Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування офісної техніки (заправка, відновлення, регенерація картриджів, ремонт БФП, принтерів) ДК 021:2015 – 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки»
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2022-07-20-007165-a 178da45e151247d1bf57a881f00154b7
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипів Василь

380672789375 PYLYPIVVASYL0403@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівська обласна прокуратура
Код ЄДРПОУ: 02910031
Місцезнаходження: 79005, Україна , Львівська обл., Львів, ПРОСПЕКТ ШЕВЧЕНКА, будинок 17/19
Контактна особа: Пилипів Василь
380672789375
PYLYPIVVASYL0403@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 липня 2022 16:10
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2022 00:00
Початок аукціону: 02 серпня 2022 11:41
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Категорія: првоохоронні органи. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
442 послуга
Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування офісної техніки (заправка, відновлення, регенерація картриджів, ремонт БФП, принтерів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79005, Україна, Львівська область, Львів, ПРОСПЕКТ ШЕВЧЕНКА, будинок 17/19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за фактично надані Послуги проводяться у національній валюті України (гривні) в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 7 (семи) банківських днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін Актів та Довідок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-07-20-007165-a.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІВАНЧЕНКО МАР'ЯНА МИКОЛАЇВНА, Код ЄДРПОУ:3394407864
Дата подання: 25 липня 2022 15:50
дискримінаційні вимоги
Згідно технічного завдання, Заправка картриджів повинна здійснюватись з використанням матеріалів (тонеру) IMEX CO (ВМ) (аналоги та/або еквіваленти не розглядаються) про що Учасник надає лист від виробника/офіційного представника, який підтверджує статус учасника як авторизованого партнера.
Вважаємо, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить дискримінаційні умови, що заважають нашому підприємству прийняти участі в процедурі закупівлі. Наше підприємство є активним постачальником витратних матеріалівта співпрацює з кількома виробниками витратних матеріалів в Україні та має відповідні ліцензії і сертфікати від вищевказаних виробників. Вважаємо, що вимога стосовно заправки картриджів тільки тонером IMEX CO (ВМ) є дискримінаційною та дозволяє взяти участь в закупівлі тільки одному учаснику так як авторизаційний лист буде надано лише одному Учаснику. Хочемо повідомити, що окрім тонера IMEX CO (ВМ) в Україні є ще багато якісних та надійних тонерів, до прикладу SCC, WWM, Mitsubishi Katun, які надають насичений та довготривалий друк. Маємо намір прийняти участь в цій процедурі закупівлі, проте встановлені дискримінаційні умови тендерної документації не дають можливість цього зробити. Прохання до Вас внести зміни до технічного завдання закупівлі, щоб інші учасники мали можливість подати свої пропозиції.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 01 серпня 2022 14:54
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Керуючись п.2 ч.17 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» існує необхідність у відміні спрощеної електронної закупівлі закупівлю за предметом: «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка, відновлення, регенерація картриджів, ремонт БФП, принтерів)» за ДК 021:2015 – 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки», а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.