Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Планшети
Очікувана вартість
1 497 825,00 UAH
UA-2022-07-22-006119-a ● cf821259d42a4cd0930ae2685699af6b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КАНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04591647 |
Місцезнаходження: | 19000, Україна , Черкаська обл., м. Канів, вул. Шевченка, буд. 49 |
Контактна особа: |
Катерина Бабенко +380473631873 ekatbabenko77@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 липня 2022 15:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 липня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 серпня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 08 серпня 2022 12:04 |
Очікувана вартість: | 1 497 825,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 489,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
189 штуки
Планшети
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19000, Україна, Черкаська область, м. Канів, вул.Шевченка,49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2022
ДК 021:2015: 30213200-7 — Планшетні комп’ютери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування: місцевий бюджет | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 липня 2022 15:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 липня 2022 15:07 |
Обгрунтування_планшети.pdf | |
22 липня 2022 15:07 |
ТД_Планшети_2022_3.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні вимоги
Дата подання: 27 липня 2022 16:43
Дата відповіді: 01 серпня 2022 15:55
Шановний Замовник! Якщо Ви так хочете заробити грошей, то напишіть зразу купляємо виключно планшет Lenovo tab m10 hd (2nd gen), тому що тількі Він відповідає вимогам виключно.А враховуючи, що "оригінал гарантійного листа виробника(ів) (представництва виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки предмета закупівлі у кількості, гарантійними строками та в терміни, визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів;" отримає виключно основний гравець та один-два технічних гравців, та у військовий час в країні Ви заробите грошей. Соромно повинно Вам бути. Змініть технічні вимоги, щоб відповідало, що найменше двом виробникам.03.08.2022 - буде скарга в АМКУ, де Вам прийдеться надавати інформацію на відповідність технічним вимогам, що найменше двох виробників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, з приводу Вашого запитання повідомляємо наступне відповідно до примітки Додатку 4 тендерної документації всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент». Це використовується для зручності наведення характеристик і не є вимогою постачання даної конкретної торгівельної марки, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного товару. Замовником встановлено мінімальні необхідні параметри та не зазначається конкретна модель чи виробник товару, а також відсутні посилання на певні патенти чи конструкції, що належать конкретному виробнику. З метою захисту своїх прав та інтересів Замовником було визначено технічні характеристики, що відповідають якісному товару та у випадку обставин, що не можливо передбачити, на товар буде надаватися гарантійне обслуговування.
Вами не наведено жодних аргументів чому саме ваш товар не відповідає вимогам тендерної документації, Замовником передбачено, що товар надається з такими ж або кращими характеристиками. Дане запитання містить безпідставні висловлювання в адресу Замовника, зазначаємо, що товар закупляє на підставі договору цільового використання коштів з Всеукраїнською Асоціацією органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України» з метою надання доступу до якісної дистанційної освіти шляхом закупівлі обладнання (а саме: планшетів) для надання їх в тимчасове користування дітям ВПО а також дітям з сімей де батьки перебувають на службі в Збройних Силах України та інших законних військових формуваннях, загиблих під час участі в АТО/ООС, дітям військових, які загинули у війні з російською федерацією, малозабезпеченим, дітям сиротам та дітям позбавлених батьківського піклування, багатодітнім та які опинилися в складних життєвих обставинах. Даним договором передбачено вимоги щодо якості товару, який є предметом даної закупівлі.
З огляду на вищезазначене Замовником жодним чином не порушено норми Закону України» «Про публічні закупівлі» при оголошення даної закупівлі.
Вами не наведено жодних аргументів чому саме ваш товар не відповідає вимогам тендерної документації, Замовником передбачено, що товар надається з такими ж або кращими характеристиками. Дане запитання містить безпідставні висловлювання в адресу Замовника, зазначаємо, що товар закупляє на підставі договору цільового використання коштів з Всеукраїнською Асоціацією органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України» з метою надання доступу до якісної дистанційної освіти шляхом закупівлі обладнання (а саме: планшетів) для надання їх в тимчасове користування дітям ВПО а також дітям з сімей де батьки перебувають на службі в Збройних Силах України та інших законних військових формуваннях, загиблих під час участі в АТО/ООС, дітям військових, які загинули у війні з російською федерацією, малозабезпеченим, дітям сиротам та дітям позбавлених батьківського піклування, багатодітнім та які опинилися в складних життєвих обставинах. Даним договором передбачено вимоги щодо якості товару, який є предметом даної закупівлі.
З огляду на вищезазначене Замовником жодним чином не порушено норми Закону України» «Про публічні закупівлі» при оголошення даної закупівлі.
Питання
Дата подання: 28 липня 2022 02:38
Дата відповіді: 02 серпня 2022 11:24
Шановні, ціна завищена, а прийняти участь не можливо, оскільки замовник обмежив участь вимогою - "оригінал гарантійного листа виробника". Окрім Lenovo не відповідає вимогам жоден інший виробник. Представництво Леново стверджує що тендер зайнятий вже і лист видано. Це ж внутрішня домовленість та корупція без суттєвої економії за цим тендером. Куда дивляться органи? Приберіть вимогу до листа виробника і дайте можливість прийняти участь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, з приводу Вашого запитання повідомляємо наступне відповідно до примітки Додатку 4 тендерної документації всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент». Це використовується для зручності наведення характеристик і не є вимогою постачання даної конкретної торгівельної марки, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного товару. Замовник не вимагає закупівлі товару в певного виробника, Учасники мають право пропонувати товар будь-якого виробника з такими ж характеристиками, або не гірше вказаних в тендерній документації, тобто характеристики товару можуть бути кращими, а Замовником встановлено мінімальні необхідні параметри. Гарантійний лист виробника на товар забезпечує поставку якісного товару та гарантійне обслуговування, що для Замовника є пріоритетом. Даний лист усуває можливості поставки неякісного товару та придбання останнього з джерел, що не забезпечують відповідного обслуговування, наприклад інтернет-магазини торгівлі малого бізнесу, в тому числі глобальні площадки, які не можуть гарантувати якість товару, термін експлуатації та гарантійне обслуговування. Зокрема, Замовником раніше було проведено аналогічну процедуру закупівлі, проте з незалежних від Замовника та Постачальника причини договір було розірвано. Відмічаємо, що Замовник не співпрацює з жодним виробником чи їх представниками в Україні, та не може впливати на їхні дії чи нести за них відповідальність, закупівля товару Учасниками у виробників чи їх представників є поза межами впливу Замовника та жодним чином не обмежується тендерної документацією.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 серпня 2022 12:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" |
1 495 746,00
UAH з ПДВ
|
1 495 746,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" |
1 496 880,00
UAH з ПДВ
|
1 496 880,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" #40954000 |
Переможець |
1 495 746,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2022 11:52
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2022 08:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 вересня 2022 11:25
|
IMG_0001.pdf | зміни до договору |
19 вересня 2022 10:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2022 12:17
|
ДУ Планшети.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2022 11:31
|
Електронний підпис | укладений |
22 серпня 2022 14:35
|
договір планшети.pdf | укладений |
22 серпня 2022 11:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до банківських реквізитів замовника |
Номер договору про закупівлю: | № 219 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з об'єктивною неможливістю здійснити розрахунок за поставлений товар відповідно до умов договору - протягом 15 банківських днів з моменту підписання документів отримання товару, Сторони погодились викласти п. 4.1. Договору в новій редакції: "4.1. Оплата за партію товару здійснюється в Українській національній валюті - гривнях. Вид розрахунків - безготівковий, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, вказаний у цьому Договорі. Розрахунки за Товар (партію Товару) Замовник здійснює протягом 23 банківських днів з моменту підписання документів отримання товару. При цьому, моментом виконання зобов'язань Замовника по оплаті Товару вважається момент поступлення грошових коштів на розрахунковий рахунок Учасника." |
Номер договору про закупівлю: | № 219 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |