Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт (влаштування) вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій приміщення в Пісківській гуманітарній гімназії (приміщення гімназії) за адресою: Київська область, Бучанський район, смт. Пісківка, вул. Ніни Сосніної, 12А
Очікувана вартість
155 991,60 UAH
UA-2022-07-15-005823-a ● 48774ff25f494b22bb83ab12c0ff546d
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді, спорту та зовнішніх зв'язків Пісківської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 41089661 |
Місцезнаходження: | 07820, Україна , Київська обл., селище міського типу Пісківка, ВУЛИЦЯ ДАЧНА, будинок 66 |
Контактна особа: |
Чобану Руслана Василівна +380983274700 osvitagromadu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2022 16:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 липня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 серпня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 01 серпня 2022 13:11 |
Очікувана вартість: | 155 991,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,03% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (влаштування) вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій приміщення в Пісківській гуманітарній гімназії (приміщення гімназії) за адресою: Київська область, Бучанський район, смт. Пісківка, вул. Ніни Сосніної, 12А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07820, Україна, Київська область, селище міського типу Пісківка, вул.Ніни Сосніної 12А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 77220000-8 — Послуги з просочування деревини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 липня 2022 23:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 липня 2022 22:46 |
Оголошення_обробка.docx | |
15 липня 2022 15:21 |
Додаток _4 Проект договору.docx |
20 липня 2022 23:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 липня 2022 22:46 |
Оголошення_обробка.docx
|
||||||
15 липня 2022 15:21 |
Додаток _4 Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Еквівалент
Дата подання: 18 липня 2022 10:56
Дата відповіді: 18 липня 2022 11:51
Доброго дня.
Чи можна використовувати еквівалент вогнезахисного засобу з кращими технічними характеристиками?
Відповідь: Доброго дня.
Так, оголошенням про спрощену закупівлю передбачено еквівалент.
Так, оголошенням про спрощену закупівлю передбачено еквівалент.
сертифікати ISO
Дата подання: 18 липня 2022 14:57
Дата відповіді: 19 липня 2022 13:23
Вами встановлена вимога щодо надання учасниками сертифікату відповідності ДСТУ ISO 16732-1:2018 Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення (ISO 16732-1:2012, IDT)". Ця вимога є дискримінаційною для нас, оскільки ми маємо ідентичний сертифікат ISO 23932:2018 , який підтверджує, що наше підприємство відповідає вимогам стандарту ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки». Аналогічно - по сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ми маємо Сертифікат ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги ).Внесіть відповідні зміни, передбачивши можливість Учасникаминадання сертифікатів ISO, ідентичних тим, що вимагаються.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Внесли зміни у оголошення про закупівлі.
Внесли зміни у оголошення про закупівлі.
копія медичної довідки замість медичної книжки
Дата подання: 20 липня 2022 14:01
Дата відповіді: 21 липня 2022 08:06
Посади працівників, які будуть залучені до надання послуг з предмету закупівлі, не відносяться до «Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов’язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок» (Постанова Кабінету Міністрів України від 23.05.2001 №559) і відповідно, зазначені працівники не повинні мати особові медичні книжки. Натомість, послуги з предмету закупівлі передбачають виконання робіт з підвищеної небезпеки, тому працівники, що будуть залучені до надання послуг з предмету закупівлі підлягають медичному огляду у відповідності до наказу МОЗ від 21.05.2007 №246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій», за результатами якого видається медична довідка. На підставі вищевикладеного чи можемо на кожного працівника, який буде залучений для виконання робіт на об’єкті надати копію медичної довідки замість копії медичної книжки?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Внесли зміни в оголошення про проведення закупівлі.
Внесли зміни в оголошення про проведення закупівлі.
АВК – 5
Дата подання: 20 липня 2022 16:48
Дата відповіді: 21 липня 2022 08:07
Кошторисну документацію в програмному комплексі АВК – 5 (3.5.0) - застаріла версія, нова 3.7.1 . внесіть зміни
Відповідь: Доброго дня.
У оголошенні є можливість подати той програмний комплекс у якому ви працюєте.
У оголошенні є можливість подати той програмний комплекс у якому ви працюєте.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-07-15-005823-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СКМ МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:42764588
Дата подання: 20 липня 2022 16:46
Незаконна Вимога
Посади працівників, які будуть залучені до надання послуг з предмету закупівлі, не відносяться до «Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов’язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок» (Постанова Кабінету Міністрів України від 23.05.2001 №559) і відповідно, зазначені працівники не повинні мати особові медичні книжки. Вимагаємо прибрати дану Вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 липня 2022 11:56
не задоволено
«Доброго дня. Посади працівників, які будуть залучені до надання послуг з предмету закупівлі, не відносяться до «Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов’язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок» (Постанова Кабінету Міністрів України від 23.05.2001 №559) і відповідно, зазначені працівники не повинні мати особові медичні книжки. Натомість, послуги з предмету закупівлі передбачають виконання робіт з підвищеної небезпеки, тому працівники, що будуть залучені до надання послуг з предмету закупівлі підлягають медичному огляду у відповідності до наказу МОЗ від 21.05.2007 №246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій», за результатами якого видається медична довідка. Також оголошення про проведення спрощеної закупівлі може містити і іншу інформацію, в тому числі може містити вимоги щодо надання медичних документів в якості кваліфікаційного критерію. Медичний огляд без обмежень може пройти будь який учасник та його працівники, навіть без фінансових затрат, отже обмежень і дискримінації тут немає. Дана вимога Замовника не порушує принципи Закону України "Про публічні закупівлі" та не обмежує жодного учасника, оскільки стосується всіх потенційних учасників закупівлі.» »
Номер вимоги: UA-2022-07-15-005823-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СКМ МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:42764588
Дата подання: 20 липня 2022 16:52
Незаконна вимога
У випадку використання Учасником еквіваленту вогнезахисної суміші «Аргуспрофі» - надати підтверджуючі документи на ліцензійний програмний комплекс для розробки проектної документації та копію чинної ліцензії на вказане програмне забезпечення. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами кошторисною документацією не передбачаються Учасником. Це ж який такий комплекс? й навіщо він потрібен? якщо згідно наказу 1064 кожен виконавець робіт надає проект вогнезахимту.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 липня 2022 11:57
не задоволено
Доброго дня. Програмний комплекс необхідний для розроблення кошторисної частини виконання договорів, який дозволяє достовірно визначити вартість будівництва на всіх стадіях його здійснення) у складі: Договірна ціна; Локальний кошторис; Відомість ресурсів до локального кошторису; Розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису, (Кошторисна документація з розрахунками відповідно до Технічних (якісних) вимог (Додаток № 2) та має відповідати ціні пропозиції). Замовник абсолютно не обмежує ваше право, так як надає вам можливіть подати не на конктетний комплекс підтверджуючі документи (на ліцензійний програмний комплекс для розробки проектної документації та копію чинної ліцензії на вказане програмне забезпечення) а на той комплекс з яким ви працюєте. Також оголошення про проведення спрощеної закупівлі може містити і іншу інформацію, в тому числі може містити вимоги щодо надання медичних документів в якості кваліфікаційного критерію. Дана вимога Замовника не порушує принципи Закону України "Про публічні закупівлі" та не обмежує жодного учасника, оскільки стосується всіх потенційних учасників закупівлі.»
Номер вимоги: UA-2022-07-15-005823-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СКМ МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:42764588
Дата подання: 20 липня 2022 16:52
ІСО - незаконна вимога
Ви Вимагаєте -"16. Учасник підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі шляхом надання Сертифікату відповідності системи управління якістю на підприємстві Учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» або ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), сертифікату відповідності ДСТУ ISO 16732-1:2018 Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення (ISO 16732-1:2012, IDT) або ДСТУ ISO 23932:2018 Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи (ISO 23932:2009, IDT)."
Одним з принципів публічних закупівель в Україні є недискримінація учасників (ст.3 закону). Згідно з част. 3 ст. 5 закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тендерна Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо дану вимогу незаконною, такою що суперечить вимогам законодавства про публічні закупівлі, адже згідно зі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також одним із принципів здійснення закупівель, передбачених у ст.3 Закону, є добросовісна конкуренція серед учасників.
Данна вимога порушує базові принципи ЗУ «Про публічні закупівлі», дискримінує й унеможливлює доступ учасників до закупівлі, крім тих, які «вигідні» замовнику, що є підставою для обмеження конкуренції, виникнення недобросовісної конкуренції, корупційних механізмів.
Вимагаємо, , внести зміни в в процедуру, за предметом закупівлі й Видалити НЕЗАКОННУ ВИМОГУ.
Розгорнути
Згорнути
Одним з принципів публічних закупівель в Україні є недискримінація учасників (ст.3 закону). Згідно з част. 3 ст. 5 закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тендерна Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо дану вимогу незаконною, такою що суперечить вимогам законодавства про публічні закупівлі, адже згідно зі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також одним із принципів здійснення закупівель, передбачених у ст.3 Закону, є добросовісна конкуренція серед учасників.
Данна вимога порушує базові принципи ЗУ «Про публічні закупівлі», дискримінує й унеможливлює доступ учасників до закупівлі, крім тих, які «вигідні» замовнику, що є підставою для обмеження конкуренції, виникнення недобросовісної конкуренції, корупційних механізмів.
Вимагаємо, , внести зміни в в процедуру, за предметом закупівлі й Видалити НЕЗАКОННУ ВИМОГУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 липня 2022 11:58
не задоволено
«Доброго дня. Шановний учаснику! Детально вивчивши умови вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне зміну умови до предмета закупівлі щодо надання учасниками підтверджуючих документів у формі свідоцтва/сертифіката, якими Учасник підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі шляхом надання Сертифікату відповідності системи управління якістю на підприємстві Учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» або ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), сертифікату відповідності ДСТУ ISO 16732-1:2018 Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення (ISO 16732-1:2012, IDT) або ДСТУ ISO 23932:2018 Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи (ISO 23932:2009, IDT). Надання сертифікатів у складі пропозиції прямо стосується предмета закупівлі, тому і вимога щодо його надання є правомірною. Предметом закупівлі є влаштування вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій, що є вимогою по пожежній безпеці. Замовник, для того щоб необмежувати права учасників і для забезпечення доступу до закупівлі, забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників, надав можливіть надання ідентичних сертифікатів які підтверджують високий рівень виконання робіт. Також оголошення про проведення спрощеної закупівлі може містити і іншу інформацію, в тому числі може містити вимоги щодо наявності певних сертифікаційних документів в якості кваліфікаційного критерію. Дана послуга повинна бути виконана у приміщенні гімназія де навчаються діти, а отже якість і безпека повинні бути відповідно високою. Сертифікати без обмежень може отримати будь який учасник, отже обмежень і дискримінації тут немає. Дана вимога Замовника не порушує принципи Закону України "Про публічні закупівлі" та не обмежує жодного учасника, оскільки стосується всіх потенційних учасників закупівлі.»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 серпня 2022 13:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ЛИТВИНЮК" |
37 050,00
UAH з ПДВ
|
37 050,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПОЖБУДМОНТАЖ" |
154 734,92
UAH з ПДВ
|
154 734,92
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ЛИТВИНЮК" #43894243 |
Відхилено |
37 050,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2022 16:21
|
ТОВ "ПОЖБУДМОНТАЖ" #44067572 |
Переможець |
154 734,92
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2022 15:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 14:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 серпня 2022 16:09
|
ДУ №1.pdf | зміни до договору |
29 серпня 2022 16:01
|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2022 15:59
|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2022 15:59
|
Договір №47.pdf | укладений |
15 серпня 2022 15:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 47 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |