Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
90910000-9 послуги з прибирання (послуги з прибирання)
Очікувана вартість
23 000 000,00 UAH
UA-2022-07-21-007592-a ● fa9ce599ab784a068546056344226464
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Акціонерне товариство "Державний експортно-імпортний банк України" |
Код ЄДРПОУ: | 00032112 |
Місцезнаходження: | 03150 , Україна , Київська обл., Київ, 03150, м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ АНТОНОВИЧА, будинок 127 |
Контактна особа: |
Бордун Тетяна Дмитрівна 044 528 34 16 TBORDUN@HQ.EXIMB.COM |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 липня 2022 16:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 липня 2022 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 серпня 2022 12:00 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2022 14:46 |
Очікувана вартість: | 23 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 230 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 230000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 послуга
90910000-9 послуги з прибирання (послуги з прибирання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03150 , Україна, Київська область, Київ, 03150, м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ АНТОНОВИЧА, будинок 127
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2023
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Авансування не передбачено. Оплата за надані Виконавцем послуги проводиться Замовником щомісячно, протягом 20-ти робочих днів з дати підписання акту приймання-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 липня 2022 17:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 липня 2022 16:57 |
Додатки 4.4-4.6..xlsx | |
21 липня 2022 16:57 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Довідка про наявність досвіду надання послуг, що є предметом закупівлі
Дата подання: 25 липня 2022 12:31
Дата відповіді: 27 липня 2022 11:14
У тендерній документації є вимога про надання довідки із зазначенням досвіду надання послуг, що має відповідати Формі. Форма містить 22 територіальні об'єкти надання послуг. Просимо розяснити, чи вимагається надання договорів за всіма 22 територіальними об'єктами або наведена Форма є зразком для заповнення та не вимагає заповнення за зазначеними критеріями?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику.
Пунктом 22 Додатку 3 Тендерної документації на закупівлю 90910000-9 послуги з прибирання (послуги з прибирання), затвердженої рішенням Тендерного комітету АТ «Укрексімбанк» від 20.07.2022 (протокол № 02-03) передбачено надання учасником довідки, яка підтверджує наявність досвіду надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням кількості договорів, але не менше 1-го за останні 5 років за зазначеною формою, а саме надання послуг з прибирання у всіх 22-х перелічених областях.
Пунктом 22 Додатку 3 Тендерної документації на закупівлю 90910000-9 послуги з прибирання (послуги з прибирання), затвердженої рішенням Тендерного комітету АТ «Укрексімбанк» від 20.07.2022 (протокол № 02-03) передбачено надання учасником довідки, яка підтверджує наявність досвіду надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням кількості договорів, але не менше 1-го за останні 5 років за зазначеною формою, а саме надання послуг з прибирання у всіх 22-х перелічених областях.
Досвід надання послуг
Дата подання: 25 липня 2022 14:39
Дата відповіді: 27 липня 2022 11:16
Добрий день.
Шановний Замовник, п. 22 Додатку 3 ТД вимагається підтвердження наявності досвіду надання послуг аналогічних предмету закупівлі із зазначенням не менше 1-го договору за останні 5 років, за формою, яка надана в складі ТД. Просимо уточнити, чи буде достатньо надання інформації щодо одного договору про надання послуг в одній із 22-х перелічених областей? Або необхідно підтвердити наявність досвіду саме у всіх 22-х перелічених областях?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику.
Пунктом 22 Додатку 3 Тендерної документації на закупівлю 90910000-9 послуги з прибирання (послуги з прибирання), затвердженої рішенням Тендерного комітету АТ «Укрексімбанк» від 20.07.2022 (протокол № 02-03) передбачено надання учасником довідки, яка підтверджує наявність досвіду надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням кількості договорів, але не менше 1-го за останні 5 років за зазначеною формою, а саме надання послуг з прибирання у всіх 22-х перелічених областях.
Пунктом 22 Додатку 3 Тендерної документації на закупівлю 90910000-9 послуги з прибирання (послуги з прибирання), затвердженої рішенням Тендерного комітету АТ «Укрексімбанк» від 20.07.2022 (протокол № 02-03) передбачено надання учасником довідки, яка підтверджує наявність досвіду надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням кількості договорів, але не менше 1-го за останні 5 років за зазначеною формою, а саме надання послуг з прибирання у всіх 22-х перелічених областях.
надання роз'яснення
Дата подання: 26 липня 2022 16:32
Дата відповіді: 27 липня 2022 11:17
Надавачем послуг повинна бути призначена відповідальна особа (менеджер), яка на місці здійснювати організацію координації роботи усіх працівників, які надають послуги з прибирання (надати копію відповідного документу). Питання: який саме Ви вимагаєте документ (довідку, наказ про призначення менеджера чи інше)?
Відповідь: Шановний Учаснику.
Для підтвердження призначення відповідальної особи (менеджера), яка на місці здійснюватиме організацію координації роботи усіх працівників, що надаватимуть послуги з прибирання, Учасником надається довідка в довільній формі щодо призначення такої особи.
Для підтвердження призначення відповідальної особи (менеджера), яка на місці здійснюватиме організацію координації роботи усіх працівників, що надаватимуть послуги з прибирання, Учасником надається довідка в довільній формі щодо призначення такої особи.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 27 липня 2022 11:30
Дата відповіді: 27 липня 2022 11:44
Добрий день.
Пунктом 6 Додатку 1 визначено кваліфікаційний критерій "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору". Чи правильно ми розуміємо, що таким підтвердженням є довідка та відгуки, які вимагаються у Додатку 3, п.18 та п. 22?
Відповідь: Так, підтверженням кваліфікаційних критеріїв є надання документів зазначених в пунктах 18 та 22 Додатку 3 Тендерної документації на закупівлю 90910000-9 послуги з прибирання (послуги з прибирання), затвердженої рішенням Тендерного комітету АТ «Укрексімбанк» від 20.07.2022 (протокол № 02-03).
Невідповідність Додатків
Дата подання: 27 липня 2022 11:35
Дата відповіді: 27 липня 2022 12:00
Добрий день.
У Додатку 4.2 ТД та Додатку 2 до Договору визначений режим чергування на об'єктах, перелік об'єктів та філій у якому не відповідає Додатку 4.4-4.6 Тендерної документації, а саме, у Додатку 4.4-4.6 відсутній об'єкт 8 у м. Києві та філії 27-55. Просимо привести у відповідність.
Відповідь: Шановний Учаснику. Оскільки можливість внести зміни до Тендерної документації вичерпано, повідомляємо, що у Додатку 4.2 Тендерної документації, відповідно і в проекті договору, допущено технічну помилку, тому в Додатку 4.4-4.6 відсутній об'єкт 8 у м. Києві та філії. При укладені договору буде враховано.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-07-21-007592-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:42809838
Дата подання: 22 липня 2022 11:07
Вимога на роз'яснення умов ТД
Шановний Замовнику!
Згідно п.22 додатку 3 ТД необхідно надати довідку, яка підтверджує наявність досвіду надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням кількості договорів, але не менше 1-го за останні 5 років за формою. У наведеній формі довідки вказано м. Київ та 21 область.
Просимо надати роз’яснення – чи буде достатнім наявність аналогічного договору з досвідом прибирання у деяких областях, але не у всіх, які зазначені Вами в формі довідки? У цьому випаду необхідно буде заповнити поля у формі довідки лише по тих областях, де був досвід роботи, а по областях, де не було досвіду роботи – залишити поля незаповненими? І яка кількість областей була б достатньою на Вашу думку для того, щоб договір вважався Вами аналогічним з урахуванням вимог п.22 додатку 3 ТД?
В іншому випадку наявність договору з прибирання саме з опитом роботи у м.Київ та 21 області є дискримінаційною по відношенню до багатьох учасників ринку, тому що у Україні існує дуже мало замовників, представлених у 21 області та місті Київ, що значно звужує коло потенційних учасників.
Розгорнути
Згорнути
Згідно п.22 додатку 3 ТД необхідно надати довідку, яка підтверджує наявність досвіду надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням кількості договорів, але не менше 1-го за останні 5 років за формою. У наведеній формі довідки вказано м. Київ та 21 область.
Просимо надати роз’яснення – чи буде достатнім наявність аналогічного договору з досвідом прибирання у деяких областях, але не у всіх, які зазначені Вами в формі довідки? У цьому випаду необхідно буде заповнити поля у формі довідки лише по тих областях, де був досвід роботи, а по областях, де не було досвіду роботи – залишити поля незаповненими? І яка кількість областей була б достатньою на Вашу думку для того, щоб договір вважався Вами аналогічним з урахуванням вимог п.22 додатку 3 ТД?
В іншому випадку наявність договору з прибирання саме з опитом роботи у м.Київ та 21 області є дискримінаційною по відношенню до багатьох учасників ринку, тому що у Україні існує дуже мало замовників, представлених у 21 області та місті Київ, що значно звужує коло потенційних учасників.
Скасована
Дата: 22 липня 2022 11:36
Причина: відсутність подальшої потреби участі у закупівлі.
Номер вимоги: UA-2022-07-21-007592-a.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 26 липня 2022 15:58
вимога
Шановний Замовнику! Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за всіма критеріями пошуку немає можливості зараз отримати, так як реєстр не працює з технічних причин. Прошу внести зміни в ТД та чітко зазначити можливість надання аналогічного документа (наприклад, Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, так як даний документ видається при внесенні останніх змін в реєстр та містить аналогічну інформацію).
Розгорнути
Згорнути
Скасована
Дата: 26 липня 2022 17:15
Причина: Не актуальна
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 серпня 2022 15:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "І Н В А Й Т" |
17 252 130,37
UAH з ПДВ
|
15 799 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ" |
17 380 270,04
UAH з ПДВ
|
15 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНТОРАБУДКОМПЛЕКТ" |
18 323 166,95
UAH з ПДВ
|
15 800 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" |
19 250 801,76
UAH з ПДВ
|
15 800 875,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЇ "АУРІС" |
21 377 461,48
UAH з ПДВ
|
15 800 880,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КЛІНІНГ ПРО" |
20 986 655,48
UAH з ПДВ
|
15 922 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. СЕРВІС" |
18 858 270,34
UAH з ПДВ
|
16 650 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СЕРВІС ПРОФІ ПЛЮС" |
18 757 920,86
UAH з ПДВ
|
16 721 385,22
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КРІСТ СЕРВІС" |
20 700 002,95
UAH з ПДВ
|
18 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛМА ФАСІЛІТІ ГРУП"" |
20 659 139,11
UAH з ПДВ
|
20 659 139,11
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "І Н В А Й Т" #37701437 |
Переможець |
15 799 900,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2022 16:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2022 17:05
|
Договір.pdf | укладений |
30 вересня 2022 17:05
|