Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Перезарядка картриджа лазерного принтера, поточний ремонт картриджа
Очікувана вартість
930,00 UAH
UA-2022-07-20-000179-a 6e7d31c1a30f4d138039ef8f3702e00e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лісовська Іванна Валеріївна

+380988214317 lisovskaivanna57@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 липня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури Красилівської міської ради Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 41846458
Місцезнаходження: 31000, Україна , Хмельницька обл., Красилів, площа Незалежності,2
Контактна особа: Лісовська Іванна Валеріївна
+380988214317
lisovskaivanna57@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Перезарядка картриджа лазерного принтера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31000, Україна, Хмельницька область, Красилів, пл.Незалежності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 штуки
поточний ремонт картриджа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31000, Україна, Хмельницька область, Красилів, пл.Незалежності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

20 липня 2022 08:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПМП "МОНІТОР"
#21326214
Переможець 930,00
UAH з ПДВ
20 липня 2022 08:38