Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Sodium chloride; Sodium chloride; Electrolytes; Electrolytes; Ropivacaine; Ropivacaine; Paracetamol; Ondansetron; Ceftriaxone; Arginine hydrochloride; Glucose; Decamethoxine; Electrolytes in combination with other drugs
Sodium chloride; Sodium chloride; Electrolytes; Electrolytes; Ropivacaine; Ropivacaine; Paracetamol; Ondansetron; Ceftriaxone; Arginine hydrochloride; Glucose; Decamethoxine; Electrolytes in combination with other drugs
Sodium chloride; Sodium chloride; Electrolytes; Electrolytes; Ropivacaine; Ropivacaine; Paracetamol; Ondansetron; Ceftriaxone; Arginine hydrochloride; Glucose; Decamethoxine; Electrolytes in combination with other drugs
Очікувана вартість
6 859 897,33 UAH
UA-2022-07-13-001854-a ● ca3320e6617742fe97be6d0d166283a4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради" |
Код ЄДРПОУ: | 05484161 |
Вебсайт: | http://prco.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 21029, Україна , Вінницька область обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 84 |
Контактна особа: |
Рукомеда Тетяна Миколаївна +380432560639 goldsystem.market@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Рукомеда Тетяна Миколаївна +380432560639 goldsystem.market@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Podilsky Regional Clinical Oncology Center of Vinnytsia Regional Council |
National ID: | 05484161 |
Contact point: |
Rukomeda Tatyana Mykolayivna +380432560639 goldsystem.market@gmail.com |
Additional contacts: |
Rukomeda Tatyana Mykolayivna +380432560639 goldsystem.market@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 13 липня 2022 10:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 серпня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 22 серпня 2022 14:23 |
Очікувана вартість: | 6 859 897,33 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 299,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 13 липня 2022 10:51 |
Enquiries until: | 04 серпня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 10 серпня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 серпня 2022 18:00 |
Information
Estimated total value: | 6 859 897 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 34 299 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Scope of the procurement
Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою,, якщо інше не передбачено тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається
Розгорнути
Згорнути
Category of the customer according to part 4 of article 2 of the Law: Enterprises, institutions, organizations, specified in point 3 of part one of article 2 of the Law Languages in which tender offers should be made: All documents concerning the tender and prepared directly by the participant should be in Ukrainian if other not established by the tender documentation. Size, type and conditions of securing tender proposals (if required by the customer): Protection of tender offer is not required.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20000 пляшки
Sodium chloride
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, Хмельницьке шосе, 84
ДК 021:2015: 33621400-3 — Кровозамінники та перфузійні розчини
INN: Sodium chloride
Sodium chloride
CPV: 33621400-3
Період постачання:
по 31 грудня 2022
15000 пляшки
Sodium chloride
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, Хмельницьке шосе, 84
ДК 021:2015: 33621400-3 — Кровозамінники та перфузійні розчини
INN: Sodium chloride
Sodium chloride
CPV: 33621400-3
Період постачання:
по 31 грудня 2022
3000 пляшки
Electrolytes
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, Хмельницьке шосе, 84
ДК 021:2015: 33621400-3 — Кровозамінники та перфузійні розчини
INN: Electrolytes
Electrolytes
CPV: 33621400-3
Період постачання:
по 31 грудня 2022
2000 пляшки
Electrolytes
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, Хмельницьке шосе, 84
ДК 021:2015: 33621400-3 — Кровозамінники та перфузійні розчини
INN: Electrolytes
Electrolytes
CPV: 33621400-3
Період постачання:
по 31 грудня 2022
100 пачка
Ropivacaine
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, Хмельницьке шосе, 84
ДК 021:2015: 33661100-2 — Анестетичні засоби
INN: Ropivacaine
Ropivacaine
CPV: 33661100-2
Період постачання:
по 31 грудня 2022
200 Флакон
Ropivacaine
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, Хмельницьке шосе, 84
ДК 021:2015: 33661100-2 — Анестетичні засоби
INN: Ropivacaine
Ropivacaine
CPV: 33661100-2
Період постачання:
по 31 грудня 2022
10000 пляшки
Paracetamol
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, Хмельницьке шосе, 84
ДК 021:2015: 33661200-3 — Анальгетичні засоби
INN: Paracetamol
Paracetamol
CPV: 33661200-3
Період постачання:
по 31 грудня 2022
5000 пачка
Ondansetron
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, Хмельницьке шосе, 84
ДК 021:2015: 33612000-3 — Лікарські засоби для лікування функціональних розладів шлунково-кишкового тракту
INN: Ondansetron
Ondansetron
CPV: 33612000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2022
10000 пачка
Ceftriaxone
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, Хмельницьке шосе, 84
ДК 021:2015: 33651100-9 — Протибактеріальні засоби для системного застосування
INN: Ceftriaxone
Ceftriaxone
CPV: 33651100-9
Період постачання:
по 31 грудня 2022
3000 пляшки
Arginine hydrochloride
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, Хмельницьке шосе, 84
ДК 021:2015: 33622000-6 — Лікарські засоби для лікування захворювань серцево-судинної системи
INN: Arginine hydrochloride
Arginine hydrochloride
CPV: 33622000-6
Період постачання:
по 31 грудня 2022
20000 пляшки
Glucose
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, Хмельницьке шосе, 84
ДК 021:2015: 33621400-3 — Кровозамінники та перфузійні розчини
INN: Glucose
Glucose
CPV: 33621400-3
Період постачання:
по 31 грудня 2022
200 пляшки
Decamethoxine
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, Хмельницьке шосе, 84
ДК 021:2015: 33631600-8 — Антисептичні та дезінфекційні засоби
INN: Decamethoxine
Decamethoxine
CPV: 33631600-8
Період постачання:
по 31 грудня 2022
1000 пляшки
Electrolytes in combination with other drugs
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, Хмельницьке шосе, 84
ДК 021:2015: 33621400-3 — Кровозамінники та перфузійні розчини
INN: Electrolytes in combination with other drugs
Electrolytes in combination with other drugs
CPV: 33621400-3
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Договором проводяться на підставі накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки проводяться протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару. Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою,, якщо інше не передбачено тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 липня 2022 10:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 липня 2022 10:51 |
ТД мiжнародна ліки липень 2022.docx | |
13 липня 2022 10:51 |
Оголошення про вiдкритi торги.docx | |
13 липня 2022 10:51 |
Додаток-3.docx | |
13 липня 2022 10:51 |
Додаток-2 .docx | |
13 липня 2022 10:51 |
Додаток-1.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-07-13-001854-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СТМ-Фарм", Код ЄДРПОУ:43808856
Дата подання: 28 липня 2022 15:04
Запит на зміни
Вимога у додатку
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 серпня 2022 09:51
Комунальне некомерційне підприємство «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» ознайомився з Вашою вимогою щодо закупівлі «Фармацевтична продукція - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 (Sodium chloride; Sodium chloride; Electrolytes; Electrolytes; Ropivacaine; Ropivacaine; Paracetamol; Ondansetron; Ceftriaxone; Arginine hydrochloride; Glucose; Decamethoxine; Electrolytes in combination with other drugs)» та повідомляє, що за результатом аналізу вимоги не може погодитись, що зазначені вимоги Додатку № 2 до тендерної документації є дискримінаційними та ставляють потенційних Учасників в нерівне становище.
Згідно пункту 4 Загальних вимог «Технічного завдання» Додатку № 2 до тендерної документації викладено у наступній редакції: Учасник процедури повинен надати у складі пропозиції гарантійний лист виробника або копію договору з виробником або його офіційним представником/філією виробника/дистриб’ютором (якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), який діє на момент оголошення процедури закупівлі та термін його дії є достатнім для завершення відповідної процедури закупівлі в повному обсязі, з відповідними додатками (специфікаціями до зазначених договорів, при цьому специфікації повинні бути датовані роком оголошення відповідної публічної закупівлі), що підтверджує наявність/можливість постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, визначеній тендерною документацією. Якщо копія договору надається не з виробником, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження офіційного представника, представництва, філії виробника чи дистриб’ютора.
Згідно внесених змін пункту 6 Загальних вимог «Технічного завдання» Додатку № 2 до тендерної документації викладено у наступній редакції: Залишковий термін придатності ліків на момент постачання повинен становити не менше 85% загального терміну їх зберігання. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію договору з виробником або лист виробника чи офіційного представника/філії виробника/дистриб’ютора щодо терміну придатності товару, який повинен становити на момент постачання не менше 85% від терміну придатності, визначеного виробником, лист повинен містити посилання на номер оголошення про проведення відкритих торгів. Якщо гарантійний лист надається не виробником, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження офіційного представника, представництва, філії виробника чи дистриб’ютора.
Звичайно, ці вимоги, як і будь-які інші вимоги тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі.
Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених у Законі №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісного товару.
Більш того, згідно частини 3 статті 22 Закону України Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Вимоги тендерної документації щодо надання договору з виробником або його офіційним представником/філією виробника/дистриб’ютором та гарантійного листа виробника чи уповноваженого ним представника офіційного представника/філії виробника/дистриб’ютора убезпечує від можливої поставки неякісних та неоригінальних медичних виробів, постачання не в повному обсязі, та є гарантією вчасної поставки продукції. Є вірогідність постачання медичних виробів, які є неоригінальними, неякісними, а також, які можуть потрапити на територію України незаконними шляхами, тим самим призвести до незворотних наслідків під час лікувального процесу.
Дана вимога формується Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст. 5 Закону) та з метою:
1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних медичних виробів Учасником торгів. Надання договору з виробником або його офіційним представником/філією виробника/дистриб’ютором та гарантійного листа виробника чи уповноваженого ним представника офіційного представника/філії виробника/дистриб’юторає гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку медичних матеріалів Замовнику.
Внесенням такої вимоги до документації є соціально обґрунтованим, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних медичних матеріалів з вини постачальника призведе до загрози здоров’ю та життю окремих груп пацієнтів, численних скарг з боку населення та соціальної напруги в цілому.
2. Забезпечення високої якості препаратів, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності медичних матеріалів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробника (представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником.
3. Забезпеченні мінімальної націнки на медичні матеріали, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни (принцип максимальної економії).
4. Надання Учасником договору з виробником або його офіційним представником/філією виробника/дистриб’ютором та гарантійного листа виробника чи уповноваженого ним представника офіційного представника/філії виробника/дистриб’ютора мінімізує ризик того, що медичні вироби які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. (принцип законності). Адже лист від виробника (представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого від виробника (представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником та договору з виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Таким чином, твердження про недотримання принципу «недискримінація учасників» не відповідає дійсності.
Враховуючи викладене, тендерний комітет не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними.
Більш того, звертаємо Вашу увагу, що вказана позиція повністю співпадає з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема в рішенні в рішенні № 9404-р/пк-пз від 12.07.2019 року (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-11-001890-b), в рішенні № 17650-р/пк-пз від 18.09.2020 року (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-13-005415-a) та в рішенні №11845-р/пк-пз від 28.05.2021 року (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-07-001444-c). У вказаних рішеннях Колегія повністю підтвердила обґрунтованість, законність та відповідність вказаних вимог принципам публічних закупівель.
Додатково повідомляємо, що згідно одного з вищевказаних рішень, безпосередньо ВАМ було відмовлено у задоволені скарги у частині дискримінаційності гарантійного листа від виробника.
Враховуючи вищевикладене у нас як Замовника об’єктивно відсутні підстави вважати, що Ви не може надати вказаний гарантійний лист від вказаної компанії.
Крім того, звертаємо увагу, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але й офіційного представника/філії виробника/дистриб’ютор.
«Представництво» - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки.
Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдженням, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб ,що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Комунальне некомерційне підприємство «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Згідно пункту 4 Загальних вимог «Технічного завдання» Додатку № 2 до тендерної документації викладено у наступній редакції: Учасник процедури повинен надати у складі пропозиції гарантійний лист виробника або копію договору з виробником або його офіційним представником/філією виробника/дистриб’ютором (якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), який діє на момент оголошення процедури закупівлі та термін його дії є достатнім для завершення відповідної процедури закупівлі в повному обсязі, з відповідними додатками (специфікаціями до зазначених договорів, при цьому специфікації повинні бути датовані роком оголошення відповідної публічної закупівлі), що підтверджує наявність/можливість постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, визначеній тендерною документацією. Якщо копія договору надається не з виробником, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження офіційного представника, представництва, філії виробника чи дистриб’ютора.
Згідно внесених змін пункту 6 Загальних вимог «Технічного завдання» Додатку № 2 до тендерної документації викладено у наступній редакції: Залишковий термін придатності ліків на момент постачання повинен становити не менше 85% загального терміну їх зберігання. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію договору з виробником або лист виробника чи офіційного представника/філії виробника/дистриб’ютора щодо терміну придатності товару, який повинен становити на момент постачання не менше 85% від терміну придатності, визначеного виробником, лист повинен містити посилання на номер оголошення про проведення відкритих торгів. Якщо гарантійний лист надається не виробником, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження офіційного представника, представництва, філії виробника чи дистриб’ютора.
Звичайно, ці вимоги, як і будь-які інші вимоги тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі.
Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених у Законі №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісного товару.
Більш того, згідно частини 3 статті 22 Закону України Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Вимоги тендерної документації щодо надання договору з виробником або його офіційним представником/філією виробника/дистриб’ютором та гарантійного листа виробника чи уповноваженого ним представника офіційного представника/філії виробника/дистриб’ютора убезпечує від можливої поставки неякісних та неоригінальних медичних виробів, постачання не в повному обсязі, та є гарантією вчасної поставки продукції. Є вірогідність постачання медичних виробів, які є неоригінальними, неякісними, а також, які можуть потрапити на територію України незаконними шляхами, тим самим призвести до незворотних наслідків під час лікувального процесу.
Дана вимога формується Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст. 5 Закону) та з метою:
1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних медичних виробів Учасником торгів. Надання договору з виробником або його офіційним представником/філією виробника/дистриб’ютором та гарантійного листа виробника чи уповноваженого ним представника офіційного представника/філії виробника/дистриб’юторає гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку медичних матеріалів Замовнику.
Внесенням такої вимоги до документації є соціально обґрунтованим, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних медичних матеріалів з вини постачальника призведе до загрози здоров’ю та життю окремих груп пацієнтів, численних скарг з боку населення та соціальної напруги в цілому.
2. Забезпечення високої якості препаратів, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності медичних матеріалів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробника (представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником.
3. Забезпеченні мінімальної націнки на медичні матеріали, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни (принцип максимальної економії).
4. Надання Учасником договору з виробником або його офіційним представником/філією виробника/дистриб’ютором та гарантійного листа виробника чи уповноваженого ним представника офіційного представника/філії виробника/дистриб’ютора мінімізує ризик того, що медичні вироби які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. (принцип законності). Адже лист від виробника (представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого від виробника (представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником та договору з виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Таким чином, твердження про недотримання принципу «недискримінація учасників» не відповідає дійсності.
Враховуючи викладене, тендерний комітет не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними.
Більш того, звертаємо Вашу увагу, що вказана позиція повністю співпадає з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема в рішенні в рішенні № 9404-р/пк-пз від 12.07.2019 року (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-11-001890-b), в рішенні № 17650-р/пк-пз від 18.09.2020 року (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-13-005415-a) та в рішенні №11845-р/пк-пз від 28.05.2021 року (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-07-001444-c). У вказаних рішеннях Колегія повністю підтвердила обґрунтованість, законність та відповідність вказаних вимог принципам публічних закупівель.
Додатково повідомляємо, що згідно одного з вищевказаних рішень, безпосередньо ВАМ було відмовлено у задоволені скарги у частині дискримінаційності гарантійного листа від виробника.
Враховуючи вищевикладене у нас як Замовника об’єктивно відсутні підстави вважати, що Ви не може надати вказаний гарантійний лист від вказаної компанії.
Крім того, звертаємо увагу, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але й офіційного представника/філії виробника/дистриб’ютор.
«Представництво» - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки.
Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдженням, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб ,що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Комунальне некомерційне підприємство «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 16 серпня 2022
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради" |
Код ЄДРПОУ: | 05484161 |
Місцезнаходження: | 21029, Україна, Вінницька область обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 84 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛІКИ УКРАЇНИ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 серпня 2022 14:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." |
6 430 643,87
UAH з ПДВ
|
6 430 643,87
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛІКИ УКРАЇНИ" |
6 549 386,09
UAH з ПДВ
|
6 549 386,09
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." #21633086 |
Переможець |
6 430 643,87
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2022 12:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2022 10:10
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2022 14:41
|
ДУ А-1.PDF | зміни до договору |
15 листопада 2022 14:39
|
Електронний підпис | укладений |
08 вересня 2022 16:03
|
підписаний договір | укладений |
08 вересня 2022 15:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі пункту 6 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 6430/ФР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | А-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |