Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини приміщень стаціонару четвертого поверху пульмонологічного відділення, терапевтичного відділення КНП «ЦМКЛ» СМР за адресою: м. Суми, вул. 20 років Перемоги, 13 (ДК 021:2015 "45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи")
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2022-07-15-004829-a 2dd094c9966c4399a35f7493875d7339
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Тубольцева

+380500097010 economic.smkl1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05519480
Вебсайт: http://cmkl.sumy.ua/
Місцезнаходження: 40021, Україна , Сумська обл., м. Суми , вул. 20 років Перемоги, буд.13
Контактна особа: Анна Тубольцева
+380500097010
economic.smkl1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2022 14:16
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2022 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2022 15:00
Початок аукціону: 27 липня 2022 11:59
Очікувана вартість: 1 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Замовник здійснює закупівлю робіт з капітального ремонту частини приміщень стаціонару четвертого поверху пульмонологічного відділення, терапевтичного відділення КНП «ЦМКЛ» СМР за адресою: м. Суми, вул. 20 років Перемоги, 13, оскільки роботи передбачені Додатком 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатимуть вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару.
Джерело фінансування: кошти НСЗУ.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 300 000,00 грн з ПДВ.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт частини приміщень стаціонару четвертого поверху пульмонологічного відділення, терапевтичного відділення КНП «ЦМКЛ» СМР за адресою: м. Суми, вул. 20 років Перемоги, 13 (номенклатурна позиція за ДК 021:2015 за найбільш підходящим 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вулиця 20 років Перемоги, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Матеріали
Дата подання: 15 липня 2022 16:14
Дата відповіді: 18 липня 2022 08:34
Доброго дня. В дефектному акті враховано: п.34 - Установлення шафових дверних блоків- 17 шт; п.35 - Установлення за місцем шафових і антресольних стінок - 72,42 м2; п. 36 - Установлення за місцем шафових і антресольних полиць - 32,3 м2. Обсяги робіт відповідають обсягам з демонтажу аналогічних конструкцій. Нові конструкції потрібно враховувати? Чи будуть використані демонтовані?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Треба враховувати нові конструкції.
Шафа ПГ
Дата подання: 17 липня 2022 12:44
Дата відповіді: 18 липня 2022 08:34
Доброго дня. Шафа ПГ монтується демонтована, чи потрібно врахувати нову?
Відповідь: Доброго дня! Треба враховувати нову
Зазначте характеристики
Дата подання: 18 липня 2022 08:39
Дата відповіді: 18 липня 2022 11:41
Надайте уточнення що вимог, характеристик та матеріалів для улаштування: п.34 - Установлення шафових дверних блоків- 17 шт; п.35 - Установлення за місцем шафових і антресольних стінок - 72,42 м2; п. 36 - Установлення за місцем шафових і антресольних полиць - 32,3 м2.
Відповідь: Доброго дня! Плити МДФ, колір білий
Погодження з проектом договору
Дата подання: 21 липня 2022 07:49
Дата відповіді: 21 липня 2022 08:24
Доброго дня! Погодження з умовами проекту договору передбачено поданням листа- погодження та/або погодженого проекту договору. Прошу пояснити чи потрібно подавати і лист- погодження і проект договору, чи достатньо подати один з двох документів? Якщо ж подавати проект договору з додатками, то виникає запитання щодо додатків договору. А саме: -додаток №2 "проектно-кошторисна документація" - яку інформацію зазначати? -додаток №4 "завдання на проектування"- яку інформацію зазначати?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий ранок! Один з двох документів.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-07-15-004829-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н", Код ЄДРПОУ:30759920
Дата подання: 01 серпня 2022 09:11
Скасування рішення про визначення переможця
Вважаємо рішення уповноваженої особи таким, що не відповідає умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до п.18 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасники повинні надати у складі пропозицій: "Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці".
У відповідності до ст.21 ЗУ "Про охорону праці" : "Роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки".
У відповідності до порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, та виходячи з технічного завдання торгів, на даному об’єкті вбачається виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме:
1. Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м- виконуються на підставі декларації.
2. Монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин - виконується на підставі дозволу.
Тобто, оскільки предметом закупівлі є об'єкт капітального ремонту, то для виконання робіт необхідно мати дозвіл на капітальний ремонт будинків, споруд.
ФОП Романченко О. М. надав у складі пропозиції копію зараєстрованої декларації відповідності МТБ вимогам законодавства з питань охорони праці, що дає право виконувати роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м.
Дозвіл на монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин не надано, що суперечить вимогам оголошення про проведення даної закупівлі.
Відповідно до умов даної закупівлі та п.1. ч.13 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі", пропозиція ФОП Романченка О.М. повинна бути відхилена, як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможця та відхилити пропозицію ФОП Романченка О.М.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 серпня 2022 15:34
На вимогу приватного виробничо-комерційного підприємства "Авангард-Н" (код 30759920) поданої щодо закупівлі по предмету закупівлі - Капітальний ремонт частини приміщень стаціонару четвертого поверху пульмонологічного відділення, терапевтичного відділення КНП «ЦМКЛ» СМР за адресою: м. Суми, вул. 20 років Перемоги, 13 (ДК 021:2015 “45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи”) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-07-15-004829-a) Замовник (комунальне некомерційне підприємство «Центральна міська клінічна лікарня» Сумської міської ради) повідомляє наступне.
За результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця. При цьому згідно частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон № 922) замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо зокрема пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 24 частини 1 статті 1 Закону № 922 пропозиція учасника спрощеної закупівлі (далі - пропозиція) - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Отже документи, які надаються учасником у складі пропозиції мають відповідати вимогам замовника зазначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі та до предмета закупівлі.
Пунктом 18 додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагалось надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Враховуючи, що Замовником не було конкретизовано, що має міститися в декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, та оскільки, в складі пропозиції фізичної особи-підприємця Романченко Олександра Миколайовича (код 2463807019) міститься декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, тому пропозиція фізичної особи-підприємця Романченко Олександра Миколайовича (код 2463807019), по предмету закупівлі – Капітальний ремонт частини приміщень стаціонару четвертого поверху пульмонологічного відділення, терапевтичного відділення КНП «ЦМКЛ» СМР за адресою: м. Суми, вул. 20 років Перемоги, 13 (ДК 021:2015 “45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи”) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-07-15-004829-a) повністю відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Замовником дотримано усіх принципів здійснення публічних закупівель під час формування, проведення та визначення переможця закупівлі, установлених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2022 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "РОМАНЧЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" 1 174 050,00
UAH з ПДВ
1 135 050,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н" 1 199 000,00
UAH з ПДВ
1 147 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 липня 2022 12:03
Електронний підпис
26 липня 2022 12:00
7. Довідка про досвід.pdf
26 липня 2022 12:00
7. Лист-відгук.pdf

Публічні документи

26 липня 2022 07:27
Електронний підпис
26 липня 2022 07:25
2Копія Статуту.pdf
26 липня 2022 07:25
12Ліцензія.pdf
26 липня 2022 07:25
7Лист-відгук.pdf
26 липня 2022 07:25
1Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "РОМАНЧЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"

Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "РОМАНЧЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2463807019
Переможець 1 135 050,00
UAH з ПДВ
01 серпня 2022 08:57

Документи

01 серпня 2022 08:57
Електронний підпис
01 серпня 2022 08:56
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 серпня 2022 08:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "РОМАНЧЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2463807019
1 135 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 серпня 2022 08:57
Електронний підпис
01 серпня 2022 08:56
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2023 14:38
Електронний підпис укладений
12 серпня 2022 13:23
3132-13.pdf укладений
12 серпня 2022 13:23

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт частини приміщень стаціонару четвертого поверху пульмонологічного відділення, терапевтичного відділення КНП «ЦМКЛ» СМР за адресою: м. Суми, вул. 20 років Перемоги, 13 (номенклатурна позиція за ДК 021:2015 за найбільш підходящим 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). 1 роботи 1 135 050,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 135 050,00
UAH