Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лава для сидіння для закладів освіти
Очікувана вартість
11 868 000,00 UAH
UA-2022-07-21-007868-a ac4d82f898a848e5af548ec3cd28bae9
Спрощена закупівля    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Лебедюк

+380634075064 mary.lebedyuk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75
Контактна особа: Марина Лебедюк
+380634075064
mary.lebedyuk@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 липня 2022 17:44
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2022 00:00
Початок аукціону: 29 липня 2022 12:20
Очікувана вартість: 11 868 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 59 340,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Розмір забезпечення пропозиції становить не більше 1,5 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 178 020,00 грн. (сто сімдесят вісім тисяч двадцять грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції». Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) банківських днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранту на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі пропозиції довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Електронна банківська гарантія повинна містити КЕП уповноваженої особи банку. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506248 місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75. банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ IBAN: UA 308201720344290042000095804
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 178020 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


У зв'язку з нагальною потребою для оснащення укриття, закупівля проводиться в порядку спрощеної закупівлі за постановою Кабінету Міністрів України від 24 червня 2022 № 723 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 і від 28 лютого 2022 р. № 169»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5520 штуки
Лава для сидіння для закладів освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника відповідно до Дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 серпня 2022
ДК 021:2015: 39113600-3 — Лавки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір забезпечення пропозиції становить не більше 1,5 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 178 020,00 грн. (сто сімдесят вісім тисяч двадцять грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції». Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) банківських днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранту на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі пропозиції довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Електронна банківська гарантія повинна містити КЕП уповноваженої особи банку. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506248 місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75. банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ IBAN: UA 308201720344290042000095804

Сума забезпечення: 178020 UAH
Форма підтвердження: документ

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо сертифікатів
Дата подання: 22 липня 2022 16:06
Дата відповіді: 22 липня 2022 17:42
Доброго дня. Згідно технічного завдання, Учасник в складі документів тендерної пропозиції має надати: - завірені уповноваженою особою копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015, сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015, сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2007, Сертифікат ISO 45001:2018 Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, скажіть будь ласка на кого мають бути видані дані сертифікати, на виробника запропонованого товару чи учасника процедури закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати завірені уповноваженою особою копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015, сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015, сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2007, Сертифікат ISO 45001:2018 Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці. Відповідні сертифікати мають бути видані на виробника запропонованого товару.
Уточнення по закупівлі
Дата подання: 26 липня 2022 15:09
Дата відповіді: 26 липня 2022 16:51
Шановний Замовнику, в п.7 Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено що серед інших документів для підтвердження відповідності тендерної пропозиції умовам закупівлі Учасник надає "Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або будь-який інший документ датою видачі не раніше дати оголошення закупівлі, що містить повну інформацію про кінцевих бенефіціарів учасника, у тому числі якщо засновником учасника є інша юридична особа". Зважаючи на те, що на сьогоднішній день через запровадження воєнного стану відсутній доступ до реєстрів, який саме "будь-який інший документ" необхідно надати в складі тендерної пропозиції? Чи підійде довідка від учасника, складена в довільній формі яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по-батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місцяпроживання та громадянство.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На період дії воєнного стану в Україні, доступ до ресурсу https://usr.minjust.gov.ua/ тимчасово припинено. Отримати витяг з ЄДР можна скориставшись одним з сервісів які мають доступ до АРІ ЄДР: Oпендатабот (https://opendatabot.ua/open/edr), YouControl (https://youcontrol.com.ua/catalog/) . Звертаємо увагу, що за повну інформацію про юридичну особу, фізичну особу підприємця (виписка з ЄДР) вищеперелічені сервіси справляють грошову плату.
Уточнення по закупівлі
Дата подання: 26 липня 2022 15:21
Дата відповіді: 26 липня 2022 16:51
Шановний Замовнику, Ви відмінили закупівлю UA-2022-07-01-006214-a на підставі невідповідність цільового призначення планових асигнувань, визначених у рішенні Виконавчого комітету Дніпровської міської ради «Про виділення коштів з резервного фонду бюджету Дніпровської міської територіальної громади» від 01.07.2022р, № 621. Надайте будьласка відповідь щодо даної закупівлі: 1. Чи є рішення Виконавчого комітету Дніпровської міської ради «Про виділення коштів з резервного фонду бюджету Дніпровської міської територіальної громади» щодо закупівлі меблів Лавок для укриття? 2. Вкажіть будь ласка номер та дату рішення. 3. Та скажіть яким чином та де можна ознайомитися з рішенням "Про виділення коштів з резервного фонду бюджету Дніпровської міської територіальної громади» щодо закупівлі меблів для укриття?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Підставою для оголошеної закупівлі є Рішення Виконавчого комітету Дніпровської міської ради «Про виділення коштів з резервного фонду бюджету Дніпровської міської територіальної громади» від 01.07.2022р, № 621, яке розміщене у вільному доступі на офіційному веб-сайті https://dniprorada.gov.ua/.
Уточнення по закупівлі
Дата подання: 26 липня 2022 20:16
Учасник подає пропозицію виконуючи чіткі умови оголошення в т.ч додатків до оголошення. В оголошені Вам потрібен Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або будь-який інший документ датою видачі не раніше дати оголошення закупівлі, що містить повну інформацію про кінцевих бенефіціарів учасника, у тому числі якщо засновником учасника є інша юридична особа. В відповіді на питання ви говорите що "Звертаємо увагу, що за повну інформацію про юридичну особу, фізичну особу підприємця (виписка з ЄДР) вищеперелічені сервіси справляють грошову плату." Так що Вам потрібно? Інформація про беніфіціара як зазначено в оголошені додаток 3?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-07-21-007868-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАРІ", Код ЄДРПОУ:34373957
Дата подання: 04 серпня 2022 20:51
Скасувати рішення про відхилення ТОВ "АРМАРІ"
Вимога щодо скасування рішення №43 від 04.08.2022 року про відхилення пропозиції учасника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 серпня 2022 10:37
Відповідно до умов ч.7 «Інструкція з підготовки пропозиції» оголошення про проведення спрощеної закупівлі – «Інформації про відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним вимогам, в тому числі технічному завданню, встановленим в Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (опис предмета закупівлі) (інформація надається у вигляді порівняльної таблиці вимог замовника і технічних, кількісних та якісних характеристик товару, що Учасник пропонує (обов’язкова умова: за кожною номенклатурною позицією товару вказати назву товару за номенклатурою учасника, назву торгової марки / моделі (за наявності), назву виробника та країну походження виробника). У випадку коли Замовником в технічній специфікації на товар зазначено «або», «не менше», «не більше», «повинен мати», «в разі наявності», «орієнтовно» тощо, Учасник обов’язково повинен вказати конкретний розмір, конкретну величину параметру, показник, функцію тощо.». Учасник у своїй пропозиції надає порівняльну таблицю (файл «5 Інформація про відповідність характеристик товару.pdf.p7s») де пропонує товар за номенклатурою учасника – «Лава». У наданих Учасником документах щодо якості запропонованого товару Сертифікат відповідності UA.054.VD.00285-21 з терміном дії 02.09.2021-01.09.2022р. та Висновок державної санітарно – епідеміологічної експертизи №12.2-18-1/19511 від 22.11.2021 року з відповідним додатком, зазначається п.49 «Лава в асортименті». Тобто, вказаний у порівняльній таблиці товар - «Лава» не вказаний у документах підтверджуючих якість запропонованого товару.
На підставі вищезазначеного Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника відповідно до вимог п.1. ч.13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» - пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Слід зазначити , що позиція Замовника щодо чіткого співвідношення запропонованого Учасником у порівняльній таблиці товару до документів щодо якості запропонованого товару (сертифікати відповідності, висновки державної санітарно – епідеміологічної експертизи, протоколи випробувань, тощо) підтверджені практичними випадками у практиці Постійно діючої адміністративної колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель щодо оскарження.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2022-07-21-007868-a.c2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАРІ", Код ЄДРПОУ:34373957
Дата подання: 05 серпня 2022 15:43
Скасувати рішення про відхилення ТОВ "АРМАРІ"
Вимога щодо скасування рішення №43 від 04.08.2022 року про відхилення пропозиції учасника.

Документи подані скаржником

04 серпня 2022 20:51
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

05 серпня 2022 15:43
Вимога 2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2022 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД" 5 762 880,00
UAH з ПДВ
5 762 880,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМАКС ГРУП" 7 981 920,00
UAH з ПДВ
7 981 920,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАРІ" 9 936 000,00
UAH з ПДВ
9 936 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 липня 2022 20:03
Електронний підпис
28 липня 2022 20:03
Специфікація.pdf
28 липня 2022 20:03
Специфікація.pdf.p7s
28 липня 2022 20:03
Згода підписанта.pdf
28 липня 2022 20:03
Пропозиція.pdf.p7s
28 липня 2022 20:03
Документи якості ДСП.pdf
28 липня 2022 20:03
Витяг ПДВ завірений.pdf
28 липня 2022 20:03
Проект_договору.pdf.p7s
28 липня 2022 20:03
Візуалізація товара.pdf
28 липня 2022 20:03
Пропозиція.pdf
28 липня 2022 20:03
Витяг ЄДР.pdf
28 липня 2022 20:03
Проект_договору.pdf
28 липня 2022 20:03
Згода підписанта.pdf.p7s
28 липня 2022 20:03
Витяг з ЄДР оригінал.pdf
28 липня 2022 20:03
Виписка з ЄДР.pdf
28 липня 2022 20:03
Порівняльна таблиця.pdf

Публічні документи

28 липня 2022 16:29
Електронний підпис
28 липня 2022 16:28
IG-22285-B00.pdf.p7s.p7s.p7s
28 липня 2022 16:28
37_18 Проект договору.pdf
28 липня 2022 16:28
Копія Витягу з ЄДР.pdf
28 липня 2022 16:28
Лицензия НБУ.pdf.p7s

Публічні документи

28 липня 2022 17:27
Електронний підпис
28 липня 2022 17:04
4 Наказ.pdf.p7s
28 липня 2022 17:04
6 Лист поставка.pdf.p7s
28 липня 2022 17:04
8 Лист новий товар.pdf.p7s
28 липня 2022 17:04
10 Сертифікат ISO 14001.pdf
28 липня 2022 17:04
9 Сертифікат ISO 9001.pdf.p7s
28 липня 2022 17:04
35 Статут.pdf
28 липня 2022 17:04
31 Вітяг.pdf
28 липня 2022 17:04
23 Проєкт договору.pdf.p7s
28 липня 2022 17:04
21 Візуалізація PRO100.pdf
28 липня 2022 17:04
9 Сертифікат ISO 9001.pdf
28 липня 2022 17:04
2 Пропозиція.pdf
28 липня 2022 17:04
15 Висновок ДСЕЕ ЛДСП.pdf
28 липня 2022 17:04
24.3 Довіреність.pdf
28 липня 2022 17:04
24.4 Відгук.pdf.p7s
28 липня 2022 17:04
37 Візуалізація 2.pdf.p7s
28 липня 2022 17:04
7 Лист гарантія.pdf.p7s
28 липня 2022 17:04
12 Сертифікат ISO 45001.pdf
28 липня 2022 17:04
2 Пропозиція.pdf.p7s
28 липня 2022 17:04
21 Візуалізація PRO100.pdf.p7s
28 липня 2022 17:04
8 Лист новий товар.pdf
28 липня 2022 17:04
24.3 Довіреність.pdf.p7s
28 липня 2022 17:04
27 Паспорт Куарян А.Г..pdf
28 липня 2022 17:04
37 Візуалізація 2.pdf
28 липня 2022 17:04
11 Сертифікат ISO 28000.pdf.p7s
28 липня 2022 17:04
23 Проєкт договору.pdf
28 липня 2022 17:04
31 Вітяг.pdf.p7s
28 липня 2022 17:04
11 Сертифікат ISO 28000.pdf
28 липня 2022 17:04
35 Статут.pdf.p7s
28 липня 2022 17:04
10 Сертифікат ISO 14001.pdf.p7s
28 липня 2022 17:04
12 Сертифікат ISO 45001.pdf.p7s
28 липня 2022 17:04
7 Лист гарантія.pdf
28 липня 2022 17:04
24.4 Відгук.pdf
28 липня 2022 17:04
6 Лист поставка.pdf
28 липня 2022 17:04
4 Наказ.pdf
28 липня 2022 17:04
17 Висновок ДСЕЕ клей.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМАКС ГРУП"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

IG-22285-B00.pdf.p7s.p7s.p7s

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАРІ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД"
#41172560
Відхилено 5 762 880,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2022 18:20
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМАКС ГРУП"
#43237089
Відхилено 7 981 920,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2022 18:22
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАРІ"
#34373957
Відхилено 9 936 000,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2022 18:24

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій