Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги вулиця Амундсена, 7 та об’єкт благоустрою «Міська зона відпочинку №3 (обмежена р. Ворскла, пров. Товарним та вул. Сакко) у м. Полтава»
Очікувана вартість
425 000,00 UAH
UA-2022-07-12-005982-a e70643479df24923bbfe46a7e91ba044
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Еліна Мурейко

+380532692146 ko.rvs.pmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна організація "Рятувально-водолазна служба Полтавської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 26217895
Місцезнаходження: 36022, Україна , Полтавська обл., м. Полтава , вул. Амундсена, буд.7
Контактна особа: Еліна Мурейко
+380532692146
ko.rvs.pmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2022 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2022 00:00
Початок аукціону: 21 липня 2022 15:44
Очікувана вартість: 425 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги вулиця Амундсена, 7 та об’єкт благоустрою «Міська зона відпочинку №3 (обмежена р. Ворскла, пров. Товарним та вул. Сакко) у м. Полтава»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: -, Україна, Відповідно до документації, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за фактично надані послуги до 25 числа місяця наступного за календарним місяцем, в якому фактично надавалися послуги, в безготівковому порядку шляхом перерахування відповідної суми на поточний рахунок Виконавця на підставі оформленого Виконавцем рахунку та Акту наданих послуг Пiсляоплата 25 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 липня 2022 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2022 15:08
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-07-12-005982-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "Явір-2000", Код ЄДРПОУ:31175036
Дата подання: 14 липня 2022 13:33
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику! Додатком 3 Оголошення про закупівлю вимагається надання низки документів, що підтверджують наявність в учасника персональних мобільних відео реєстраторів (п. 9.2), собак (п.13.1). В той же час наявність зазначених засобів та вимог щодо їх застосування при наданні охоронних послуг не передбачено ні додатком 1 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі”, ні проектом договору (додаток 2). Зазначене свідчить про штучний характер цих вимог та їх не логічність у зв'язку з тим, що об'єкт охорони не відноситься до категорії особливо важливих об'єктів, що потребують посилених заходів охорони. Внесення в документацію закупівлі вказаних вимог лише призведе до обмеження вільної конкуренції, що суперечить принципам публічних закупівель. Крім цього слід відмітити, що в переліку документів на собак є навіть відривний талон метрики цуценяти (незрозуміло для чого він потрібний Замовнику, якщо згідно роз'яснень Кінологічної спілки України обов'язковість отримання для собаки метрики цуценяти з наступним отримання Родоводу вимагається для допуску собаки до племінного розведення, а також для участі в міжнародних, національних, регіональних змаганнях. В той же час документи, що підтверджують підготовку собак до караульної служби, тобто наявність відповідних дипломів, Замовник не вимагає. Враховуючи викладене вимагаємо прибрати з документації спрощеної закупівлі зазначені вище штучні — дискримінаційні вимоги викладені в п. 9.2 та п. 13.1 додатку 3.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 липня 2022 13:29
Шановний потенційний Учасник, на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Замовник вважає за доцільне надання даних документів п.9.2 та п.13.1 Додатку 3 Оголошення, для виконання технічного завдання.
Оскільки у загальновживаному значенні під дискримінацією розуміється будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав.
При цьому Замовник зазначає, що суб’єктом вимоги не підтверджено неможливість виконання ним умов Оголошення Замовника і не доведено, яким чином ці умови Оголошення порушують права та законні інтереси суб’єкта вимоги, пов’язані з участю у процедурі закупівлі.
Відповідно до ч. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вказані вище обставини та норми законодавства, Замовник вважає помилковим висновок суб’єкта оскарження щодо наявності в Оголошенні Замовника дискримінаційних вимог до Учасників торгів
Замовник не порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та дотримується чинного законодавства, так як дискримінаційні вимоги відсутні в Оголошенні.
Номер вимоги: UA-2022-07-12-005982-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "Явір-2000", Код ЄДРПОУ:31175036
Дата подання: 14 липня 2022 14:32
Неправомірна вимога та дискримінаційна вимога
Шановний Замовнику! Серед переліку документів на персонал охорони зазначених в ч. 10.1 додатку 3 документації спрощеної закупівлі вимагається підтвердження медичними довідками можливості роботи охоронником в нічний час.
Щодо роботи в нічний час.
Конституція України проголошує право кожного на працю, на яку він вільно погоджується або яку вільно обирає, проте законодавство нашої країни обмежує права на працю вночі.
Це стосується певних категорій осіб, яким нічна праця може спричинити шкоду для здоров’я.
Згідно ст. 54 КзпП нічним вважається час з 10 години вечора до 6 години ранку.
Так, відповідно до статті 54 КЗпП до роботи у нічний час заборонено залучати:
1) вагітних жінок і жінок, що мають дітей віком до трьох років (стаття 176);
2) осіб, молодших вісімнадцяти років (стаття 192);
3) інших категорій працівників, передбачених законодавством (наприклад, батьків, які виховують дитину без матерів та інших осіб, зазначених у статті 186-1 КЗпП).
Робота жінок в нічний час не допускається, за винятком випадків, передбачених статтею 175 цього Кодексу. Робота осіб з інвалідністю у нічний час допускається лише за їх згодою і за умови, що це не суперечить медичним рекомендаціям (стаття 172).
Окремі категорії працівників допускається залучати до нічних робіт за деяких умов:
1) осіб з інвалідністю — лише за їх згодою і за умови, що це не суперечить медичним рекомендаціям (ст. 55 КЗпП);
2) осіб похилого віку — тільки за їх згодою та за умови, що це не протипоказано їм за станом здоров’я (стаття 13 Закону України «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні»).
В Переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), що можуть становити безпосередню небезпеку для особи або оточуючих, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 10.05.2022 № 577 та Порядку проведення обов'язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів і переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), що можуть становити безпосередню небезпеку для особи, яка провадить цю діяльність, або оточуючих, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.09.2000 № 1465 не виокремлено такого виду діяльності, як робота в нічний час та не встановлено якихось психіатричних протипоказань для її виконання.
Тобто, якщо медичним висновком чи довідкою МСЕК (за наявності встановленої інвалідності) немає протипоказать до виконання роботи в нічний час, особа вважається такою що може виконувати роботу в нічний час. А вимога щодо наявності медичної довідки спеціалізованого медичного закладу, яка свідчить про можливість роботи охоронником в нічний час є нікчемною та такою, що не має відображення у національному законодавстві. Вимагаємо прибрати дану дискримінаційну вимогу та привести тендерну документацію у відповідність вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 липня 2022 13:59
Шановний потенційний Учасник, на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Замовник вимагає підтвердження медичними довідками можливості роботи охоронником в нічний час, що є додатковою вимогою, яка не суперечить КЗпП. В Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі Замовником не вимагається залучення осіб до праці в нічний час, які визначені ст. 54 КЗпП до роботи у нічний час заборонено залучати:
1) вагітних жінок і жінок, що мають дітей віком до трьох років (стаття 176);
2) осіб, молодших вісімнадцяти років (стаття 192);
3) інших категорій працівників, передбачених законодавством (наприклад, батьків, які виховують дитину без матерів та інших осіб, зазначених у статті 186-1 КЗпП).
Робота жінок в нічний час не допускається, за винятком випадків, передбачених статтею 175 цього Кодексу. Робота осіб з інвалідністю у нічний час допускається лише за їх згодою і за умови, що це не суперечить медичним рекомендаціям (стаття 172).
Окремі категорії працівників допускається залучати до нічних робіт за деяких умов:
1) осіб з інвалідністю — лише за їх згодою і за умови, що це не суперечить медичним рекомендаціям (ст. 55 КЗпП);
2) осіб похилого віку — тільки за їх згодою та за умови, що це не протипоказано їм за станом здоров’я (стаття 13 Закону України «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні»).
Також, у загальновживаному значенні під дискримінацією розуміється будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав.
При цьому Замовник зазначає, що суб’єктом вимоги не підтверджено неможливість виконання ним умов Оголошення Замовника і не доведено, яким чином ці умови Оголошення порушують права та законні інтереси суб’єкта вимоги, пов’язані з участю у процедурі закупівлі.
Відповідно до ч. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вказані вище обставини та норми законодавства, Замовник вважає помилковим висновок суб’єкта оскарження щодо наявності в Оголошенні Замовника дискримінаційних вимог до Учасників торгів.
Замовник не порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», КЗпП та дотримується чинного законодавства, так як дискримінаційні вимоги відсутні в Оголошенні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2022 16:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Багатопрофільна приватна фірма "Кольчуга-КІДІС" 324 324,00
UAH з ПДВ
297 431,99
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕВЕРЕСТ О" 330 480,00
UAH з ПДВ
297 432,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Явір-2000" 349 317,36
UAH з ПДВ
324 311,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 липня 2022 18:37
Електронний підпис
20 липня 2022 18:33
3.6. Статут.pdf
20 липня 2022 18:33
3.6. Статут.pdf.p7s
20 липня 2022 18:33
3.8. Ліцензія.pdf
20 липня 2022 18:33
3.8. Ліцензія.pdf.p7s
20 липня 2022 18:33
CITROEN.pdf
20 липня 2022 18:33
CITROEN.pdf.p7s
20 липня 2022 18:33
D.1 CITROEN.pdf
20 липня 2022 18:33
D.1 CITROEN.pdf (1).p7s
20 липня 2022 18:33
Авто ВАЗ 2108.pdf
20 липня 2022 18:33
Авто ВАЗ 2108.pdf (1).p7s
20 липня 2022 18:33
Аналогічні договори.pdf
20 липня 2022 18:33
Баланс за 2021 рік.pdf
20 липня 2022 18:33
Баланс за 2021 рік.pdf.p7s
20 липня 2022 18:33
Відгук ПДДА 2_5.pdf
20 липня 2022 18:33
Відгук ПДДА 2_5.pdf.p7s
20 липня 2022 18:33
Декларація ОП.pdf
20 липня 2022 18:33
Декларація ОП.pdf.p7s
20 липня 2022 18:33
Довідка ч.1 ст. 17.pdf
20 липня 2022 18:33
Довідка ч.1 ст. 17.pdf.p7s
20 липня 2022 18:33
Довідка ч.2 ст. 17.pdf
20 липня 2022 18:33
Довідка ч.2 ст. 17.pdf.p7s
20 липня 2022 18:33
Довідки Варич.pdf
20 липня 2022 18:33
Довідки Варич.pdf.p7s
20 липня 2022 18:33
Довідки Видюк.pdf
20 липня 2022 18:33
Довідки Видюк.pdf.p7s
20 липня 2022 18:33
Довідки Гнітіи_.pdf
20 липня 2022 18:33
Довідки Гнітіи_.pdf.p7s
20 липня 2022 18:33
Довідки Гордієнко.pdf
20 липня 2022 18:33
Довідки Гордієнко.pdf.p7s
20 липня 2022 18:33
Довідки Гуліи_.pdf
20 липня 2022 18:33
Довідки Гуліи_.pdf.p7s
20 липня 2022 18:33
Довідки Житченко.pdf
20 липня 2022 18:33
Довідки Житченко.pdf.p7s
20 липня 2022 18:33
Довідки Товстопят.pdf
20 липня 2022 18:33
Довідки Товстопят.pdf.p7s
20 липня 2022 18:33
Додаток 1.pdf
20 липня 2022 18:33
Додаток 1.pdf.p7s
20 липня 2022 18:33
Додаток 2 договір .pdf
20 липня 2022 18:33
Додаток 2 договір .pdf.p7s
20 липня 2022 18:33
Додаток 4.pdf
20 липня 2022 18:33
Додаток 4.pdf.p7s
20 липня 2022 18:33
Куга.pdf
20 липня 2022 18:33
Куга.pdf (1).p7s
20 липня 2022 18:33
Лист-гарантія.pdf
20 липня 2022 18:33
Лист-гарантія.pdf.p7s
20 липня 2022 18:33
Листи-згоди.pdf
20 липня 2022 18:33
Листи-згоди.pdf.p7s
20 липня 2022 18:33
Наказ_комісія з ОП.pdf
20 липня 2022 18:33
Наказ_комісія з ОП.pdf.p7s
20 липня 2022 18:33
Опис.pdf
20 липня 2022 18:33
Протокол_ОП.pdf
20 липня 2022 18:33
Протокол_ОП.pdf.p7s

Публічні документи

20 липня 2022 17:46
Електронний підпис
20 липня 2022 17:45
Електронний підпис
20 липня 2022 17:44
Електронний підпис
20 липня 2022 17:30
Додаток 3 п. 11.3 Відгук.pdf

Публічні документи

20 липня 2022 15:07
Електронний підпис
20 липня 2022 15:02
Пропозиція.pdf
20 липня 2022 15:02
Документи на собак.zip
20 липня 2022 15:02
Витяг ПДВ.pdf
20 липня 2022 15:02
Диплом Академія.pdf
20 липня 2022 15:02
Видаткові накладні.zip
20 липня 2022 15:02
Довідка МТБ.pdf
20 липня 2022 15:02
Лист згода Засновник.pdf
20 липня 2022 15:02
Охорона праці.pdf
20 липня 2022 15:02
Лист - гарантія.pdf
20 липня 2022 15:02
Свідоцтво 2ПДВ.pdf
20 липня 2022 15:02
Ліцензія МВС України.pdf
20 липня 2022 15:02
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Багатопрофільна приватна фірма "Кольчуга-КІДІС"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕВЕРЕСТ О"

ПП "Явір-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Багатопрофільна приватна фірма "Кольчуга-КІДІС"
#32461082
Переможець 297 431,99
UAH з ПДВ
28 липня 2022 16:11

Документи

28 липня 2022 16:11
Електронний підпис
28 липня 2022 16:09
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2022 16:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Багатопрофільна приватна фірма "Кольчуга-КІДІС"
#32461082
297 431,99
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 липня 2022 16:11
Електронний підпис
28 липня 2022 16:09
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 лютого 2023 11:41
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 11:43
ду 2.pdf зміни до договору
04 січня 2023 11:38
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 12:18
ду 1 охр.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 12:15
Електронний підпис укладений
29 липня 2022 10:16
договір.pdf укладений
29 липня 2022 10:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 серпня 2022 — 31 січня 2023
Сума оплати за договором: 356 918,39
UAH