Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ МУНІЦИПАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 42698051 |
Місцезнаходження: | 04074, Україна , м. Київ обл., Київ, Вишгородська 21 |
Контактна особа: |
Шуліка Марина Олександрівна +380444300018 tender.municipal@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 липня 2022 13:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 липня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2022 16:00 |
Початок аукціону: | 01 серпня 2022 12:03 |
Очікувана вартість: | 3 193 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,63% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | За наявності коштів на розрахунковому рахунку Замовник може здійснювати 30% попередньої оплати етапів виконуваних робіт, керуючись нормами постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» | Аванс | 20 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 липня 2022 13:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 липня 2022 13:53 |
Додаток проект договору.pdf | |
14 липня 2022 13:53 |
Дефектні акти.docx | |
14 липня 2022 13:53 |
Пiдсумкова вiдомiсть ресурсiв.docx | |
14 липня 2022 13:53 |
ТД Проектування та капітальнии_ ремонт складів.doc |
Скарги до процедури
Дата подання: 16 вересня 2022 13:06
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-25-000004 ● 90ebeb5bb69b4911b0843d091920f2ff
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 серпня 2022 16:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.08.2022 № 215
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 24.08.2022 № 215
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
18 UA-2022-07-14-004371-a
ДЕПАРТАМЕНТ МУНІЦИПАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) Проектування та капітальний ремонт складів зберігання матеріального резерву на вул. Київській, 144 в м. Обухів Київської області 3 193 700,00 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-26 08:22:44
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Проектування та капітальний ремонт складів зберігання матеріального резерву на вул. Київській, 144 в м. Обухів Київської області», за кодом ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-07-14-004371-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-30 16:51:08
Пояснення щодо закупівлі «Проектування та капітальний ремонт складів зберігання матеріального резерву на вул. Київській, 144 в м. Обухів Київської області», за кодом ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-07-14-004371-a)
1. Обґрунтування необхідності ЗАКУПІВЛІ :
Відповідно до пункту 1.1.4. таблиці 2 «Напрямки діяльності та заходи Міської цільової програми розбудови територіальної підсистеми Єдиної державної системи цивільного захисту міста Києва на 2020-2022 роки» розділу V «Напрямки діяльності, перелік завдань, заходів програми та результативні показники» Міської цільової програми забезпечення готовності до дій за призначенням територіальної підсистеми міста Києва Єдиної державної системи цивільного захисту на 2020 – 2022 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 12 грудня 2019 року № 451/8024, передбачено розроблення проектної документації та проведення ремонтно – будівельних робіт складських приміщень зберігання матеріального резерву виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 29 травня 2020 року № 769 «Про визначення та затвердження місць розміщення матеріального резерву виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій в місті Києві» визначено та затверджено місця розміщення матеріального резерву виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій в місті Києві.
Склади зберігання матеріального резерву виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на вул. Київській, 144, м. Обухів Київської області належать до об'єктів комунальної власності територіальної громади м. Києва відповідно до Переліку об'єктів комунальної власності територіальної громади м. Києва, затвердженого додатком 1 до рішення Київської міської ради від 27 грудня 2001 року № 208/1642 «Про формування комунальної власності територіальних громад районів міста Києва» (позиція 321).
Департамент муніципальної безпеки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) виступає балансоутримувачем складів зберігання матеріального резерву за адресою Київська обл., м. Обухів, вул. Київська, 144 на підставі Акту прийому-передачі майна від 29 грудня 2018 року.
Відповідно до висновків та рекомендацій наведених у акті КП «Київжитлоспецексплуатація» № 199/87 від 14.08.2018 р. (далі – Акт) на момент складання Акту обстеження технічного стану несучих та огороджувальних конструкцій господарських споруд на вул. Київській 144 в м. Обухів Київської області встановлено, що несучі та огороджуючі конструкції споруд складів та споруди гаража матеріального резерву м. Києва, що розташовані на вул. Київській 144 в м. Обухів Київської області знаходиться в незадовільному технічному стані – категорія 3 (ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» ДП «УкрНДНЦ» Київ-2017), а окремі елементи споруд наближені до аварійного стану.
З моменту складання Акту проведено роботи з проектування та капітального ремонту частини приміщень у 2021 році: Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-30-003295-b ● 44696272bdb14d2f9bb2c05c1fd8232b
2. Обґрунтування обсягів закупівлі:
На підставі затвердженого кошторису Департаменту від 25.01.2022 року на 2022 рік по КПКВ 3018110 «Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха» на потреби Департаменту передбачено фінансування в розмірі 3 193 700,00 грн. по КЕКВ 3132 «Капітальний ремонт» на проектування та капітальний ремонт складів зберігання матеріального резерву виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на вул. Київській, 144 в м. Обухів, Київської області. В межах затвердженого кошторису, Департаментом визначено пріоритетність робіт, необхідних для забезпечення належного технічного стану об’єкта до вимог керівних документів, підвищення стійкості функціонування в особливий період та при виникненні надзвичайних ситуацій.
3. Обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Дефектні акти та підсумкова відомість ресурсів підготовлені на підставі Акту обстеження технічного стану, проведеного КП «Київжитлоспецексплуатація» № 199/87 від 14.08.2018 р з урахуванням вимог ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», Закону України «Про архітектурну діяльність», Порядок здійснення авторського нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затверджений постановою Кабінету міністрів України від 11.07.2007 № 903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об’єкта архітектури», ДБН В.2.6-14-97 «Конструкції будинків і споруд. Покриття будинків і споруд» та інші нормативно-правові акти, що передбачені для здійснення даної закупівлі
4. Обґрунтування розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості закупівлі:
Вартість обчислюється за нормативами з ціноутворення, встановленими ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» в межах кошторису, дефектних актів та підсумкової відомості ресурсів та з урахуванням комерційних пропозицій №49/07/1-22 від 11.07.2022, №12/07 від 12.07.2022, №11 від 13.07.2022, наданих у відповідь на запити №079-1974 від 07.07.2022, №079-1975 від 07.07.2022, №079-1976 від 07.07.2022.
5. Обґрунтування вибору процедури закупівлі:
Враховуючи, що предметом закупівлі є роботи, а орієнтовна вартість складає 3 193 700,00 грн. (з ПДВ), тобто орієнтовна вартість не перевищує 5 150 000,00 євро (абзац 2 частини 3 статті 10 Закону), процедура закупівлі – відкриті торги (без оприлюднення англійською мовою).
6. Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі https://dmbk.kyivcity.gov.ua/content/derzhavni-zakupivli.html
Додатки:
1. Копія Акту обстеження технічного стану № 199/87 від 14.08.2018;
2. Копія Рішення № 451/8024 від 12.12.2019;
3. Копія Розпорядження № 769 від 29.05.2020;
4. Копія Розпорядження №534 від 26.05.2022;
5. Копія кошторису;
6. Копія службової записки від 01.07.2022;
7. Копії запитів №079-1974 від 07.07.2022, 079-1975 від 07.07.2022, 079-1976 від 07.07.2022;
8. Копії пропозицій №49/07/1-22 від 11.07.2022, №12/07 від 12.07.2022, №11 від 13.07.2022.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-08-30 17:06:41
Пояснення з власної ініціативи
Файл не було завантажено в системі. Додаткове завантаження файлу, який зазначено в переліку додатків до пояснень від 30.08.2022.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-31 11:42:27
Запит про надання пояснень
Чому Замовником не укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-31 16:25:15
Відповідь на запит про надання пояснень від 31.08.2022
У відповідь на запит про надання пояснень «Чому Замовником не укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі?» повідомляємо наступне.
Відповідно до частини 6 статті 33 Закону ««Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії пропозиції , не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
При цьому Законом не визначено конкретного переліку випадків щодо продовження строку для укладення договору про закупівлю, замовник самостійно визначає такі випадки та обґрунтовує їх. Рішення про продовження строку укладання договору оформлюється протоколом тендерного комітету/уповноваженої особи. Також, в Законі не зазначено, що Замовник має опублікувати дану інформацію в системі.. Саме тому в системі Прозорро не передбачений даний функціонал. (Роз’яснення Міністерства економіки України https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=f88a9416-6d9c-471a-b487-884f82645fa5&lang=uk-UA).
Згідно Методичних рекомендацій щодо переліку підтверджуючих документів для реєстрації бюджетних зобов’язань та проведення платежів затвердженого наказом Державної казначейської служби України від 29 квітня 2013 року № 68 для реєстрації бюджетних зобов’язань та проведення платежів за КЕКВ 3130 передбачено наступний перелік документів, що надаються на стадії реєстрації бюджетних зобов’язань та бюджетних фінансових зобов’язань:
1) У разі здійснення попередньої оплати:
- рішення головного розпорядника бюджетних коштів;
- договір;
- рахунок;
- експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації;
- наказ, рішення про затвердження проектно-кошторисної документації на чергу будівництва, пусковий комплекс або об'єкт;
- зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва;
- об'єктний кошторис.
- календарний графік виконання робіт.
2) При отриманні товарів, робіт, послуг:
- договір;
- експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації;
- наказ, рішення про затвердження проектно-кошторисної документації на чергу будівництва, пусковий комплекс або об'єкт;
- зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва;
- об'єктний кошторис;
- календарний графік виконання робіт;
- акт приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в);
- накладна (якщо умови договору передбачають придбання будівельних матеріалів, обладнання, конструкцій тощо за власні кошти підрядника, з подальшою оплатою замовником).
З огляду на факт, що предметом договору про закупівлю «Проектування та капітальний ремонт складів зберігання матеріального резерву на вул. Київській, 144 в м. Обухів Київської області», ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи» є проектування та капітальний ремонт складів зберігання матеріального резерву на вул. Київській, 144 в м. Обухів, Київської області, а сам договір передбачає розроблення та затвердження проектно-кошторисної документації, з метою недопущення відмови реєстрації бюджетних зобов'язань та проведення платежів Державною казначейською службою України, уповноваженою особою замовника Протокольним рішенням № 26 від 24.08.2022 прийнято рішення продовжити строк для укладання договору про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів: Ідентифікатор закупівлі UA-2022-07-14-004371-a 6f664c3130eb4244af5b293688fed995 «Проектування та капітальний ремонт складів зберігання матеріального резерву на вул. Київській, 144 в м. Обухів Київської області», ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЛІТ" (ЄДРПОУ 33927366) до 60 днів.
Додатки:
1. Копія Протоколу №26;
2.Копія Наказу №68.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-05 17:45:15
Запит про надання пояснень
За яких саме документально обґрунтованих обставин продовжено строк укладання договору до 60 днів?
Документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-08 12:13:18
Відповідь на запит
У відповідь на запит «За яких саме документально обґрунтованих обставин продовжено строк укладання договору до 60 днів» повідомляємо наступне.
Обґрунтування необхідності продовження строку укладення договору було надане в поясненнях від 31.08.2022 на запит про надання пояснень «Чому Замовником не укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі?» від 30.08.2022. Також до пояснень було додано документи: Протокол №26 від 25.08.2022 та Наказ № 68 від 29.04.2013.
Як було зазначено в поясненнях від 31.08.2022, згідно Методичних рекомендацій щодо переліку підтверджуючих документів для реєстрації бюджетних зобов’язань та проведення платежів затвердженого наказом Державної казначейської служби України від 29.04.2013 року № 68 для реєстрації бюджетних зобов’язань та проведення платежів за КЕКВ 3130 передбачено надання Замовником (головним розпорядником бюджетних коштів) наказу, рішення про затвердження проектно-кошторисної документації на чергу будівництва, пусковий комплекс або об'єкт.
Відповідно до п. 2 Розпорядження від 21.07.2022 № 583 «Про деякі питання виконання робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єктів територіальної громади міста Києва за кошти бюджету міста Києва на період дії воєнного стану та забезпечення контролю за їх виконанням» (далі – «Розпорядження від 21.07.2022 № 583»), проекти розпорядчих актів, що видаються головними розпорядниками бюджетних коштів бюджету міста Києва відповідно до пункту 1 цього розпорядження, в обов’язковому порядку погоджуються Департаментом економіки та інвестицій та Департаментом фінансів.
Враховуючи вищевикладене, Замовник, як головний розпорядник бюджетних коштів, перед реєстрацією бюджетних зобов’язань зобов’язаний погодити рішення про затвердження проектно-кошторисної документації з Департаментом економіки та інвестицій та Департаментом фінансів на виконання вимог Розпорядження від 21.07.2022 № 583 та наказу від 29.04. 2013 року № 68. Процедура погодження рішення головного розпорядника триває протягом 30 календарних днів
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником, на виконання висновків Моніторингу від 09.09.2022, відхилена тендерна пропозиція учасника процедури відкритих торгів Ідентифікатор закупівлі UA-2022-07-14-004371-a ● 6f664c3130eb4244af5b293688fed995 «Проектування та капітальний ремонт складів зберігання матеріального резерву на вул. Київській, 144 в м. Обухів Київської області», ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЛІТ" (ЄДРПОУ 33927366) https://www.dzo.com.ua/tenders/16183105
2022-09-12 17:09:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2022-09-15 11:41:42
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 серпня 2022 12:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Саліт" |
3 125 452,68
UAH з ПДВ
|
3 125 452,68
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Олімп Групп |
3 159 857,46
UAH з ПДВ
|
3 159 857,46
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Саліт" #33927366 |
Рішення скасоване |
3 125 452,68
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2022 16:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 серпня 2022 13:44
|
ТОВ "Саліт" #33927366 |
Рішення скасоване |
3 125 452,68
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2022 12:30
|
|
ТОВ Олімп Групп #41134331 |
Рішення скасоване |
3 159 857,46
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2022 12:30
|
|
ТОВ "Саліт" #33927366 |
Переможець |
3 125 452,68
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2022 10:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 жовтня 2022 12:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 листопада 2022 17:43
|
Додаткова угода від 07.11.2022 _1.pdf | зміни до договору |
07 листопада 2022 17:42
|
Електронний підпис | укладений |
07 листопада 2022 17:20
|
Протокол від 21.10.2022 _ 34 (Продовження строку підписання договору).pdf | укладений |
07 листопада 2022 17:17
|
Договір | укладений |
07 листопада 2022 17:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Експертний звіт від 17.10.2022 №0201-22Е |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |