Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дрова паливні середньої породи
Очікувана вартість
321 957,60 UAH
UA-2022-07-22-006566-a 64a1d8a84218411cabeafae82757dd3b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вербельчук Олена Володимирівна

380964462279 verbelchuk1982@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури та туризму Олевської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41247756
Місцезнаходження: 11001, Україна , Житомирська обл., м.Олевськ, ВУЛИЦЯ СВЯТО-МИКОЛАЇВСЬКА, будинок 34.
Контактна особа: Вербельчук Олена Володимирівна
380964462279
verbelchuk1982@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до неї замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, у разі наявності підстав, що передбачені ч.2 ст.40 Закону, в тому числі, якщо:
- якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Згідно з п.8 ч.6 ст.40 Закону, повідомлення про намір укласти договір повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Закупівлю «Дрова паливні середньої породи», 03410000-7 Деревина за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника було двічі відмінено, в зв’язку з поданням до участі менше двох пропозицій (звіт про результати проведення процедури закупівлі №1: UA-2022-06-03-005691-a та звіт про результати проведення процедури закупівлі №2: UA-2022-06-23-004731-a. Відповідно до п.1 ч.2 ст.40 Закону, Замовник має право застосувати переговорну процедуру закупівлі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
На підставі п.1 ч.2 ст.40 Закону, Замовником встановлено наявність підстав для застосування переговорної процедури на закупівлю «Дрова паливні середньої породи», 03410000-7 Деревина за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника. Перелік документів, що підтверджують наявність підстав застосування переговорної процедури закупівлі: звіт про результати проведення процедури закупівлі №1: UA-2022-06-03-005691-a та звіт про результати проведення процедури закупівлі №2: UA-2022-06-23-004731-a.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2022 15:50
Оскарження наміру укласти договір: 02 серпня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
329.2 метри кубічні
Дрова паливні середньої породи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

22 липня 2022 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2022 15:36
Звіт №2.pdf
22 липня 2022 15:36
Звіт №1.pdf
22 липня 2022 15:35
Протокол №15 від 22.07.22.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-08-01-000011 ● 1db940945df64460b79132da1284fab4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 серпня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 серпня 2022 16:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

01.08.2022
№ 20-З

Житомир

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК



Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.08.2022 №20-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
21. UA-2022-07-22-006566-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-08-08 15:18:39

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Дрова паливні середньої породи» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-07-22-006566-a та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення та копій документів.
Поясніть, чи установлені Відділом культури та туризму Олевської міської ради (далі – Замовник) вимоги (перелік документів) до учасника ДП "Олевський лісгосп АПК", зокрема, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, кваліфікаційні критерії, вимоги про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону, тощо, а також чи вимагалось під час проведення переговорів надання вказаним учасником документально підтвердженої інформації (перелік документів), що підтверджують відповідність учасника переговорів встановленим вимогам.
Якщо, вимоги встановлювалися, то надайте документи (протоколи переговорів, листи, запрошення на переговори, тощо), що підтверджують встановлення Замовником вимог до учасника переговорів та встановлення переліку документів, що підтверджують відповідність установленим вимогам, з наданням копії поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника ДП "Олевський лісгосп АПК" (в тому числі супровідного листа з відміткою Замовника про отримання), якому Замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування вищевказаної переговорної процедури закупівель.
Також, просимо надати усі протоколи засідання Уповноваженої особи щодо стосуються прийняття щодо проведення переговорної процедури закупівель, в тому числі протоколи, що стосуються затвердження додатку до річного плану, в якому міститься інформація щодо вищевказаної закупівлі.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-08-10 12:16:12

Відповідь на запит про надання пояснень:

08.08.2022р. в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro надійшов запит від Управління північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області щодо надання пояснення. Пояснення (інформацію,документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснення.
20.07.2022р. Відділом культури та туризму Олевської міської ради було надіслано Запрошення № 107/1-12 від 20.07.2022р. ДП «Олевський лісгосп АПК» ЖОКАП Житомироблагроліс» щодо участі в переговорній процедурі закупівлі «Дрова паливні середньої породи» 03410000-7 Деревина за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, в якому було зазначено перелік документів, що мають бути подані у складі пропозиції учасника, зокрема, щодо вартості предмета закупівлі, технічна якісна та кількісна характеристика предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, відповідна технічна специфікація предмета закупівлі, а також вимоги про відсутність підстав для відмови учаснику відповідно до частини першої ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» в Запрошені також вказані підстави для проведення переговорної процедури закупівлі.
Також підчас проведення переговорів 20.07.2022р. щодо закупівлі «Дрова паливні середньої породи» 03410000-7 Деревина за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, учасником ДП «Олевський лісгосп АПК» ЖОКАП Житомироблагроліс» було надано всі необхідні документи, що вимагалися в запрошені для участі у переговорній процедурі закупівлі, які підтверджують відповідність встановленим вимогам.
Перелік документів до відповіді на запит про надання пояснень:
Протокол УО №14 (затвердження річного плану)
Додаток до річного плану
Запрошення № 107/1-11 щодо участі в переговорній процедурі закупівлі
Протокол №1 про проведення переговорів
Супровідний лист на пакет документів від Учасника (+ пакет документів від учасника)
Протокол УО №15 ( встановлення підстав для застосування переговорної процедури + рішення укласти договір)

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами проведеного Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області моніторингу (ID моніторингу UA-M-2022-08-01-000011) закупівлі за предметом: "Дрова паливні середньої породи" 34120000-4 Деревина за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника"(ID закупівлі: UA-2022-07-22-006566-a) та відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі " відділ культури та туризму Олевської міської ради (далі - Замовник) повідомляє, що визнає встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму усунення таких порушень внаслідок виконання договору про закупівлю, керуючись статями 5 та 10 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", статтею 8 Закону України "Про публічні закупівлі" Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов'язує здійснити заходи,направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом 5 робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про вжиття таких заходів. В ході перевірки Держаудитслужбою в Житомирській області виявлено помилку при підписанні закупівлі за предметом "Дрова паливні середньої породи"34120000-4 Деревина за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника"(ID закупівлі: UA-2022-07-22-006566-a) удосконаленим електронним підписом (УЕП), який в розумінні Закону України "Про електронні довірчі послуги" не є кваліфікованим електронним підписом (КЕП) чим недотримано вимоги пункту 3 Порядку №1082 В зв'язку з цим, було видано наказ начальника відділу культури та туризму Олевської міської ради №130-К від 16.08.2022 року "Про оголошення догани Вербельчук Олені" Даним наказом оголошено догану Вербельчук Олені Володимирівні, уповноваженій особі, бухгалтеру І категорії централізованої бухгалтерії відділу культури та туризму, а також Вербельчук Олену Володимирівну зобов'язали забезпечити сумлінне виконання своїх посадових обов'язків та недопущення в подальшому порушень виконавської дисципліни.

2022-08-17 17:50:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 12 серпня 2022
Кінцевий строк оскарження: 27 серпня 2022

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893.) • усунуто

Порушення усунуто шляхом оголошення догани.

2022-08-18 09:38:12

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Олевський лісгосп АПК"
#05418483
Переможець 321 957,60
UAH з ПДВ
22 липня 2022 15:50

Документи

22 липня 2022 15:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2022 15:50

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "Олевський лісгосп АПК"
#05418483
321 957,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 липня 2022 15:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2022 16:48
Д.У. до Договору №7 від 03.08.2022.pdf зміни до договору
28 жовтня 2022 16:12
Електронний підпис укладений
04 серпня 2022 10:22
Договір № 7 від 03.08.2022р.pdf укладений
04 серпня 2022 10:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі згідно Договору, відповідно Специфікацію (додаток 1 до Договору) та «Перелік закладів відділу культури та туризму Олевської міської ради, в які відбуватиметься поставка товару » (додаток 2 до Договору) викласти в новій редакції: 2. Зменшити суму договору на 202,09 грн (Двісті дві гривні 09 грн.) 3. Внести зміни до пункту 3.1 розділу ІІІ. договору «Ціна договору», виклавши його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього договору становить 321755,51 грн. (Триста двадцять одна тисяча сімсот п’ятдесят п’ять гривень 51 копійка), в тому числі ПДВ 53625,92 грн. (П’ятдесят три тисячі шістсот двадцять п’ять гривень 92 копійки.);
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML