Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із забезпечення здійснення контролю за оплатою (реєстрацією) проїзду в громадському транспорті
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2022-07-19-008175-a 9b2952e4f0d844acb8c16e08759cd72e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дубіцький Андрій Володимирович

380990757967 tender@lutskrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 04051327
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, Україна, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Богдана Хмельницького, 19
Контактна особа: Дубіцький Андрій Володимирович
380990757967
tender@lutskrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
15 лютого 2022 року Виконавчим комітетом Луцької міської ради було оголошено закупівлю товару ДК 021:2015: 79620000-6 — Послуги із забезпечення персоналом, у тому числі тимчасовим (Послуги із забезпечення здійснення контролю за оплатою (реєстрацією) проїзду в громадському транспорті) номер закупівлі UA-2022-02-15-004456-a на очікувану вартість 1 500 000, 00 грн. Дана закупівля не відбулась у зв’язку тим, що до участі не було подано жодної тендерної пропозиції.
16 березня 2022 року Виконавчим комітетом Луцької міської ради було оголошено закупівлю товару ДК 021:2015: 79620000-6 — Послуги із забезпечення персоналом, у тому числі тимчасовим (Послуги із забезпечення здійснення контролю за оплатою (реєстрацією) проїзду в громадському транспорті) номер закупівлі UA-2022-03-16-001894-a на очікувану вартість 1 500 000, 00 грн. Дана закупівля не відбулась у зв’язку тим, що до участі не було подано жодної тендерної пропозиції.
Відповідно до частини 1 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» - переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлі після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі Також, відповідно до п. 1 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом, є підстави для застосування переговорної процедури закупівлі. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2022 17:32
Оскарження наміру укласти договір: 30 липня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79620000-6: Послуги із забезпечення персоналом, у тому числі тимчасовим


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4896 година
Послуги із забезпечення здійснення контролю за оплатою (реєстрацією) проїзду в громадському транспорті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43025, Україна, Волинська область, Луцьк, ,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79620000-6 — Послуги із забезпечення персоналом, у тому числі тимчасовим

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за фактично надані послуги здійснюється після пред’явлення Виконавцем рахунку на оплату наданих послуг та після підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

19 липня 2022 17:31
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 липня 2022 17:31
ПРОТОКОЛ ПРО НАМІР Контроль.pdf.p7s
19 липня 2022 17:31
UA-2022-03-16-001894-a-report.pdf
19 липня 2022 17:31
UA-2022-02-15-004456-a-report.pdf
19 липня 2022 17:31
ПРОТОКОЛ ПРО НАМІР Контроль.pdf
19 липня 2022 17:31
Документи.pdf
19 липня 2022 17:31
Протокол переговорів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ "ВОЛИНЬ КОНТРОЛЬ СЕРВІС"
#44688787
Переможець 749 969,28
UAH
19 липня 2022 17:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2022 17:32

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТзОВ "ВОЛИНЬ КОНТРОЛЬ СЕРВІС"
#44688787
749 969,28
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2023 14:54
2023 poky.pdf зміни до договору
20 січня 2023 14:54
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 15:43
M. Jlyubk (3).pdf зміни до договору
04 січня 2023 15:42
Електронний підпис укладений
09 серпня 2022 12:03
Договір №263.pdf укладений
09 серпня 2022 12:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 263
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 263
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML