Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт - облаштування приміщень «Стеблівський психоневрологічний інтернат» системою протипожежного захисту по вул. Козацькій, 34 в смт. Стеблів, Корсунь-Шевченківського району, Черкаської області
Очікувана вартість
1 760 000,00 UAH
UA-2022-07-12-006522-a 1a4de04cc9a5465d9451bb34e87608c0
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Гальчун

+380988678127 intersteb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Стеблівський психоневрологічний інтернат"
Код ЄДРПОУ: 03189724
Місцезнаходження: 19451, Україна , Черкаська обл., смт. Стеблів, вул. Козацька, 34
Контактна особа: Ірина Гальчун
+380988678127
intersteb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2022 15:38
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2022 00:00
Початок аукціону: 25 липня 2022 15:21
Очікувана вартість: 1 760 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,57%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт - облаштування приміщень «Стеблівський психоневрологічний інтернат» системою протипожежного захисту по вул. Козацькій, 34 в смт. Стеблів, Корсунь-Шевченківського району, Черкаської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19451, Україна, Черкаська область, Корсунь-Шевченківський , вул. Козацька 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 липня 2022 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2022 14:42
Оголошення зі змінами.docx
12 липня 2022 15:38
Додаток 1.docx
12 липня 2022 15:38
Оголошення.docx
14 липня 2022 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2022 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2022 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2022 14:42
Оголошення зі змінами.docx
14 липня 2022 14:12
Оголошення зі змінами.docx
12 липня 2022 15:38
Додаток 1.docx
12 липня 2022 15:38
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Огляд-дискримінаційна вимога
Дата подання: 12 липня 2022 20:51
Дата відповіді: 13 липня 2022 16:15
В п.10 оголошення про проведення спрощеної закупівлі міститься вимога: "Учасник в складі пропозиції зобов’язаний надати сканкопію документа (акт огляду об'єкта) з відміткою замовника, що засвідчує огляд Учасником об’єкта до подачі пропозиції." Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з відміткою замовника. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Враховуючи, що даний тип закупівлі не дає можливість подати скаргу в АМКУ, а вас банально належним чином не відреагувати на дану вимогу і написати неаргументовані відповіді, ми будемо максимально прикладати зусиль для привернення уваги моніторингу і компетентних органів. Так як ваші дискримінаційні вимоги значно обмежують конкуренцію на даному тендері що в свою чергу не дасть можливість прийняти участь в даному тендері для значної кількості підприємств та запропонувати нижчу ціну, тому дії Уповноваженої особи Мельниченко Олександра Олексійовича, можна кваліфікувати за статтями Кримінального Кодексу України, а саме: статтею 191 (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем); статтею 210 (нецільове використання бюджетних коштів, здійсненню видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням); А якщо під час слідства буде з’ясовано, що уповноважена особа встановила дані вимоги в інтересах певного Учасника, тому її дії додатково можна кваліфікувати за за статтями Кримінального Кодексу України, а саме статтею 364 (зловживання владою або службовим становищем); статтею 3652 (зловживання повноваженнями особами, які надають публічні послуги); статтею 369 (пропозиція, обіцянка або надання неправомірної вигоді службовій особі); статтею 3692 (зловживання впливом). статтею 368 (прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірно вигоди службовою особою); Наголошуємо, що мета нашого звернення – превентивна. І ми за законну конкуренцію, яка призводить і до економії бютжетних коштів. Ми закликаємо Вас видалити дискримінаційну вимогу, підтвердити Вашу неупередженість. В разі відмови, будемо змушені звертатися за захистом своїх законних прав та інтересів до правоохоронних органів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога Замовника щодо виїзду та ознайомлення учасника з об’єктом будівництва замовника обумовлена упередженням ситуацій, внаслідок яких виконавець не зможе виконати умови договору, через додаткове витрачання своїх ресурсів (грошових, трудових і часових). Вважаємо, що виконавці мали б завдячити замовнику, що мають змогу перед підписанням договору ознайомитись з об’ємом надання послуг у приміщенні Стеблівського психоневрологічного інтернату на етапі подання пропозиції, що дозволить виконавцю більш раціонально та оптимально використати свої наявні ресурси та врахувати отриману інформацію в пропозиції.
В свою чергу, хочемо наголосити, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт з ремонту обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 5 Закону.
