Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічної підтримки комплексної інформаційно-аналітичної системи управління фінансово-господарської діяльністю в м. Києві й оновлення програмного забезпечення КІАС УФГД
Очікувана вартість
2 750 000,00 UAH
UA-2022-07-15-005353-a ● b6d40888ad8247fe8f1c04d733966840
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ГІОЦ |
Код ЄДРПОУ: | 04013755 |
Вебсайт: | https://gioc.kyivcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 02192, Україна , м. Київ обл., Київ, Космічна, 12А |
Контактна особа: |
Тереверко Маріна Леонідівна +380443668100 maryna.tereverko@kyivcity.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2022 14:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 липня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 липня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 серпня 2022 14:54 |
Початок аукціону: | 03 серпня 2022 13:07 |
Очікувана вартість: | 2 750 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону, а саме: Гарантія надається за формою, наведеною в Додатку 5 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 27 000,00 (двадцять сім тисяч гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (девяносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 27000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічної підтримки комплексної інформаційно-аналітичної системи управління фінансово-господарської діяльністю в м. Києві й оновлення програмного забезпечення КІАС УФГД
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки здійснюються шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг за відповідний період. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 липня 2022 19:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 липня 2022 19:01 |
Зміни до тендерної документації.doc | |
25 липня 2022 19:01 |
Проєкт договору Додаток 4 в новій редакції.docx | |
25 липня 2022 19:01 |
Тендерна документація в новій редакції.docx |
25 липня 2022 19:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 липня 2022 19:01 |
Зміни до тендерної документації.doc
|
|||
25 липня 2022 19:01 |
Проєкт договору Додаток 4 в новій редакції.docx
|
|||
25 липня 2022 19:01 |
Тендерна документація в новій редакції.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-07-15-005353-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:22902418
Дата подання: 20 липня 2022 22:32
Невідповідності у тендерній документації
Шановний Замовнику!
За результатами проведеного аналізу Технічних вимог (Додаток 3 до тендерної документації) по закупівлі «Послуги з технічної підтримки комплексної інформаційно-аналітичної системи управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві (далі – КІАС УФГД) й оновлення програмного забезпечення КІАС УФГД (далі – Послуги)», було виявлено ряд невідповідностей, які унеможливлюють подання якісної пропозиції учасником :
1) В останньому абзаці розділу 1 додатку 3 до тендерної документації зазначено: «Послуги не стосуються системного програмного забезпечення та прикладного програмного забезпечення інших виробників, які встановлені на персональних комп'ютерах Замовника.» У той же ж час в підпункті 3.4.8.1. розділу 3 зазначено: «Звернення реєструється у випадках Відмов та Помилок, Недоліків, викликаних: програмними дефектами, виявленими у компонентах програмного забезпечення БД, системного програмного забезпечення або прикладного програмного забезпечення інших виробників, з метою здійснення програмними засобами, наданими Виконавцем, заходів щодо усунення наслідків цих дефектів, що призвели до порушення цілісності КІАС УФГД або до помилок у базі даних».
Виконавець не може нести відповідальність за збої роботи програмного забезпечення інших виробників, які встановлені на робочих місцях, серверах замовника і, відповідно, надавати послуги з усунення цих збоїв, бо це не є предметом закупівлі.
Вимагаємо привести пункт 3.4.8.1. у відповідність до мети закупівлі - Послуги з технічної підтримки й оновлення КІАС УФГД (далі – Послуги) стосуються КІАС УФГД в частині технічної підтримки в цілому, в частині оновлень - бази KMDA, ZHEK, GRUNT, ROAD - як зазначено у розділі 1 Додатку 3 тендерної документації, і видалити з п.3.4.8.1. вказану вище умову щодо програмного забезпечення інших виробників.
2) В п.п. 2 п. 3.4.3. виключити слова “по можливості”, оскільки надання детальної інформації у Зверненні прискорить обробку та вирішення виявленої проблеми.
3) В. п.п. 3. п. 3.4.3. замінити слова “у разі наявності й необхідності” на “На вимогу Виконавця надати ...”. Ця вимога передбачена тим, що проблему, яка виникла, аналізує саме Виконавець і він же вирішує, яка йому необхідна інформація для вирішення проблеми
4) В п. 3.4.8.6.1. передбачено, що підтвердженням вирішення питання може слугувати відповідь Замовника в телефонному режимі. Об’єктивно такі підтвердження мають надходити виключно письмово, інакше виконавець не зможе підтвердити вирішення питання при заповнені звіту за формою додатку Д
5) Відповідно до п. 3.6.9.: ”Виконавець до закінчення терміну дії Договору або його дострокового розірвання у відповідності до умов Договору, не має права у будь-якому випадку припиняти надання Послуг, в тому числі у випадку несвоєчасної оплати Послуг або перевищення вартості фактично наданих послуг максимальної суми щомісячної оплати Послуг, визначної Договором”.
Отримання Виконавцем плати за надані послуги є одночасно правом Виконавця, а також обов’язком Замовника.
Вимога п. 3.6.9. не є справедливою по відношенню до Виконавця та буле протирічити умовам Договору, оскільки Виконавець, у випадку порушення Замовником своїх фінансових зобов’язань по Договору, ніяким чином не зможе на нього вплинути, а в деяких випадках буде змушений надавати послуги взагалі безкоштовно.
Щодо перевищення вартості фактично наданих послуг максимальної суми щомісячної оплати Послуг, визначної Договором – дана закупівля має чіткі межі людино-годин, визначені у Кошторисі і сторони повинні дотримуватись цих умов. Перевищення фактично наданих послуг повинно оплачуватись за окремим договором.
Вимагаємо видалити даний пункт з технічного завдання.
За результатами проведеного аналізу Тендерної документації по закупівлі «Послуги з технічної підтримки комплексної інформаційно-аналітичної системи управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві (далі – КІАС УФГД) й оновлення програмного забезпечення КІАС УФГД (далі – Послуги)», було виявлено наступні невідповідності:
6) у проєкті договору порушена нумерація підпунктів п. 7.6. Вимагаємо виправити цю невідповідність
7) змісту Додатку 3 та Додатку 1 «Технічні вимоги» Додатку 4 «Проєкт договору» тендерної документації в частині відсутності у Додатку 3 «Технічні вимоги» додатків А,Б, В, Г, Д, які визначені в договорі як «додатки до Технічних вимог;
8) поняття «Оновлення програмного забезпечення КІАС УФГД» неоднозначне - якщо це послуги з встановлення оновлень, то має бути ПДВ (див. Кошторис), а якщо замовник має на увазі постачання пакетів оновлень, (без ПДВ відповідно п. 261 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України) і тоді обсяг у людино/годинах не застосовується. Вимагаємо чітко визначити предмет закупівлі.
9) З урахуванням поточної ситуації в Україні (воєнний стан, періодичні повітряні тривоги) задля належного надання послуг та убезпечення життя фахівців учасника вимагаємо внести в проєкт договору умову про надання послуг через віддалений доступ, наприклад: «Виконавець може здійснювати виконання своїх зобов’язань по Договору з використанням наступних типів віддаленого підключення:
- протоколу віддаленого робочого столу (Remote Desktop Protocol);
- віртуальної приватної мережі (Virtual Private Network);
- програмне забезпечення «TeamViewer»»
Розгорнути
Згорнути
За результатами проведеного аналізу Технічних вимог (Додаток 3 до тендерної документації) по закупівлі «Послуги з технічної підтримки комплексної інформаційно-аналітичної системи управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві (далі – КІАС УФГД) й оновлення програмного забезпечення КІАС УФГД (далі – Послуги)», було виявлено ряд невідповідностей, які унеможливлюють подання якісної пропозиції учасником :
1) В останньому абзаці розділу 1 додатку 3 до тендерної документації зазначено: «Послуги не стосуються системного програмного забезпечення та прикладного програмного забезпечення інших виробників, які встановлені на персональних комп'ютерах Замовника.» У той же ж час в підпункті 3.4.8.1. розділу 3 зазначено: «Звернення реєструється у випадках Відмов та Помилок, Недоліків, викликаних: програмними дефектами, виявленими у компонентах програмного забезпечення БД, системного програмного забезпечення або прикладного програмного забезпечення інших виробників, з метою здійснення програмними засобами, наданими Виконавцем, заходів щодо усунення наслідків цих дефектів, що призвели до порушення цілісності КІАС УФГД або до помилок у базі даних».
Виконавець не може нести відповідальність за збої роботи програмного забезпечення інших виробників, які встановлені на робочих місцях, серверах замовника і, відповідно, надавати послуги з усунення цих збоїв, бо це не є предметом закупівлі.
Вимагаємо привести пункт 3.4.8.1. у відповідність до мети закупівлі - Послуги з технічної підтримки й оновлення КІАС УФГД (далі – Послуги) стосуються КІАС УФГД в частині технічної підтримки в цілому, в частині оновлень - бази KMDA, ZHEK, GRUNT, ROAD - як зазначено у розділі 1 Додатку 3 тендерної документації, і видалити з п.3.4.8.1. вказану вище умову щодо програмного забезпечення інших виробників.
2) В п.п. 2 п. 3.4.3. виключити слова “по можливості”, оскільки надання детальної інформації у Зверненні прискорить обробку та вирішення виявленої проблеми.
3) В. п.п. 3. п. 3.4.3. замінити слова “у разі наявності й необхідності” на “На вимогу Виконавця надати ...”. Ця вимога передбачена тим, що проблему, яка виникла, аналізує саме Виконавець і він же вирішує, яка йому необхідна інформація для вирішення проблеми
4) В п. 3.4.8.6.1. передбачено, що підтвердженням вирішення питання може слугувати відповідь Замовника в телефонному режимі. Об’єктивно такі підтвердження мають надходити виключно письмово, інакше виконавець не зможе підтвердити вирішення питання при заповнені звіту за формою додатку Д
5) Відповідно до п. 3.6.9.: ”Виконавець до закінчення терміну дії Договору або його дострокового розірвання у відповідності до умов Договору, не має права у будь-якому випадку припиняти надання Послуг, в тому числі у випадку несвоєчасної оплати Послуг або перевищення вартості фактично наданих послуг максимальної суми щомісячної оплати Послуг, визначної Договором”.
Отримання Виконавцем плати за надані послуги є одночасно правом Виконавця, а також обов’язком Замовника.
Вимога п. 3.6.9. не є справедливою по відношенню до Виконавця та буле протирічити умовам Договору, оскільки Виконавець, у випадку порушення Замовником своїх фінансових зобов’язань по Договору, ніяким чином не зможе на нього вплинути, а в деяких випадках буде змушений надавати послуги взагалі безкоштовно.
Щодо перевищення вартості фактично наданих послуг максимальної суми щомісячної оплати Послуг, визначної Договором – дана закупівля має чіткі межі людино-годин, визначені у Кошторисі і сторони повинні дотримуватись цих умов. Перевищення фактично наданих послуг повинно оплачуватись за окремим договором.
Вимагаємо видалити даний пункт з технічного завдання.
За результатами проведеного аналізу Тендерної документації по закупівлі «Послуги з технічної підтримки комплексної інформаційно-аналітичної системи управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві (далі – КІАС УФГД) й оновлення програмного забезпечення КІАС УФГД (далі – Послуги)», було виявлено наступні невідповідності:
6) у проєкті договору порушена нумерація підпунктів п. 7.6. Вимагаємо виправити цю невідповідність
7) змісту Додатку 3 та Додатку 1 «Технічні вимоги» Додатку 4 «Проєкт договору» тендерної документації в частині відсутності у Додатку 3 «Технічні вимоги» додатків А,Б, В, Г, Д, які визначені в договорі як «додатки до Технічних вимог;
8) поняття «Оновлення програмного забезпечення КІАС УФГД» неоднозначне - якщо це послуги з встановлення оновлень, то має бути ПДВ (див. Кошторис), а якщо замовник має на увазі постачання пакетів оновлень, (без ПДВ відповідно п. 261 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України) і тоді обсяг у людино/годинах не застосовується. Вимагаємо чітко визначити предмет закупівлі.
9) З урахуванням поточної ситуації в Україні (воєнний стан, періодичні повітряні тривоги) задля належного надання послуг та убезпечення життя фахівців учасника вимагаємо внести в проєкт договору умову про надання послуг через віддалений доступ, наприклад: «Виконавець може здійснювати виконання своїх зобов’язань по Договору з використанням наступних типів віддаленого підключення:
- протоколу віддаленого робочого столу (Remote Desktop Protocol);
- віртуальної приватної мережі (Virtual Private Network);
- програмне забезпечення «TeamViewer»»
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 липня 2022 19:00
Вимога задоволекна частково.
Щодо першого питання Вимоги (Скарги):
«В останньому абзаці розділу 1 додатку 3 до тендерної документації зазначено: «Послуги не стосуються системного програмного забезпечення та прикладного програмного забезпечення інших виробників, які встановлені на персональних комп'ютерах Замовника.» У той же ж час в підпункті 3.4.8.1. розділу 3 зазначено: «Звернення реєструється у випадках Відмов та Помилок, Недоліків, викликаних: програмними дефектами, виявленими у компонентах програмного забезпечення БД, системного програмного забезпечення або прикладного програмного забезпечення інших виробників, з метою здійснення програмними засобами, наданими Виконавцем, заходів щодо усунення наслідків цих дефектів, що призвели до порушення цілісності КІАС УФГД або до помилок у базі даних».
Виконавець не може нести відповідальність за збої роботи програмного забезпечення інших виробників, які встановлені на робочих місцях, серверах замовника і, відповідно, надавати послуги з усунення цих збоїв, бо це не є предметом закупівлі.
Вимагаємо привести пункт 3.4.8.1. у відповідність до мети закупівлі - Послуги з технічної підтримки й оновлення КІАС УФГД (далі – Послуги) стосуються КІАС УФГД в частині технічної підтримки в цілому, в частині оновлень - бази KMDA, ZHEK, GRUNT, ROAD - як зазначено у розділі 1 Додатку 3 тендерної документації, і видалити з п.3.4.8.1. вказану вище умову щодо програмного забезпечення інших виробників.»
Замовник не може самостійно визначити, що викликає Відмови, Помилки, Недоліки при функціонуванні КІАС УФГД. Саме Виконавець з’ясовує причину виникнення Відмов, Помилок, Недоліків. Якщо причиною виникнення ВІДМОВ, ПОМИЛОК, НЕДОЛІКІВ при функціонуванні КІАС УФГД є програмні дефекти компонентів програмного забезпечення БД, системного програмного забезпечення або прикладного програмного забезпечення інших виробників, Виконавець ЗДІЙСНЮЄ ЗАХОДИ ЩОДО УСУНЕННЯ НАСЛІДКІВ ЦИХ ДЕФЕКТІВ, що призвели до порушення цілісності КІАС УФГД або до помилок у базі даних. Таким чином, Виконавець НЕ НАДАЄ ПОСЛУГИ з усунення дефектів програмного забезпечення інших виробників і не несе відповідальність за збої роботи програмного забезпечення інших виробників, які встановлені на робочих місцях, серверах Замовника.
Отже, Замовник відхиляє вимогу в даній частині.
Щодо другого питання Вимоги (Скарги):
В п.п. 2 п. 3.4.3. виключити слова “по можливості”, оскільки надання детальної інформації у Зверненні прискорить обробку та вирішення виявленої проблеми. – виключаємо.
Замовник задовольняє вимогу в даній частині, шляхом внесення Змін до тендерної документації, а саме:
Підпункт «2) опис проблеми і по можливості покроковий опис дій для її відтворення Виконавцем»; пункту 3.4.3 частини 3.4 розділу 3 «Загальні вимоги щодо надання Послуг» Додатку 1 до Договору про надання послуг, що є додатком 4 до тендерної документації та підпункт «2) опис проблеми і по можливості покроковий опис дій для її відтворення Виконавцем»; пункту 3.4.3 частини 3.4 розділу 3 «Загальні вимоги щодо надання Послуг» Додатку 3 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» тендерної документації викласти в новій редакції, а саме: «2) опис проблеми і покроковий опис дій для її відтворення Виконавцем;».
Щодо третього питання Вимоги (Скарги):
В. п.п. 3. п. 3.4.3. замінити слова “у разі наявності й необхідності” на “На вимогу Виконавця надати ...”. Ця вимога передбачена тим, що проблему, яка виникла, аналізує саме Виконавець і він же вирішує, яка йому необхідна інформація для вирішення проблеми.
Замовник задовольняє частково вимогу в даній частині, шляхом внесення Змін до тендерної документації, а саме:
Підпункт «3) у разі наявності й необхідності скріншоти та графічні пояснення, які можуть допомог-ти у вирішенні проблеми (матеріали повинні бути надані в форматах: JPG, GIF, PNG) або відеоза-пис екрану персонального комп’ютера, що відтворює дії, які призвели до помилки); пункту 3.4.3 частини 3.4 розділу 3 «Загальні вимоги щодо надання Послуг» Додатку 1 до Договору про надання послуг, що є додатком 4 до тендерної документації та підпункт «3) у разі наявності й необхідності скріншоти та графічні пояснення, які можуть допомог-ти у вирішенні проблеми (матеріали повинні бути надані в форматах: JPG, GIF, PNG) або відеоза-пис екрану персонального комп’ютера, що відтворює дії, які призвели до помилки);»; пункту 3.4.3 частини 3.4 розділу 3 «Загальні вимоги щодо надання Послуг» Додатку 3 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» тендерної документації викласти в новій редакції, а саме: «3) у разі наявності скріншоти та графічні пояснення, які можуть допомог-ти у вирішенні проблеми (матеріали повинні бути надані в форматах: JPG, GIF, PNG) або відеоза-пис екрану персонального комп’ютера, що відтворює дії, які призвели до помилки);».
Щодо четвертого питання Вимоги (Скарги):
В п. 3.4.8.6.1. передбачено, що підтвердженням вирішення питання може слугувати відповідь Замовника в телефонному режимі. Об’єктивно такі підтвердження мають надходити виключно письмово, інакше виконавець не зможе підтвердити вирішення питання при заповнені звіту за формою додатку Д.
Замовник задовольняє вимогу в даній частині, шляхом внесення Змін до тендерної документації, а саме:
Видалити п. 3.4.8.6.1. Підтвердження Відповідальної особи з боку Замовника Виконавцю у телефонному режимі щодо вирішення питання, щодо якого було Звернення; розділу 3 «Загальні вимоги щодо надання Послуг» Додатку 3 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» тендерної документації та Додатку 1 до Договору про надання послуг, що є Додатком 4 до тендерної документації, а п. 3.4.8.6., 3.4.8.6.3. вважати п. 3.4.8.6.1., 3.4.8.6.2. відповідно.
Щодо п’ятого питання Вимоги (Скарги):
Відповідно до п. 3.6.9.: ”Виконавець до закінчення терміну дії Договору або його дострокового розірвання у відповідності до умов Договору, не має права у будь-якому випадку припиняти надання Послуг, в тому числі у випадку несвоєчасної оплати Послуг або перевищення вартості фактично наданих послуг максимальної суми щомісячної оплати Послуг, визначної Договором”.
Отримання Виконавцем плати за надані послуги є одночасно правом Виконавця, а також обов’язком Замовника.
Вимога п. 3.6.9. не є справедливою по відношенню до Виконавця та буле протирічити умовам Договору, оскільки Виконавець, у випадку порушення Замовником своїх фінансових зобов’язань по Договору, ніяким чином не зможе на нього вплинути, а в деяких випадках буде змушений надавати послуги взагалі безкоштовно.
Щодо перевищення вартості фактично наданих послуг максимальної суми щомісячної оплати Послуг, визначної Договором – дана закупівля має чіткі межі людино-годин, визначені у Кошторисі і сторони повинні дотримуватись цих умов. Перевищення фактично наданих послуг повинно оплачуватись за окремим договором.
Вимагаємо видалити даний пункт з технічного завдання.
Задоволення вимоги в даній частині не вбачається можливим з огляду на наступне:
Пункт 3.6.9. Технічних вимог (Додаток 3 до тендерної документації) по закупівлі КІАС УФГД не обмежує право Виконавця на отримання винагороди за Договором чи дострокове розірвання Договору.
Враховуючи ту обставину, що КІАС УФГД є суспільно значимим проєктом, реалізація якого впливає не тільки на діяльність Замовника, але і на третіх осіб (користувачів), умовами даного пункту Технічних вимог передбачено недопустимість відмови Виконавця від виконання своїх зобов’язань протягом дії Договору.
Застереження щодо можливості несвоєчасної оплати передбачено Замовником виключно тому, що Замовник в умовах воєнного стану не має категоричної впевненості щодо фінансового стану.
Зазначена норма не звільняє Замовника від обов’язку оплатити послуги, надані Виконавцем, та від відповідальності за несвоєчасну оплату (передбачено пунктами 5.1. та 7.1 Договору та чинним законодавством).
Послуги повинні бути надані належної якості і в повному обсязі. А оскільки послуги надає Виконавець – контроль за налагодженням ефективного процесу надання послуг з дотриманням встановленого обсягу людино-годин для отримання результату, передбаченого договором, покладається саме на нього. Тому, при неефективній роботі співробітників Виконавця – додаткові витрати часу (понад години, визначені у Кошторисі) Замовником оплачуватись не будуть.
Щодо шостого питання Вимоги (Скарги):
у проєкті договору порушена нумерація підпунктів п. 7.6. Вимагаємо виправити цю невідповідність.
Замовник задовольняє вимогу в даній частині, шляхом внесення Змін до тендерної документації, а саме:
Підпункти 6.6.1-6.6.4. пункту 7.6. розділу 7. «ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН» Договору, що є додатком 4 до тендерної документації вважати підпунктами 7.6.1-7.6.4. відповідно.
Щодо сьомого питання Вимоги (Скарги):
змісту Додатку 3 та Додатку 1 «Технічні вимоги» Додатку 4 «Проєкт договору» тендерної документації в частині відсутності у Додатку 3 «Технічні вимоги» додатків А,Б, В, Г, Д, які визначені в договорі як «додатки до Технічних вимог.
Замовник задовольняє вимогу в даній частині, шляхом внесення Змін до тендерної документації, а саме:
Доповнити Додаток 3 «Технічні вимоги» до тендерної документації додатками А, Б, В, Г, Д.
Щодо восьмого питання Вимоги (Скарги):
поняття «Оновлення програмного забезпечення КІАС УФГД» неоднозначне - якщо це послуги з встановлення оновлень, то має бути ПДВ (див. Кошторис), а якщо замовник має на увазі постачання пакетів оновлень, (без ПДВ відповідно п. 261 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України) і тоді обсяг у людино/годинах не застосовується. Вимагаємо чітко визначити предмет закупівлі.
Оновлення відповідно до розділу 1 технічних вимог не визначається як послуги із встановлення. Оновлення здійснюється відповідно до змін законодавства України в частині фінансово-господарської діяльності підприємств. Пункт 3.5.4. чітко визначає порядок надання послуги оновлення КІАС УФГД. І вони стосуються зміни програмного забезпечення, що відповідно до п.261 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України звільнені від оподаткування ПДВ. Тому відповідно до Кошторису оновлення програмного забезпечення не оподатковується ПДВ.
Отже, Замовник відхиляє вимогу в даній частині.
Щодо дев’ятого питання Вимоги (Скарги):
«З урахуванням поточної ситуації в Україні (воєнний стан, періодичні повітряні тривоги) задля належного надання послуг та убезпечення життя фахівців учасника вимагаємо внести в проєкт договору умову про надання послуг через віддалений доступ, наприклад: «Виконавець може здійснювати виконання своїх зобов’язань по Договору з використанням наступних типів віддаленого підключення:
- протоколу віддаленого робочого столу (Remote Desktop Protocol);
- віртуальної приватної мережі (Virtual Private Network);
- програмне забезпечення «TeamViewer»»
Відповідно до розділу 3.4 технічних вимог, взаємодія Замовника і Виконавця відбувається за допомогою системи реєстрації звернень Виконавця, засобами телефонного зв’язку або за допомогою електронної пошти. Відповідно до п. 3.2.8 Виконавець для забезпечення надання послуг створює на власних технічних засобах відповідне тестове середовище для моделювання Помилок, Недоліків і Відмов для тестування у процесі опрацювання Звернень. Таким чином послуги надаються без присутності фахівців Виконавця на території Замовника.
Отже, Замовник відхиляє вимогу в даній частині.
Щодо першого питання Вимоги (Скарги):
«В останньому абзаці розділу 1 додатку 3 до тендерної документації зазначено: «Послуги не стосуються системного програмного забезпечення та прикладного програмного забезпечення інших виробників, які встановлені на персональних комп'ютерах Замовника.» У той же ж час в підпункті 3.4.8.1. розділу 3 зазначено: «Звернення реєструється у випадках Відмов та Помилок, Недоліків, викликаних: програмними дефектами, виявленими у компонентах програмного забезпечення БД, системного програмного забезпечення або прикладного програмного забезпечення інших виробників, з метою здійснення програмними засобами, наданими Виконавцем, заходів щодо усунення наслідків цих дефектів, що призвели до порушення цілісності КІАС УФГД або до помилок у базі даних».
Виконавець не може нести відповідальність за збої роботи програмного забезпечення інших виробників, які встановлені на робочих місцях, серверах замовника і, відповідно, надавати послуги з усунення цих збоїв, бо це не є предметом закупівлі.
Вимагаємо привести пункт 3.4.8.1. у відповідність до мети закупівлі - Послуги з технічної підтримки й оновлення КІАС УФГД (далі – Послуги) стосуються КІАС УФГД в частині технічної підтримки в цілому, в частині оновлень - бази KMDA, ZHEK, GRUNT, ROAD - як зазначено у розділі 1 Додатку 3 тендерної документації, і видалити з п.3.4.8.1. вказану вище умову щодо програмного забезпечення інших виробників.»
Замовник не може самостійно визначити, що викликає Відмови, Помилки, Недоліки при функціонуванні КІАС УФГД. Саме Виконавець з’ясовує причину виникнення Відмов, Помилок, Недоліків. Якщо причиною виникнення ВІДМОВ, ПОМИЛОК, НЕДОЛІКІВ при функціонуванні КІАС УФГД є програмні дефекти компонентів програмного забезпечення БД, системного програмного забезпечення або прикладного програмного забезпечення інших виробників, Виконавець ЗДІЙСНЮЄ ЗАХОДИ ЩОДО УСУНЕННЯ НАСЛІДКІВ ЦИХ ДЕФЕКТІВ, що призвели до порушення цілісності КІАС УФГД або до помилок у базі даних. Таким чином, Виконавець НЕ НАДАЄ ПОСЛУГИ з усунення дефектів програмного забезпечення інших виробників і не несе відповідальність за збої роботи програмного забезпечення інших виробників, які встановлені на робочих місцях, серверах Замовника.
Отже, Замовник відхиляє вимогу в даній частині.
Щодо другого питання Вимоги (Скарги):
В п.п. 2 п. 3.4.3. виключити слова “по можливості”, оскільки надання детальної інформації у Зверненні прискорить обробку та вирішення виявленої проблеми. – виключаємо.
Замовник задовольняє вимогу в даній частині, шляхом внесення Змін до тендерної документації, а саме:
Підпункт «2) опис проблеми і по можливості покроковий опис дій для її відтворення Виконавцем»; пункту 3.4.3 частини 3.4 розділу 3 «Загальні вимоги щодо надання Послуг» Додатку 1 до Договору про надання послуг, що є додатком 4 до тендерної документації та підпункт «2) опис проблеми і по можливості покроковий опис дій для її відтворення Виконавцем»; пункту 3.4.3 частини 3.4 розділу 3 «Загальні вимоги щодо надання Послуг» Додатку 3 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» тендерної документації викласти в новій редакції, а саме: «2) опис проблеми і покроковий опис дій для її відтворення Виконавцем;».
Щодо третього питання Вимоги (Скарги):
В. п.п. 3. п. 3.4.3. замінити слова “у разі наявності й необхідності” на “На вимогу Виконавця надати ...”. Ця вимога передбачена тим, що проблему, яка виникла, аналізує саме Виконавець і він же вирішує, яка йому необхідна інформація для вирішення проблеми.
Замовник задовольняє частково вимогу в даній частині, шляхом внесення Змін до тендерної документації, а саме:
Підпункт «3) у разі наявності й необхідності скріншоти та графічні пояснення, які можуть допомог-ти у вирішенні проблеми (матеріали повинні бути надані в форматах: JPG, GIF, PNG) або відеоза-пис екрану персонального комп’ютера, що відтворює дії, які призвели до помилки); пункту 3.4.3 частини 3.4 розділу 3 «Загальні вимоги щодо надання Послуг» Додатку 1 до Договору про надання послуг, що є додатком 4 до тендерної документації та підпункт «3) у разі наявності й необхідності скріншоти та графічні пояснення, які можуть допомог-ти у вирішенні проблеми (матеріали повинні бути надані в форматах: JPG, GIF, PNG) або відеоза-пис екрану персонального комп’ютера, що відтворює дії, які призвели до помилки);»; пункту 3.4.3 частини 3.4 розділу 3 «Загальні вимоги щодо надання Послуг» Додатку 3 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» тендерної документації викласти в новій редакції, а саме: «3) у разі наявності скріншоти та графічні пояснення, які можуть допомог-ти у вирішенні проблеми (матеріали повинні бути надані в форматах: JPG, GIF, PNG) або відеоза-пис екрану персонального комп’ютера, що відтворює дії, які призвели до помилки);».
Щодо четвертого питання Вимоги (Скарги):
В п. 3.4.8.6.1. передбачено, що підтвердженням вирішення питання може слугувати відповідь Замовника в телефонному режимі. Об’єктивно такі підтвердження мають надходити виключно письмово, інакше виконавець не зможе підтвердити вирішення питання при заповнені звіту за формою додатку Д.
Замовник задовольняє вимогу в даній частині, шляхом внесення Змін до тендерної документації, а саме:
Видалити п. 3.4.8.6.1. Підтвердження Відповідальної особи з боку Замовника Виконавцю у телефонному режимі щодо вирішення питання, щодо якого було Звернення; розділу 3 «Загальні вимоги щодо надання Послуг» Додатку 3 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» тендерної документації та Додатку 1 до Договору про надання послуг, що є Додатком 4 до тендерної документації, а п. 3.4.8.6., 3.4.8.6.3. вважати п. 3.4.8.6.1., 3.4.8.6.2. відповідно.
Щодо п’ятого питання Вимоги (Скарги):
Відповідно до п. 3.6.9.: ”Виконавець до закінчення терміну дії Договору або його дострокового розірвання у відповідності до умов Договору, не має права у будь-якому випадку припиняти надання Послуг, в тому числі у випадку несвоєчасної оплати Послуг або перевищення вартості фактично наданих послуг максимальної суми щомісячної оплати Послуг, визначної Договором”.
Отримання Виконавцем плати за надані послуги є одночасно правом Виконавця, а також обов’язком Замовника.
Вимога п. 3.6.9. не є справедливою по відношенню до Виконавця та буле протирічити умовам Договору, оскільки Виконавець, у випадку порушення Замовником своїх фінансових зобов’язань по Договору, ніяким чином не зможе на нього вплинути, а в деяких випадках буде змушений надавати послуги взагалі безкоштовно.
Щодо перевищення вартості фактично наданих послуг максимальної суми щомісячної оплати Послуг, визначної Договором – дана закупівля має чіткі межі людино-годин, визначені у Кошторисі і сторони повинні дотримуватись цих умов. Перевищення фактично наданих послуг повинно оплачуватись за окремим договором.
Вимагаємо видалити даний пункт з технічного завдання.
Задоволення вимоги в даній частині не вбачається можливим з огляду на наступне:
Пункт 3.6.9. Технічних вимог (Додаток 3 до тендерної документації) по закупівлі КІАС УФГД не обмежує право Виконавця на отримання винагороди за Договором чи дострокове розірвання Договору.
Враховуючи ту обставину, що КІАС УФГД є суспільно значимим проєктом, реалізація якого впливає не тільки на діяльність Замовника, але і на третіх осіб (користувачів), умовами даного пункту Технічних вимог передбачено недопустимість відмови Виконавця від виконання своїх зобов’язань протягом дії Договору.
Застереження щодо можливості несвоєчасної оплати передбачено Замовником виключно тому, що Замовник в умовах воєнного стану не має категоричної впевненості щодо фінансового стану.
Зазначена норма не звільняє Замовника від обов’язку оплатити послуги, надані Виконавцем, та від відповідальності за несвоєчасну оплату (передбачено пунктами 5.1. та 7.1 Договору та чинним законодавством).
Послуги повинні бути надані належної якості і в повному обсязі. А оскільки послуги надає Виконавець – контроль за налагодженням ефективного процесу надання послуг з дотриманням встановленого обсягу людино-годин для отримання результату, передбаченого договором, покладається саме на нього. Тому, при неефективній роботі співробітників Виконавця – додаткові витрати часу (понад години, визначені у Кошторисі) Замовником оплачуватись не будуть.
Щодо шостого питання Вимоги (Скарги):
у проєкті договору порушена нумерація підпунктів п. 7.6. Вимагаємо виправити цю невідповідність.
Замовник задовольняє вимогу в даній частині, шляхом внесення Змін до тендерної документації, а саме:
Підпункти 6.6.1-6.6.4. пункту 7.6. розділу 7. «ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН» Договору, що є додатком 4 до тендерної документації вважати підпунктами 7.6.1-7.6.4. відповідно.
Щодо сьомого питання Вимоги (Скарги):
змісту Додатку 3 та Додатку 1 «Технічні вимоги» Додатку 4 «Проєкт договору» тендерної документації в частині відсутності у Додатку 3 «Технічні вимоги» додатків А,Б, В, Г, Д, які визначені в договорі як «додатки до Технічних вимог.
Замовник задовольняє вимогу в даній частині, шляхом внесення Змін до тендерної документації, а саме:
Доповнити Додаток 3 «Технічні вимоги» до тендерної документації додатками А, Б, В, Г, Д.
Щодо восьмого питання Вимоги (Скарги):
поняття «Оновлення програмного забезпечення КІАС УФГД» неоднозначне - якщо це послуги з встановлення оновлень, то має бути ПДВ (див. Кошторис), а якщо замовник має на увазі постачання пакетів оновлень, (без ПДВ відповідно п. 261 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України) і тоді обсяг у людино/годинах не застосовується. Вимагаємо чітко визначити предмет закупівлі.
Оновлення відповідно до розділу 1 технічних вимог не визначається як послуги із встановлення. Оновлення здійснюється відповідно до змін законодавства України в частині фінансово-господарської діяльності підприємств. Пункт 3.5.4. чітко визначає порядок надання послуги оновлення КІАС УФГД. І вони стосуються зміни програмного забезпечення, що відповідно до п.261 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України звільнені від оподаткування ПДВ. Тому відповідно до Кошторису оновлення програмного забезпечення не оподатковується ПДВ.
Отже, Замовник відхиляє вимогу в даній частині.
Щодо дев’ятого питання Вимоги (Скарги):
«З урахуванням поточної ситуації в Україні (воєнний стан, періодичні повітряні тривоги) задля належного надання послуг та убезпечення життя фахівців учасника вимагаємо внести в проєкт договору умову про надання послуг через віддалений доступ, наприклад: «Виконавець може здійснювати виконання своїх зобов’язань по Договору з використанням наступних типів віддаленого підключення:
- протоколу віддаленого робочого столу (Remote Desktop Protocol);
- віртуальної приватної мережі (Virtual Private Network);
- програмне забезпечення «TeamViewer»»
Відповідно до розділу 3.4 технічних вимог, взаємодія Замовника і Виконавця відбувається за допомогою системи реєстрації звернень Виконавця, засобами телефонного зв’язку або за допомогою електронної пошти. Відповідно до п. 3.2.8 Виконавець для забезпечення надання послуг створює на власних технічних засобах відповідне тестове середовище для моделювання Помилок, Недоліків і Відмов для тестування у процесі опрацювання Звернень. Таким чином послуги надаються без присутності фахівців Виконавця на території Замовника.
Отже, Замовник відхиляє вимогу в даній частині.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 серпня 2022 13:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС" |
2 749 500,00
UAH з ПДВ
|
2 749 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Поліщук Богдан Михайлович |
2 750 000,00
UAH з ПДВ
|
2 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС" #22902418 |
Переможець |
2 749 500,00
UAH з ПДВ
|
04 серпня 2022 18:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2023 17:00
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2023 12:14
|
ду 2 до Договору 5308 Інтелект-сервіс.pdf | зміни до договору |
17 січня 2023 12:13
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 13:42
|
ду 1 до Договору 5308 Інтелект-сервіс.pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 13:41
|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2022 15:35
|
Договір | укладений |
23 серпня 2022 15:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись частиною шостою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 10.2 розділу 10 «СТРОК ДІЇ ДОГОВРУ» та пунктами 12.1, та 12.8 розділу 12 «ІНШІ УМОВИ» Договору, Сторони домовились продовжити дію Договору, на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початок наступного року. |
Номер договору про закупівлю: | 5308 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 6 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 12.1, 12.8 розділу 12 «ІНШІ УМОВИ» Договору № 5308 від 19 серпня 2022 року про надання послуг, Сторони домовились внести зміни до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 5308 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |