 145..pdf укладений
18 серпня 2022 11:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1) Згідно п. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України та пунктом 3 частини 5 ст.41 Закону України «Про Публічні закупівлі» внести зміни до Договору підряду та викласти у наступній редакції пункт 17.6 Договору: 17.6. У разі розірвання Договору в зв’язку з оголошенням Підрядника банкрутом та за обставинами, визначеними в п. 16.3. Договору, Підрядник протягом 10 днів після прийняття відповідного рішення за актом передає Замовнику будівельний майданчик, виконані роботи, устаткування. 2) Згідно п. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України та пунктом 3 частини 5 ст.41 Закону України «Про Публічні закупівлі» внести зміни до Договору підряду та видалити пункт 17.9, внаслідок чого пункти 17.9-17.10 будуть викладені у наступній редакції, пункт 17.11 - вилучений.
Номер договору про закупівлю: 145
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
24 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1) Згідно п. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України та пунктом 3 частини 5 ст.41 Закону України «Про Публічні закупівлі» через технічну помилку внести зміни до Договору підряду №145 від «18» серпня 2022 року (далі за текстом – Договір) та викласти у наступній редакції пункт 2.2 Договору: 2.2 Зазначена Договірна ціна є твердою і складає: 1 198 857,00 (один мільйон сто дев’яносто вісім тисяч вісімсот п’ятдесят сім 00 копійок) гривень, у тому числі ПДВ 199 809,50 (сто дев’яносто дев’ять тисяч вісімсот дев’ять 50 копійок) гривень. 2) Згідно п. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України та пунктом 3 частини 5 ст.41 Закону України «Про Публічні закупівлі» Протокол погодження договірної ціни (Додаток № 1до Договору), Договірна ціна (Додаток № 2 до Договору), Локальний кошторис (Додаток № 4 до Договору), Графік фінансування робіт (Додаток № 6до Договору) викласти в новій редакції, що додається у вигляді додатків та є невід’ємною частиною до цієї Додаткової угоди:
Номер договору про закупівлю: 145
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Здійснити повторну публікацію Додаткової угоди №2 від «23» серпня 2022 року до договору підряду №145 від «18» вересня 2022 року укладеного між Санаторієм «Одеса» та ПП «Алмаз» згідно предмету: «Капітальний ремонт даху корпусу №4 санаторію ”Одеса” СБ України, розташованого за адресою: м. Одеса, Французький бульвар,52" Код ДК 021:2015  «45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт» ID: UA-2022-07-22-006598-a недозавантаження (технічна помилка) всіх файлів відповідно до вимог Закону.
Номер договору про закупівлю: 145
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Через технічну помилку внести зміни в Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2022-07-22-006598-a Дата формування звіту: 18 серпня 2022 до Закупівлі , а саме пункт: Сума, визначена в договорі про закупівлю: 1 198 857,00 UAH (в тому числі ПДВ 199 809,00 UAH) внести зміни і викласти в наступній редакції: Сума, визначена в договорі про закупівлю: 1 198 857,00 UAH (в тому числі ПДВ 199 809,50 UAH) відповідно до Додаткової угоди №2 від «23» серпня 2022 року до договору підряду №145 від «18» вересня 2022 року укладеного між Санаторієм «Одеса» та ПП «Алмаз»
Номер договору про закупівлю: 145
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол 143
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України та пунктом 3 частини 5 ст.41 Закону України «Про Публічні закупівлі» внести зміни до Договору підряду № 145 від «18» серпня 2022 року (далі за текстом – Договір) та викласти у новій редакції пункт 2.1 Договору та реквізити підрядника
Номер договору про закупівлю: 145
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 145
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2022 — 20 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 198 857,00
UAH (в тому числі ПДВ 199 809,50 UAH)