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно документаці
відгук до аналогічного договору
Дата подання: 13 липня 2022 12:22
Дата відповіді: 14 липня 2022 09:48
Встановлена вимога: *Позитивний відгук надання аналогічних послуг має бути складений на фірмовому бланку замовника, завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника, відгук повинен бути датований. Дата відгуку має бути не раніше дати оголошення даної закупівлі. Позитивним відгуком в розуміння Замовника – є відгук, зміст якого підтверджує відсутність обґрунтованих претензій щодо порушення учасником умов договору (договорів) в частині відповідності робіт/послуг, що виконувались, державним стандартам і правилам, та дотримання учасником строків виконання таких робіт/послуг. Окрім цього відгук повинен містити інформацію про достатність обладнання та матеріально-технічної бази учасника та наявність необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації під час виконання робіт/послуг, дотримання учасником умов договорів у частині відповідності робіт/послуг, що виконувалися, вимогам Замовника, технічним умовам, державним стандартам і правилам, дотримання строків виконання робіт/послуг. Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки немає особливої форми відгуку, який повинен надаватись замовниками. Відгук добровільно надається Замовником після якісного виконання робіт Виконавцем. Відповідно ст. 526 ЦК зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору. Аналіз положень ст. 527, 530, 532 ЦК України дозволяє зробити висновок, що поняття належного виконання зобов'язання охоплює виконання його належними суб'єктами, у належному місці, в належний строк (термін), щодо належного предмета та належним способом. Замовник при наданні відгуку може вказувати про належне виконання договору, сам договір, строки, проте аж ніяк не зобов'язаний надавати інформацію про відсутність претензій та рекомендації іншим Замовникам, оскільки сам факт надання відгуку вже підтверджує відсутність претензій, а також є інструментом рекомендації послуг Виконавця для інших Замовників. Крім того, Відгук видається після виконання договору, а не у будь-який час коли нам заманеться, для того, щоб брати участь у торгах. Також, Замовник при наданні відгуку не зобов'язаний надавати інформацію про відповідність державним стандартам оскільки, по-перше, у законодавстві немає такого критерію належного виконання зобов'язань, як відповідність державним стандартм, по-друге, монтажні роботи проводяться відповідно до проекту, який проходить експертизу. Це означає, що після виконання робіт згідно проекту, при підписанні актів виконаних робіт Замовник вже погоджується з тим, що роботи відповідають державним стандартам. Ми не можемо примусити замовників, для участі у закупівлях, кожен раз видавати нам новий відгук з новим змістом. І що буде, якщо Замовник не захоче нам надавати новий відгук з оновленою датою, хоча в нас вже є від нього відгук, проте з датою раніше дати оголошення закупівлі? То ви рекомендуєте через це не приймати участь у Вашій закупівлі? Чим відрізняється відгук, виданий Замовником після виконання робіт по договору, проте з різною датою та іншою інформацією вньому (не таким формулюванням)? Адже, надання відгуку Замовником - вже і є фактом підтвердження відсутність обґрунтованих претензій щодо порушення учасником умов договору (договорів) в частині відповідності робіт/послуг, що виконувались. Просимо видалити дану вимогу, оскільки вона є дискримінаційною.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дану вимогу Замовником було визначено за для отримання найбільш актуальної інформації щодо якості виконання аналогічного договору, яка із плином часу може бути попереднім Замовником (контрагентом) змінена у зв’язку із різними обставинами, зокрема виявленням прихованих недоліків у якості надання послуг або іншими виявленими обставинами, які неможливо було виявити на попередніх періодах.
Крім того, нормами Закону України «Про публічні закупівлі» обов’язку доведення/обґрунтування необхідності надання того чи іншого документу, або дати їх видачі для Замовника не встановлено.
Отже підстав для задоволення вимоги в цій частині немає.

навчання працівників
Дата подання: 13 липня 2022 12:25
Дата відповіді: 14 липня 2022 09:52
Вимога: наявність в штаті Учасника сертифікованих спеціалістів, які пройшли навчання з монтажу, налаштування, введення в експлуатацію та обслуговування протипожежного обладнання (не менше двох осіб). Дана вимога є дискримінаційною, оскільки "Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" затверджиними Постановою КМУ №852 від 23 листопада 2016 року не передбачена така кадрова вимога як проходження навчання з монтажу, налаштування, введення в експлуатацію та обслуговування протипожежного обладнання. Працівники взмозі здійснювати роботи з монтажу протипожежного обладнання без проходження навчання для монтажу протипожежного обладнання. У них для цього є відповідна освіта з необхідною кваліфікацією, яку вони здобули у спеціальних навчальних закладах. Яке ще навчання і де повинні проходити працівники (надайте чітку інформацію, що це за навчання таке і де воно проходить)? А ще краще, не створюйте дискримінаційних умов для участі та не обмежуйте коло учасників. Видаліть дану вимогу, як таку, що є дискримінаційною.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник має пересвідчитись у професіоналізмі виконавця послуг. На підприємстві це мають робити сертифіковані працівники, що мають відповідну кваліфікацію та знання, пройшли навчання з монтажу, налаштування, введення в експлуатацію та обслуговування протипожежного обладнання. Дані критерії зазначені з метою залучення добросовісних учасників, які мають необхідних кваліфікованих працівників для надання послуг. Крім того, відповідно до частини3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідним включити до оголошення.
Зважаючи на викладене вище, у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.
тюрма уповноваженій особі ?
Дата подання: 13 липня 2022 17:05
Дата відповіді: 14 липня 2022 14:08
Просимо пояснити на підтаві чого уповноваженою особою було оголошено СПЗ, якщо сума закупівлі 1 760 000,00 Термін виконання робіт до 31.12.2023, військовий стан до 23.08.2022 року, якось дати не вяжуться, чи уповноважена особа поклала на себе функції президента та продовжила ВС ? Люди, війна закінчиться та всі ці закупівлі перевірять!!!!, сидіти вам не пересидіти за ваші махінації. Проводьте закупівлю, реєструйте договір, а ми ваше рішення оскаржемо в суді ! Вдалих закупівель !)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за запитання. Будуть внесені зміни
Щодо сертифікату
Дата подання: 14 липня 2022 11:09
Дата відповіді: 15 липня 2022 10:44
Документацією передбачено надання: "Також у Учасника повинна бути впроваджена сертифікована система протидії COVID-19, на підтвердження чого у складі пропозиції надається сертифікат, який підтверджує відповідність системи протидії COVID-19 учасника вимогам стандарту SIC.Covid-Free:2020. Зазначений сертифікат повинен бути чинним на момент подачі пропозиції." Питання: чи буде помилкою надання аналогічного сертифікату ISO/PAS 45005:2020 «Управління охороною здоров’я та безпекою праці. Загальні рекомендації щодо безпечної роботи під час пандемії COVID-19»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стандарт SIC.COVID-FREE:2020 «Система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги для організацій» розроблений на підставі рекоменда-цій ISO/PAS 45005 та забезпечує, за умови впровадження та дотримання на підприємстві, необхідний рівень дотримання зазначених заходів. Отримати сертифікат може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO/PAS 45005, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню якостей Учасника, його спроможності надавати якісні та безпечні послуги в умовах підвищених вимог до забезпечення дотримання протиепідеміологічних заходів тощо. Враховуючи вищевикладене не буде вважатися помилкою надання сертифікату ISO/PAS 45005:2020 «Управління охороною здоров’я та безпекою праці. Загальні рекомендації щодо безпечної роботи під час пандемії COVID-19» виданий акредитованим органом по сертефікації.
Щодо ліцензії
Дата подання: 14 липня 2022 11:18
Дата відповіді: 14 липня 2022 14:45
Документацією передбачено надання: «копія чинної ліцензії (з усіма наявними додатками) та/або копія наказу про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності Державної служби України з надзвичайних ситуацій (Державного департаменту пожежної безпеки) на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Звертаємо вашу увагу, що дана вимога є дискримінаційною по відношенню до підприємств які мають ліцензію Державної інспекції техногенної безпеки України на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Вищезазначені ліцензії видавались до затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852), проте вони не втратили свою чинність, що підтверджується відомостями в реєстрі ліцензіатів, розміщеному на сайті Державної служби України з надзвичайних ситуацій. Тобто, за юридичним значенням ліцензія, видана Державною службою України з надзвичайних ситуацій та ліцензія, видана Державною інспекцією техногенної безпеки України є тотожними. Таким чином, вимога документації щодо надання копії виключно ліцензії Державної служби України з надзвичайних ситуацій (Державного департаменту пожежної безпеки) є дискримінаційною та такою, що відповідно до ст.5 Закону порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, що підтверджується практикою АМКУ (Рішення №10932-р/пк-пз від 19.05.2021). Просимо внести зміни до документації шляхом видалення дискримінаційної вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Будуть внесені зміни
строк надання послуг
Дата подання: 14 липня 2022 15:43
Дата відповіді: 15 липня 2022 12:01
Шановний Замовнику! В оголошенні на електронному майданчику зазначено, що строк надання послуг - до 31 грудня 2023 року. Після внесених Вами змін, а саме в проекті договору Ви зазначили, що строк дії договору - до 23 серпня 2022 року! То виходить, що строк надання послуг змінився і тепер становить - до 23 серпня 2022 року?
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення! Строк надання послуг до 23.08.2022року. У разі скасування воєнного стану в Україні, оголошеного Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 № 64/2022 та продовженого відповідно до Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 17.05.2022 № 341/2022, або продовження воєнного стану на подальший термін, термін дії договору може бути переглянуто.
Термін надання послуг
Дата подання: 15 липня 2022 15:28
Дата відповіді: 15 липня 2022 17:19
Шановна УО ви напевно не розумієте термін надання послуг - це істотна умова Ваша інформація "до 23.08.2022 року. Термін початку надання послуг є орієнтовним та буде визначений після проведення даної спрощеної закупівлі, за результатами якої буде укладено договір. Договір діє з дати його укладення і до визначеного на момент оголошення спрощеної закупівлі терміну закінчення воєнного стану. У разі скасування воєнного стану в Україні, оголошеного Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 № 64/2022 та продовженого відповідно до Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 17.05.2022 № 341/2022, або продовження воєнного стану на подальший термін, термін дії договору може бути переглянуто. У частині оплати договір діє до повного виконання сторонами узятих на себе зобов’язань за цим Договором Про змогу надати послуги у зазначений термін учасником у складі пропозиції надається гарантійний лист." порушує все що тільки можна порушити Чітко в оголошені зазначаєте що термін надання послуг до 23.08.2022 року і ніяких продовжень, це істотна умова ,подумайте головою а не гаманцем !!!!!! Чи у вас по настрою, хочете - продовжуєте, не хочете - не продовжуєте!!!! Оголошення у відповідність приведіть !!!! Дограєтесь, тегнемо Вашу закупівлою на офіційних сторінках прозоро, думаю Вам тоді буде цікавіше працювати, уповноважена особа - це не ваше, корупціонерка
Розгорнути Згорнути
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо Вам за пильність, відносимось з величезним розумінням до Вашої активної громадянської позиції. Вельми вдячні Вам за попереднє зауваження. Ваша пропозиція буде розглянута якнайшвидшим часом. Зберігайте спокій.
Некоректна відповідь
Дата подання: 15 липня 2022 17:56
Дата відповіді: 15 липня 2022 22:53
Шановна УО дякую Вам за таку похвалу але надайте конкретну відповідь на наше уточнення Ваша інформація "до 23.08.2022 року. Термін початку надання послуг є орієнтовним та буде визначений після проведення даної спрощеної закупівлі, за результатами якої буде укладено договір. Договір діє з дати його укладення і до визначеного на момент оголошення спрощеної закупівлі терміну закінчення воєнного стану. У разі скасування воєнного стану в Україні, оголошеного Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 № 64/2022 та продовженого відповідно до Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 17.05.2022 № 341/2022, або продовження воєнного стану на подальший термін, термін дії договору може бути переглянуто. У частині оплати договір діє до повного виконання сторонами узятих на себе зобов’язань за цим Договором Про змогу надати послуги у зазначений термін учасником у складі пропозиції надається гарантійний лист." порушує все що тільки можна порушити Чітко в оголошені зазначаєте що термін надання послуг до 23.08.2022 року і ніяких продовжень, це істотна умова ,подумайте головою а не гаманцем !!!!!! Чи у вас по настрою, хочете - продовжуєте, не хочете - не продовжуєте!!!! Оголошення у відповідність приведіть !!!! і так, ми будемо спокійні, коли всі хабарники та корупціонери не будуть займати посади уповноважених осіб та будуть покарані відповідно до кримінального кодексу! Гарного вечора вам
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання відповідь була надана в попередніх запитаннях
не вірно обрана процедура закупівлі
Дата подання: 15 липня 2022 18:01
Дата відповіді: 15 липня 2022 22:54
Вимагаємо відмінити цю спрощену процедуру закупівлі та оголосити відкриті торги!!!!! У Вас не нагальна потреба !!!! Ви не в зоні активних бойових дій !!
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до абз.3 п.1 ч.1 постанови КМУ від 28 лютого 2022 р. N 169, замовники (крім тих, що визначені в абзацах першому та другому цього підпункту) здійснюють публічні закупівлі, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, із використанням електронного каталогу та/або порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України "Про публічні закупівлі". Таким чином, проведення спрощеної закупівлі унормовано Кабінетом міністрів України в умовах воєнного стану. Додатково, відповідна правова позиція підтримана у листі Міністерства економіки України від 27.06.2022 р. N 3323-04/42505-06.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 15 липня 2022 23:58
в оголошенні міститься вимога "Учасник повинен надати документи(для підтвердження відповідності інформації вказаної в довідці ) які засвідчують, що працівники учасника,пройшли навчання відповідно до вимог законодавства з питань охорони праці: - копію протоколу перевірки знань з питань охорони праці: НПАОП 40.1-1.21-98 Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачив (ПБЕЕС) НПАОП 40.1-1.07-01 Правила експлуатації електрозахисних засобів (ПЕЕЗ) не менше однієї особи, разом з посвідченням допуску до роботи в електроустановках напругою до 1000В - протокол (витяг з протоколу) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці не менше трьох осіб; - протокол (витяг з протоколу) засідання комісії з перевірки знань з технічної експлуатації електроустановок споживачів (не менше ніж на одного працівників); - протокол (витяг з протоколу) засідання комісії з перевірки знань законів і нормативних актів з охорони праці, електробезпеки, правил пожежної безпеки разом зпосвідченням про проходження навчання з питань пожежної безпеки (не менше, ніж на двох працівників); - наявність в штаті Учасника сертифікованих спеціалістів, які пройшли навчання з монтажу, налаштування, введення в експлуатацію та обслуговування протипожежного обладнання (не менше двох осіб);" Повідомляємо, що є вичерпний перелік кадрових вимог до даного виду робіт, які зазначені в постанові КМУ № 852. Навчання, яке вимагає замовник не передбачено вищезазначеною постановою. Наші працівники не проходили таке навчання та не зобов'язані його проходити. Дана вимога для нас є дискримінаційною, вимагаємо вилучити з оголошення вимогу "Учасник повинен надати документи(для підтвердження відповідності інформації вказаної в довідці ) які засвідчують, що працівники учасника,пройшли навчання відповідно до вимог законодавства з питань охорони праці: - копію протоколу перевірки знань з питань охорони праці: НПАОП 40.1-1.21-98 Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачив (ПБЕЕС) НПАОП 40.1-1.07-01 Правила експлуатації електрозахисних засобів (ПЕЕЗ) не менше однієї особи, разом з посвідченням допуску до роботи в електроустановках напругою до 1000В - протокол (витяг з протоколу) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці не менше трьох осіб; - протокол (витяг з протоколу) засідання комісії з перевірки знань з технічної експлуатації електроустановок споживачів (не менше ніж на одного працівників); - протокол (витяг з протоколу) засідання комісії з перевірки знань законів і нормативних актів з охорони праці, електробезпеки, правил пожежної безпеки разом зпосвідченням про проходження навчання з питань пожежної безпеки (не менше, ніж на двох працівників); - наявність в штаті Учасника сертифікованих спеціалістів, які пройшли навчання з монтажу, налаштування, введення в експлуатацію та обслуговування протипожежного обладнання (не менше двох осіб);"
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 липня 2022 15:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Пожежно-техногенна безпека" 1 295 378,06
UAH з ПДВ
1 295 378,06
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ ТЕХБЕЗПЕКА" 1 695 000,00
UAH з ПДВ
1 695 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2022 18:10
Електронний підпис
24 липня 2022 18:10
Електронний підпис
24 липня 2022 18:01
Кошторис.PDF
24 липня 2022 18:01
Накази.PDF
24 липня 2022 18:01
Акт огляду об'єкту.PDF
24 липня 2022 18:01
паспортні дані.PDF
24 липня 2022 18:01
Наказ ДСНС.PDF
24 липня 2022 18:01
Довідки.PDF
24 липня 2022 18:01
Ліцензія.PDF
24 липня 2022 18:01
наказ №1.PDF
24 липня 2022 18:01
Листи-згоди.PDF
24 липня 2022 18:01
Гарантійні листи.PDF
24 липня 2022 18:01
рішення засновника.PDF
24 липня 2022 18:01
статут.PDF
24 липня 2022 18:01
Лист-відгук.pdf
24 липня 2022 18:01
Протоколи ох пр.pdf
24 липня 2022 18:01
Витяг з ЄДР.PDF
24 липня 2022 18:01
Сертифікат Ковід.PDF
24 липня 2022 18:01
Сертифікати Тірас.pdf
24 липня 2022 18:01
Довідка МТБ.PDF
24 липня 2022 18:01
Аналогічний договір.PDF
24 липня 2022 18:01
Посвідчення 2.pdf
24 липня 2022 18:01
Проект договору.PDF
24 липня 2022 18:01
Посвідчення 1.PDF

Публічні документи

23 липня 2022 17:24
Електронний підпис
23 липня 2022 17:23
Витяг зі статуту.pdf
23 липня 2022 17:23
Відгук.pdf.p7s
23 липня 2022 17:23
проект договору.pdf.p7s
23 липня 2022 17:23
19. декларація.pdf.p7s
23 липня 2022 17:23
3 Лист про валюту.pdf.p7s
23 липня 2022 17:23
наказ ліцензія.pdf.p7s
23 липня 2022 17:23
акт огляду обєкта.pdf
23 липня 2022 17:23
наказ ліцензія.pdf
23 липня 2022 17:23
9 Лист згода додаток 1.pdf
23 липня 2022 17:23
18.Виписка з ЄДР.pdf
23 липня 2022 17:23
Аналогiчний_договiр_.pdf
23 липня 2022 17:23
проект договору.pdf
23 липня 2022 17:23
19. декларація.pdf
23 липня 2022 17:23
акт огляду обєкта.pdf.p7s
23 липня 2022 17:23
Відгук.pdf
23 липня 2022 17:23
3 Лист про валюту.pdf
23 липня 2022 17:23
Витяг зі статуту.pdf.p7s
23 липня 2022 17:23
18.Виписка з ЄДР.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Пожежно - техногенна безпека ТОВ

ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ ТЕХБЕЗПЕКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Пожежно-техногенна безпека"
#41078204
Відхилено 1 295 378,06
UAH з ПДВ
26 липня 2022 16:23
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ ТЕХБЕЗПЕКА"
#40899537
Переможець 1 695 000,00
UAH з ПДВ
29 липня 2022 08:26

Документи

26 липня 2022 16:23
Електронний підпис
26 липня 2022 16:23
протокол 45 ст2.jpg
26 липня 2022 16:23
протокол 45 ст3.jpg
26 липня 2022 16:23
протокол 45.jpg

Документи

29 липня 2022 08:26
Електронний підпис
29 липня 2022 08:25
Протокол.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2022 08:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ ТЕХБЕЗПЕКА"
#40899537
1 695 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 липня 2022 08:26
Електронний підпис
29 липня 2022 08:25
Протокол.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2024 08:57
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2023 15:10
1.pdf зміни до договору
17 листопада 2023 15:08
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2023 09:48
дод уг 9.pdf зміни до договору
14 листопада 2023 09:43
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2023 16:59
дод уг 8.pdf зміни до договору
12 жовтня 2023 16:54
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2023 16:48
дод уг 8.pdf зміни до договору
12 жовтня 2023 16:43
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2023 11:15
дод уг 7.pdf зміни до договору
16 серпня 2023 11:09
Електронний підпис зміни до договору
17 травня 2023 08:44
дод уг 6.pdf зміни до договору
17 травня 2023 08:42
Електронний підпис зміни до договору
15 лютого 2023 08:48
дод уг 5.jpg зміни до договору
15 лютого 2023 08:46
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 18:38
дод уг 4.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 18:37
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2022 08:38
дод уг 3 від 18.11.2022.jpg зміни до договору
21 листопада 2022 08:34
Електронний підпис зміни до договору
23 серпня 2022 15:52
дод уг 2.jpg зміни до договору
23 серпня 2022 15:50
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2022 15:36
дод уг 1.jpg зміни до договору
10 серпня 2022 15:29
Електронний підпис укладений
04 серпня 2022 16:28
договір.jpg укладений
04 серпня 2022 16:27
дефектний акт.jpg укладений
04 серпня 2022 16:27
договірна ціна.jpg укладений
04 серпня 2022 16:27
зведений кошторис.jpg укладений
04 серпня 2022 16:27
підсумкова відомість ресурсів.jpg укладений
04 серпня 2022 16:27
локальний кошторис.jpg укладений
04 серпня 2022 16:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.В зв’язку з помилкою сторони дійшли згоди внести зміни до п.п3.1 п.3 в новій редакції: «Договірна ціна Договору є твердою, визначається згідно з пропозицією переможця процедури закупівлі, і становить 1 695 000грн. 00коп. (Один мільйон шістсот дев'яносто п'ять тисяч грн. 00коп.), у тому числі ПДВ – 0,00грн. 2. Інші умови Договору, непорушені даною Додатковою Угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ними свою згоду.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись частиною четвертою п.5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», п.п 13,1 п.13 Договору , сторони домовились за взаємною згодою сторін продовжити строк дії договіру №35 від 01 серпня 2022 року.. 2. Підпункт 8.1 п.8 викласти у новій редакції: «Даний Договір набирає чинності з моменту підписання його сторонами та діє до «21» листопада 2022 року, але в будь якому випадку до повного виконання зобов'язань за цим Договором».
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись частиною четвертою п.5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», п.п 13,1 п.13 Договору , сторони домовились за взаємною згодою сторін продовжити строк дії договіру №35 від 01 серпня 2022 року.. 2. Підпункт 8.1 п.8 викласти у новій редакції: «Даний Договір набирає чинності з моменту підписання його сторонами та діє до «19» лютого 2022 року, але в будь якому випадку до повного виконання зобов'язань за цим Договором».
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В додатковій угоді № 3 від 18 листопада 2022 року п.1 абзац 2 викласти в новій редакції. В звязку з недостатнім фінансуванням сторони дійшли згоди доповнити п.4 п.п 4.3 .Договір № 35 від 01 серпня 2022 року доповнити додатком № 6 «Календарний графік виконання робіт по обєкту», додатком № 7 «Графік фінансування».
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Керуючись частиною четвертою п.5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», п.п 13,1 п.13 Договору , сторони домовились за взаємною згодою сторін продовжити строк дії договіру №35 від 01 серпня 2022 року.. 2. Підпункт 8.1 п.8 викласти у новій редакції: «Даний Договір набирає чинності з моменту підписання його сторонами та діє до «20» травня 2023 року, але в будь якому випадку до повного виконання зобов'язань за цим Договором».
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
17 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною четвертою п.5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», п.п 13,1 п.13 Договору , сторони домовились за взаємною згодою сторін продовжити строк дії договіру №35 від 01 серпня 2022 року.. Підпункт 8.1 п.8 викласти у новій редакції: «Даний Договір набирає чинності з моменту підписання його сторонами та діє до «18» серпня 2023 року, але в будь якому випадку до повного виконання зобов'язань за цим Договором».
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною четвертою п.5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», п.п 13,1 п.13 Договору , сторони домовились за взаємною згодою сторін продовжити строк дії договіру №35 від 01 серпня 2022 року.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В зв’язку з зменшенням фінансування сторони домовились за взаємною згодою сторін зменшити загальну суму договору №35 від 01 серпня 2022 року.на 645000,00 грн (Шістсот сорок п’ять тисяч грн..,00коп). 2. Підпункт 3.1 п.3 викласти у новій редакції: «Договірна ціна Договору є твердою, визначається згідно з пропозицією переможця процедури закупівлі, і становить 1 050 000грн. 00коп. (Один мільйон пятдесят тисяч грн. 00коп.), у тому числі ПДВ – 0,00грн.».
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В зв’язку з зменшенням фінансування сторони домовились за взаємною згодою сторін зменшити загальну суму договору №35 від 01 серпня 2022 року.на 645000,00 грн (Шістсот сорок п’ять тисяч грн..,00коп). 2. Підпункт 3.1 п.3 викласти у новій редакції: «Договірна ціна Договору є твердою, визначається згідно з пропозицією переможця процедури закупівлі, і становить 1 050 000грн. 00коп. (Один мільйон пятдесят тисяч грн. 00коп.), у тому числі ПДВ – 0,00грн.».
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Керуючись частиною четвертою п.5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», п.п 13,1 п.13 Договору , сторони домовились за взаємною згодою сторін продовжити строк дії договіру №35 від 01 серпня 2022 року.. . Підпункт 8.1 п.8 викласти у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з зміною реквізитів Замовника, а саме зміна назви району, сторони домовились викласти п.17 «МІСЦЕ ЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» договору № 35 від 01.08.2022 р в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 серпня 2022 — 14 лютого 2024
Сума оплати за договором: 1 050 000,00
UAH