Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам’яне , брикет торф’яний «ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо»
Очікувана вартість
510 000,00 UAH
UA-2022-07-12-001716-a 1565fb5f22234c3694cbdbb6a6f41407
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондар Марина Вікторівна

+380413441587 chernyahiv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЧЕРНЯХІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04344156
Місцезнаходження: 12301, Україна , Житомирська обл., Черняхів, МАЙДАН РАД, будинок 1
Контактна особа: Бондар Марина Вікторівна
+380413441587
chernyahiv@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
У зв’язку з тим, що було двічі відмінено процедуру відкритих торгів для закупівлі «Вугілля кам’яне , брикет торф’яний «ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо» (код ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо) через відсутність достатньої кількості учасників, про що оприлюднені звіти про результати проведення процедури: № UA-2022-06-06-004320-a від 22 червня 2022 року, та № UA-2022-06-22-003417-a від 08 липня 2022 року, тому повторно розпочали закупівлю «Вугілля кам’яне , брикет торф’яний «ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо» (код ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо) за переговорною процедурою закупівлі. Так як, замовником було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників оптимальною процедурою закупівлі відповідно до п. 1 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» є переговорна процедура закупівлі. У зв’язку із вищенаведеним, в порядку п.1 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації) у замовника виникає необхідність закупівлі «Вугілля кам’яне , брикет торф’яний «ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо» (код ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо) за переговорною процедурою закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2022 12:46
Оскарження наміру укласти договір: 23 липня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 тонни
Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12301, Україна, Житомирська область, смт.Черняхів, майдан Рад,1, с.Сали, вул.Московська,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2022
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля
20 тонни
Брикет торф’яний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12301, Україна, Житомирська область, с.Селець, вул. Миру,1 ; с.Пекарщина , вул. Миру,5, с.Клітище, вул.Миру,55 ;, с.Стирти, вул.Соборна,7; с.Андріїв, вул. Щорса,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2022
ДК 021:2015: 09112200-9 — Торф

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

12 липня 2022 10:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-09-14-000025 ● 024f0aaa6a534e70a41f8b4399bd5a70
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 вересня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 вересня 2022 13:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


14.09.2022 № 201

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
40 UA-2022-07-12-001716-a 12.07.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-09-21 13:56:04

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі вугілля кам’яного, брикету торф’яного «ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:
UA-2022-07-12-001716-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати інформацію та документальне підтвердження щодо дослідження ринку, запит цінових пропозицій, листи від виробників, тощо.
2. Також просимо надати додатки № 1, 2, 3, 4 до договору від 25.07.2022
№ 113, які не оприлюднені в електронній системі закупівель.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 07 жовтня 2022
Кінцевий строк оскарження: 22 жовтня 2022

Порушення виявлено

  1. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 31/25/2022пр
Дата публікації: 25 листопада 2022
Порушення, до яких додано протокол:
  • Частина 1 статті 164-14 КУпАП

Документи:

25 листопада 2022 13:16
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " СЛАВРЕСУРС"
#37939071
Переможець 510 000,00
UAH з ПДВ
12 липня 2022 12:46

Документи

12 липня 2022 12:46
Електронний підпис
12 липня 2022 12:45
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2022 12:46

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ " СЛАВРЕСУРС"
#37939071
510 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 липня 2022 12:46
Електронний підпис
12 липня 2022 12:45
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2023 08:47
Електронний підпис укладений
25 липня 2022 15:04
договір укладений
25 липня 2022 14:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 липня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 510 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 85 000,00 UAH)