Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги автотранспортного перевезення для службових поїздок (ДК 021:2015: 60120000-5 -Послуги таксі)
Очікувана вартість
135 000,00 UAH
UA-2022-07-22-002469-a a8dd608fc27f4e65898ca2fbd9ec7e8d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дуда Уляна Ростиславівна

+380322546031 dozorro.lmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34814859
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., місто Львів, ПЛОЩА РИНОК, будинок 1
Контактна особа: Дуда Уляна Ростиславівна
+380322546031
dozorro.lmr@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2022 11:19
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2022 00:00
Очікувана вартість: 135 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 675,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60120000-5: Послуги таксі


Послуги автотранспортного перевезення для службових поїздок
(ДК 021:2015: 60120000-5 -Послуги таксі)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги автотранспортного перевезення для службових поїздок
(ДК 021:2015: 60120000-5 -Послуги таксі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, м. Львів, пл. Ринок, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 60120000-5 — Послуги таксі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги з Виконавцем можуть здійснюватись перерахуванням відповідної суми на розрахунковий рахунок Виконавця щомісячно, не пізніше 15 числа наступного місяця за звітним Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2022 11:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 липня 2022 11:19
6012 2022 Технічна специфікація.doc
22 липня 2022 11:19
6012 2022 Проект договору.doc
22 липня 2022 11:19
6012 2022 Оголошення СП.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ЛКП "Ратуша-сервіс" 134 447,04
UAH з ПДВ
134 447,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 серпня 2022 21:00
Електронний підпис
02 серпня 2022 20:59
пропозиція.docx.asice.zip
01 серпня 2022 16:39
Електронний підпис
01 серпня 2022 16:38
Наказ на в_о_директора.jpeg
01 серпня 2022 16:38
Статут_наказ.pdf
01 серпня 2022 16:38
аналогічні договора.pdf
01 серпня 2022 16:38
відгук.pdf
01 серпня 2022 16:38
директор (бухгалтер).pdf
01 серпня 2022 16:38
довідка відсутність.pdf
01 серпня 2022 16:38
договір 16авто.pdf
01 серпня 2022 16:38
додаткова угода 1.PDF
01 серпня 2022 16:38
додаткова угода 2.PDF
01 серпня 2022 16:38
додаткова угода 3.PDF
01 серпня 2022 16:38
додаткова угода 4.PDF
01 серпня 2022 16:38
засновники.pdf
01 серпня 2022 16:38
обладнання.pdf
01 серпня 2022 16:38
працівники.pdf
01 серпня 2022 16:38
субпідрядники.pdf
01 серпня 2022 16:38
технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ЛКП "Ратуша-сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЛКП "Ратуша-сервіс"
#23949155
Переможець 134 447,04
UAH з ПДВ
08 серпня 2022 11:09

Документи

08 серпня 2022 11:09
Електронний підпис
08 серпня 2022 11:08
Протокол 5СП.1.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 серпня 2022 11:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЛКП "Ратуша-сервіс"
#23949155
134 447,04
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 серпня 2022 11:09
Електронний підпис
08 серпня 2022 11:08
Протокол 5СП.1.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 березня 2023 14:36
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2023 15:44
Додаткова угода №2.PDF зміни до договору
30 січня 2023 15:43
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2022 14:45
Додаткова угода №1.PDF зміни до договору
26 грудня 2022 14:43
Електронний підпис укладений
22 серпня 2022 17:35
Договір 34.PDF укладений
22 серпня 2022 17:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись положеннями Цивільного та Господарського кодексу України, беручи до уваги норми п.8 ч.5 ст.41, ч.6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.5.1, п.5.2, п.5.3, п.7.4 Договору про закупівлю №34 від «19» серпня 2022 року, з метою забезпечення діяльності Замовника та необхідністю проведення процедури закупівлі для потреб 2023 року, виникла необхідність внесення наступних змін до Договору. Продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме до 31.03.2023 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись положеннями Цивільного та Господарського кодексу України, беручи до уваги норми п.8 ч.5 ст.41, ч.6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.5.1, п.5.2, п.5.3, п.7.4 Договору про закупівлю №34 від «19» серпня 2022 року, з метою забезпечення діяльності Замовника та необхідністю проведення процедури закупівлі для потреб 2023 року, виникла необхідність внесення наступних змін до Договору. 1. Продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме до 31.03.2023 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, що становлять- 26 889,10 грн. якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2022 — 01 березня 2023
Сума оплати за договором: 161 281,63
UAH (в тому числі ПДВ 26 880,27 UAH)