Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги промислового контролю (Експертне обстеження (технічне діагностування) підйомних споруд (вантажопідйомних кранів, автомобільних підйомників, ліфтів, вантажопідйомних машин)
Очікувана вартість
300 372,50 UAH
UA-2022-07-12-006132-a b89e1c121fb74662ade9e483fbe26f52
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Орлова Ірина

380445209320 orlova@tptes.kvo.energy.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТРИПІЛЬСЬКА ТЕПЛОВА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЦЕНТРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00131334
Вебсайт: http://www.centrenergo.com
Місцезнаходження: 08720, Україна , Київська обл., Українка, вулиця Промислова, 1, місто Українка, Обухівський район, Київська область
Контактна особа: Орлова Ірина
380445209320
orlova@tptes.kvo.energy.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2022 15:16
Звернення за роз’ясненнями: до 01 серпня 2022 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2022 14:00
Початок аукціону: 05 серпня 2022 14:24
Очікувана вартість: 300 372,50 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 505,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71730000-4: Послуги промислового контролю


Послуги промислового контролю (Експертне обстеження (технічне діагностування) підйомних споруд (вантажопідйомних кранів, автомобільних підйомників, ліфтів, вантажопідйомних машин)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги промислового контролю (Експертне обстеження (технічне діагностування) підйомних споруд (вантажопідйомних кранів, автомобільних підйомників, ліфтів, вантажопідйомних машин)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08720, Україна, Київська область, Українка, вулиця Промислова, 1, місто Українка, Обухівський район, Київська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 серпня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71730000-4 — Послуги промислового контролю

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Iляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання актів приймання-передачі послуг, за умови своєчасної реєстрації Виконавцем податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, згідно чинного законодавства України. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 липня 2022 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2022 11:31
Зміни3.docx
21 липня 2022 11:31
ЗТД3 експертне обстеження підйомних споруд.docx
21 липня 2022 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2022 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2022 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2022 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2022 11:31
Зміни3.docx
19 липня 2022 16:23
Зміни2.docx
14 липня 2022 14:54
Зміни.docx
21 липня 2022 11:31
ЗТД3 експертне обстеження підйомних споруд.docx
19 липня 2022 16:23
ЗТД2 експертне обстеження підйомних споруд.docx
14 липня 2022 14:54
ЗТД експертне обстеження підйомних споруд.docx
12 липня 2022 15:16
ТД експертне обстеження підйомних споруд.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення технічних харатеристик ВПМ
Дата подання: 14 липня 2022 16:55
Дата відповіді: 19 липня 2022 14:46
доброго дня, шановний замовнику! Для можливості визначення вартості послуг не вистачає або не чітко зазначені деякі характеристики ВПМ, а саме: прольоти ВПМ, кількість поверхів будівлі та швидкість лифтів, а також конкертно зазначити ванатжопідйомність ВПМ
Відповідь: Внесені відповідні зміни до ТЗ.
Зміни до техгічних вимог
Дата подання: 14 липня 2022 21:03
Дата відповіді: 19 липня 2022 15:03
Шановний Замовнику, Вами були внесені зміни до технічних вимог до предмету закупівлі, а саме: - Наказ Міністерства економіки України від 06.01.2022р. № 34-22 «Про затвердження Вимог до експертних організацій, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва та щодо відповідності машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки вимогам законодавства про охорону праці та промислової безпеки». Ці Вимоги поширюються на організаціїї які здійснюють "Експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єктів господарювання" (ПКМУ №1107 від 26.10.2011 р. зі змінами затверджиними ПКМУ №77 від 03.02.2021 р.), та жодним чином не стосуються предмету закупівлі та організацій які виконують Експертне обстеження та технічне діагностування об'єктів підвищеної небезпеки. У зв'язку з тим, шо з 01.05.2022 р вступили в дію зміни (ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 7 квітня 2021 р. № 319) до Постанови Кабінету міністрів України №687 від 26.05.2004 р Державна служба України з питань Праці внесла роз'яснення щодо вимог до до експертних організацій які виконують роботи згідно ПКМУ №684, а саме - "До уваги спеціалізованих та експертних організацій. 02 травня 2022. 01.05.2022 набрали чинності зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 № 687, затверджені постановою КМУ від 07.04.2021 № 319. Змінами, зокрема, передбачено оновлення визначень експертних та спеціалізованих організацій, які проводять технічний огляд, випробування та/або експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та розподіл сфер їх діяльності і виключення норм щодо проведення технічних оглядів уповноваженими організаціями. Вимоги щодо компетентності зазначених експертних та спеціалізованих організацій встановлюватимуться Міністерством економіки України. На сьогодні розроблено, проект акта, яким встановлюються вимоги до експертних і спеціалізованих організацій та який перебуває на етапі погодження. Наразі вимоги до спеціалізованих та експертних організацій затверджені наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 03.09.2007 № 195, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05.11.2007 за № 1247/14514 (далі – наказ № 195). Враховуючи зазначене, суб’єкти господарювання, які відповідають вимогам наказу № 195, до набрання чинності наказу Мінекономіки, яким будуть затверджені оновлені вимоги, вважаються такими, що спроможні провадити діяльність щодо огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. З роз'ясненнями можно ознайомитись на сайті Державної служби України з питань Праці. Таким чином Ваші зміни до технічних вимог не відповідають чинному законодавству (ПКМУ №687) та не відповідають предмету закупівлі. Просимо видалити зміни внесені в технічні вимоги: - Наказ Міністерства економіки України від 06.01.2022р. № 34-22 «Про затвердження Вимог до експертних організацій, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва та щодо відповідності машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки вимогам законодавства про охорону праці та промислової безпеки», та 2) Атестату про акредитацію .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни до технічних вимог були внесені згідно чинного законодавства України:


П О С Т А Н О В А
від 26 травня 2004 р. N 687
Київ

Про затвердження Порядку проведення технічного огляду, випробування та експертного обстеження (технічного
діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.

{ Назва Постанови із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 319 ( 319-2021-п ) від 07.04.2021 }

{ Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 76 ( 76-2016-п ) від 11.02.2016
N 319 ( 319-2021-п ) від 07.04.2021 }

ПОРЯДОК
проведення технічного огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів,
устаткування підвищеної небезпеки .

{ Назва Порядку із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 319 (319-2021-п ) від 07.04.2021 }

{ У тексті Порядку слово "Держнаглядохоронпраці" замінено словом "Держпраці" згідно з Постановою КМ N 76 ( 76-2016-п ) від 11.02.2016 }

1. Дія цього Порядку поширюється на всіх суб'єктів господарювання, які проводять технічний огляд, випробування, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - устаткування), перелік яких визначено Кабінетом Міністрів України, а також на підприємства, установи, організації незалежно від форми власності, виду діяльності і господарювання та фізичних осіб, що використовують найману працю, які мають намір розпочати або здійснюють експлуатацію такого устаткування (далі - підприємства).
{ Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 319 ( 319-2021-п ) від 07.04.2021 }

2. Терміни, що вживаються у цьому Порядку, мають таке значення: експертна організація - незалежний суб’єкт господарювання,
який проводить технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) устаткування та провадить діяльність у цій сфері
як третя сторона відповідно до вимог, встановлених Мінекономіки; { Абзац шостий пункту 2 в редакції Постанови КМ N 319 ( 319-2021-п ) від 07.04.2021 }

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 7 квітня 2021 р. № 319
Київ
про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 26 травня 2004 р. № 687
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Внести до постанови Кабінету Міністрів України від 26 травня 2004 р. № 687 “Про затвердження Порядку проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2004 р., № 21, ст. 1434; 2016 р., № 16, ст. 644) зміни, що додаються.
2. Ця постанова набирає чинності з 1 травня 2022 року.
ЗМІНИ,
що вносяться до постанови Кабінету Міністрів України від 26 травня 2004 р. № 687
3) у пункті 2:
абзац шостий викласти в такій редакції:
“експертна організація - незалежний суб’єкт господарювання, який проводить технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) устаткування та провадить діяльність у цій сфері як третя сторона відповідно до вимог, встановлених Мінекономіки;”

МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
06.01.2022 № 34-22
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
01 лютого 2022 р. за № 118/37454
Про затвердження Вимог до експертних організацій, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва та щодо відповідності машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки вимогам законодавства про охорону праці та промислової безпеки
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економіки України
06 січня 2022 року № 34-22
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
01 лютого 2022 р. за № 118/37454
ВИМОГИ
до експертних організацій, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва та щодо відповідності машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки вимогам законодавства про охорону праці та промислової безпеки
I. Загальні положення
1. Ці Вимоги є обов’язковими для суб’єктів господарювання незалежно від форми власності, які мають намір виконувати (виконують) експертизи у сфері охорони праці та безпеки промислового виробництва інших суб’єктів господарювання (далі - експертна організація), а саме:
щодо стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час виконання робіт підвищеної небезпеки;
щодо стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки;
щодо відповідності машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки вимогам законодавства про охорону праці та промислової безпеки з метою отримання дозволу на їх застосування.
Ці Вимоги спрямовані на забезпечення якісного та професійного рівня експертних організацій для проведення експертиз у сфері охорони праці та безпеки промислового виробництва, зазначених у цьому пункті, з метою підвищення стану охорони праці та безпеки промислового виробництва у суб’єктів господарювання на виробничих об’єктах.
II. Вимоги до експертних організацій
1. Експертна організація повинна:
мати статус юридичної особи та матеріально-технічне забезпечення, необхідне для виконання своїх завдань;
бути акредитованою Національним агентством з акредитації України як орган з інспектування;
не бути пов’язаною з проектуванням, виготовленням, постачанням, придбанням, володінням, користуванням (експлуатацією, введенням в експлуатацію), монтажем, налагодженням, технічним обслуговуванням, ремонтом, модернізацією, реконструкцією чи заміною машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, на яке видається висновок експертизи;
провадити діяльність з експертизи в межах сфери акредитації із забезпеченням технічної компетентності, не піддаватися будь-якому тиску та спонуканню, зокрема фінансового характеру, що можуть впливати на її судження або результати її діяльності, особливо з боку осіб чи груп осіб, заінтересованих у результатах такої діяльності;
Щодо змін доТендерної документації
Дата подання: 20 липня 2022 16:42
Дата відповіді: 21 липня 2022 09:58
Шановний Замовнику, при внесенні змін до технічних вимого до предмету закупівлі Ви посилаєтесь на «Вимоги до експертних організацій, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва та щодо відповідності машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки вимогам законодавства про охорону праці та промислової безпеки ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства економіки України 06 січня 2022 року № 34-22 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01 лютого 2022 р. за № 118/37454». В п.1 цих Вимого наведена область застосування цих «Вимог…»: 1. Ці Вимоги є обов’язковими для суб’єктів господарювання незалежно від форми власності, які мають намір виконувати (виконують) експертизи у сфері охорони праці та безпеки промислового виробництва інших суб’єктів господарювання (далі - експертна організація), а саме: - щодо стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час виконання робіт підвищеної небезпеки; - щодо стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час експлуатації машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки; - щодо відповідності машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки вимогам законодавства про охорону праці та промислової безпеки з метою отримання дозволу на їх застосування. Ці Вимоги спрямовані на забезпечення якісного та професійного рівня експертних організацій для проведення експертиз у сфері охорони праці та безпеки промислового виробництва, зазначених у цьому пункті, з метою підвищення стану охорони праці та безпеки промислового виробництва у суб’єктів господарювання на виробничих об’єктах. Також в цих Вимогах використовується термін Експертна організація як - Суб’єкти господарювання незалежно від форми власності, які мають намір виконувати (виконують) експертизи у сфері охорони праці та безпеки промислового виробництва інших суб’єктів господарювання (далі - експертна організація). Підкреслюю, «які мають намір виконувати (виконують) експертизи у сфері охорони праці та безпеки промислового виробництва інших суб’єктів господарювання». Предметом закупівлі згідно Тендерної документації є «Експертне обстеження (технічне діагностування) підйомних споруд (вантажопідйомних кранів, автомобільних підйомників, ліфтів, вантажопідйомних машин)». Тобто роботи які виконуються на підставі Постанови від 26 травня 2004 р. N 687 Про затвердження Порядку проведення технічного огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. (із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 319 ( 319-2021-п ) від 07.04.2021) Дали ПКМУ №687. І як Ви зазначили, в пункті 1 ПКМУ №687 вказано область застосування цього Порядку: «1. Дія цього Порядку поширюється на всіх суб'єктів господарювання, які проводять технічний огляд, випробування, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - устаткування), перелік яких визначено Кабінетом Міністрів України, а також на підприємства, установи, організації незалежно від форми власності, виду діяльності і господарювання та фізичних осіб, що використовують найману працю, які мають намір розпочати або здійснюють експлуатацію такого устаткування (далі - підприємства). Також в ПКМУ №687 вживається термін «Експертна організація» в такому значенні (п.2, абзац п’ятий ПКМУ №687): «експертна організація - незалежний суб’єкт господарювання, який проводить технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) устатковання та провадить діяльність у цій сфері як третя сторона відповідно до вимог, встановлених Мінекономіки». Звертаю Вашу увагу, що значення «експертна організація» в вказаних Вами Вимогах до експертних організацій, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва та щодо відповідності машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки вимогам законодавства про охорону праці та промислової безпеки, та в ПКМУ №687 зовсім різні значення і тлумачення, а область дії вказаних «Вимог…» жодним чином не розповсюджується на експертні організації які здійснюють свою діяльність відповідно до вимог ПКМУ №687. Щодо вимог встановлених Мінекономіки, які вказані в п.2, абзац п’ятий ПКМУ №687, то на офіційному сайті Державна служба України з питань Праці на другий день дії змін до ПКМУ №687, тобто 02.05.2022 р випустила роз’яснення щодо вимог до експертних та спеціалізованих організацій, які здійснюють діяльність згідно вимог ПКМУ №687, цитата - "До уваги спеціалізованих та експертних організацій. 02 травня 2022. 01.05.2022 набрали чинності зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 № 687, затверджені постановою КМУ від 07.04.2021 № 319. Змінами, зокрема, передбачено оновлення визначень експертних та спеціалізованих організацій, які проводять технічний огляд, випробування та/або експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та розподіл сфер їх діяльності і виключення норм щодо проведення технічних оглядів уповноваженими організаціями. Вимоги щодо компетентності зазначених експертних та спеціалізованих організацій встановлюватимуться Міністерством економіки України. На сьогодні розроблено, проект акта, яким встановлюються вимоги до експертних і спеціалізованих організацій та який перебуває на етапі погодження. Наразі вимоги до спеціалізованих та експертних організацій затверджені наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 03.09.2007 № 195, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05.11.2007 за № 1247/14514 (далі – наказ № 195). Враховуючи зазначене, суб’єкти господарювання, які відповідають вимогам наказу № 195, до набрання чинності наказу Мінекономіки, яким будуть затверджені оновлені вимоги, вважаються такими, що спроможні провадити діяльність щодо огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки». З роз'ясненнями можно ознайомитись на сайті Державної служби України з питань Праці. Таким чином діючими вимогами до експертних організацій, які ведуть свою діяльність згідно вимог ПКМУ №687, на теперішній час являються «Вимоги до спеціалізованих та експертних організацій затверджені наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 03.09.2007 № 195, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05.11.2007 за № 1247/14514». Щодо терміну «третя сторона», то ні в ПКМУ №687, ні в діючих «Вимоги до спеціалізованих та експертних організацій затверджені наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 03.09.2007 № 195, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05.11.2007 за № 1247/14514» немає тлумачення цього терміну, але в цих Вимогах е вимоги до експертних та спеціалізованих організацій в частини неупередженості та незалежності дій (п.2 вказаних Вимог…). Таким чином, організації які одержали Дозвіл на виконання робіт з експертного обстеження (технічного діагностування) та технічного огляду машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки на підставі Вимог до спеціалізованих та експертних організацій затверджені наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 03.09.2007 № 195, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05.11.2007 за № 1247/14514 вважаються неупередженими та незалежними від суб’єкта господарювання машин, механізмів, об’єктів підвищеної небезпеки на яких здійснюють свою діяльність (експертне обстеження (технічне діагностування), технічний огляд), тобто вважаються третьою стороною. Таким чином Ваші зміни до тендерної документації не відповідають чинному законодавству (ПКМУ №687) та предмету закупівлі. Просимо видалити зміни внесені в технічні вимоги: - Наказ Міністерства економіки України від 06.01.2022р. № 34-22 «Про затвердження Вимог до експертних організацій, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва та щодо відповідності машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки вимогам законодавства про охорону праці та промислової безпеки», та 2) Атестату про акредитацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник вважає, що поточна редакція Технічних вимог відповідає вимогам чинного законодавства України.
Технічні вимоги
Дата подання: 21 липня 2022 13:14
Дата відповіді: 21 липня 2022 15:14
Шановні Замовник та колеги, у зв'язку з попереднім запитанням (вимогою) звертаємось, в першу чергу, до колег дотримуватись принципу fair play та не вимагати змін які не передбачені законодавством. В шостому обзаці п. 2 ПКМУ №687 від 26.05.2004 р. зі змінами внесеними згідно з Постановою КМ N 319 від 07.04.2021 та які набрали чинність з 01.05.2022 р написано:" експертна організація - незалежний суб’єкт господарювання, який проводить технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) устатковання та провадить діяльність у цій сфері як третя сторона відповідно до вимог, встановлених Мінекономіки;" (кінець цитати). В той же день Державна служба Украйни з питань Праці надала роз'яснення щодо діючих вимог до експертних організацій, які викону.ть роботи згідно ПКМУ №687 від 26.05.2004 р. (цитата): "01.05.2022 набрали чинності зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 № 687, затверджені постановою КМУ від 07.04.2021 № 319. Змінами, зокрема, передбачено оновлення визначень експертних та спеціалізованих організацій, які проводять технічний огляд, випробування та/або експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та розподіл сфер їх діяльності і виключення норм щодо проведення технічних оглядів уповноваженими організаціями. Вимоги щодо компетентності зазначених експертних та спеціалізованих організацій встановлюватимуться Міністерством економіки України. На сьогодні розроблено, проект акта, яким встановлюються вимоги до експертних і спеціалізованих організацій та який перебуває на етапі погодження. Наразі вимоги до спеціалізованих та експертних організацій затверджені наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 03.09.2007 № 195, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05.11.2007 за № 1247/14514 (далі – наказ № 195). Враховуючи зазначене, суб’єкти господарювання, які відповідають вимогам наказу № 195, до набрання чинності наказу Мінекономіки, яким будуть затверджені оновлені вимоги, вважаються такими, що спроможні провадити діяльність щодо огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. (кінець цитати). Таким чином, на сьогодні, діють вимоги вимоги до спеціалізованих та експертних організацій затверджені наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 03.09.2007 № 195, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05.11.2007 за № 1247/14514 в яких не йдеться про обов'зкову сертифікаію в НААУ згідно вимого ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2019 Оцінка відповідності. Вимоги до роботи різних типів органів з інспектування. Враховуючи вищенаведене прохання до Замовника перед прейняттям рішення щодо внесення змін, запронованих одним із учасником торгів, уважно ознайомитись з діючими вимогами при виконані робіт згідно ПКМУ №678 від 26.05.2004 р. та не вимагани зайвих, не обов'язкових чинним законодавством, вимог до учасників торгів. Прохання до участників торгів дотримуватись принципу fair play, та не вводити замовника в оману, невірними поясненнями щодо діючого законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник вважає, що поточна редакція Технічних вимог відповідає вимогам чинного законодавства України.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-07-12-006132-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕХЕКСПЕРТ", Код ЄДРПОУ:43948780
Дата подання: 18 липня 2022 19:50
Щодо приведення Тендерної документації у відповідність до Постанови КМУ №687 від 26.05.2004 р зі змінами (ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 7 квітня 2021 р. № 319)
Шановний Замовнику, Вами були внесені зміни до технічних вимог до предмету закупівлі, а саме: - Наказ Міністерства економіки України від 06.01.2022р. № 34-22 «Про затвердження Вимог до експертних організацій, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва та щодо відповідності машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки вимогам законодавства про охорону праці та промислової безпеки». Ці Вимоги поширюються на організаціїї які здійснюють "Експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єктів господарювання" (ПКМУ №1107 від 26.10.2011 р. зі змінами затверджиними ПКМУ №77 від 03.02.2021 р.), та жодним чином не стосуються предмету закупівлі та організацій які виконують Експертне обстеження та технічне діагностування об'єктів підвищеної небезпеки. У зв'язку з тим, що з 01.05.2022 р вступили в дію зміни (ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 7 квітня 2021 р. № 319) до Постанови Кабінету міністрів України №687 від 26.05.2004 р Державна служба України з питань праці внесла роз'яснення щодо вимог до експертних організацій які виконують роботи згідно ПКМУ №687, а саме (цитата) - "До уваги спеціалізованих та експертних організацій. 02 травня 2022. 01.05.2022 набрали чинності зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 № 687, затверджені постановою КМУ від 07.04.2021 № 319. Змінами, зокрема, передбачено оновлення визначень експертних та спеціалізованих організацій, які проводять технічний огляд, випробування та/або експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та розподіл сфер їх діяльності і виключення норм щодо проведення технічних оглядів уповноваженими організаціями. Вимоги щодо компетентності зазначених експертних та спеціалізованих організацій встановлюватимуться Міністерством економіки України. На сьогодні розроблено, проект акта, яким встановлюються вимоги до експертних і спеціалізованих організацій та який перебуває на етапі погодження. Наразі вимоги до спеціалізованих та експертних організацій затверджені наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 03.09.2007 № 195, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05.11.2007 за № 1247/14514 (далі – наказ № 195). Враховуючи зазначене, суб’єкти господарювання, які відповідають вимогам наказу № 195, до набрання чинності наказу Мінекономіки, яким будуть затверджені оновлені вимоги, вважаються такими, що спроможні провадити діяльність щодо огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки." (кінець цитати) З роз'ясненнями можно ознайомитись на сайті Державної служби України з питань праці. Таким чином Ваші зміни до технічних вимог не відповідають чинному законодавству (ПКМУ №687) та не відповідають предмету закупівлі. Вимагаємо видалити зміни внесені в технічні вимоги: - Наказ Міністерства економіки України від 06.01.2022р. № 34-22 «Про затвердження Вимог до експертних організацій, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва та щодо відповідності машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки вимогам законодавства про охорону праці та промислової безпеки», та 2) Атестату про акредитацію .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 липня 2022 15:16
Зміни до технічних вимог були внесені згідно чинного законодавства України
Номер вимоги: UA-2022-07-12-006132-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ", Код ЄДРПОУ:24908201
Дата подання: 25 липня 2022 09:13
Приведення Технічних вимог Тендерної документації у відповідність із чинним законодавством з охорони праці та промислової безпеки
Шановний Замовнику, ми ознайомилися із змістом Вимоги UA-2022-07-12-006132-a.c1 та Вашою відповіддю на неї та ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ, що посилання на нормативні акти, які Ви надаєте у Відповіді, НА ЖАЛЬ, не мають правового підґрунтя щодо пояснення необхідності надання Учасником копії атестату акредитації, оскільки:
По-перше, предметом закупівлі Послуги промислового контролю (Експертне обстеження (технічне діагностування) підйомних споруд (вантажопідйомних кранів, автомобільних підйомників, ліфтів, вантажопідйомних машин) Код ДК 021:2015 71730000-4, замовником якої є Трипільська теплова електрична станція Публічного акціонерного товариства «Центренерго», є ПОСЛУГА З ЕКСПЕРТНОГО ОБСТЕЖЕННЯ (ТЕХНІЧНОГО ДІАГНОСТУВАННЯ) УСТАТКОВАННЯ ПІДВИЩЕНОЇ НЕБЕЗПЕКИ, порядок проведення якого викладений у Постанові КМУ від 26.05.2004 № 687.
По-друге, вважаємо, що шановному Замовнику відомо, що вимоги щодо необхідності проведення експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва визначені статтею 21 ЗУ «Про охорону праці», Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженим постановою КМУ від 26.10.2011 №1107.
«Вимоги до експертних організацій, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва та щодо відповідності машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки вимогам законодавства про охорону праці та промислової безпеки», які затверджені Наказом Міністерства економіки України від 06.01.2022р. № 34-22, які, ПО НЕ ЗРОЗУМІЛИМ ПРИЧИНАМ, ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИК, Ви внесли, як зміну до Тендерної документації, та даєте посилання, обґрунтовуючи свою відповідь на вимогу UA-2022-07-12-006132-a.c1 СТОСУЮТЬСЯ ЕКСПЕРТНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ, ЯКІ МАЮТЬ НАМІР ВИКОНУВАТИ (ВИКОНУЮТЬ) ЕКСПЕРТИЗУ СТАНУ ОХОРОНИ ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКИ ПРОМИСЛОВОГО ВИРОБНИЦТВА ТА ЩОДО ВІДПОВІДНОСТІ МАШИН, МЕХАНІЗМІВ, УСТАТКУВАННЯ ПІДВИЩЕНОЇ НЕБЕЗПЕКИ ВИМОГАМ ЗАКОНОДАВСТВА ПРО ОХОРОНУ ПРАЦІ ТА ПРОМИСЛОВОЇ БЕЗПЕКИ.
Тобто, якщо предметом закупівлі буде ЕКСПЕРТИЗА СТАНУ ОХОРОНИ ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКИ ПРОМИСЛОВОГО ВИРОБНИЦТВА та необхідно отримувати ДОЗВІЛ НА ВИКОНАННЯ ТАКИХ РОБІТ АБО ЕКСПЛУАТАЦІЮ ТАКОГО УСТАТКОВАННЯ, посилання на цей нормативний акт буде доречним.
По-третє, шановний Замовнику, Вашу увагу у Вимозі UA-2022-07-12-006132-a.c1 звернули на роз’яснення Держпраці, яке розташоване на його власному сайті (https://dsp.gov.ua/do-uvahy-spetsializovanykh-ta-ekspertnykh-orhanizatsii/) і процитували зміст роз’яснення, де чітко зазначено, що ЕКСПЕРТНІ ОРГАНІЗАЦІЇ, ЯКІ ВИКОНУЮТЬ ЕКСПЕРТНЕ ОБСТЕЖЕННЯ (ТЕХНІЧНЕ ДІАГНОСТУВАННЯ) ТЕХНІЧНИЙ ОГЛЯД УСТАТКОВАННЯ ПІДВИЩЕНОЇ НЕБЕЗПЕКИ (тобто предмет зазначеної закупівлі), до затвердження Мінекономіки відповідних Вимог, відповідають чинним «Вимогам до спеціалізованих та експертних організацій, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 № 687», що затверджені наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 03.09.2007 № 195, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05.11.2007 за № 1247/14514.
Також хочемо звернути Вашу увагу на лист Мінекономіки від 03.06.2022 №9/12554 (додається) де зазначається, що акредитація експертних організацій, які відповідають вищезазначеному наказу (чинному на цей час), не передбачена.
Враховуючі вищенаведене та зазначене у Вимозі UA-2022-07-12-006132-a.c1, вимагаємо привести Технічні вимоги до «Тендерної документації на предмет закупівлі Послуги промислового контролю (Експертне обстеження (технічне діагностування) підйомних споруд (вантажопідйомних кранів, автомобільних підйомників, ліфтів, вантажопідйомних машин) Код ДК 021:2015 71730000-4» у відповідність із чинним законодавством з охорони праці та промислової безпеки та вилучити посилання на нормативні акти та документи, які НЕ ПРИТАМАННІ цьому предмету закупівлі та вимоги, що не стосуються цього предмету закупівлі.

Додаток 1.
Скріншот сторінки з сайту Держпраці.


Додаток 2.
Лист Мінекономіки від 03.06.2022 №9/12554

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 липня 2022 09:47
Згідно наказу Міністерства Економіки України №34-22 від 06.01.2022, який набрав чинності 01.04.2022 р. експертна організація, яка має намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва та щодо відповідності машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки вимогам законодавства про охорону праці та промислової безпеки (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0118-22#Text) повинна бути акредитованою Національним агентством з акредитації України як орган з інспектування («ВИМОГИ
до експертних організацій, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва та щодо відповідності машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки вимогам законодавства про охорону праці та промислової безпеки» затверджені Наказом Міністерства Економіки України 06 січня 2022 року № 34-22 Зареєстровані в Міністерстві юстиції України 01 лютого 2022 р.
за № 118/37454, р. 2 п.1)

Документи

19 липня 2022 15:16
Відповідь на вимогу.pdf

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2022 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СОЛАР ВЕЙВ ЕНЕРДЖИ" 217 963,13
UAH
149 999,00
UAH
Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРТЕХЕКСПЕРТ"" 219 590,64
UAH
150 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

03 серпня 2022 17:05
Електронний підпис
03 серпня 2022 17:04
8. Калькуляція.PDF
03 серпня 2022 17:04
4.1. Статут СОЛАР 11 03 21.pdf
03 серпня 2022 17:04
4. Установчі документи.pdf
03 серпня 2022 17:04
7.1. Довідка МТБ.PDF
03 серпня 2022 17:04
Технічні вимоги.PDF

Публічні документи

03 серпня 2022 21:55
Електронний підпис
03 серпня 2022 21:54
07_4 Дозвіл 0192.21.94.pdf
03 серпня 2022 21:54
07_9 Сертифікат ISO 9001-2015.pdf
03 серпня 2022 21:54
07_2 Дозвіл 0122.21.94О.pdf
03 серпня 2022 21:54
07_1 Дозвіл 0041.21.94О.pdf
03 серпня 2022 21:54
07_3 Дозвіл 693.17.32.pdf
03 серпня 2022 21:54
03 Копія Статуту Опис.pdf
03 серпня 2022 21:54
13 Лист щодо ст.17.pdf
03 серпня 2022 21:54
02_2 Наказ на директора.pdf
03 серпня 2022 21:54
03_1 Виписка від 29.06.2022.pdf
03 серпня 2022 21:54
07_10 Технічні вимоги .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СОЛАР ВЕЙВ ЕНЕРДЖИ"

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРТЕХЕКСПЕРТ""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СОЛАР ВЕЙВ ЕНЕРДЖИ"
#40010145
Відхилено 149 999,00
UAH
11 серпня 2022 15:10
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРТЕХЕКСПЕРТ""
#32296072
Переможець 150 000,00
UAH
17 серпня 2022 09:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2022 09:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРТЕХЕКСПЕРТ""
#32296072
150 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 лютого 2023 16:32
Електронний підпис зміни до договору
03 жовтня 2022 13:52
ДУ 1 від 03.10.22.pdf зміни до договору
03 жовтня 2022 13:52
Електронний підпис укладений
29 серпня 2022 15:10
Договір 15 23 від 29.08.2022.pdf укладений
29 серпня 2022 15:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 15/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 179 524,85
UAH (в тому числі ПДВ 29 920,81 UAH)