Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщень Державної установи «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров’я України» по вулиці Юрія Іллєнка, 24 м. Києва (Код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
10 861 755,00 UAH
UA-2022-07-18-007057-a e205ea7c4ccd4a0baf81f1b880277376
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Топчій Сергій Тимофійович

+380442065059 topchiyst22@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДУ "Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України"
Код ЄДРПОУ: 26385055
Місцезнаходження: 04050, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Юрія Іллєнка,24
Контактна особа: Топчій Сергій Тимофійович
+380442065059
topchiyst22@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2022 16:16
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2022 00:00
Початок аукціону: 27 липня 2022 14:25
Очікувана вартість: 10 861 755,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 108 617,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у розмірі 0,3 відсотка вартості договору. Платіжні реквізити Замовника: Отримувач: Державна установа «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров’я України» ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 26385055 юридична адреса: вул. Юрія Іллєнка,24, м. Київ, 04050 банківські реквізити: р/р №UA798201720313201002201011825 в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172 Призначення платежу: забезпечення виконання договору по спрощеній закупівлі за предметом: Поточний ремонт приміщень Державної установи «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров’я України» по вулиці Юрія Іллєнка, 24 м. Києва (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи). (Посилання на номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі) або забезпечення виконання договору по спрощеній закупівлі по номеру оголошення UA-20ХХ-ХХ-ХХ-00ХХХХ-Х. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. Надана пропозиція повинна містити підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої тендерної пропозиції.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Відповідно до ст. 64 Конституції України, Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами) та Указу Президента України від 23.02.2022 № 63/2022 «Про введення надзвичайного стану в окремих регіонах України», Закону України «Про правовий режим воєнного стану», Регламенту Кабінету Міністрів України, Закону України «Про Кабінет Міністрів України», а також керуючись Постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28.02.2022 № 169 (зі змінами) та Постановою Кабінету Міністрів України від від 24 червня 2022 р. № 723
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщень Державної установи «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров’я України» по вулиці Юрія Іллєнка, 24 м. Києва (Код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Юрія Іллєнка, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник здійснює попередню оплату (аванс) у розмірі визначеному Постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами) та Наказу МОЗ України від 20.01.2020 року № 102 «Про попередню оплату товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти», на розрахунковий рахунок Підрядника протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня отримання рахунку-фактури. Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися на підставі акт прийому-передачі наданих послуг (виконаних робіт) (форма КБ-2в) та довідки про вартість наданих послуг (виконаних робіт) (форма КБ-3) щомісячними оплатами в міру надання послуг. Аванс 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у розмірі 0,3 відсотка вартості договору. Платіжні реквізити Замовника: Отримувач: Державна установа «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров’я України» ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 26385055 юридична адреса: вул. Юрія Іллєнка,24, м. Київ, 04050 банківські реквізити: р/р №UA798201720313201002201011825 в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172 Призначення платежу: забезпечення виконання договору по спрощеній закупівлі за предметом: Поточний ремонт приміщень Державної установи «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров’я України» по вулиці Юрія Іллєнка, 24 м. Києва (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи). (Посилання на номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі) або забезпечення виконання договору по спрощеній закупівлі по номеру оголошення UA-20ХХ-ХХ-ХХ-00ХХХХ-Х. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. Надана пропозиція повинна містити підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої тендерної пропозиції.
18 липня 2022 16:19
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 липня 2022 16:17
Оголошення_спрощена_поточний.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Копії документів, що засвідчують якість та безпеку на основні матеріали
Дата подання: 18 липня 2022 17:16
Дата відповіді: 19 липня 2022 16:04
Шановний замовнику! у Вашій документації міститься вимога про надання "...Копії документів, що засвідчують якість та безпеку на основні матеріали (посвідчення або декларація виробника про якість або сертифікати відповідності або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи тощо)". Скажіть, які саме матеріали Ви вважаєте основними, а які другорядними?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник за результатом розгляду даного питання повідомляє, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме в додатку 1 до оголошення відсутній поділ матеріалів на основні та «другорядні». В документах пропозиції вам необхідно надати копії документів (посвідчення або декларація виробника про якість або сертифікати відповідності або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи тощо), що засвідчують якість та безпеку на матеріали, які передбачені технічним завданням (додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі) для безпосереднього використання в поточному ремонті приміщень (стін, стелі, підлоги).
Дискримінаційне правопорушення.
Дата подання: 19 липня 2022 10:53
Дата відповіді: 20 липня 2022 08:35
Доброго дня. Шановний Замовник в тендерному завданні Ви наголошуєте ,що: " Обсяг річного доходу (виручки) за попередній рік повинен становити не менше ніж очікувана вартість закупівлі" це є дискимінаційною ознакою, про недопуск учасників , чий річний дохід бум менший ніж 10 800 мільйонів грн. Згідно Закону про Закупівлю пропоную прибрати цей пунк з тендерного завдання. Дякую.Гарного дня.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник за результатом розгляду даного питання повідомляє, що згідно з абзацом 2 частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право зазначити в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі іншу інформацію, яку вважає за доцільне. Замовник встановлює вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження в Додатку 1 до оголошення. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності Замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Таким чином, вимоги Замовника та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, не порушуючи принципів здійснення публічних закупівель. Замовником встановлено, серед іншого, необхідність документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» згідно форм та вимог, встановлених в оголошенні. Для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», останній в складі пропозиції повинен надати підтвердження обсягу річного доходу (виручки) за 2021 рік, який має бути не менше очікуваної вартості предмета закупівлі. Для документального підтвердження даному критерію учасником надається Звіт про фінансові результати за 2021 рік (Форма №2) та Квитанція №2 щодо прийняття зазначеного звіту.
Виходячи з наведеного, вимоги, встановлені Замовником в оголошенні щодо документального підтвердження «наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» є такими, що відповідають нормам Закону, є однаковими для всіх учасників, та ніяким чином не звужують коло останніх. Враховуючи вищевикладене, вимоги Замовника є законними та обґрунтованими, тому ваша пропозиція щодо внесення змін в оголошення не може бути задоволена Замовником.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2022 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ ВЕКТОР-АТ 8 774 719,73
UAH з ПДВ
8 774 719,73
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМБУД-1" 10 699 883,34
UAH з ПДВ
10 699 883,34
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

26 липня 2022 17:34
Електронний підпис
26 липня 2022 17:26
Довідка працівники.pdf
26 липня 2022 17:10
Відомості ЄДРПОУ.pdf
26 липня 2022 17:10
Виписка.pdf
26 липня 2022 17:10
Довідка банк.pdf
26 липня 2022 17:10
Витяг ПДВ.pdf
26 липня 2022 17:10
Довідка субпідряд.pdf
26 липня 2022 17:09
Відгук.pdf
26 липня 2022 17:03
Додаток №3.pdf
26 липня 2022 17:03
Сертифікати.pdf
26 липня 2022 16:59
Договір сміття.pdf
26 липня 2022 16:57
Паспорт.pdf
26 липня 2022 16:56
Проект договору.pdf
26 липня 2022 16:53
Фін. звіт.pdf
26 липня 2022 16:53
Ліцензія копія.pdf
26 липня 2022 16:53
Право підпису.pdf
26 липня 2022 16:52
Цінова пропозиція.pdf
26 липня 2022 16:51
Лист-підтвердження.pdf

Публічні документи

26 липня 2022 13:19
Електронний підпис
26 липня 2022 13:15
Електронний підпис
26 липня 2022 13:12
Електронний підпис
26 липня 2022 13:01
22) Правочин.pdf
26 липня 2022 13:01
12) Свідоцтво ПДВ.pdf
26 липня 2022 13:01
11) Ліцензія Рембуд-1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВЕКТОР-АТ

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМБУД-1"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВЕКТОР-АТ
#42387147
Відхилено 8 774 719,73
UAH з ПДВ
28 липня 2022 16:09
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМБУД-1"
#32485208
Переможець 10 699 883,34
UAH з ПДВ
28 липня 2022 16:19

Документи

28 липня 2022 16:09
Електронний підпис
28 липня 2022 16:08
Рішення

Документи

28 липня 2022 16:19
Електронний підпис
28 липня 2022 16:18
Рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2022 16:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМБУД-1"
#32485208
10 699 883,34
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 липня 2022 16:19
Електронний підпис
28 липня 2022 16:18
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 грудня 2022 12:47
Електронний підпис укладений
26 серпня 2022 12:47
285-2022С ДУ 1.PDF зміни до договору
26 серпня 2022 12:45
Електронний підпис укладений
03 серпня 2022 13:43
Договір укладений
03 серпня 2022 13:19

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Поточний ремонт приміщень Державної установи «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров’я України» по вулиці Юрія Іллєнка, 24 м. Києва (Код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) 1 послуга 10 699 883,34
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з відсутністю вчасного фінансування державних видатків, їх черговості, що пов’язано з триваючою широкомасштабною збройною агресією Російської Федерації проти України, продовженням дії воєнного стану в України до 21.11.2022 р. згідно Указу Президента України від 12.08.2022 р. № 573/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», що затверджений Законом України № 2500-IX від 15.08.2022 р., на підставі звернення-клопотання Підрядника, Сторони дійшли взаємної згоди змінити п.2.1. та 9.1. основного договору
Номер договору про закупівлю: 285/2022C
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Поточний ремонт приміщень Державної установи «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров’я України» по вулиці Юрія Іллєнка, 24 м. Києва (Код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) 1 послуга 10 699 883,34
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 серпня 2022 — 30 листопада 2022
Сума оплати за договором: 10 699 883,34
UAH (в тому числі ПДВ 1 783 313,89 UAH)