Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (НК 024:2019 - 37623 Система рентгенівська ангіографічна стаціонарна, цифрова (Ангіографічна система)
Imaging equipment for medical, dental and veterinary use (37623 X-ray angiographic stationary system, digital (Angiographic system))
Imaging equipment for medical, dental and veterinary use (37623 X-ray angiographic stationary system, digital (Angiographic system))
Очікувана вартість
26 000 000,00 UAH
UA-2022-07-12-007510-a ● 7cc79006b406453ba04ab2eb31704cfb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Нововолинська центральна міська лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01983016 |
Місцезнаходження: | 45400, Україна , Волинська область обл., місто Нововолинськ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, 7 |
Контактна особа: |
Зоряна Костик +38033449097 novcml@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Zoryana Kostik +380977615796 cml@nov-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | MUNICIPAL NONCOMMERCIAL ENTERPRISE «NOVOVOLYNSK CENTRAL CITY HOSPITAL» |
National ID: | 01983016 |
Contact point: |
Zoryana Kostik +38033449097 novcml@gmail.com |
Additional contacts: |
Zoryana Kostik +380977615796 cml@nov-rada.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 12 липня 2022 16:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 серпня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 серпня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 26 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 130 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 12 липня 2022 16:43 |
Enquiries until: | 03 серпня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 09 серпня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 серпня 2022 00:00 |
Information
Estimated total value: | 26 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 130 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Scope of the procurement
Замовник оголошує конкурентну процедуру закупівлі додатково з оприлюдненням в електронній системі закупівель англійською мовою, так як очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну - 133 тисячам євро (по курсу НБУ - 29.51 грн./євро)
The customer announces a competitive procurement procedure additionally with publication in the electronic procurement system in English, as the expected cost of the procurement exceeds the amount equivalent to - 133 thousand euros (according to the NBU exchange rate - 29.51 UAH/euro)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Ангіографічна система
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, проспект Перемоги,7
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 37623 — Система рентгенівська ангіографічна стаціонарна, цифрова
Ангіографічна система
CPV: 33110000-4
Період постачання:
по 15 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 50% вартості Товару (загальної суми цього Договору) Замовник перераховує Постачальнику протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дати поставки Товару, на підставі видаткової накладної, підписаної обома Сторонами. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 50 |
Поставка товару | 20% від загальної суми Договору Замовник оплачує рівними частинами впродовж 2-х календарних місяців (кожного місяця до 28 числа), починаючи з наступного місяця після здійснення оплати, передбаченої пунктом 5.2.1 Договору. | Пiсляоплата | 28 | Календарні | 20 |
Поставка товару | 30% вартості Товару (від загальної суми Договору) Замовник перераховує Постачальнику протягом 10 (десяти) місяців (кожного місяця до 28 числа), починаючи з наступного місяця після здійснення оплати, передбаченої пунктом 5.2.2. Договору. Замовник має право виплатити решту 30% вартості Товару (загальної суми цього Договору) достроково (зокрема збільшуючи щомісячні платежі відповідно до фінансової можливості). | Пiсляоплата | 28 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 липня 2022 16:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 липня 2022 16:38 |
Оголошення англійською мовою.docx | |
12 липня 2022 16:38 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (ангіограф).doc | |
12 липня 2022 16:38 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (ангіограф).doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-07-12-007510-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 18 липня 2022 23:36
contract
Please use professional contract for Martial Law time as used in UA-2022-07-14-008196-a and other MZU procurement. Attached for easy reference.
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 липня 2022 14:23
Добрий день, шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення!
Хочемо звернути Вашу увагу, що дана процедура проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо проєкту договору, який завантажений додатком 4 до тендерної документації повідомляємо, що затверджених відповідним органом Примірних або Типових договорів про закупівлю даного товару немає.
КНП «НЦМЛ» самостійний господарюючий суб’єкт, який укладає договори про закупівлю відповідно до норм Цивільного та Господарського законодавства України та дотримуючись вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Ми у своїй діяльності неухильно дотримуємось вимог чинного законодавства, таким чином, проєкт договору викладений у даній процедурі, сформований з урахуванням специфіки даного предмета закупівлі, його очікуваної вартості та фінансової спроможності підприємства щодо оплати товару.
Враховуючи вищевикладене, у нас відсутні підстави для внесення змін в цій частині.
Хочемо звернути Вашу увагу, що дана процедура проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо проєкту договору, який завантажений додатком 4 до тендерної документації повідомляємо, що затверджених відповідним органом Примірних або Типових договорів про закупівлю даного товару немає.
КНП «НЦМЛ» самостійний господарюючий суб’єкт, який укладає договори про закупівлю відповідно до норм Цивільного та Господарського законодавства України та дотримуючись вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Ми у своїй діяльності неухильно дотримуємось вимог чинного законодавства, таким чином, проєкт договору викладений у даній процедурі, сформований з урахуванням специфіки даного предмета закупівлі, його очікуваної вартості та фінансової спроможності підприємства щодо оплати товару.
Враховуючи вищевикладене, у нас відсутні підстави для внесення змін в цій частині.
Номер вимоги: UA-2022-07-12-007510-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 21 липня 2022 14:34
your answer
Yes, you are not breaching the Law. But your terms are NOT INTERESTING. It is business, not GOSSNAB. So, we resign as extremely busy with secured orders.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 липня 2022 10:59
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі! Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Бажаємо Вам процвітаючого бізнесу та цікавих замовлень!!!
Номер вимоги: UA-2022-07-12-007510-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 22 липня 2022 11:16
your answer
I believe now you understand that without security no business is possible. Please confirm either 100% advance against our bank guarantee URDG 758 or your confirmed by first class bank BG, covering 100% of goods value at USD/UAH exchange rate at auction day. If you cannot - better to sit still...
Tomorrow you may have rate 1/100...
Tomorrow you may have rate 1/100...
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 липня 2022 17:36
Доброго дня, шановний учаснику! Дякуємо за Вашу Увагу до нашої процедури закупівлі!
Наше підприємство є - КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ.
Тому ми в першу чергу зацікавлені у безпеці придбання товарів, робіт та послуг, дотримання принципів максимальної економії та ефективності використання коштів для потреб управління КНП "НЦМЛ".
Good day, dear participant! Thank you for your attention to our purchase procedure!
Our company is a MUNICIPAL NONCOMMERCIAL ENTERPRISE.
Ago we are primarily interested in the safety of the purchase of goods, works and services, compliance with the principles of maximum savings and the efficiency of the use of funds for the needs of the management of KNP "NTSML".
Наше підприємство є - КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ.
Тому ми в першу чергу зацікавлені у безпеці придбання товарів, робіт та послуг, дотримання принципів максимальної економії та ефективності використання коштів для потреб управління КНП "НЦМЛ".
Good day, dear participant! Thank you for your attention to our purchase procedure!
Our company is a MUNICIPAL NONCOMMERCIAL ENTERPRISE.
Ago we are primarily interested in the safety of the purchase of goods, works and services, compliance with the principles of maximum savings and the efficiency of the use of funds for the needs of the management of KNP "NTSML".
Номер вимоги: UA-2022-07-12-007510-a.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 26 липня 2022 17:39
your answer
1. Economy = tender
2. Security = secure terms for both sides. If you want security only for your side, you will never get the goods.
2. Security = secure terms for both sides. If you want security only for your side, you will never get the goods.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 липня 2022 19:44
Шановний учаснику! Нами, як Замовником викладаються умови та пропозиції щодо закупівлі, оплати та поставки товару у тендерній документації без жодної дискримінації всіх учасників процедури. А Постачальник сам обирає чи погоджуватися, чи ні, з такими умовами. Успіхів Вам!
Dear participant! We, as the Customer, set out the conditions and proposals for the purchase, payment and delivery of the goods in the tender documentation without any discrimination against all participants of the procedure. And the Supplier himself chooses whether to agree or not with such conditions. Good luck!
Dear participant! We, as the Customer, set out the conditions and proposals for the purchase, payment and delivery of the goods in the tender documentation without any discrimination against all participants of the procedure. And the Supplier himself chooses whether to agree or not with such conditions. Good luck!
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 26 липня 2022 19:46 |
Кінець періоду оскарження: | 06 серпня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 06 серпня 2022 00:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Керуючись пунктом 2 частини 1 статті 32 Закону, а саме: у зв’язку із змінами внесеними постановою Правління Національного банку України від 21 липня 2022 року № 154 "Про внесення змін до постанови Правління Національного банку України від 24 лютого 2022 року № 18" (набрання чинності змін 25.07.2022 р.) та суттєвим коливанням курсу валют і тому об’єктивно виникла необхідність провести повторний моніторинг цін на дороговартісне обладнання іноземного походження. |
Документи:
26 липня 2022 19:46
|
Електронний підпис |
26 липня 2022 19:33
|
Протокол про відміну тендера.pdf |