Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Installation of fire alarm system and fire alarm (Code DK 021: 2015 45310000-3 Electrical installation work)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Обухівської міської ради "Обухівська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування" |
Код ЄДРПОУ: | 01994155 |
Місцезнаходження: | 08704, Україна , Київська область обл., Обухів, вул.Каштанова,52 |
Контактна особа: |
Бранець Юлія Сергіївна +380638842412 yliabranets@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Obukhiv central district hospital |
National ID: | 01994155 |
Contact point: |
+380638842412 yliabranets@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 липня 2022 11:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 вересня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 вересня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 вересня 2022 10:00 |
Очікувана вартість: | 6 576 113,80 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 22 липня 2022 11:48 |
Enquiries until: | 05 вересня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 11 вересня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 вересня 2022 10:00 |
Information
Estimated total value: | 6 576 114 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Тендерна документація
07 вересня 2022 15:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 вересня 2022 15:56 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 17 серпня 2022 21:28
Дата подання: 11 жовтня 2022 17:54
Дата подання: 11 жовтня 2022 17:54
Дата подання: 11 жовтня 2022 17:54
Дата подання: 11 жовтня 2022 15:15
Дата подання: 11 жовтня 2022 15:24
Дата подання: 10 жовтня 2022 15:51
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-03-000022 ● 794d3f81215247e5a4e4f6b182410e9f
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 листопада 2022 17:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.11.2022 № 259
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2022-07-22-003034-a 22.07.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-09 17:10:33
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-07-22-003034-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання учасниками процедури закупівлі умов пункту 2 розділу ІІI тендерної документації, в частині внесення забезпечення тендерної пропозиції.
3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання товариством з обмеженою відповідальністю «Київпожежбезпека» та «Пожбудмонтаж» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-14 09:28:37
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 03.11.2022р. UA-M-2022-11-03-000022) процедури закупівлі Встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу (Код ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи) з очікуваною вартістю 6 576 113,80 грн. з ПДВ, що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-07-22-003034-a, повідомляємо наступне.
1. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, яка міститься в додатку 4 (лот 1, лот 2, лот 3) до тендерної документації, розроблена на підставі затвердженої проєктно-кошторисної документації виконаної ТОВ «Київпожбезпека», на яку 21.12.2021 року отримано позитивну експертну оцінку щодо розгляду проєктної документації по робочих проєктах «Встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в будівля терапевтичного корпусу КНП ОМР «Обухівська БЛІЛ» по вул. Каштанова, 52, м. Обухів, Київської області», «Встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в будівлях поліклініки, прохідної з аптекою та майстерні по ремонту медтехніки КНП ОМР «Обухівська БЛІЛ» по вул. Каштанова, 52, м. Обухів, Київської області», «Встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в будівлі хірургічного відділення КНП ОМР «Обухівська БЛІЛ» по вул. Каштанова, 52, м. Обухів, Київської області». Експертиза проведена ТОВ «Українська міжрегіональна будівельна експертиза» 21.12.2021 року, експертна оцінка за № 01612-21, № 01606-21, № 01608-21. У разі необхідності, учасники торгів мали можливість ознайомитися з об’єктом за адресою: вул. Каштанова, 52, м. Обухів, Київська область, 08704, про що зазначено в додатку 4 до Тендерної документації. Обґрунтування бюджетного призначення було затверджено рішенням сесії Обухівської міської ради від 17.12.2021 року № 519- 18 – VІІІ «Про бюджет Обухівської міської територіальної громади на 2022 рік». Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації та зазначеної вище експертної оцінки.
Додатки: експертна оцінка лот 1 № 01612-21 від 21.12.2021 року; експертна оцінка лот 2 № 01606-21 від 21.12.2021 року; експертна оцінка лот 3 № 01608-21 від 21.12.2021 року; зведений кошторисний розрахунок лот 1, зведений кошторисний розрахунок лот 2, зведений кошторисний розрахунок лот 3.
2. Відповідно до умов пункту 2 розділу 3 тендерної документації вимагалася електронна банківська гарантія, яка скріплена КЕП гаранта. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію Національного банку України (далі – НБУ), які повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП гаранта. В складі тендерної пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможності та не знаходження в стадії ліквідації. Учасниками було надано відповідні документи в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Додатки:
лот 1: Гарантія від 14.09.2022; довіреність; ліцензія; лист платоспроможності; свідоцтво; витяг;
лот 2: Гарантія від 14.09.2022; довіреність; ліцензія; лист платоспроможності; свідоцтво; витяг;
лот 3: Гарантія від 12.09.2022; довіреність; ліцензія; лист платоспроможності; витяг.
3. Відповідно до вимог пункту 4 розділу 6 тендерної документації Учасником надається в електронній системі закупівель гарантійний лист, що підтверджує зобов’язання Учасника виконати умови частини другої статті 41 Закону. Товариством з обмеженою відповідальністю «Київпожбезпека» та «Пожбудмонтаж» надано відповідні документи. Також, Товариство з обмеженою відповідальністю «Київпожбезпека» та Товариство з обмеженою відповідальністю «Пожбудмонтаж» розмістили в електронній системі закупівель документи щодо частини другої статті 41 Закону, а саме: інформацію про право підписання договору про закупівлю та ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності. Відповідні документи додаються.
Додатки: гарантійний лист щодо виконання умов ч. 2 ст. 41 ТОВ «Київпожбезпека»; довідка щодо виконання умов ч. 2 ст. 41 ТОВ «Пожбудмонтаж»; довідка щодо права підписання договору про закупівлю «ТОВ «Київпожбезпека»; Статут з описом ТОВ «Київпожбезпека»; рішення № 1 установчих зборів засновників ТОВ «Київпожбезпека»; наказ № 1-к від 16.08.2019 року «Про призначення директора» ТОВ «Київпожбезпека»; пояснення щодо електронної ліцензії ТОВ «Київпожбезпека»; наказ Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 31.03.2021 № 194 «Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» ТОВ «Київпожбезпека»; Витяг з ліцензійного реєстру ТОВ «Київпожбезпека»; довідка щодо права підписання договору про закупівлю ТОВ «Пожбудмонтаж»; наказ від 03.02.2021 р. № 1к ТОВ «Пожбудмонтаж»; рішення Засновника № 1 Товариства з обмеженою відповідальністю «Пожбудмонтаж»; Статут з описом ТОВ «Пожбудмонтаж»; лист – роз’яснення щодо електронної ліцензії ТОВ «Пожбудмонтаж»; наказ Державної служби України з надзвичайних ситуацій № НС-274 від 30.04.2021 ТОВ «Пожбудмонтаж»; наказ Державної служби України з надзвичайних ситуацій № НС-483 від 08.07.2021 ТОВ «Пожбудмонтаж»; Витяг з ліцензійного реєстру ТОВ «Пожбудмонтаж».
- Експертна_оцінка_Лот_1.pdf
- Експертна_оцінка_Лот_2.pdf
- Експертна_оцінка_Лот_3.pdf
- Кошторис_лот_1.pdf
- Кошторис_лот_2.pdf
- Кошторис_лот_3.pdf
- Гарантія_14_09.pdf
- Doverennost.pdf
- Dovirenist.pdf
- Licenziya DEA.pdf
- Licenziya.pdf
- Платоспроможність.pdf
- Свідоцтво.pdf
- Vytyag.pdf
- Гарантія_14_09.pdf
- Doverennost.pdf
- Dovirenist.pdf
- Licenziya DEA.pdf
- Licenziya.pdf
- Платоспроможність.pdf
- Свідоцтво.pdf
- Vytyag.pdf
- 3369_3_ТОВ_ПОЖБУДМОНТАЖ_Гарантія _12_09_2022.pdf
- Довіреність_Губанова_І_П_21_12_2021_Завірена копія.pdf
- Завірена_копія_Банківська Ліцензія_Губанова_І_П.pdf
- 3369_3_ЛИСТ ЩО БАНК ПЛАТОСПРОМОЖНИЙ.pdf
- Витяг_з_ЄДР_Губанова_І_П_завірена_копія.pdf
- Гарантійний лист щодо виконання умов ч. 2 ст. 41.pdf
- Довідка щодо виконання умов ч. 2 ст. 41.pdf
- Інформація про право підписання договору.pdf
- Статут з описом.pdf
- Повноваження директора ТОВ Київпожбезпека.pdf
- Пояснення щодо електронної ліцензії.pdf
- Ліцензія ДСНС.pdf
- Витяг з Ліцензійного реєстру.pdf
- Документи ТОВ Пожбудмонтаж.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 листопада 2022 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 2 – будівлі: поліклініка, прохідна з аптекою та майстерня по ремонту медтехніки |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 3 220 940,40 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 16 104,70 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 96300 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 96300 UAH |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Після підписання актів здачі-приймання наданих послуг | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 вересня 2022 15:54 |
Перелік_змін_до_тендерної_документації_2.pdf |
07 вересня 2022 15:54 |
Тендерна_документація_з_додатками_зі_змінами_2.pdf |
22 липня 2022 11:48 |
Додаток_4_2_Специфікація_обладнання_ЛОТ_2.pdf |
22 липня 2022 11:48 |
Додаток 5. Проект Договору_.docx |
22 липня 2022 11:48 |
Оголошення.pdf |
07 вересня 2022 15:54 |
Перелік_змін_до_тендерної_документації_2.pdf
|
||||
07 вересня 2022 15:54 |
Тендерна_документація_з_додатками_зі_змінами_2.pdf
|
||||
22 липня 2022 11:48 |
Додаток_4_2_Специфікація_обладнання_ЛОТ_2.pdf
|
||||
22 липня 2022 11:48 |
Додаток 5. Проект Договору_.docx
|
||||
22 липня 2022 11:48 |
Оголошення.pdf
|
Скарги до лоту
Дата подання: 11 жовтня 2022 17:54
Дата подання: 11 жовтня 2022 15:24
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Обухівської міської ради "Обухівська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування" |
Код ЄДРПОУ: | 01994155 |
Місцезнаходження: | 08704, Україна, Київська область обл., Обухів, вул.Каштанова,52 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОЖБУДМОНТАЖ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 жовтня 2022 11:39
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕГАС" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 жовтня 2022 11:40
|
ПП "АГЕНЦІЯ СУЧАСНИХ СИСТЕМ ТА ЗАСОБІВ ПРОТИПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 жовтня 2022 11:40
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕГАС" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕГАС" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 листопада 2022 12:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА" |
3 220 828,51
UAH з ПДВ
|
3 204 140,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПОЖБУДМОНТАЖ" |
3 204 146,44
UAH з ПДВ
|
3 204 146,44
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА" #43141932 |
Переможець |
3 204 140,00
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2022 13:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2023 15:11
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2022 10:35
|
Договір_лот_2.pdf | укладений |
24 листопада 2022 10:33
|