Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт благоустрою території меморіального парку за адресою: село Зарічани, Житомирського району, Житомирської області»
Очікувана вартість
2 670 747,60 UAH
UA-2022-07-22-006382-a ● 003f7e3748a24369ab0c4a9bfe4630b2
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Станишівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04348444 |
Місцезнаходження: | 12430, Україна , Житомирська обл., Житомирський р-н, с. Станишівка, Вул. Кооперативна, 3 |
Контактна особа: |
Оксана Заруцька +380976845514, +380412558505 o.zarutska_@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 липня 2022 15:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 серпня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 серпня 2022 12:00 |
Початок аукціону: | 12 серпня 2022 15:23 |
Очікувана вартість: | 2 670 747,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Мова (мови), якою (якими) повинна готуватись тендерна пропозиція - українська. Обсяги та місце виконання робіт - відповідно до технічного завдання ТД (Додаток №2 до ТД) та проектно-кошторисної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт благоустрою території меморіального парку за адресою: село Зарічани, Житомирського району, Житомирської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12440, Україна, Житомирська область, село Зарічани Житомирського району, територія меморіального парку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | За наявності бюджетного фінансування Замовник має право, але не зобов’язаний, перерахувати Підряднику попередню оплату (авансу) для виконання робіт річного обсягу передбаченого проектно-кошторисною документацією на розрахунковий рахунок Підрядника у розмірі до 30% (тридцяти відсотків) від розміру фінансування відповідного року, наведеного у п.3.1. Договору, а саме: 138 450,00 грн. (сто тридцять вісім тисяч чотириста п’ятдесят гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ 23 075,00 грн., що передбачено Постановою Кабінету Міністрів України від 08.02.2021 року №97 «Про внесення Про внесення зміни до пункту 15-1 постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641». | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі тільки за фактично виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. Сума бюджетних асигнувань на 2022 рік становить 461 500,00 грн. (чотириста шістдесят одна тисяча п’ятсот гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ – 76 916,67 грн. (сімдесят шість тисяч дев’ятсот шістнадцять гривень 67 копійок). | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Подання декларації
Дата подання: 29 липня 2022 11:54
Дата відповіді: 29 липня 2022 15:57
Шановний Замовник.
Відповідно до вимог пункту 6.2. Розділу ІІІ Тендерної документації Ви вимагаєте подання Учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції копію дозволу або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством та є необхідним для виконання робіт. У разі відсутності дозволу та/або ліцензії необхідно надати підтвердження наявності таких документів у субпідрядних організацій.
Відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» здійснення господарської діяльності з будівництва об’єктів, що класом наслідків відповідальності належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) можуть здійснюватися на підставі Декларації про провадження господарської діяльності замість ліцензії.
Чи достатньо буде подання вищезазначеної декларації Учасником в складі пропозиції на виконання пункту 6.2. Розділу ІІІ ТД?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: « Шановний учасник:
Відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» (далі Постанова №314) у період воєнного стану здійснення господарської діяльності з будівництва об’єктів, що класом наслідків відповідальності належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) може здійснюватися на підставі Декларації про провадження господарської діяльності, що містить відомості згідно з додатком 1 Постанови №314 замість ліцензії.
Разом з тим, п.3 Постанови №314 встановлено, що суб’єкти господарювання, які набули право на провадження господарської діяльності на підставі декларації, у разі відсутності відповідних дозвільних документів (документи дозвільного характеру, ліцензії та/або інші результати надання публічних послуг), невідкладно, але не пізніше одного місяця після припинення чи скасування воєнного стану звертаються до відповідних органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг і отримують відповідні дозвільні документи в порядку, строки та на умовах, передбачених законодавством, без зупинення (припинення) їх діяльності.
Таким чином, відповідно до вимог чинного законодавства, на час подання Вами тендерної пропозиції буде достатнім подання Вами вищезазначеної декларації у складі своєї пропозиції. Проте, у разі визнання Вас переможцем та, відповідно укладення договору про закупівлю робіт, після припинення чи скасування воєнного стану Учасник зобов’язаний буде надати замовнику відповідну ліцензію. Ненадання відповідної ліцензії у визначений термін буде підставою для розірвання діючого договору про закупівлю робіт.
Дякую за запитання».
Відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» (далі Постанова №314) у період воєнного стану здійснення господарської діяльності з будівництва об’єктів, що класом наслідків відповідальності належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) може здійснюватися на підставі Декларації про провадження господарської діяльності, що містить відомості згідно з додатком 1 Постанови №314 замість ліцензії.
Разом з тим, п.3 Постанови №314 встановлено, що суб’єкти господарювання, які набули право на провадження господарської діяльності на підставі декларації, у разі відсутності відповідних дозвільних документів (документи дозвільного характеру, ліцензії та/або інші результати надання публічних послуг), невідкладно, але не пізніше одного місяця після припинення чи скасування воєнного стану звертаються до відповідних органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг і отримують відповідні дозвільні документи в порядку, строки та на умовах, передбачених законодавством, без зупинення (припинення) їх діяльності.
Таким чином, відповідно до вимог чинного законодавства, на час подання Вами тендерної пропозиції буде достатнім подання Вами вищезазначеної декларації у складі своєї пропозиції. Проте, у разі визнання Вас переможцем та, відповідно укладення договору про закупівлю робіт, після припинення чи скасування воєнного стану Учасник зобов’язаний буде надати замовнику відповідну ліцензію. Ненадання відповідної ліцензії у визначений термін буде підставою для розірвання діючого договору про закупівлю робіт.
Дякую за запитання».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-07-22-006382-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП Елітбуд-1, Код ЄДРПОУ:33555092
Дата подання: 22 серпня 2022 12:08
Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Неправомірне прийняття рішення про відхилення учасника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 серпня 2022 15:54
« Шановний учасник:
Повідомляю, що Ваша вимога від 22.08.2022 року прийнята до розгляду.
Роз’яснюємо, що тендерна документація – це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Саме в тендерній документації замовник описує роботи, у яких має потребу, і вимоги до учасника, з яким бажає укласти договір про закупівлю, зокрема які ресурси повинні бути в наявності, для забезпечення замовникові належного виконання договірних зобов’язань в подальшому. При цьому, замовник керується проектно-кошторисною документацією, розробленою проектантом.
Щоб взяти участь у тендері, учасники мають надати замовникові пакет документів, перелік яких установлюється в ТД.
Невідповідність пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації – це підстава для відхилення його пропозиції (абзац 1 пункту 2 частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Невідповідність одній із вимог, визначеній у тендерній документації, є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Вимоги тендерної документації учасниками не оскаржувались, а тому тендерна пропозиція учасників повинна повністю відповідати визначеним вимогам.
Як зазначалось попередньо, у протоколі уповноваженої особи № 104 від 18.08.2022 подані Вами локальні кошториси на будівельні роботи №07-01-01, №07-01-07 не відповідали умовам тендерної документації, а саме - Додатку №2 (технічне завдання) до тендерної документації.
Крім цього, на виконання вимог п. 19) ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у підпункті 2.1. пункту 2 (Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних) розділу V (ОЦІНКА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) тендерної документації встановлено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме на виконання вимог викладених в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах, відсутність на окремих документах підпису або печатки учасника. Також, зазначено Перелік формальних помилок, відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15.04.2020р., а саме:
1) Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині:
уживання великої літери;
уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні;
використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови;
зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах;
застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок;
написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс;
нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі).
2) Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
3) Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
4) Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
5) У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
6) Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
7) Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
8) Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
9) Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо).
10) Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані).
11) Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною.
12) Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
Проте, замовником не було прийнято рішення про визнання вказаної помилки формальною (несуттєвою), оскільки у замовника була наявна обгрунтована підстава для відхилення тендерної документації даного учасника, а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Аргументи, наведені у змісті вимоги від 22.08.2022 року, не спростовують висновки уповноваженої особи, оскільки певні види робіт є суттєвими помилками, які впливають на зміст тендерної пропозиції та не можуть вважатися формальними (несуттєвими) помилками у відповідності до п.2.1.ТД.
Підсумовуючи вказане вище, вважаю, що відхилення тендерної пропозиції ПП Елітбуд-1 (33555092) по закупівлі за предметом «Капітальний ремонт благоустрою території меморіального парку за адресою: село Зарічани, Житомирського району, Житомирської області», код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (ідентифікатор закупівлі UA-2022-07-22-006382-a) на підставі абзацу 1 пункту 2) частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації) було обґрунтованим та законним.
Враховуючи вищезазначене, керуючись нормами чинного законодавства, повідомляю, що Ваша вимога від 22.08.2022р. не підлягає задоволенню.
В разі незгоди ви маєте право оскаржити дане рішення в установленому Законом порядку.»
Повідомляю, що Ваша вимога від 22.08.2022 року прийнята до розгляду.
Роз’яснюємо, що тендерна документація – це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Саме в тендерній документації замовник описує роботи, у яких має потребу, і вимоги до учасника, з яким бажає укласти договір про закупівлю, зокрема які ресурси повинні бути в наявності, для забезпечення замовникові належного виконання договірних зобов’язань в подальшому. При цьому, замовник керується проектно-кошторисною документацією, розробленою проектантом.
Щоб взяти участь у тендері, учасники мають надати замовникові пакет документів, перелік яких установлюється в ТД.
Невідповідність пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації – це підстава для відхилення його пропозиції (абзац 1 пункту 2 частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Невідповідність одній із вимог, визначеній у тендерній документації, є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Вимоги тендерної документації учасниками не оскаржувались, а тому тендерна пропозиція учасників повинна повністю відповідати визначеним вимогам.
Як зазначалось попередньо, у протоколі уповноваженої особи № 104 від 18.08.2022 подані Вами локальні кошториси на будівельні роботи №07-01-01, №07-01-07 не відповідали умовам тендерної документації, а саме - Додатку №2 (технічне завдання) до тендерної документації.
Крім цього, на виконання вимог п. 19) ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у підпункті 2.1. пункту 2 (Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних) розділу V (ОЦІНКА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) тендерної документації встановлено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме на виконання вимог викладених в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах, відсутність на окремих документах підпису або печатки учасника. Також, зазначено Перелік формальних помилок, відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15.04.2020р., а саме:
1) Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині:
уживання великої літери;
уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні;
використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови;
зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах;
застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок;
написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс;
нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі).
2) Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
3) Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
4) Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
5) У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
6) Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
7) Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
8) Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
9) Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо).
10) Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані).
11) Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною.
12) Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
Проте, замовником не було прийнято рішення про визнання вказаної помилки формальною (несуттєвою), оскільки у замовника була наявна обгрунтована підстава для відхилення тендерної документації даного учасника, а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Аргументи, наведені у змісті вимоги від 22.08.2022 року, не спростовують висновки уповноваженої особи, оскільки певні види робіт є суттєвими помилками, які впливають на зміст тендерної пропозиції та не можуть вважатися формальними (несуттєвими) помилками у відповідності до п.2.1.ТД.
Підсумовуючи вказане вище, вважаю, що відхилення тендерної пропозиції ПП Елітбуд-1 (33555092) по закупівлі за предметом «Капітальний ремонт благоустрою території меморіального парку за адресою: село Зарічани, Житомирського району, Житомирської області», код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (ідентифікатор закупівлі UA-2022-07-22-006382-a) на підставі абзацу 1 пункту 2) частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації) було обґрунтованим та законним.
Враховуючи вищезазначене, керуючись нормами чинного законодавства, повідомляю, що Ваша вимога від 22.08.2022р. не підлягає задоволенню.
В разі незгоди ви маєте право оскаржити дане рішення в установленому Законом порядку.»
Номер вимоги: UA-2022-07-22-006382-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "КОМПАНІЯ РОС", Код ЄДРПОУ:36104970
Дата подання: 29 серпня 2022 13:58
Неправомірне відхилення пропозиції
Відповідно до Протоколу № 109 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Станишівської сільської ради Житомирського району Житомирської області від 26.08.2022 року було відхилено тендерну пропозицію Приватного підприємства «Компанія РОС».
Тендерна пропозиція Приватного підприємства «Компанія РОС» відхилена через ненадання учасником відповідних дозвільних документів на підтвердження тієї обставини, що він має право здійснювати господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з значними наслідками.
Але дане твердження є помилковим так, як учасником Приватним підприємством «Компанія РОС» в складі тендерної пропозиції надано Декларацію про провадження господарської діяльності № 23 від 26.07.2022 року з відміткою про її прийняття
Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану», суб’єкт господарювання набуває право на провадження господарської діяльності на підставі декларації з моменту її подання до центру надання адміністративних послуг. Способів підтвердження даної декларації в вищезазначеному нормативному акті жодним чином не визначено.
Додатково Вами було надано роз’яснення, щодо даного питання
Відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» (далі Постанова №314) у період воєнного стану здійснення господарської діяльності з будівництва об’єктів, що класом наслідків відповідальності належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) може здійснюватися на підставі Декларації про провадження господарської діяльності, що містить відомості згідно з додатком 1 Постанови №314 замість ліцензії. Разом з тим, п.3 Постанови №314 встановлено, що суб’єкти господарювання, які набули право на провадження господарської діяльності на підставі декларації, у разі відсутності відповідних дозвільних документів (документи дозвільного характеру, ліцензії та/або інші результати надання публічних послуг), невідкладно, але не пізніше одного місяця після припинення чи скасування воєнного стану звертаються до відповідних органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг і отримують відповідні дозвільні документи в порядку, строки та на умовах, передбачених законодавством, без зупинення (припинення) їх діяльності. Таким чином, відповідно до вимог чинного законодавства, на час подання Вами тендерної пропозиції буде достатнім подання Вами вищезазначеної декларації у складі своєї пропозиції.»
Прошу звернути увагу, що при наданні роз’яснення Вами чітко визначено подання лише декларації без будь-яких додаткових документів.
З урахуванням вищевикладеного, керуючись приписами Закону України «Про публічні закупівлі» Вами неправомірно було відхилено тендерну пропозиції учасника, який виконав наданні Вами роз’яснення та вимоги Тендерної документації.
Право учасника на виконання робіт підтверджено в повному обсязі згідно вимог чинного законодавства України.
З урахуванням чого вимагаємо скасувати безпідставно прийняте рішення оформлене Протоколом № 109 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Станишівської сільської ради Житомирського району Житомирської області від 26.08.2022 та постановити нове рішення яким прийняти пропозицію ПП «Компанія РОС».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 серпня 2022 11:23
« Шановний учасник:
Повідомляю, що Ваша вимога від 29.08.2022 року прийнята до розгляду.
Роз’яснюємо, що тендерна документація – це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Саме в тендерній документації замовник описує роботи, у яких має потребу, і вимоги до учасника, з яким бажає укласти договір про закупівлю.
Як вже зазначалось, у підпункті 6.2. пункту 6 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції)) ТД зазначено, що учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції копію дозволу або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством та є необхідним для виконання робіт. У разі відсутності дозволу та/або ліцензії необхідно надати підтвердження наявності таких документів у субпідрядних організацій.
Крім цього, Замовником було надано роз’яснення щодо подання Декларації про провадження господарської діяльності, що містить відомості згідно з додатком 1 Постанови №314 замість ліцензії.
На виконання зазначених вимог учасник надав, зокрема, довідку про наявність дозволів та ліцензій вих. №09 від 01.08.2022р. (файл під назвою «Довідка про дозвільні документи.pdf»), декларацію про провадження господарської діяльності вих. №23 від 26.07.2022р. (файл під назвою «Декларація про провадження господарської діяльності № 23 від 26.07.2022 року.pdf»).
Також, на виконання вимог тендерної документації учасником було надано Відомості про учасника вих. №03 від 01.08.2022р. (файл під назвою «Відомості про учасника.pdf»).
Як вже зазначалось, у п.3 форми Відомостей про учасника вих. №03 від 01.08.2022р. ПП "КОМПАНІЯ РОС" зазначає, що ліцензія на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, реєстраційний запис №2013046610 тимчасово зупинена.
Разом з тим, у питанні, яке ставилось щодо тендерної документації, не містилось посилання на ту обставину, що ліцензія на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками в учасника закупівлі зупинена.
Крім цього, звертаю Вашу увагу, що при наданні роз’яснення Замовником чітко було зазначено наступне:
«Разом з тим, п.3 Постанови №314 встановлено, що суб’єкти господарювання, які набули право на провадження господарської діяльності на підставі декларації, у разі відсутності відповідних дозвільних документів (документи дозвільного характеру, ліцензії та/або інші результати надання публічних послуг), невідкладно, але не пізніше одного місяця після припинення чи скасування воєнного стану звертаються до відповідних органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг і отримують відповідні дозвільні документи в порядку, строки та на умовах, передбачених законодавством, без зупинення (припинення) їх діяльності».
При цьому, питання стосовно набуття суб’єктом господарювання права на провадження господарської діяльності на підставі декларації, у разі відсутності відповідних дозвільних документів (документи дозвільного характеру, ліцензії та/або інші результати надання публічних послуг), учасником не ставилось та, відповідно, замовником не роз’яснювалось.
У Переліку поданих Декларацій на офіційному веб-сайті Державної інспекції архітектури та містобудування України (ДІАМ) відомості про суб’єкта господарювання - ПП "КОМПАНІЯ РОС", що подав декларацію згідно з Постановою Кабінету Міністрів «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» від 18.03.2022 №314, відсутні. На даний час наявні інформація щодо 56 суб’єктів господарювання.
Також, відсутність відомостей про суб’єкта господарювання - ПП "КОМПАНІЯ РОС", що подав декларацію згідно з Постановою Кабінету Міністрів «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» від 18.03.2022 №314 у Переліку поданих Декларацій на офіційному веб-сайті Державної інспекції архітектури та містобудування України (ДІАМ) унеможливлює в подальшому отримання замовником Дозволу на виконання будівельних робіт.
Окрім цього, замовник звертає увагу учасника, що у поданій ним у складі тендерної пропозиції Декларації про провадження господарської діяльності № 23 від 26.07.2022 року відсутні відомості згідно з додатком 1 Постанови №314, зокрема: для юридичної особи - контактний номер телефону, адреса електронної пошти, прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) керівника юридичної особи або його уповноваженого представника, що також не відповідає вимогам Постанови №314.
Аргументи, наведені у змісті вимоги від 29.08.2022 року, не спростовують висновки уповноваженої особи, оскільки в учасника відсутній будь-який належний дозвільний документ, який би надавав право ПП "КОМПАНІЯ РОС" здійснювати господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними наслідками (СС3).
Невідповідність учасника процедури закупівлі встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Підсумовуючи вказане вище, вважаю, що відхилення тендерної пропозиції ПП "КОМПАНІЯ РОС" по закупівлі за предметом «Капітальний ремонт благоустрою території меморіального парку за адресою: село Зарічани, Житомирського району, Житомирської області», код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (ідентифікатор закупівлі UA-2022-07-22-006382-a) на підставі абзацу 2 пункту 1) частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства) було обґрунтованим та законним.
Враховуючи вищезазначене, керуючись нормами чинного законодавства, повідомляю, що Ваша вимога від 29.08.2022р. не підлягає задоволенню.
В разі незгоди ви маєте право оскаржити дане рішення в установленому Законом порядку.»
Повідомляю, що Ваша вимога від 29.08.2022 року прийнята до розгляду.
Роз’яснюємо, що тендерна документація – це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Саме в тендерній документації замовник описує роботи, у яких має потребу, і вимоги до учасника, з яким бажає укласти договір про закупівлю.
Як вже зазначалось, у підпункті 6.2. пункту 6 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції)) ТД зазначено, що учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції копію дозволу або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством та є необхідним для виконання робіт. У разі відсутності дозволу та/або ліцензії необхідно надати підтвердження наявності таких документів у субпідрядних організацій.
Крім цього, Замовником було надано роз’яснення щодо подання Декларації про провадження господарської діяльності, що містить відомості згідно з додатком 1 Постанови №314 замість ліцензії.
На виконання зазначених вимог учасник надав, зокрема, довідку про наявність дозволів та ліцензій вих. №09 від 01.08.2022р. (файл під назвою «Довідка про дозвільні документи.pdf»), декларацію про провадження господарської діяльності вих. №23 від 26.07.2022р. (файл під назвою «Декларація про провадження господарської діяльності № 23 від 26.07.2022 року.pdf»).
Також, на виконання вимог тендерної документації учасником було надано Відомості про учасника вих. №03 від 01.08.2022р. (файл під назвою «Відомості про учасника.pdf»).
Як вже зазначалось, у п.3 форми Відомостей про учасника вих. №03 від 01.08.2022р. ПП "КОМПАНІЯ РОС" зазначає, що ліцензія на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, реєстраційний запис №2013046610 тимчасово зупинена.
Разом з тим, у питанні, яке ставилось щодо тендерної документації, не містилось посилання на ту обставину, що ліцензія на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками в учасника закупівлі зупинена.
Крім цього, звертаю Вашу увагу, що при наданні роз’яснення Замовником чітко було зазначено наступне:
«Разом з тим, п.3 Постанови №314 встановлено, що суб’єкти господарювання, які набули право на провадження господарської діяльності на підставі декларації, у разі відсутності відповідних дозвільних документів (документи дозвільного характеру, ліцензії та/або інші результати надання публічних послуг), невідкладно, але не пізніше одного місяця після припинення чи скасування воєнного стану звертаються до відповідних органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг і отримують відповідні дозвільні документи в порядку, строки та на умовах, передбачених законодавством, без зупинення (припинення) їх діяльності».
При цьому, питання стосовно набуття суб’єктом господарювання права на провадження господарської діяльності на підставі декларації, у разі відсутності відповідних дозвільних документів (документи дозвільного характеру, ліцензії та/або інші результати надання публічних послуг), учасником не ставилось та, відповідно, замовником не роз’яснювалось.
У Переліку поданих Декларацій на офіційному веб-сайті Державної інспекції архітектури та містобудування України (ДІАМ) відомості про суб’єкта господарювання - ПП "КОМПАНІЯ РОС", що подав декларацію згідно з Постановою Кабінету Міністрів «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» від 18.03.2022 №314, відсутні. На даний час наявні інформація щодо 56 суб’єктів господарювання.
Також, відсутність відомостей про суб’єкта господарювання - ПП "КОМПАНІЯ РОС", що подав декларацію згідно з Постановою Кабінету Міністрів «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» від 18.03.2022 №314 у Переліку поданих Декларацій на офіційному веб-сайті Державної інспекції архітектури та містобудування України (ДІАМ) унеможливлює в подальшому отримання замовником Дозволу на виконання будівельних робіт.
Окрім цього, замовник звертає увагу учасника, що у поданій ним у складі тендерної пропозиції Декларації про провадження господарської діяльності № 23 від 26.07.2022 року відсутні відомості згідно з додатком 1 Постанови №314, зокрема: для юридичної особи - контактний номер телефону, адреса електронної пошти, прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) керівника юридичної особи або його уповноваженого представника, що також не відповідає вимогам Постанови №314.
Аргументи, наведені у змісті вимоги від 29.08.2022 року, не спростовують висновки уповноваженої особи, оскільки в учасника відсутній будь-який належний дозвільний документ, який би надавав право ПП "КОМПАНІЯ РОС" здійснювати господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними наслідками (СС3).
Невідповідність учасника процедури закупівлі встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Підсумовуючи вказане вище, вважаю, що відхилення тендерної пропозиції ПП "КОМПАНІЯ РОС" по закупівлі за предметом «Капітальний ремонт благоустрою території меморіального парку за адресою: село Зарічани, Житомирського району, Житомирської області», код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (ідентифікатор закупівлі UA-2022-07-22-006382-a) на підставі абзацу 2 пункту 1) частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства) було обґрунтованим та законним.
Враховуючи вищезазначене, керуючись нормами чинного законодавства, повідомляю, що Ваша вимога від 29.08.2022р. не підлягає задоволенню.
В разі незгоди ви маєте право оскаржити дане рішення в установленому Законом порядку.»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 серпня 2022 15:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Елітбуд-1 |
2 599 530,79
UAH з ПДВ
|
2 599 530,79
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "КОМПАНІЯ РОС" |
2 650 121,00
UAH з ПДВ
|
2 650 121,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
26 серпня 2022 14:53
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі