Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт, ліквідація аварійної ямковості, експлуатаційне утримання дорожнього покриття вул. Чайковського в м. Володимир Волинської області (код 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Очікувана вартість
199 800,00 UAH
UA-2022-07-12-005407-a 3d762612eac249e99f78b35e140dd98e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Шостакевич

+380978007306 sklanov1985@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління інфраструктури виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26120629
Місцезнаходження: 44700, Україна , Волинська обл., м. Володимир-Волинський, вул. Устилузька,17
Контактна особа: Ольга Шостакевич
+380978007306
sklanov1985@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2022 14:38
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2022 00:00
Початок аукціону: 21 липня 2022 15:41
Очікувана вартість: 199 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 998,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Відповідно до умов, визначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі, викладених в додатках до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт, ліквідація аварійної ямковості, експлуатаційне утримання дорожнього покриття вул. Чайковського в м. Володимир Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська область, місто Володимир, вулиця Чайковського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця згідно Актів приймання виконаних робіт/наданих послуг по формі КБ-2, Довідки про вартість виконаних робіт та витрати по формі КБ-3, які складаються Виконавцем в двох примірниках, протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 липня 2022 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2022 14:38
проект договору.docx
12 липня 2022 14:38
Оголошення про закупівлю.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-07-12-005407-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "РЕКОНБУД", Код ЄДРПОУ:35826032
Дата подання: 26 липня 2022 13:41
ВИМОГА щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі
12 липня 2022 року на порталі Уповноваженого органу Управлінням інфраструктури виконавчого комітету Володимир–Волинської міської ради (далі – Замовник) розміщено оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2022-07-12-005407-a: «Поточний ремонт, ліквідація аварійної ямковості, експлуатаційне утримання дорожнього покриття вул. Чайковського в м. Володимир Волинської області (код 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)».
21 липня 2022 року за результатами вказаного аукціону було зареєстровано три тендерні пропозиції, а саме: 1) Товариство з обмеженою відповідальністю «Реконбуд» - 170499,00 грн; 2) ТОВ «Луцька ДПМК» - 170500,00 грн; 3) ПрАТ "Ковельське ШБУ-63" - 170584,80 грн.
Згідно Протоколу № 55 від 25 липня 2022 року Замовником дискваліфіковано Товариство з обмеженою відповідальністю «Реконбуд» (далі – Учасник) у спрощеній закупівлі UA-2022-07-12-005407-a з підстав невідповідності умовам, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Реконбуд» не згодне з рішенням Управління інфраструктури виконавчого комітету Володимир–Волинської міської ради, з огляду на наступне.

Згідно абзацу 1 ч.1 та п.2 ч.1. Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Перелік документів для підтвердження відповідності пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі»:
«І. Учасник на підтвердження відповідності пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, повинен завантажити (в період подання пропозицій) на електронний майданчик в електронному вигляді (сканованому форматі з розширення pdf, jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних), в складі своєї пропозиції такі документи:

2) Інформаційна довідка за підписом керівника чи уповноваженої особи в довільній формі, що має містити інформацію про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази (виробничих приміщень, складських приміщень, офісних приміщень, тощо, а також основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування, (інструментів) та технологій, необхідних для надання послуг за Договором про закупівлю)».
Слід зауважити, що Замовник вимагає інформацію лише про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Вимоги щодо найменування, типу, марки, моделі, кількості, стану, року випуску, терміну експлуатації, права власності тощо, Замовник не вказав.
Також згідно Оголошення про закупівлю, а саме абзацам 1 та 2 ч.2 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Замовником було встановлено наступні вимоги, щодо документів, які Учасник безпосередньо готує сам:
«ІІ. Усі документи, які підготовлені безпосередньо Учасником та надані у складі пропозиції, повинні бути оформлені на фірмовому бланку (у разі наявності) та підписані безпосередньо керівником або уповноваженою особою Учасника – юридичної особи, фізичної особи – підприємця, та завірені печаткою (у разі її використання).
У разі, якщо додатками до цього оголошення передбачена форма, за якою складається довідка, учасник зобов’язаний надати довідку, складену саме за такою формою».
Учасник у складі своє пропозиції завантажив у період подання пропозицій (20.07.2022 15:16) на електронний майданчик файл «2. Обладнання та МТБ» у сканованому форматі з розширення pdf та оформлений на фірмовому бланку наступного змісту:
«Товариство з обмеженою відповідальністю «Реконбуд» в особі директора Микулика Миколи Васильовича, Учасник Закупівлі:
«Поточний ремонт, ліквідація аварійної ямковості, експлуатаційне утримання дорожнього покриття вул. Чайковського в м. Володимир Волинської області»
Класифікатор ДК 021:2015 – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь;
даним листом повідомляє про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази (виробничих приміщень, складських приміщень, офісних приміщень, тощо, а також основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування, (інструментів) та технологій, необхідних для надання послуг за Договором про закупівлю)».
Даний документ також містить вихідний номер, дату створення, адресата, ідентифікатор закупівлі, підписаний керівником та завірений печаткою.
Оскільки для даної вимоги Замовник не встановив конкретної форми чи зразка як, наприклад, щодо «наявності інженерно-технічних працівників та інших спеціалістів», а саме:
«…довідка повинна містити таку інформацію: П.І.Б.; посада; стаж роботи; трудовий договір/цивільно-правовий договір»,
або щодо Цінової пропозиції, а саме – Додаток 3 до оголошення «Форма пропозиції», Учасник вважає, що повністю виконав поставлені вимоги Документації.

Згідно абзацу 1 ч.1 та п.3 ч.1. Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Перелік документів для підтвердження відповідності пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі»:
«І. Учасник на підтвердження відповідності пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, повинен завантажити (в період подання пропозицій) на електронний майданчик в електронному вигляді (сканованому форматі з розширення pdf, jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних), в складі своєї пропозиції такі документи:

«3) Інформаційної довідка за підписом керівника чи уповноваженої особи, в довільній формі, щодо наявності інженерно-технічних працівників та інших спеціалістів, які мають необхідні знання для виконання аналогічного договору та відповідно до Технічного завдання (Додаток 1) з дотриманням діючих норм і правил (довідка повинна містити таку інформацію: П.І.Б.; посада; стаж роботи; трудовий договір/цивільно-правовий договір)».
Слід зауважити, що Замовник не вимагає інформацію про осіб, яких планується залучати до надання послуг (керування транспортом) на правах договору оренди чи надання послуг технікою. Зокрема, Замовник не встановив обмеження, що діяльність робітників та Учасника повинна виконуватись безпосередньо та лише на правах трудових договорів чи цивільно-правових договорів.
Також, згідно Оголошення про закупівлю, а саме абзацам 1 та 2 ч.2 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Замовником було встановлено наступні вимоги, щодо документів, які Учасник безпосередньо готує сам:
«ІІ. Усі документи, які підготовлені безпосередньо Учасником та надані у складі пропозиції, повинні бути оформлені на фірмовому бланку (у разі наявності) та підписані безпосередньо керівником або уповноваженою особою Учасника – юридичної особи, фізичної особи – підприємця, та завірені печаткою (у разі її використання).
У разі, якщо додатками до цього оголошення передбачена форма, за якою складається довідка, учасник зобов’язаний надати довідку, складену саме за такою формою».
ТОВ «Реконбуд» у складі своє пропозиції завантажило у період подання пропозицій (20.07.2022 15:16) на електронний майданчик файл «3. ІТП та робітники», який містить всю інформацію, що Замовник вимагав для підтвердження наявності в Учасника працівників та спеціалістів (у сканованому форматі з розширення pdf, оформлений на фірмовому бланку, підписаний керівником та завірений печаткою).
Згідно абзацу 1 ч.1 та п.2 ч.1 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі:
«І. Учасник на підтвердження відповідності пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, повинен завантажити (в період подання пропозицій) на електронний майданчик в електронному вигляді (сканованому форматі з розширення pdf, jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних), в складі своєї пропозиції такі документи:

«2) Інформаційна довідка за підписом керівника чи уповноваженої особи в довільній формі, що має містити інформацію про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази (виробничих приміщень, складських приміщень, офісних приміщень, тощо, а також основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування, (інструментів) та технологій, необхідних для надання послуг за Договором про закупівлю)».
Слід зауважити, що Замовник не вимагає інформацію щодо права власності або документального підтвердження (договір оренди чи надання послуг тощо) на обладнання та матеріально-технічну базу, яку учасник планує використовувати.
Також, згідно абзацам 1 та 2 ч.2 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі:
«ІІ. Усі документи, які підготовлені безпосередньо Учасником та надані у складі пропозиції, повинні бути оформлені на фірмовому бланку (у разі наявності) та підписані безпосередньо керівником або уповноваженою особою Учасника – юридичної особи, фізичної особи – підприємця, та завірені печаткою (у разі її використання).
У разі, якщо додатками до цього оголошення передбачена форма, за якою складається довідка, учасник зобов’язаний надати довідку, складену саме за такою формою».
ТОВ «Реконбуд» у складі своє пропозиції завантажили у період подання пропозицій (20.07.2022 15:16) на електронний майданчик файл «2. Обладнання та МТБ» з відповідною інформацією (у сканованому форматі з розширення pdf, оформлений на фірмовому бланку, підписаний керівником та завірений печаткою).
Також ТОВ «Реконбуд» у складі пропозиції було надано файл «1. Розрахунок ціни», де, зокрема, міститься інформація про орендовану техніку, серед якої – Навантажувач одноковшевий.
Учасник вважає, що повністю виконав поставлені вимоги Документації.

Враховуючи наведене вище, пропозиція конкурсних торгів ТОВ «Реконбуд» була відхилена Замовником неправомірно та необґрунтовано, зокрема, як така, що не відповідає умовам, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. Адже, ненадання інформації, яка не вимагалась Документацією, не може бути причиною для відхилення пропозиції учасника.

ТОВ «Реконбуд» просить:
1) Усунути порушення прав та законних інтересів Товариства з обмеженою відповідальність «Реконбуд», як учасника спрощеної закупівлі UA-2022-07-12-005407-a: «Поточний ремонт, ліквідація аварійної ямковості, експлуатаційне утримання дорожнього покриття вул. Чайковського в м. Володимир Волинської області (код 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)».
2) Скасувати рішення Управління інфраструктури виконавчого комітету Володимир–Волинської міської ради оформленого Протоколом № 55 від 25 липня 2022 року.
3) Розглянути пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Реконбуд», як учасника спрощеної закупівлі UA-2022-07-12-005407-a: «Поточний ремонт, ліквідація аварійної ямковості, експлуатаційне утримання дорожнього покриття вул. Чайковського в м. Володимир Волинської області (код 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)», з урахуванням доводів Учасника викладених у цій Вимозі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 липня 2022 09:34
Відповідь
на вимогу UA-2022-07-12-005407-a.b1 від 26.07.2022

12 липня 2022 року управлінням інфраструктури виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради оголошено спрощену закупівлю за предметом: Поточний ремонт, ліквідація аварійної ямковості, експлуатаційне утримання дорожнього покриття вул. Чайковського в м. Володимир Волинської області (код 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»), номер оголошення: UA-2022-07-12-005407-a.
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі були затверджені рішенням уповноваженої особи управління інфраструктури згідно протоколу №43 від 12.07.2022 року.
Згідно п. 2 ч. 1 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі від Учасника вимагалось надати інформаційну довідку за підписом керівника чи уповноваженої особи в довільній формі, що має містити інформацію про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази (виробничих приміщень, складських приміщень, офісних приміщень, тощо, а також основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування, (інструментів) та технологій, необхідних для надання послуг за Договором про закупівлю).
Під час розгляду пропозиції ТОВ «РЕКОНБУД» (код ЄДРПОУ 35826032) встановлено, що Учасником в порушення вимоги пункту 2 ч.1 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в інформаційній довідці по наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка міститься у складі пропозиції, не надано інформацію про наявне в нього обладнання, матеріально-технічну базу (зокрема будівельні машини і механізми), яке необхідне для надання послуг за Договором про закупівлю.
Згідно Технічного завдання (Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі) передбачається робота одноківшевого навантажувача. Стандартами організації України СОУ 42.1-37641918-098:2017 Автомобільні дороги. Норми часу на ремонтно-будівельні роботи, затверджені наказом УкрАвтоДор від 07.04.2017 № 105 , передбачається, що при роботі одноківшевого навантажувача використовують робітники за професією водій навантажувача (для навантажувачів вітчизняного виробництва) або машиніст-оператор навантажувальної машини (для навантажувачів іноземного виробництва). Цей стандарт встановлює норми часу на виконання робіт з нового будівництва, реконструкції, капітального та поточних ремонтів на автомобільних дорогах загального користування та мостах на них, які необхідні для визначення складу і потреби у трудових ресурсах.
Однак, в інформаційній довідці Учасника щодо наявності інженерно-технічних працівників та інших спеціалістів, які мають необхідні знання для виконання аналогічного договору та відповідно до Технічного завдання (Додаток 1) з дотриманням діючих норм і правил, відсутня інформація про наявність в нього водія навантажувача або машиніста-оператора навантажувальної машини.
У зв’язку з тим, що пропозиція ТОВ «РЕКОНБУД» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, пропозиція була відхилена відповідно до п.1.ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно рішення уповноваженої особи (протокол № 55 від 25.07.2022 року)
Не погоджуюсь з рішенням Замовника, ТОВ «РЕКОНБУД» подано вимогу UA-2022-07-12-005407-a.b1 від 26.07.2022.
Відповідно до абзацу 2 частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
На виконання вимог абзацу 2 частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції ТОВ «РЕКОНБУД» умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Додатком 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі від Учасника вимагалось надати інформаційну довідку за підписом керівника чи уповноваженої особи в довільній формі, що має містити інформацію про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази (виробничих приміщень, складських приміщень, офісних приміщень, тощо, а також основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування, (інструментів) та технологій, необхідних для надання послуг за Договором про закупівлю). Окремо вимог щодо форми довідки не зазначалось, однак в довідці слід було зазначити, які виробничі приміщення, складські приміщення, офісні приміщення, тощо, а також основні будівельні машини, транспортні засоби, механізми, устаткування, (інструменти) та технології, необхідні для надання послуг за Договором про закупівлю є в наявності, оскільки уточнення, пояснення щодо змісту інформації міститься безпосередньо в оголошенні.
Однак, ТОВ «РЕКОНБУД» керуючись власним тлумачення вимог Замовника до інформації, яка має бути вказана в інформаційній довідці, оформив довідку з порушенням вимог п. 2 ч. 1 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Крім того, наданий ТОВ «РЕКОНБУД» в складі пропозиції файл «1. Розрахунок ціни», де міститься інформація про орендовану техніку, не є взаємозамінним з інформаційною довідкою щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, яка вимагалась п. 2 ч. 1 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Інформація в зазначеному вище файлі не підтверджує чи спростовує інформацію, зазначену в даній інформаційній довідці.
Відповідно до вимог п.3. ч.1 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачається надання Учасником у складі своєї пропозиції інформаційної довідки за підписом керівника чи уповноваженої особи, в довільній формі, щодо наявності інженерно-технічних працівників та інших спеціалістів, які мають необхідні знання для виконання аналогічного договору та відповідно до Технічного завдання (Додаток 1) з дотриманням діючих норм і правил (довідка повинна містити таку інформацію: П.І.Б.; посада; стаж роботи; трудовий договір/цивільно-правовий договір).
Згідно чинного законодавства України взаємовідносини фізичної особи і роботодавця можуть виникати як на підставі трудового, так і на підставі цивільно-правового договору. При цьому сторони цивільно-правової угоди укладають договір в письмовій формі згідно з вимогами, зокрема, статті 208 Цивільного кодексу України (далі також - ЦК України).
Частиною 1 статті 638 ЦК України передбачено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Відповідно до статті 901 ЦК України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов`язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов`язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.
Отже, у випадку залучення Учасником до надання послуг, які є предметом даної спрощеної закупівлі, не лише працівників, які працюють у нього на підставі трудового договору, а й спеціалістів, які надаватимуть послуги на підставі цивільно-правових договорів, в тому числі в якості екіпажу до орендованої техніки, дана інформація має бути зазначена в інформаційній довідці, як це і вимагається в оголошенні.
Замовником не встановлювались обмеження щодо наявності в Учасника лише власних працівників, не встановлювався мінімально необхідний перелік осіб, які мають залучатись до надання послуг з поточного ремонту дорожнього покриття з наступним документальним підтвердженням.
Для підтвердження відповідності пропозиції вимогам до предмета закупівлі, тобто можливості Учасника надавати послуги, визначені у Додатку 1 до оголошення, у відповідності до діючих норм і стандартів, Замовник вимагав зазначити у довідці достовірну, повну інформацію щодо працівників (залучених на умовах трудового чи цивільно-правового договору). Така інформація дає змогу Замовнику переконатись у наявності в Учасника трудового ресурсу на момент розгляду пропозиції, якого достатньо для забезпечення в подальшому надання своєчасно та в повному обсязі якісних послуг відповідно до умов закупівлі.
Зазначена в кошторисних розрахунках, зокрема в контрольних цінах для орендованих машин, які були подані у складі пропозиції, інформація про орендованого навантажувача одноківшевого не підтверджує і не спростовує інформацію, яку вимагалось зазначити в інформаційній довідці згідно п. 3 ч. 1 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Крім того, ці два документи не є взаємозамінними.
Додатково наголошуємо, що в ТОВ «РЕКОНБУД» була можливість у період уточнення інформації (від 12.07.2022 14:38 до 17.07.2022 00:00) звернутися до Замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі.
Звертаємо увагу на те, що вимогу щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі відповідно до частини 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» можна було подати у період уточнення інформації (від 12.07.2022 14:38 до 17.07.2022 00:00).
Отже, враховуючи вищевикладене, пропозиція ТОВ «РЕКОНБУД» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, з вищеперерахованих підстав і підлягає відхиленню відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Рішення уповноваженої особи про відхилення пропозиції ТОВ «РЕКОНБУД» від 25.07.2022 року є правомірним, обґрунтованим, прийнятим на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Додатково роз’яснюємо, що відповідно до відповідно до частини 20 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.

Документи подані скаржником

26 липня 2022 13:41
Вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2022 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РЕКОНБУД" 174 604,27
UAH з ПДВ
170 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Луцька ДПМК 184 753,20
UAH з ПДВ
170 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Ковельське ШБУ-63" 198 758,40
UAH з ПДВ
170 584,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 липня 2022 15:21
Електронний підпис
20 липня 2022 15:16
1. Розрахунок ціни.pdf
20 липня 2022 15:16
5. Щодо субпідрядника.pdf
20 липня 2022 15:16
1. Цінова пропозиція.pdf
20 липня 2022 15:16
4. Відгук по Договору.pdf
20 липня 2022 15:16
9_ДЦ_ССР_5.doc
20 липня 2022 15:16
9_ДЦ_СВР.doc
20 липня 2022 15:16
6. 1.2. Статут.pdf
20 липня 2022 15:16
12. Технічне завдання.pdf
20 липня 2022 15:16
9_ДЦ_ДЦ_3.doc
20 липня 2022 15:16
8.1. ПДВ Свідоцтво.pdf
20 липня 2022 15:16
9_ДЦ_ДЦ_6.doc
20 липня 2022 15:16
9_ДЦ_Т3-10.doc
20 липня 2022 15:16
9_ДЦ_ОПРЛС_02-01-01.doc
20 липня 2022 15:16
6. 1.2. Опис документів.pdf
20 липня 2022 15:16
11. Про санкції.pdf
20 липня 2022 15:16
9_ДЦ_ЛС1_02-01-01.doc
20 липня 2022 15:16
9_ДЦ_Т11.doc
20 липня 2022 15:16
2. Обладнання та МТБ.pdf
20 липня 2022 15:16
13. Захист довкілля.pdf
20 липня 2022 15:16
8.1. ПДВ Витяг.pdf
20 липня 2022 15:16
9. Проект Договору.pdf
20 липня 2022 15:16
4. Досвід виконання.pdf
20 липня 2022 15:16
9_ДЦ_Т2.doc
20 липня 2022 15:16
3. ІТП та робітники.pdf
20 липня 2022 15:16
9_ДЦ_ОС_02-01_2.doc
20 липня 2022 15:16
9_ДЦ_ДЦ_4.doc

Публічні документи

20 липня 2022 16:40
Електронний підпис
20 липня 2022 16:39
ДЦ Чайковського.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РЕКОНБУД"

ТОВ Луцька ДПМК

ПрАТ "Ковельське ШБУ-63"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РЕКОНБУД"
#35826032
Відхилено 170 499,00
UAH з ПДВ
25 липня 2022 12:15
ТОВ Луцька ДПМК
#03579590
Відхилено 170 500,00
UAH з ПДВ
26 липня 2022 12:22
ПрАТ "Ковельське ШБУ-63"
#03449019
Переможець 170 584,80
UAH з ПДВ
27 липня 2022 11:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2022 11:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Ковельське ШБУ-63"
#03449019
170 584,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2023 15:07
Електронний підпис укладений
01 серпня 2022 10:11
договір 45.pdf укладений
01 серпня 2022 10:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2022 — 30 грудня 2022
Сума оплати за договором: 170 584,80
UAH (в тому числі ПДВ 28 430,80 UAH)