Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37794186 |
Вебсайт: | http://www.komynalka.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вулиця Незалежності, 7 |
Контактна особа: |
Бойчук Тетяна Олексіівна +380342532212 dkgtender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 липня 2022 16:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 липня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 серпня 2022 14:55 |
Початок аукціону: | 09 серпня 2022 12:06 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 120 | Пiсляоплата | 120 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 липня 2022 11:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 липня 2022 11:44 |
Зміни до ТД - контейнери Підпеч. Підлуж. Камін. Берез.doc | |
29 липня 2022 11:44 |
Проект договору - (зі змінами).doc | |
29 липня 2022 11:44 |
ТЗ - (зі змінами).doc | |
29 липня 2022 11:44 |
Тендерна документація - (зі змінами).doc |
29 липня 2022 11:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 липня 2022 11:44 |
Зміни до ТД - контейнери Підпеч. Підлуж. Камін. Берез.doc
|
|||
29 липня 2022 11:44 |
Проект договору - (зі змінами).doc
|
|||
29 липня 2022 11:44 |
ТЗ - (зі змінами).doc
|
|||
29 липня 2022 11:44 |
Тендерна документація - (зі змінами).doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-12-000005 ● 347b0ac9a3f04027b1607bf0058da4ca
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 вересня 2022 11:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.09.2022 №54-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 12.09.2022 № 54-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2022-07-20-005678-a 20.07.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-12 11:56:42
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Придбання обладнання (контейнерів) для збору побутових відходів на території Івано-Франківської міської територіальної громади (с. Підпечери, с. Підлужжя, с. Камінне та с. Березівка) (CPV ДК 021:2015–44610000-9 цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-07-20-005678-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питань:
1) Чому Замовником протоколом уповноваженої особи від 22 серпня 2022 відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Ренток груп» відповідно до абзацу 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону з підстав ненадання переможцем процедури закупівлі у спосіб, зазначений в тендерній документації документи що підтверджують відсутність підстав установлених статтею 17 Закону на дев’ятий день з моменту визнання його переможцем торгів протоколом уповноваженої особи від 12.08.2022 тоді, як згідно з частиною шостою статті 17 Закону та вимогами до тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Довідково, відповідно до статті 253 Цивільного кодексу України, перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-15 15:54:21
Пояснення на запит з приводу рішення про проведення моніторингу UA-M-2022-09-12-000005 закупівлі товару: придбання обладнання (контейнерів) для збору побутових відходів на території Івано-Франківської міської територіальної громади (с. Підпечери, с. Підлужжя, с. Камінне та с. Березівка) за (CPV ДК 021:2015–44610000-9 цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску) (UA-2022-07-20-005678-а) (далі – Закупівля).
Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради (далі – Замовник) на отримане повідомлення Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області про проведення моніторингу Закупівлі і запит про надання пояснень повідомляє.
Відповідно до Цивільного кодексу України строки та терміни можуть бути визначені актами цивільного законодавства.
Частиною 6 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Отже питання строків в публічних закупівлях, у даному випадку визначено Законом «з дати», а не «з дня». Постановою Верховного Суду від 19.12.2019 р у справі № 916/452/19, визначено правомірність обрахування строку саме «з дати» оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Слід зазначити, що Закон України «Про публічні закупівлі» є спеціальним нормативно-правовим актом, а Цивільний кодекс України є загальним.
Згідно листа Міністерства Юстиції України від 26.12.2008 р. № 758-0-2-08-19 при розбіжності між загальним і спеціальним нормативно-правовим актом перевага надається спеціальному, якщо він не скасований виданим пізніше загальним актом.
Тому з огляду на вищенаведене уповноважена особа Замовника виходила з того, що якщо строк обраховується «з дати», як це визначено спеціальним Законом, то саме ця «дата» буде першим днем строку.
Протокол уповноваженої особи Замовника про визначення переможцем торгів ТОВ «Ренток груп» складено та оприлюднено в електронній системі закупівель 12.08.2022 р., а протокол про відхилення тендерної пропозиції переможця від 22.08.2022 р., тобто на одинадцятий день з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Ренток груп».
Тому вважаємо, що при проведенні даної Закупівлі та обчисленні строків Замовник діяв в межах чинного законодавства України, дотримуючись при цьому норм спеціального Закону.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 вересня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 серпня 2022 12:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РЕНТОК ГРУП" |
1 645 290,00
UAH з ПДВ
|
1 645 290,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР.БІЗНЕСІНВЕСТ" |
1 919 808,00
UAH з ПДВ
|
1 897 992,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" |
1 998 700,59
UAH з ПДВ
|
1 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕВІСАН" |
1 994 309,64
UAH з ПДВ
|
1 974 309,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НВП "Укрресурс" |
1 993 982,40
UAH з ПДВ
|
1 993 982,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Елкопласт Україна |
1 996 164,00
UAH з ПДВ
|
1 996 164,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "РЕНТОК ГРУП" #42403886 |
Рішення скасоване |
1 645 290,00
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2022 14:28
|
ТОВ "РЕНТОК ГРУП" #42403886 |
Відхилено |
1 645 290,00
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2022 14:35
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР.БІЗНЕСІНВЕСТ" #38609862 |
Переможець |
1 897 992,00
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2022 09:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2023 16:16
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2022 16:52
|
160-22.PDF | укладений |
14 вересня 2022 16:51
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Контейнери | 1818 | штуки |
1 044,00
UAH з ПДВ
|