Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (влаштування) вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій приміщення в Пісківській гуманітарній гімназії (приміщення гімназії) за адресою: Київська область, Бучанський район, смт. Пісківка, вул. Ніни Сосніної, 12А
Очікувана вартість
155 991,60 UAH
UA-2022-07-15-005823-a 48774ff25f494b22bb83ab12c0ff546d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чобану Руслана Василівна

+380983274700 osvitagromadu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді, спорту та зовнішніх зв'язків Пісківської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41089661
Місцезнаходження: 07820, Україна , Київська обл., селище міського типу Пісківка, ВУЛИЦЯ ДАЧНА, будинок 66
Контактна особа: Чобану Руслана Василівна
+380983274700
osvitagromadu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2022 16:00
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2022 00:00
Початок аукціону: 01 серпня 2022 13:11
Очікувана вартість: 155 991,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,03%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (влаштування) вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій приміщення в Пісківській гуманітарній гімназії (приміщення гімназії) за адресою: Київська область, Бучанський район, смт. Пісківка, вул. Ніни Сосніної, 12А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07820, Україна, Київська область, селище міського типу Пісківка, вул.Ніни Сосніної 12А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 77220000-8 — Послуги з просочування деревини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

20 липня 2022 23:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2022 22:46
Оголошення_обробка.docx
15 липня 2022 15:21
Додаток _4 Проект договору.docx
20 липня 2022 23:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2022 13:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2022 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2022 22:46
Оголошення_обробка.docx
20 липня 2022 22:33
Оголошення_обробка.docx
19 липня 2022 13:24
Оголошення_обробка.docx
15 липня 2022 15:21
Оголошення_обробка.docx
15 липня 2022 15:21
Додаток _4 Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Еквівалент
Дата подання: 18 липня 2022 10:56
Дата відповіді: 18 липня 2022 11:51
Доброго дня. Чи можна використовувати еквівалент вогнезахисного засобу з кращими технічними характеристиками?
Відповідь: Доброго дня.
Так, оголошенням про спрощену закупівлю передбачено еквівалент.
сертифікати ISO
Дата подання: 18 липня 2022 14:57
Дата відповіді: 19 липня 2022 13:23
Вами встановлена вимога щодо надання учасниками сертифікату відповідності ДСТУ ISO 16732-1:2018 Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення (ISO 16732-1:2012, IDT)". Ця вимога є дискримінаційною для нас, оскільки ми маємо ідентичний сертифікат ISO 23932:2018 , який підтверджує, що наше підприємство відповідає вимогам стандарту ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки». Аналогічно - по сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ми маємо Сертифікат ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги ).Внесіть відповідні зміни, передбачивши можливість Учасникаминадання сертифікатів ISO, ідентичних тим, що вимагаються.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Внесли зміни у оголошення про закупівлі.
копія медичної довідки замість медичної книжки
Дата подання: 20 липня 2022 14:01
Дата відповіді: 21 липня 2022 08:06
Посади працівників, які будуть залучені до надання послуг з предмету закупівлі, не відносяться до «Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов’язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок» (Постанова Кабінету Міністрів України від 23.05.2001 №559) і відповідно, зазначені працівники не повинні мати особові медичні книжки. Натомість, послуги з предмету закупівлі передбачають виконання робіт з підвищеної небезпеки, тому працівники, що будуть залучені до надання послуг з предмету закупівлі підлягають медичному огляду у відповідності до наказу МОЗ від 21.05.2007 №246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій», за результатами якого видається медична довідка. На підставі вищевикладеного чи можемо на кожного працівника, який буде залучений для виконання робіт на об’єкті надати копію медичної довідки замість копії медичної книжки?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Внесли зміни в оголошення про проведення закупівлі.
АВК – 5
Дата подання: 20 липня 2022 16:48
Дата відповіді: 21 липня 2022 08:07
Кошторисну документацію в програмному комплексі АВК – 5 (3.5.0) - застаріла версія, нова 3.7.1 . внесіть зміни
Відповідь: Доброго дня.
У оголошенні є можливість подати той програмний комплекс у якому ви працюєте.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-07-15-005823-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СКМ МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:42764588
Дата подання: 20 липня 2022 16:46
Незаконна Вимога
Посади працівників, які будуть залучені до надання послуг з предмету закупівлі, не відносяться до «Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов’язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок» (Постанова Кабінету Міністрів України від 23.05.2001 №559) і відповідно, зазначені працівники не повинні мати особові медичні книжки. Вимагаємо прибрати дану Вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 липня 2022 11:56
не задоволено
«Доброго дня. Посади працівників, які будуть залучені до надання послуг з предмету закупівлі, не відносяться до «Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов’язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок» (Постанова Кабінету Міністрів України від 23.05.2001 №559) і відповідно, зазначені працівники не повинні мати особові медичні книжки. Натомість, послуги з предмету закупівлі передбачають виконання робіт з підвищеної небезпеки, тому працівники, що будуть залучені до надання послуг з предмету закупівлі підлягають медичному огляду у відповідності до наказу МОЗ від 21.05.2007 №246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій», за результатами якого видається медична довідка. Також оголошення про проведення спрощеної закупівлі може містити і іншу інформацію, в тому числі може містити вимоги щодо надання медичних документів в якості кваліфікаційного критерію. Медичний огляд без обмежень може пройти будь який учасник та його працівники, навіть без фінансових затрат, отже обмежень і дискримінації тут немає. Дана вимога Замовника не порушує принципи Закону України "Про публічні закупівлі" та не обмежує жодного учасника, оскільки стосується всіх потенційних учасників закупівлі.» »
Номер вимоги: UA-2022-07-15-005823-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СКМ МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:42764588
Дата подання: 20 липня 2022 16:52
Незаконна вимога
У випадку використання Учасником еквіваленту вогнезахисної суміші «Аргуспрофі» - надати підтверджуючі документи на ліцензійний програмний комплекс для розробки проектної документації та копію чинної ліцензії на вказане програмне забезпечення. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами кошторисною документацією не передбачаються Учасником. Це ж який такий комплекс? й навіщо він потрібен? якщо згідно наказу 1064 кожен виконавець робіт надає проект вогнезахимту.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 липня 2022 11:57
не задоволено
Доброго дня. Програмний комплекс необхідний для розроблення кошторисної частини виконання договорів, який дозволяє достовірно визначити вартість будівництва на всіх стадіях його здійснення) у складі: Договірна ціна; Локальний кошторис; Відомість ресурсів до локального кошторису; Розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису, (Кошторисна документація з розрахунками відповідно до Технічних (якісних) вимог (Додаток № 2) та має відповідати ціні пропозиції). Замовник абсолютно не обмежує ваше право, так як надає вам можливіть подати не на конктетний комплекс підтверджуючі документи (на ліцензійний програмний комплекс для розробки проектної документації та копію чинної ліцензії на вказане програмне забезпечення) а на той комплекс з яким ви працюєте. Також оголошення про проведення спрощеної закупівлі може містити і іншу інформацію, в тому числі може містити вимоги щодо надання медичних документів в якості кваліфікаційного критерію. Дана вимога Замовника не порушує принципи Закону України "Про публічні закупівлі" та не обмежує жодного учасника, оскільки стосується всіх потенційних учасників закупівлі.»
Номер вимоги: UA-2022-07-15-005823-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СКМ МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:42764588
Дата подання: 20 липня 2022 16:52
ІСО - незаконна вимога
Ви Вимагаєте -"16. Учасник підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі шляхом надання Сертифікату відповідності системи управління якістю на підприємстві Учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» або ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), сертифікату відповідності ДСТУ ISO 16732-1:2018 Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення (ISO 16732-1:2012, IDT) або ДСТУ ISO 23932:2018 Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи (ISO 23932:2009, IDT)."
Одним з принципів публічних закупівель в Україні є недискримінація учасників (ст.3 закону). Згідно з част. 3 ст. 5 закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тендерна Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо дану вимогу незаконною, такою що суперечить вимогам законодавства про публічні закупівлі, адже згідно зі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також одним із принципів здійснення закупівель, передбачених у ст.3 Закону, є добросовісна конкуренція серед учасників.
Данна вимога порушує базові принципи ЗУ «Про публічні закупівлі», дискримінує й унеможливлює доступ учасників до закупівлі, крім тих, які «вигідні» замовнику, що є підставою для обмеження конкуренції, виникнення недобросовісної конкуренції, корупційних механізмів.

Вимагаємо, , внести зміни в в процедуру, за предметом закупівлі й Видалити НЕЗАКОННУ ВИМОГУ.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 липня 2022 11:58
не задоволено
«Доброго дня. Шановний учаснику! Детально вивчивши умови вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне зміну умови до предмета закупівлі щодо надання учасниками підтверджуючих документів у формі свідоцтва/сертифіката, якими Учасник підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі шляхом надання Сертифікату відповідності системи управління якістю на підприємстві Учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» або ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), сертифікату відповідності ДСТУ ISO 16732-1:2018 Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення (ISO 16732-1:2012, IDT) або ДСТУ ISO 23932:2018 Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи (ISO 23932:2009, IDT). Надання сертифікатів у складі пропозиції прямо стосується предмета закупівлі, тому і вимога щодо його надання є правомірною. Предметом закупівлі є влаштування вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій, що є вимогою по пожежній безпеці. Замовник, для того щоб необмежувати права учасників і для забезпечення доступу до закупівлі, забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників, надав можливіть надання ідентичних сертифікатів які підтверджують високий рівень виконання робіт. Також оголошення про проведення спрощеної закупівлі може містити і іншу інформацію, в тому числі може містити вимоги щодо наявності певних сертифікаційних документів в якості кваліфікаційного критерію. Дана послуга повинна бути виконана у приміщенні гімназія де навчаються діти, а отже якість і безпека повинні бути відповідно високою. Сертифікати без обмежень може отримати будь який учасник, отже обмежень і дискримінації тут немає. Дана вимога Замовника не порушує принципи Закону України "Про публічні закупівлі" та не обмежує жодного учасника, оскільки стосується всіх потенційних учасників закупівлі.»

Документи

Документи

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 серпня 2022 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "ЛИТВИНЮК" 37 050,00
UAH з ПДВ
37 050,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ПОЖБУДМОНТАЖ" 154 734,92
UAH з ПДВ
154 734,92
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

29 липня 2022 16:00
Електронний підпис
29 липня 2022 15:59
кошторис.pdf
29 липня 2022 15:59
996.imd
29 липня 2022 15:59
пропозиція.pdf
29 липня 2022 15:59
захист довкілля.pdf
29 липня 2022 15:59
гарант лист строк.pdf
29 липня 2022 15:59
код доступу.pdf
29 липня 2022 15:59
проект договору.pdf
29 липня 2022 15:59
довідка сертифікат.pdf
29 липня 2022 15:59
рішення засновника.pdf
29 липня 2022 15:59
листи-згоди.pdf
29 липня 2022 15:59
витяг єдиний податок.pdf
29 липня 2022 15:59
статут.pdf
29 липня 2022 15:59
опис.pdf
29 липня 2022 15:59
ліцензія (наказ ДСНС).pdf
29 липня 2022 15:59
виписка ПП Литвинюк.pdf
29 липня 2022 15:59
витяг ПП Литвинюк 04.02.pdf
29 липня 2022 15:59
субпідряд.pdf
29 липня 2022 15:59
лист сертифікат.pdf
29 липня 2022 15:59
право підпису.pdf
29 липня 2022 15:59
лист проект.pdf
29 липня 2022 15:59
паспорт Литвинюк СО.pdf
29 липня 2022 15:59
лист ліцензія.pdf
29 липня 2022 15:59
ISO 23932 ПП ЛИТВИНЮК.pdf
29 липня 2022 15:59
ліцензія АВК.pdf
29 липня 2022 15:59
договір позички авто.pdf
29 липня 2022 15:59
медичні книжки.pdf
29 липня 2022 15:59
відгук.pdf
29 липня 2022 15:59
техпаспорт авто.pdf
29 липня 2022 15:59
трудові книжки.pdf
29 липня 2022 15:59
витяг з ДРРП.pdf
29 липня 2022 15:59
мтб.pdf
29 липня 2022 15:59
відгук.pdf
29 липня 2022 15:59
накази працівники.pdf
29 липня 2022 15:59
дипломи ЛАО.pdf
29 липня 2022 15:59
договір суборенди.pdf
29 липня 2022 15:59
посвідчення.pdf
29 липня 2022 15:59
довідка про аналог.pdf
29 липня 2022 15:59
дипломи малярів.pdf
29 липня 2022 15:59
працівники.pdf
29 липня 2022 15:59
договори ЦПУ.pdf
29 липня 2022 15:59
робоча методика.pdf
29 липня 2022 15:59
гарант лист група.pdf
29 липня 2022 15:59
техзавдання.pdf
29 липня 2022 15:59
лист підгрупа.pdf
29 липня 2022 15:59
порівняльна таблиця.pdf

Публічні документи

26 липня 2022 15:05
Електронний підпис
26 липня 2022 15:01
53. Кошторис обробка.pdf
25 липня 2022 20:42
Електронний підпис
25 липня 2022 20:38
53. Кошторис обробка.pdf
25 липня 2022 20:38
42. Опис документів.pdf
25 липня 2022 20:38
4. Гарантійний лист1А.pdf
25 липня 2022 20:38
20. КвіткаСертДиплДод.pdf
25 липня 2022 20:38
22. Освіта3виконавця.pdf
25 липня 2022 20:38
5. Гарантійний лист 3Р.pdf
25 липня 2022 20:38
10. Довідка МТБ.pdf
25 липня 2022 20:38
52. Цінова пропозиція.pdf
25 липня 2022 20:38
25.1 ПБ Квітка.pdf
25 липня 2022 20:38
35. Лист-згода.pdf
25 липня 2022 20:38
59. Звіт 16732 Оригінал.pdf
25 липня 2022 20:38
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЛИТВИНЮК"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ПОЖБУДМОНТАЖ"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЛИТВИНЮК"
#43894243
Відхилено 37 050,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2022 16:21
ТОВ "ПОЖБУДМОНТАЖ"
#44067572
Переможець 154 734,92
UAH з ПДВ
11 серпня 2022 15:12

Документи

05 серпня 2022 16:21
Електронний підпис

Документи

11 серпня 2022 15:12
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2022 15:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОЖБУДМОНТАЖ"
#44067572
154 734,92
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 серпня 2022 15:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 14:21
Електронний підпис зміни до договору
29 серпня 2022 16:09
ДУ №1.pdf зміни до договору
29 серпня 2022 16:01
Електронний підпис укладений
15 серпня 2022 15:59
Електронний підпис укладений
15 серпня 2022 15:59
Договір №47.pdf укладений
15 серпня 2022 15:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 154 734,92
UAH (в тому числі ПДВ 25 789,15 UAH)