Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Suits, vests, sets of protection against acids and alkalis, aprons, robes
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська область обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Кучерук Олена Миколаївна 380678292877 KUCHERUK.OM@KTE.KMDA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | MUNICIPAL ENTERPRISE OF THE EXECUTIVE BODY OF THE KIEV CITY COUNCIL (KIEV CITY STATE ADMINISTRATION) "KYIVTEPLOENERGO" |
National ID: | 40538421 |
Contact point: |
Kucheruk Olena Mykolayivna 380678292877 KUCHERUK.OM@KTE.KMDA.GOV.UA |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 липня 2022 13:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 серпня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2022 10:00 |
Очікувана вартість: | 21 365 315,28 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 13 липня 2022 13:20 |
Enquiries until: | 09 серпня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 15 серпня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 серпня 2022 10:00 |
Information
Estimated total value: | 21 365 315 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18130000-9: Спеціальний робочий одяг
Тендерна документація
11 серпня 2022 17:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 серпня 2022 17:24 |
1813_Перелік змін 11.08.docx | |
11 серпня 2022 17:24 |
ТД_1813_НОВА РЕДАКЦІЯ 11.08 Кінцевий строк подання ТП 19.08.22 10_00.docx | |
14 липня 2022 14:53 |
1813_Перелік змін 14.07.22.docx |
11 серпня 2022 17:25 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 серпня 2022 17:24 |
1813_Перелік змін 11.08.docx
|
||||||
11 серпня 2022 17:24 |
ТД_1813_НОВА РЕДАКЦІЯ 11.08 Кінцевий строк подання ТП 19.08.22 10_00.docx
|
||||||
14 липня 2022 14:53 |
1813_Перелік змін 14.07.22.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-09-000047 ● 60c925fe035640f798c8952ad9df665f
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 січня 2023 13:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.01.2023 № 2
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2022-07-13-004042-a 13.07.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора департаменту – начальник відділу моніторингу
закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне
значення для економіки держави, Департаменту моніторингу закупівель Дмитро СТЕК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-11 17:13:05
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі костюми, жилети, комплекти захисту від кислот й лугів , фартухи, халати (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-07-13-004042-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розрахування його очікуваної вартість.
2. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання товариством з обмеженою відповідальністю «УМТК ТРЕЙД» (за лотами 1 та 2 відповідно) вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-13 12:11:46
Відповідь на запит від 11.01.2023 р
Відповідно до запиту замовнику на пояснення під час здійснення моніторингу № UA-M-2023-01-09-000047 процедури закупівлі за предметом згідно з ДК 021:2015: 18130000-9 Спеціальний робочий одяг (Костюми, жилети, комплекти захисту від кислот й лугів , фартухи, халати), оголошення № UA-2022-07-13-004042-a повідомляємо наступне.
1) Керуючись положеннями Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 12.02.2020 року, нами як Замовником було здійснено розрахунок очікуваної вартості на основі проведених ринкових консультацій та запиту цінових пропозицій. У зв’язку з чим очікувана вартість предмета закупівлі визначалась виходячи з мінімальної ціни за одиницю товару на підтвердження чого даємо таблицю розрахунків (Додаток 1).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника у спеціальному одязі для захисту працюючих у СП КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» від впливу шкідливих та небезпечних виробничих факторів з урахуванням вимог законодавства, керуючись чинними нормативно-правовими актами та технічною документацією в даній сфері.
Придбання спецодягу відбувається на виконання статті 8 Закону України «Про охорону праці» з метою захисту працівників КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» від шкідливих факторів на роботах із шкідливими і небезпечними умовами праці, а також роботах, пов'язаних із забрудненням або несприятливими метеорологічними умовами. Комплектність та кількість спецодягу визначено діючим на Підприємстві Колективним договором, який складено з урахуванням мінімальних вимог безпеки і охорони здоров'я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці (НПАОП 0.00-7.17-18), норм безоплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам електроенергетичної галузі (НПАОП 0.00-3.23-18), норм безплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам загальних професій різних галузей промисловості (НПАОП 0.00-3.07-09).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені відповідно до наступних нормативних документів:
1. ДСТУ EN 530-2018 Стійкість проти стирання матеріалів захисного одягу. Методи випробовування.
2. ДСТУ EN 1149-1:2017 Електростатичні властивості. Частина 1. Питомий поверхневий опір (методи випробуваня та вимоги) (EN 1149-1:1995, IDT).
3. ДСТУ EN 1149-2:2005 Одяг захисний. Електростатичні властивості. Частина 2. Метод вимірювання електричного опору матеріалу (об’ємний опір) (EN 1149-2:1997, IDT).
4. ДСТУ EN ISO 11611:2016 Одяг захисний для використання під час зварювання та суміжних процесів (EN ISO 11611:2015, IDT
5. ДСТУ EN 13688:2016 Одяг захисний. Загальні вимоги
6. ДСТУ ISO 2801:2003 Одяг захисний. Захист від підвищених температур та полум’я. Загальні рекомендації щодо вибору, догляду та використання захисного одягу (ISO 2801:1998, IDT).
7. ДСТУ EN 14058:2008. Одяг захисний. Одяг спеціальний для захисту від знижених температур (EN 14058:2004, IDT).
8. ДСТУ EN 342:2017. Одяг захисний. Комплекти та предмети одягу для захисту від холоду (EN 342:2004, IDT).
9. ДСТУ ISO 9073-1:2008 Матеріали текстильні. Методи випробування нетканих матеріалів. Частина 1. Метод визначення поверхневої густини (ISO 9073-1:1989, IDT)
10. ДСТУ ISO 9073-3:2003 Матеріали текстильні. Методи випробовування нетканих матеріалів. Частина 3. Визначання розривальної навантаги та видовження (ISO 9073-3:1989, IDT)
11. ДСТУ ISO 9073-4:2003 Матеріали текстильні. Методи випробовування нетканих матеріалів. Частина 4. Визначання роздиральної навантаги (ISO 9073-4:1997, IDT)
12. ДСТУ EN 29073-1:2018 (EN 29073-1:1992, IDT) Матеріали текстильні. Методи випробування нетканих матеріалів. Частина 1. Визначення поверхневої щільності
13. ДСТУ ГОСТ 21790:2008 Тканини бавовняні і змішані для одягу. Загальні технічні умови (ГОСТ 21790-2005, IDT)
14. ДСТУ 4050-2001 Спецодяг сигнальний. Жилети. Технічні умови
15. ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 Оцінка відповідності. Декларація постачальника про відповідність. Частина 1. Загальні вимоги (ISO/IEC 17050-1:2004, IDT)
16. Технічний регламент засобів індивідуального захисту, затверджений постановою Кабінету Міністрів України № 771 від 21 серпня 2019 року
17. Технічний регламент з назв технічних волокон та маркування текстильних виробів, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України №13 від 14 січня 2009 року
18. Мінімальні вимоги безпеки і охорони здоров'я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці, затверджені Наказом Міністерства соціальної політики № 1804 від 29.11.2018 р.
19. Норми безпечної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам загальних професій різних галузей промисловості, затверджені Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду № 62 від 16.04.2009 р.
20. Норми безпечної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам підприємств електроенергетичної галузі, затверджені Наказом Міністерства соціальної політики № 1224 від 27.08.2018 р.
21. Технічний регламент засобів індивідуального захисту, затверджений постановою Кабінету Міністрів України № 761 від 27 серпня 2008 року
2) При укладенні договорів про закупівлю учасником-переможцем надано необхідні документи про підтвердження права підписання договору, які надаємо у додатках до цього пояснення (Додаток 2).
Окремо повідомляємо, що предметом закупівлі є Спеціальний робочий одяг, виробництво та торгівля яким не підлягає ліцензуванню відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності».
Додатки:
1. Таблиця розрахунків очікуваної вартості
2. Документи про підтвердження права підписання договору ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД"
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-17 14:03:08
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі костюми, жилети, комплекти захисту від кислот й лугів , фартухи, халати (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-07-13-004042-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 12.12.2022 № 1 до договору від 03.10.2022 № 3460/ДЗЗ-22 (за лотом 1) та від 12.12.2022 № 1 до договору від 03.10.2022 № 3461/ДЗЗ-22 (за лотом 2).
2) надати копії цінових пропозицій, які згідно вашого пояснення від 13.01.2023, були враховані під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-20 14:47:58
Відповідь на запит від 18.01.2023 р
Відповідно до запиту замовнику на пояснення під час здійснення моніторингу № UA-M-2023-01-09-000047 процедури закупівлі за предметом згідно з ДК 021:2015: 18130000-9 Спеціальний робочий одяг (Костюми, жилети, комплекти захисту від кислот й лугів , фартухи, халати), оголошення № UA-2022-07-13-004042-a повідомляємо наступне.
1. Право замовника продовжувати дію договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю прямо передбачена частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Законом не встановлено обов’язку документального підтвердження об’єктивних обставин для укладення додаткової угоди згідно з частиною 6 статті 41.
Згідно узагальненої відповіді наданої Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України в листі № 3304-04/69987-06 від 24.11.2020 норма частини 6 статті 41 Закону застосовується замовником у разі необхідності проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, достатньому для забезпечення потреби замовника на час проведення такої процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, який не може перевищувати 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Оскільки правовим підґрунтям терміну “видатки” є бюджетне законодавство, зокрема Бюджетний кодекс України, обмеження частини шостої статті 41 Закону в контексті наявності затверджених в установленому порядку видатків стосуються розпорядників та/або одержувачів бюджетних коштів, які враховуються ними під час укладання відповідних додаткових угод в частині умов щодо виникнення платіжних зобов’язань замовника. Джерелом фінансування даної закупівлі є не бюджетні кошти, а власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
В свою чергу обставинами для укладання додаткової угоди від 12.12.2022 № 1 до договору від 03.10.2022 № 3460/ДЗЗ-22 (за лотом 1) та від 12.12.2022 № 1 до договору від 03.10.2022 № 3461/ДЗЗ-22 (за лотом 2) є поточна потреба Замовника в забезпеченні підприємства товарами на початку року, на строк достатній для проведення процедури закупівлі. Придбання спецодягу відбувається на виконання статті 8 Закону України «Про охорону праці» з метою захисту працівників КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» від шкідливих факторів на роботах із шкідливими і небезпечними умовами праці, а також роботах, пов'язаних із забрудненням або несприятливими метеорологічними умовами. Комплектність та кількість спецодягу визначено діючим на Підприємстві Колективним договором, який складено з урахуванням мінімальних вимог безпеки і охорони здоров'я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці (НПАОП 0.00-7.17-18), норм безоплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам електроенергетичної галузі (НПАОП 0.00-3.23-18), норм безплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам загальних професій різних галузей промисловості (НПАОП 0.00-3.07-09). На підтвердження наявної потреби надаємо Службову записку Департаменту охорони праці та техногенної безпеки КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (Додаток 1).
Наразі процедура закупівлі за предметом ДК 021:2015: 18130000-9 Спеціальний робочий одяг, згідно потреби 2023 року, готується відповідальними особами замовника, та буде оголошена найближчим часом.
2. Копії цінових пропозицій, які згідно пояснення від 13.01.2023, були враховані під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі надаємо в Додатках до даного пояснення.
Додатки:
1. Службова записка;
2. Цінова пропозиція ТОВ «УМТК ТРЕЙД»;
3. Цінова пропозиція ТОВ «ПРОФІМЕД ГРУП»
4. Цінова пропозиція ТОВ «ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ»
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 лютого 2023 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ 1 - Костюми |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 6 072 766,56 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 60 727,67 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, на підставі наданого Постачальником рахунку на оплату Товару, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Settlements are made by non-cash transfer of funds to the current account of the Supplier specified in this Agreement, on the basis of the invoice provided by the Supplier to pay for the Goods, within 30 (thirty) calendar days from the date of signing by authorized representatives of the Parties.. Category: A legal entity that operates in one or more specific business areas | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 вересня 2022 16:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" |
6 011 957,58
UAH з ПДВ
|
6 011 957,58
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" |
6 066 198,12
UAH з ПДВ
|
6 066 198,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП" |
6 072 766,56
UAH з ПДВ
|
6 072 766,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" #42657940 |
Переможець |
6 011 957,58
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2022 16:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2022 16:05
|
ДУ до дог.3460 від 12.12.2022.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2022 16:05
|
Електронний підпис | укладений |
03 жовтня 2022 09:14
|
3460_ДЗЗ-22 від 03.10.22.pdf | укладений |
03 жовтня 2022 09:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч. 1 ст. 651 ЦК України. ч.6 ст.41 Закону |
Номер договору про закупівлю: | 3460/дзз-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |