Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дрібне канцелярське приладдя (папір А4), код ДК 021:2015 - 30197000-6
Очікувана вартість
750 000,00 UAH
UA-2022-07-22-003537-a 32697ba6115d4ec1b478d6911046be0f
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тетяна Бондаренко

+380532503618 bondarenkoto@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк” філія – Полтавське обласне управління"
Код ЄДРПОУ: 09331508
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Жовтнева, 63а
Контактна особа: Тетяна Бондаренко
+380532503618
bondarenkoto@oschadbank.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2022 12:21
Звернення за роз’ясненнями: до 01 серпня 2022 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2022 17:00
Очікувана вартість: 750 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4166 пачка
Папір А 4, 80 г/м², офісний, 500 аркушів в пачці, білизна (ISO 11475) - не менше 143 СІЕ, яскравість, (ISO 2470) - не менше 95%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36014, Україна, Полтавська область, м. Полтава , вул. Г. Сагайдачного, 8а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату відповідної вартості поставленого Товару (партії) протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Продавця і Покупця видаткової накладної, та на підставі отриманого Покупцем відповідного оригіналу рахунку. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2022 12:21
ДКТ_папір А4.docx
22 липня 2022 12:21
Оголошення_папыр А.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Доставка
Дата подання: 25 липня 2022 13:04
Дата відповіді: 25 липня 2022 14:22
Скажіть, будь ласка, доставка товара буде проведена одразу або щомісяця?
Відповідь: Поставка Товару партіями відповідно до Заявок, що будуть подаватись в залежності від потьреб

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій