Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Томограф комп’ютерний (не менше 64 фізичних зрізів за оберт та 128 реконструйованих зрізів))
Очікувана вартість
114 377 250,00 UAH
UA-2022-07-13-008333-a ● 7048e6fc0f504871a54360ba31ab453e
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42574629 |
Вебсайт: | https://medzakupivli.com/uk/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Контактна особа: |
Артур Шавалєєв +380636519025 a.shavalieiev@medzakupivli.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 липня 2022 23:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 липня 2022 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 липня 2022 17:00 |
Початок аукціону: | 25 липня 2022 12:41 |
Очікувана вартість: | 114 377 250,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 571 886,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Спрощена закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 (зі змінами)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 одиниця
Томограф комп’ютерний (не менше 64 фізичних зрізів за оберт та 128 реконструйованих зрізів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2022
ДК 021:2015: 33115000-9 — Томографічне обладнання
НК 024:2019: 37618 — Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за партію поставленого Товару за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання Товару за умов відсутності будь-яких зауважень до Товару з боку ЗАМОВНИКА та/або кінцевого набувача. ЗАМОВНИКОМ може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 липня 2022 23:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 липня 2022 23:21 |
Додаток 1 (Технічні вимоги).docx | |
13 липня 2022 23:21 |
Додаток 2-б (Згода з проєктом договору).docx | |
13 липня 2022 23:21 |
Додаток 2-г (Довідка щодо підписантів договору).docx | |
13 липня 2022 23:21 |
Додаток 2 (Перелік документів).docx | |
13 липня 2022 23:21 |
Додаток 4 Проєкт Договору.docx | |
13 липня 2022 23:21 |
Додаток 2-в (Анкета учасника).docx | |
13 липня 2022 23:21 |
Документація спрощеної закупівлі.docx | |
13 липня 2022 23:21 |
Додаток 2-а (Лист-гарантія).docx | |
13 липня 2022 23:21 |
Додаток 3 (Вимоги до переможця).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документи переможця
Дата подання: 15 липня 2022 12:14
Дата відповіді: 18 липня 2022 12:10
Вимогами Додатку 3 тендерної документації зазначено, що Переможець має надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить дані про останні реєстраційні дії (дата видачі Витягу не повинна перевищувати 30 днів до дати подання документу).
На період дії воєнного стану в Україні, доступ до ресурсу Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань тимчасово припинено, тому надати Витяг саме з датою видачі, що не повинна перевищувати 30 днів до дати подання документу буде неможливим.
Просимо Замовника викласти дану вимогу у наступній редакції:
Переможець має надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить дані про останні реєстраційні дії.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: "Державним підприємством «Медичні закупівлі України» розглянуто ваше питання, за результатом розгляду якого повідомляємо наступне.
Вимоги до учасника, викладені в Додатку 3 Документації, не є критеріями оцінки пропозиції, а необхідні саме для укладання договору.
Постановою Кабінету Міністрів України від 6 березня 2022 р. № 209 ""Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану" установлено особливості отримання відомостей/інформації та безпосереднього доступу в умовах воєнного стану та протягом одного місяця з дня його припинення або скасування надання/отримання відомостей/інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Відповідно до вимог чинного законодавства у разі, якщо на момент визначення учасника закупівлі Переможцем він з об'єктивних причин не має можливості надати Витяг із зазначеного реєстру, то достатньою і обгрунтованою вимогою буде надання довідки-роз’яснення про неможливість отримання витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань на офіційному бланку учасника закупівлі."
Вимоги до учасника, викладені в Додатку 3 Документації, не є критеріями оцінки пропозиції, а необхідні саме для укладання договору.
Постановою Кабінету Міністрів України від 6 березня 2022 р. № 209 ""Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану" установлено особливості отримання відомостей/інформації та безпосереднього доступу в умовах воєнного стану та протягом одного місяця з дня його припинення або скасування надання/отримання відомостей/інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Відповідно до вимог чинного законодавства у разі, якщо на момент визначення учасника закупівлі Переможцем він з об'єктивних причин не має можливості надати Витяг із зазначеного реєстру, то достатньою і обгрунтованою вимогою буде надання довідки-роз’яснення про неможливість отримання витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань на офіційному бланку учасника закупівлі."
Запитання стосовно поставки товару
Дата подання: 15 липня 2022 14:09
Дата відповіді: 18 липня 2022 21:25
Враховуючи короткі терміни поставки до 01.11.2022, які зазначені в проєкті Договору, прошу надати відповіді на наступні питання:
1. Чи існує можливість збільшення термінів постачання при контрактуванні лоту або кількох лотів з одним із учасників?
2. Чи передбачається можливість контрактування одного з лотів частинам?
Відповідь: Добрий день! Закупівля обладнання здійснюється за бюджетною програмою КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру». Наразі закупівлі за бюджетні кошти здійснюються на щорічній основі, що зумовлене встановленням бюджетних повноважень (які дають право на взяття бюджетних зобов’язань) на відповідний бюджетний період (календарний рік). Наприкінці ж бюджетного періоду усі бюджетні призначення втрачають чинність, а отже здійснення будь-яких платежів в наступних бюджетних періодах до встановлення відповідних бюджетних призначень на ці періоди є неможливим. Таким чином, встановлена в документації закупівлі дата постачання є обгрунтованою і такою, що передбачає можливість поставити обладнання та здійснити оплату відповідно до вимог бюджетного законодавства. Зауважуємо, що проектом Договору передбачена можливість здійснення попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється Замовником за умови дотримання Постачальником вимог, визначених п.п. 3.3-3.4 проекту Договору, та за взаємною згодою Сторін. Дана закупівля не передбачає поділу на лоти, учасник процедури повинен запропонувати до постачання весь обсяг товару, зазначений в документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-07-13-008333-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 18 липня 2022 23:24
contract
Please use professional contract for Martial Law as used in UA-2022-07-14-008196-a and other MZU procurement. Attached for easy reference.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 липня 2022 16:54
Добрий день, шановний Учасник, дякуємо за Ваше звернення!
Хочемо звернути Вашу увагу, що дана процедура, якої стосується звернення, проводиться на закупівлю іншого обладнання, ніж те, посилання на яке Ви наводите в своєму зверненні. Також наголошуємо, що проєкт договору, який Ви прикріпили стосується закупівлі лікарських засобів. Різні предмети закупівлі вимагають різних умов договорів, які залежать, зокрема, від нормативно-правового регулювання процесів закупівлі, ввозу в Україну, постачання та оплати таких товарів. ДП "Медичні закупівлі України" в своїй діяльності неухильно дотримується вимог законодавста, таким чином, проекти договорів у всіх закупівлях сформовані з урахуванням специфіки того чи іншого предмета закупівлі, відповідно, відстутні підстави для внесення змін в цій частині.
Хочемо звернути Вашу увагу, що дана процедура, якої стосується звернення, проводиться на закупівлю іншого обладнання, ніж те, посилання на яке Ви наводите в своєму зверненні. Також наголошуємо, що проєкт договору, який Ви прикріпили стосується закупівлі лікарських засобів. Різні предмети закупівлі вимагають різних умов договорів, які залежать, зокрема, від нормативно-правового регулювання процесів закупівлі, ввозу в Україну, постачання та оплати таких товарів. ДП "Медичні закупівлі України" в своїй діяльності неухильно дотримується вимог законодавста, таким чином, проекти договорів у всіх закупівлях сформовані з урахуванням специфіки того чи іншого предмета закупівлі, відповідно, відстутні підстави для внесення змін в цій частині.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 липня 2022 13:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ |
103 160 000,00
UAH
|
84 999 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ІМД +" |
111 960 000,00
UAH
|
85 000 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП" |
111 600 000,00
UAH
|
89 980 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "Астріум" |
112 200 000,00
UAH
|
94 000 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "АФС Медицинтехнік" |
114 377 250,00
UAH
|
99 000 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "Інкос лайн" |
112 860 000,00
UAH
|
102 000 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ПІКСЕЛМЕД" |
114 377 250,00
UAH
|
111 000 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ #36352221 |
Очікує рішення |
84 999 000,00
UAH
|
25 липня 2022 13:34
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 01 серпня 2022 19:31 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Замовником виявлено порушення законодавства з питань публічних закупівель в частині формування вимог до предмета закупівлі, що може порушувати принципи публічних закупівель, зокрема принцип максимальної економії, ефективності, оскільки можливо призведе до обмеження кола учасників і, як наслідок, зменшення ефективності використання коштів. |
Документи:
01 серпня 2022 19:31
|
Електронний підпис |
01 серпня 2022 19:21
|
Повідомлення про відміну_01.08.22.docx |