Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Банкетки
Очікувана вартість
95 400,00 UAH
UA-2022-07-12-008158-a 136696f13d354991880ef93da963e53a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дубінченко Надія Олександрівна

380459855235 VISHLIKTENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИШНІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 22201472
Місцезнаходження: 08132, Україна , Київська обл., Вишневе, ВУЛИЦЯ МАШИНОБУДІВНИКІВ, будинок 7
Контактна особа: Дубінченко Надія Олександрівна
380459855235
VISHLIKTENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2022 18:53
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2022 00:00
Початок аукціону: 26 липня 2022 14:47
Очікувана вартість: 95 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 477,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 штуки
банкетки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2022  —  15 серпня 2022
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2022 18:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2022 18:17
Додаток 4.doc
19 липня 2022 18:17
Додаток 3.docx
19 липня 2022 18:17
Додаток 2.docx
19 липня 2022 18:17
Додаток 1.docx
19 липня 2022 18:17
Оголошення.docx
15 липня 2022 17:40
Додаток 4.doc
15 липня 2022 17:40
Додаток 3.docx
15 липня 2022 17:40
Додаток 2.docx
15 липня 2022 17:40
Додаток 1.docx
15 липня 2022 17:40
Оголошення.docx
12 липня 2022 18:53
Додаток 1.docx
12 липня 2022 18:53
Оголошення.docx
12 липня 2022 18:53
Додаток 2.docx
12 липня 2022 18:53
Додаток 3.doc
19 липня 2022 18:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2022 17:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2022 18:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2022 18:17
Додаток 4.doc
19 липня 2022 18:17
Додаток 3.docx
19 липня 2022 18:17
Додаток 2.docx
19 липня 2022 18:17
Додаток 1.docx
19 липня 2022 18:17
Оголошення.docx
15 липня 2022 17:40
Додаток 4.doc
15 липня 2022 17:40
Додаток 3.docx
15 липня 2022 17:40
Додаток 2.docx
15 липня 2022 17:40
Додаток 1.docx
15 липня 2022 17:40
Оголошення.docx
12 липня 2022 18:53
Додаток 1.docx
12 липня 2022 18:53
Оголошення.docx
12 липня 2022 18:53
Додаток 2.docx
12 липня 2022 18:53
Додаток 3.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прошу уточнити
Дата подання: 13 липня 2022 14:30
Дата відповіді: 15 липня 2022 17:27
Дубінченко! З якого дива банкетка стала медичним виробом? Це меблі. Можливо тре вимагати дозвіл ДСЕЕ на використання в медичних закладах? Або у "свого" такий сертифікат є? "3. Сертифікат щодо відповідності системи управління якістю підприємства ДСТУ EN ISO 13485, що регламентує розробку, виробництво, розповсюдження та обслуговування медичних виробів (надати копію відповідного документу) " Прошу вилучити неправомірну та безглузду вимогу з оголошення. Також нагадую про необхідність надати відповідь або внести зміни протагом одного робочого дня.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Банкетки медичні відносяться до меблів медичного призначення, що використовуються у закладах охорони здоров’я. З огляду на те, що окрім зазначеної нами інформації щодо сертифікату відповідності системи управління якістю для виробників медичних виробів додаткове підтвердження та відповідність медичних виробів є виконання виробником вимог Технічного регламенту щодо медичних виробів (затверджений Постановою КМУ №753 від 02.10.2013 р.), зокрема Додатку 8 вказаного Технічного регламенту.
Якась повна незрозумілість
Дата подання: 13 липня 2022 20:36
Дата відповіді: 15 липня 2022 17:27
Банкетки "in vitro" - це що таке? In vitro значить в пробірці. Це повна дурня! Диви, що люди умні пишуть: https://uk.wikipedia.org/wiki/In_vitro Прибрати треба це непорозуміння.
Відповідь: Надаємо відповідь на запитання та просимо звернути увагу, що у тендерній документації мається на увазі назва Реєстру від Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками.
На виконання п. 31 Технічного Регламенту щодо медичних виробів виробник медичних виробів (зокрема, які належать до I класу) зобов’язані внести відомості до Реєстру осіб, відповідальних за введення медичних виробів, активних медичних виробів, які імплантують, та медичних виробів для діагностики in vitro в обіг згідно Порядку затвердженого Наказом МОЗ № 122 від 10.02.2017 р.
Прошу внесення в оголошення уточнення
Дата подання: 13 липня 2022 20:45
Дата відповіді: 15 липня 2022 17:28
Стійки та ручки, пофарбовані білою фарбою, стійкою до дезінфекції. Ця фарба має бути гіпоалергенною? Чи має учасник надати документи щодо випробування фарби на стійкість до дезинфекції та якими саме засобами? Якщо ні - навіщо ця вимога?
Відповідь: Надаємо відповідь на запитання та зазначаємо, що малося на увазі, що при дезінфекції стійок та ручок фарба стійка до пошкоджень та руйнувань поверхні, структури тощо. Інших вимог щодо гіпоалергенних властивостей або надання документів про випробування фарби на стійкість до дезінфекції не встановлено.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-07-12-008158-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:2722924140
Дата подання: 13 липня 2022 09:43
Неправомірні рішення Дубінченко в порушення Закону
Чи буде Дубінченко надалі порушувати Закону України "Про публічні закупівлі" ? Сама підписує тендерну КЕП - тобто КВАЛІФІКОВАНИМ підписом, в оголошенні вимагає КЕП, але приймає в порушення Закону все, що завгодно.
Так треба КЕП або любий підпис?
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 липня 2022 17:31
Учасник повинен накласти електронно цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електроний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо. Замовник перевіряє ЕЦП (КЕП) учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки ЕЦП (КЕП) повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації, пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Номер вимоги: UA-2022-07-12-008158-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:2722924140
Дата подання: 13 липня 2022 09:50
Дискримінаційна вимога, прошу виправити
Дубінченко надала вимоги в Оголошенні, які дискримінують можливих учасників - не платників ПДВ та не платників єдиного податку. Наприклад, тих, які знаходяться на загальній системі оподаткування.
Дубінченко непрофесійно підходить до виконання обов'язків УО та проводе закупівлі з множинними порушеннями Закону України "Про публічні закупівлі".
Прошу виправити дискримінаційні умови оголошення та дотримуватись вимог Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 липня 2022 17:33
. В тендерній документації вказано: «Якщо Постачальник має статус платника на загальній системі оподаткування, то достатньо додати лист, в якому прописати свій статус платника податку та додати копію витягу або виписки з ЄДР».
Номер вимоги: UA-2022-07-12-008158-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ТРОПША ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2266910757
Дата подання: 13 липня 2022 20:41
Неправомірна вимога
Країна-виробник предмету закупівлі - Україна
Ця вимога дискримінує мене та можливих учасників, які можуть поставити продукцію НЕ УКРАЇНСЬКОГО виробництва.
Згідно Закону України "Про публічні закупівлі", продукція може бути звідусіль, крім росії.
Прошу вилучити дискримінаційну протизаконну вимогу.
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 липня 2022 17:34
Наш заклад охорони здоров’я підтримує вітчизняного виробника та національну економіку України. Але якщо постачальник має змогу запропонувати вироби іноземного походження, з урахуванням вимог санкційного законодавства, то не будемо заперечувати.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2022-07-12-008158-a.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ТРОПША ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2266910757
Дата подання: 14 липня 2022 19:34
Неправомірна поведінка Дубінченко
Дубінченко вкотре систематично порушує Закону України "Про публічні закупівлі", а саме в цьому випадку ст. 14 п. 7: "Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі."
Вже пройшло більше суток після надання оскаржень, але Дубінченко в порушення Закону не надає відповідь.
Скільки ще Ви Дубінченко будете порушувати Закон?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 липня 2022 17:36
Системою дозволено до 18.07.2022року.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2022-07-12-008158-a.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ТРОПША ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2266910757
Дата подання: 16 липня 2022 19:21
Порушення Закону
Те, що "Системою дозволено до 18.07.2022року." - не дає Вам права порушувати Закон. Ви умисно його порушуєте.
Закон значно вище від дозволу чи недозволу системи.
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 липня 2022 18:11
Відповідно до абз.5 п.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015р. №922-VIII «Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів», що було зроблено від 15.07.2022 року.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2022-07-12-008158-a.b6
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ТРОПША ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2266910757
Дата подання: 16 липня 2022 19:24
Порушення Закону Дубінченко
Ви знову та знову порушуєте Закон. Ми вимагали внести зміни в Оголошення через дисткримінацію.
"Наш заклад охорони здоров’я підтримує вітчизняного виробника та національну економіку України. Але якщо постачальник має змогу запропонувати вироби іноземного походження, з урахуванням вимог санкційного законодавства, то не будемо заперечувати."
Заперечувати чи не заперечувати у Вас немає права. Ви або виконуєте вимоги Закону, або Закон зверне на Вас увагу.
Просимо виконати вимоги Закону та внести зміни в Оголошення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 липня 2022 18:13
Щодо Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015р. №922-VIII(далі- Закон), згідно абз.2 п.4 ст.14 «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників», що було прописано у оголошені від 15.07.2022 року у Додаток 2 пунк 1 «Банкетки зі спинкою МБС або еквівалент».
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2022-07-12-008158-a.b7
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ТРОПША ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2266910757
Дата подання: 16 липня 2022 19:35
Системне постійне порушення Закону УО Дубінченко.
КЕП - це електронний підпис на ЗАХИЩЕНОМУ НОСІЇ. Ніякі Ваші видумки не роблять УЕП КЕПом.
Пані Дубінченко, Ви або непрофесійний робітник, або зумисно порушуєте Закон в кожному тендері по кілька разів. І це стосується мене особисто та порушило і порушує мої майнові та професійні права.
Додаю до вимоги лист Міністерства Цифрової Трансформації України, може це Вам допоможе хоч на одне порушення меньше робити. Хота, чорного кота не відмиєшь добіла... Але ми весь час будемо дуже ДУЖЕ ретельно стежити за правомірністю тендерів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 липня 2022 18:14
Шановний, попрошу більше не ображати мене особисто. Строк дії УЕП продовжили до кінця воєнного стану і ще на 6 місяців після нього — Постанова КМУ № 617.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2022-07-12-008158-a.b8
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ОМЕГА ІНВЕСТ ГРУПП", Код ЄДРПОУ:41740587
Дата подання: 27 липня 2022 12:14
Вимога щодо скасування протоколу №119 від 27 липня 2022
Шановна, Надія Олександрівна
Просимо Вас скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №119 від 27 липня 2022 з причин, що вся надана інформація та документи не є конфіденційною інформацією, підписана КЕП та є повністю відкритою та доступною.
Просимо Вас повторно розглянути надані документи й інформацію та прийняти правомірне рішення щодо нашої пропозиції для закупівлі Код ДК 021:2015 – 39150000-8 «Меблі та приспособи різні» (номер закупівлі UA-2022-07-12-008158-a, за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2022-07-12-008158-a).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 липня 2022 12:47
1 Скасувати рішення протоколу №119 від 27.07.2022 року та повернути до розгляду на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА ІНВЕСТ ГРУПП"» з пропозицією для закупівлі «Банкетки» Код ДК 021:2015 – 39150000-8 «Меблі та приспособи різні» (номер закупівлі UA-2022-07-12-008158-a).
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2022-07-12-008158-a.b9
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ОМЕГА ІНВЕСТ ГРУПП", Код ЄДРПОУ:41740587
Дата подання: 28 липня 2022 12:12
Вимога про відміну рішення про дискваліфікацію
Шановна, Надія Олександрівна
Просимо Вас відмінити рішення щодо дискваліфікації нашої пропозиції для закупівлі Код ДК 021:2015 – 39150000-8 «Меблі та приспособи різні» (номер закупівлі UA-2022-07-12-008158-a, за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2022-07-12-008158-a).
Скасована
Дата: 28 липня 2022 12:16
Причина: cancelled

Документи

15 липня 2022 17:31
Scan_20220715_154650.pdf
15 липня 2022 17:31
Scan_20220715_161945.pdf
15 липня 2022 17:31
Scan_20220715_162027.pdf
15 липня 2022 17:31
Scan_20220715_162422.pdf

Документи

15 липня 2022 17:33
Scan_20220715_154650.pdf
15 липня 2022 17:33
Scan_20220715_161945.pdf
15 липня 2022 17:33
Scan_20220715_162027.pdf
15 липня 2022 17:33
Scan_20220715_162422.pdf

Документи

15 липня 2022 17:34
Scan_20220715_154650.pdf
15 липня 2022 17:34
Scan_20220715_161945.pdf
15 липня 2022 17:34
Scan_20220715_162027.pdf
15 липня 2022 17:34
Scan_20220715_162422.pdf

Документи

15 липня 2022 17:36
Scan_20220715_154650.pdf
15 липня 2022 17:36
Scan_20220715_161945.pdf
15 липня 2022 17:36
Scan_20220715_162027.pdf
15 липня 2022 17:36
Scan_20220715_162422.pdf

Документи

19 липня 2022 18:11
Протокол 113.pdf
19 липня 2022 18:11
Протокол 113.1.pdf
19 липня 2022 18:11
Протокол 113.2.pdf

Документи

19 липня 2022 18:13
Протокол 113.pdf
19 липня 2022 18:13
Протокол 113.1.pdf
19 липня 2022 18:13
Протокол 113.2.pdf

Документи подані скаржником

16 липня 2022 19:33
МІНЦИФРИ Підпис.pdf

Документи

19 липня 2022 18:14
Протокол 113.pdf
19 липня 2022 18:14
Протокол 113.1.pdf
19 липня 2022 18:14
Протокол 113.2.pdf

Документи

27 липня 2022 12:47
Протокол 120.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 липня 2022 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОМЕГА ІНВЕСТ ГРУПП" 79 218,00
UAH з ПДВ
78 264,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" 85 184,23
UAH з ПДВ
78 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОТАЛ КОРПОРЕЙШН" 92 014,65
UAH з ПДВ
84 946,23
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Стасюк Володимир Дмитрович 94 950,00
UAH з ПДВ
91 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 липня 2022 16:00
Електронний підпис
25 липня 2022 17:42
Електронний підпис

Публічні документи

22 липня 2022 12:07
Електронний підпис
22 липня 2022 12:03
Цінова пропозиція.pdf
22 липня 2022 12:03
Технічна частина.pdf

Публічні документи

25 липня 2022 16:12
Електронний підпис
25 липня 2022 16:10
МЕБЛІ 2021 дог+відгук.rar
25 липня 2022 16:10
Довідка ISO 17238132.pdf
25 липня 2022 16:10
ГЛ виробника.PDF
25 липня 2022 16:10
ТОТАЛ 24 01 22.rar

Публічні документи

22 липня 2022 15:56
Електронний підпис
22 липня 2022 15:56
Проект договору.pdf
22 липня 2022 15:56
ІПН Стасюк В. Д..pdf.p7s
22 липня 2022 15:56
Цінова пропозиція .pdf
22 липня 2022 15:56
Цінова пропозиція .pdf.p7s
22 липня 2022 15:56
Проект договору.pdf.p7s
22 липня 2022 15:56
ІПН Стасюк В. Д..pdf
22 липня 2022 15:56
Висновок ДСЕЕ.pdf
22 липня 2022 15:56
Висновок ДСЕЕ.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОМЕГА ІНВЕСТ ГРУПП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"

ТОВ "ТОТАЛ КОРПОРЕЙШН"

ФОП Стасюк Володимир Дмитрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОМЕГА ІНВЕСТ ГРУПП"
#41740587
Рішення скасоване 78 264,00
UAH з ПДВ
28 липня 2022 12:16
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"
#23522853
Рішення скасоване 78 700,00
UAH з ПДВ
28 липня 2022 12:16
ТОВ "ОМЕГА ІНВЕСТ ГРУПП"
#41740587
Переможець 78 264,00
UAH з ПДВ
29 липня 2022 13:56

Документи

27 липня 2022 10:08
Електронний підпис
27 липня 2022 10:07
Протокол 119.pdf

Документи

29 липня 2022 13:56
Електронний підпис
29 липня 2022 13:56
Протокол 123.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2022 13:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОМЕГА ІНВЕСТ ГРУПП"
#41740587
78 264,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 липня 2022 13:56
Електронний підпис
29 липня 2022 13:56
Протокол 123.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 грудня 2022 14:23
Електронний підпис укладений
10 серпня 2022 09:15
Договір 309.pdf укладений
10 серпня 2022 09:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 78 264,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 120,07 UAH)