Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Пара, гаряча вода та пов’язана продукція», (код ДК 021:2015- 09320000-8) Pair, hot water and related products (CPV 021:2015: 09320000-8)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП КНП "Шепетівська багатопрофільна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 02004812 |
Місцезнаходження: | 30400, Україна , Хмельницька область обл., Шепетівка, вулиця Валі Котика, 85 |
Контактна особа: |
Пивовар Ігор Никифорович +380384040095 shecrl@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | ME Shepetivska Tsentralna Rayonna Likarnya |
National ID: | 02004812 |
Contact point: |
Pivovar Igor Nikiforovich +380384040095 shecrl@meta.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2022 18:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 серпня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 серпня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 19 липня 2022 18:57 |
Enquiries until: | 10 серпня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 16 серпня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 серпня 2022 00:00 |
Information
Estimated total value: | 5 300 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 26 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Відповідно до умов договору | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 липня 2022 19:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 липня 2022 18:57 |
_Додаток _4 до_ТД_тендерна пропозиція.docx | |
19 липня 2022 18:57 |
_Додаток _3_проект_Договiр_ЦРЛ.docx | |
19 липня 2022 18:57 |
_Додаток _2 до_ТД_технічні_ якісні хар..docx | |
19 липня 2022 18:57 |
_Додаток _1 до_ТД_кваліфікац. критерії_.docx | |
19 липня 2022 18:57 |
_ТД_пара_гаряча_вода_та_повязана_продукцiя_ЦРЛ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-17-000012 ● 590b4d1e6cc0493d9da482206396702c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 серпня 2022 10:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.08.2022 № 32-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В. о. начальника Валерій ДЗЮБЛЮК
Додаток до наказу від 16.08.2022 № 32-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
1
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8
UA-2022-07-19-008440-a
19.07.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Доброго дня. Усунути порушення з технічних причин нема можливості, так як процедура відкритих торгів автоматично відмінено через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. Дякую за моніторинг і ваші зауваження взяті до опрацювання
2022-08-22 16:18:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товару в оголошення про проведення відкритих торгів не дотримано пункту 14 Порядку № 1082 щодо зазначення коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.)