Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Поточний ремонт споруд цивільного захисту (найпростішого укриття) в Комунальному закладі освіти "Навчально - виховний комплекс № 106 "середня загальноосвітня школа - дошкільний навчальний заклад (дитячий садок)" Дніпровської міської ради (підвального приміщення) за адресою: м. Дніпро, вул. Метробудівська, буд. 7»
Очікувана вартість
1 641 027,00 UAH
UA-2022-07-20-007990-a 66112b4015c64717a3b3415dfdd8301a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Потапенко

+380634075064 potapenkoalena26@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75
Контактна особа: Олена Потапенко
+380634075064
potapenkoalena26@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 липня 2022 17:16
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2022 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2022 23:59
Очікувана вартість: 1 641 027,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 205,14 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Поточний ремонт споруд цивільного захисту (найпростішого укриття) в Комунальному закладі освіти "Навчально - виховний комплекс № 106 "середня загальноосвітня школа - дошкільний навчальний заклад (дитячий садок)" Дніпровської міської ради (підвального приміщення) за адресою: м. Дніпро, вул. Метробудівська, буд. 7»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Метробудівська, буд. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 серпня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2022 23:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗАХАРОВ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ" 1 496 609,79
UAH з ПДВ
1 496 609,79
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2022 13:42
Електронний підпис
29 липня 2022 12:50
10_Договір механізми.pdf
29 липня 2022 12:50
9.3 Медичні книжки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗАХАРОВ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЗАХАРОВ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ"
#3193413533
Переможець 1 496 609,79
UAH з ПДВ
03 серпня 2022 15:38

Документи

03 серпня 2022 15:38
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2022 15:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗАХАРОВ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ"
#3193413533
1 496 609,79
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 серпня 2022 15:38
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2022 17:35
д-у 3 дог 176птр-22 нвк 106 укриття.pdf зміни до договору
11 жовтня 2022 17:34
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2022 17:32
д-у 2 дог 176птр-22 нвк 106 укриття.pdf зміни до договору
11 жовтня 2022 17:32
Електронний підпис зміни до договору
23 серпня 2022 10:06
д-у 1 дог 176птр-22 нвк 106 укриття.pdf зміни до договору
23 серпня 2022 10:05
Електронний підпис укладений
10 серпня 2022 17:05
дог 176птр-22 нвк 106 укриття.pdf укладений
10 серпня 2022 17:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 176ПТР/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 176ПТР/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 176ПТР/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML