Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання послуг з поточного ремонту та обслуговування комп'ютерної та організаційної техніки
Очікувана вартість
49 724,00 UAH
UA-2022-07-22-001188-a 35689cf7492c422bb36151c0016cf5b6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Степанова

+380487059063 dkvzakupki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 липня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент комунальної власності Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26302595
Місцезнаходження: 65039, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Артилерійська, буд. 1
Контактна особа: Марина Степанова
+380487059063
dkvzakupki@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
112 послуга
Послуги по заправці картриджів до копіювально-розмножувальної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65039, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Артилерійська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 липня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
38 послуга
Послуги по відновленню картриджів до копіювально-розмножувальної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65039, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Артилерійська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 липня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

22 липня 2022 10:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЧОРБА МИХАЙЛО СЕРГІЙОВИЧ
#3146612054
Переможець 49 724,00
UAH
22 липня 2022 10:09

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 10:25
Додаткова угода 1 від 28.12.2022р.docx зміни до договору
28 грудня 2022 10:24
Договір 13.pdf укладений
22 липня 2022 10:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили зменшити обсяги закупівлі та загальну вартість Договору на 17 809 грн.00 коп. (сімнадцять тисяч вісімсот дев'ять гривень 00 копійок) з ПДВ. 2. Пункт 4.2. Договору викласти в наступній редакції: 4.2. Загальна вартість послуг за цим Договором становить: 31 915 грн. 00 копійок (тридцять одна тисяча дев'ятсот п'ятнадцять гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ - 20%- 5 319 гривень . 17 коп. (п'ять тисяч триста дев'ятнадцять гривень 17 копійок) 3. Сторони дійшли згоди, що всі пункти Договору, в які не було внесено змін даною Додатковою угодою, залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML