Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Консультаційні послуги з питань закупівель в рамках проекту 1HARD/4.1/26 «Спільні дії щодо вдосконалення транскордонного управління та контролю епідеміологічних показників населення Румунії та України», Операційна Програма Румунія – Україна 2014-2020» (ДК 021-2015: 79410000-1 – Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління)
Очікувана вартість
61 535,00 UAH
UA-2022-07-11-008030-a ● 7a6a98137bed4b87b53080401bd1e4d2
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Верховинська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04357294 |
Місцезнаходження: | 78700, Україна , Івано-Франківська обл., Верховина, Івано-Франківська обл.,смт.Верховина, вул.Івана Франка,3 |
Контактна особа: |
Кімейчук Євдокія Петрівна +380343221148 dyska_kim@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 липня 2022 18:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 липня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 липня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 22 липня 2022 14:46 |
Очікувана вартість: | 61 535,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 307,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Консультаційні послуги з питань закупівель в рамках проекту 1HARD/4.1/26 «Спільні дії щодо вдосконалення транскордонного управління та контролю епідеміологічних показників населення Румунії та України», Операційна Програма Румунія – Україна 2014-2020» (ДК 021-2015: 79410000-1 – Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
78700, Україна, Івано-Франківська область, смт. Верховина, Верховинський р-н., вул. І.Франка,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих Виконавцем послуг здійснюється Замовником протягом десяти робочих днів з моменту отримання акту наданих послуг.110 | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 липня 2022 14:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 липня 2022 14:56 |
Оголошення НР.pdf | |
11 липня 2022 18:15 |
Додаток 5.docx | |
11 липня 2022 18:15 |
Додаток 1 (1).docx |
14 липня 2022 14:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 липня 2022 14:56 |
Оголошення НР.pdf
|
|||
11 липня 2022 18:15 |
Додаток 5.docx
|
|||
11 липня 2022 18:15 |
Додаток 1 (1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Просимо роз'яснення з приводу вимоги про навчання та підвищення кваліфікації працівників
Дата подання: 12 липня 2022 16:25
Дата відповіді: 13 липня 2022 16:10
Доброго дня. Скажіть, будь ласка, з приводу вимоги про періодичне навчання та підвищення кваліфікації відповідно до професійного стандарту «фахівець з публічних закупівель».
Так, як досвід фахівця має бути не менше 3-х років, то Вам надавати сертифікати про навчання та підвищення кваліфікації не менше як 3 (за 2020, 2021, 2022 роки)?
Які установи, на Вашу думку, можуть підтвердити таке навчання? Чи підійдуть сертифікати від ТОПових консалтингових компаній типу: РАДНИК, КОНСАЛТ тощо?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше запитання від 12 липня 2022 року до спрощеної процедури закупівлі по предмету «Консультаційні послуги з питань закупівель в рамках проекту 1HARD/4.1/26 «Спільні дії щодо вдосконалення транскордонного управління та контролю епідеміологічних показників населення Румунії та України», Операційна Програма Румунія – Україна 2014-2020» (ДК 021-2015: 79410000-1 – Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління)», ідентифікатор закупівлі UA-2022-07-11-008030-a, повідомляємо наступне:
Згідно умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) в складі пропозиції Учасник має надати документи, що підтверджують наявність вищої економічної чи юридичної освіти та/або підвищення кваліфікації, досвід роботи у сфері публічних закупівель не менше трьох років. Це означає, що учасник надає документи та інформацію, що підверджують вказані факти. Замовник не зобов’язує учасника надавати сертифікати за кожен рік, Учасник надає їх за умови наявності. Так, сертифікати ТОПових консалтингових компаній будуть враховуватися Замовником як належне документальне підвердження наявності кваліфікації у спеціалістів, які будуть долучатися до надання послуг по предмеу закупівлі.
Згідно умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) в складі пропозиції Учасник має надати документи, що підтверджують наявність вищої економічної чи юридичної освіти та/або підвищення кваліфікації, досвід роботи у сфері публічних закупівель не менше трьох років. Це означає, що учасник надає документи та інформацію, що підверджують вказані факти. Замовник не зобов’язує учасника надавати сертифікати за кожен рік, Учасник надає їх за умови наявності. Так, сертифікати ТОПових консалтингових компаній будуть враховуватися Замовником як належне документальне підвердження наявності кваліфікації у спеціалістів, які будуть долучатися до надання послуг по предмеу закупівлі.
МТБ
Дата подання: 12 липня 2022 16:28
Дата відповіді: 13 липня 2022 16:10
Добрий день. Просимо вас вказати, яке МТБ вимагається закупівлею?
Відповідь: Розглянувши Ваше запитання від 12 липня 2022 року до спрощеної процедури закупівлі по предмету «Консультаційні послуги з питань закупівель в рамках проекту 1HARD/4.1/26 «Спільні дії щодо вдосконалення транскордонного управління та контролю епідеміологічних показників населення Румунії та України», Операційна Програма Румунія – Україна 2014-2020» (ДК 021-2015: 79410000-1 – Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління)», ідентифікатор закупівлі UA-2022-07-11-008030-a, повідомляємо наступне:
Згідно умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) Замовник не встановлює конкретного переліку обладнання, яке має бути в наявності чи залучене для надання послуг, а отже Учасник показує те, обладнання, яке планує залучати (власне, орендоване, лізинг тощо).
Згідно умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) Замовник не встановлює конкретного переліку обладнання, яке має бути в наявності чи залучене для надання послуг, а отже Учасник показує те, обладнання, яке планує залучати (власне, орендоване, лізинг тощо).
Щодо розглянутої вимоги
Дата подання: 14 липня 2022 13:00
Дата відповіді: 14 липня 2022 14:59
Згідно Вашої відповіді на вимогу № UA-2022-07-11-008030-a.b2 Вами було повідомлено: "Вашу вимогу взято до уваги частково та відповідні зміни будуть внесені до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі". У якій частині задоволено вимогу та коли будуть відображені ці зміни???
Відповідь: Розглянувши Ваше запитання від 14 липня 2022 року до спрощеної процедури закупівлі по предмету «Консультаційні послуги з питань закупівель в рамках проекту 1HARD/4.1/26 «Спільні дії щодо вдосконалення транскордонного управління та контролю епідеміологічних показників населення Румунії та України», Операційна Програма Румунія – Україна 2014-2020» (ДК 021-2015: 79410000-1 – Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління)», ідентифікатор закупівлі UA-2022-07-11-008030-a, повідомляємо, що відповідні зміни внесені в Оголошення та оприлюднені в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції Оголошення.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-07-11-008030-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "М3-КОНСАЛТ", Код ЄДРПОУ:44431281
Дата подання: 12 липня 2022 16:00
Штучне звуження конкуренції при підтвердженні аналогічного досвіду.
Відповідно до пункту 3 Додатку 3 до Оголошення передбачено надання щонайменше двох аналогічних договорів.
Аналог (згідно з визначенням, наведеним в Академічному тлумачному словнику) — те, у чому виявляється схожість, подібність до іншого предмета або явища.
У даному випадку це буде договір з надання консультаційних послуг з питань закупівель за ДК 021: 2015:79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління.
Вищезгадана вимога встановлена для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) ЗА ПРЕДМЕТОМ закупівлі договору (договорів).
Тобто критерієм відповідності Учасника кваліфікаційному критерію є наявність досвіду виконання аналогічного предмету закупівлі договору, а не надання послуг «аналогічному» суб’єкту господарюванню, яким являються Замовники в розумінні Закону № 922.
Відповідно до пп. 3.3. пункту 3 Додатку 3 до Оголошення передбачено у складі листа-відгуку від замовника зазначати посилання на номер тендеру в системі публічних закупівель за результатами якого укладений договір.
Перелік послуг, що закуповується, передбачено згідно з Технічним завданням (Додаток 1 Оголошення).
Вищезгадані послуги виконуються у відповідності до Закону № 922, ЦКУ, ГКУ, ЦПК, КАСУ та інших НПА. Чинне законодавство не встановлює особливостей надання послуг з консультування для окремих категорій суб’єктів господарювання.
Варто зважати, що консультаційні послуги з питань закупівель за ДК 021: 2015:79410000-1 надаються ідентично, що і для Замовника, на зразок Верховинської селищної ради, так і для інших замовників в розумінні Закону № 922, для юридичних осіб приватної форми власності так і для фізичних осіб, наприклад для Уповноважених осіб замовників, які замовляють таку ж послугу з консультування особисто.
Беручи практику органу оскарження звертаємо увагу на те, що розглядаючи скаргу, подану на умови тендерної документації, якими встановлювалась вимога щодо подання учасниками, для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів, саме з певними компаніями (рішення від 19.03.2021 № 5574-р/пк-пз), Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель дійшла висновку про її дискримінаційність по відношенню до інших суб’єктів господарювання та невідповідності законодавству України.
Вимоги, які встановлені у ТД у частині вимог щодо контрагента за аналогічним договором, який подається Учасником, є дискримінаційним та жодного відношення до кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) ЗА ПРЕДМЕТОМ закупівлі договору (договорів)» не мають.
Вимагаємо усунути вимогу Оголошення, що штучно звужує конкуренцію, а саме слова у пп. 3.3. пункту 3 Додатку 3 до Оголошення: «...посилання на номер тендеру в системі публічних закупівель за результатами якого укладений договір...»!!!
Розгорнути
Згорнути
Аналог (згідно з визначенням, наведеним в Академічному тлумачному словнику) — те, у чому виявляється схожість, подібність до іншого предмета або явища.
У даному випадку це буде договір з надання консультаційних послуг з питань закупівель за ДК 021: 2015:79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління.
Вищезгадана вимога встановлена для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) ЗА ПРЕДМЕТОМ закупівлі договору (договорів).
Тобто критерієм відповідності Учасника кваліфікаційному критерію є наявність досвіду виконання аналогічного предмету закупівлі договору, а не надання послуг «аналогічному» суб’єкту господарюванню, яким являються Замовники в розумінні Закону № 922.
Відповідно до пп. 3.3. пункту 3 Додатку 3 до Оголошення передбачено у складі листа-відгуку від замовника зазначати посилання на номер тендеру в системі публічних закупівель за результатами якого укладений договір.
Перелік послуг, що закуповується, передбачено згідно з Технічним завданням (Додаток 1 Оголошення).
Вищезгадані послуги виконуються у відповідності до Закону № 922, ЦКУ, ГКУ, ЦПК, КАСУ та інших НПА. Чинне законодавство не встановлює особливостей надання послуг з консультування для окремих категорій суб’єктів господарювання.
Варто зважати, що консультаційні послуги з питань закупівель за ДК 021: 2015:79410000-1 надаються ідентично, що і для Замовника, на зразок Верховинської селищної ради, так і для інших замовників в розумінні Закону № 922, для юридичних осіб приватної форми власності так і для фізичних осіб, наприклад для Уповноважених осіб замовників, які замовляють таку ж послугу з консультування особисто.
Беручи практику органу оскарження звертаємо увагу на те, що розглядаючи скаргу, подану на умови тендерної документації, якими встановлювалась вимога щодо подання учасниками, для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів, саме з певними компаніями (рішення від 19.03.2021 № 5574-р/пк-пз), Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель дійшла висновку про її дискримінаційність по відношенню до інших суб’єктів господарювання та невідповідності законодавству України.
Вимоги, які встановлені у ТД у частині вимог щодо контрагента за аналогічним договором, який подається Учасником, є дискримінаційним та жодного відношення до кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) ЗА ПРЕДМЕТОМ закупівлі договору (договорів)» не мають.
Вимагаємо усунути вимогу Оголошення, що штучно звужує конкуренцію, а саме слова у пп. 3.3. пункту 3 Додатку 3 до Оголошення: «...посилання на номер тендеру в системі публічних закупівель за результатами якого укладений договір...»!!!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 липня 2022 16:11
Шановний Учаснику!
Розглянувши Вашу вимогу UA-2022-07-11-008030-a.b1, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) повідомляємо, що спрощена закупівля проводиться Замовником відповідно до вимог ст. 14 Закону. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) повинно містити інформацію згідно ч.3 ст.14 Закону, де зокрема абзацом 2 передбачено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Відповідно до Закону Замовник самостійно визначає умови оголошення та вимоги до предмета закупівлі враховуючи всі технічні, якісні, кількісні та інші характеристики конкретного предмета закупівлі. Також згідно Додатку 3 до Оголошення ненадання Учасником будь-якого з документів або інформації, передбачених Оголошенням, без надання ґрунтовних пояснень, є підставою для відхилення пропозиції Учасника. Це означає, що Учасник може надати пояснення щодо причин відсутності того чи іншого документу чи інформації, а Замовник в свою чергу прийме їх до уваги та розгляне. Оголошення також не встановлює жодних вимог щодо аналогічних договорів в тому числі щодо контрагентів, окрім як те що «під поняттям «аналогічний договір» слід розуміти «договір, предметом якого є надання послуг з питань закупівель та укладений щонайраніше після набрання чинності Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020 року».
Розглянувши Вашу вимогу UA-2022-07-11-008030-a.b1, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) повідомляємо, що спрощена закупівля проводиться Замовником відповідно до вимог ст. 14 Закону. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) повинно містити інформацію згідно ч.3 ст.14 Закону, де зокрема абзацом 2 передбачено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Відповідно до Закону Замовник самостійно визначає умови оголошення та вимоги до предмета закупівлі враховуючи всі технічні, якісні, кількісні та інші характеристики конкретного предмета закупівлі. Також згідно Додатку 3 до Оголошення ненадання Учасником будь-якого з документів або інформації, передбачених Оголошенням, без надання ґрунтовних пояснень, є підставою для відхилення пропозиції Учасника. Це означає, що Учасник може надати пояснення щодо причин відсутності того чи іншого документу чи інформації, а Замовник в свою чергу прийме їх до уваги та розгляне. Оголошення також не встановлює жодних вимог щодо аналогічних договорів в тому числі щодо контрагентів, окрім як те що «під поняттям «аналогічний договір» слід розуміти «договір, предметом якого є надання послуг з питань закупівель та укладений щонайраніше після набрання чинності Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020 року».
Номер вимоги: UA-2022-07-11-008030-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "М3-КОНСАЛТ", Код ЄДРПОУ:44431281
Дата подання: 12 липня 2022 16:09
Дискримінаційна вимога - досвід працівників
Вимога Замовника у пп. 2.2. п. 2 Додатку 3 Оголошення щодо досвіду працівника у сфері публічних закупівель не менше трьох років штучно звужує коло можливих учасників та виключає участь потенційних учасників (юридичних осіб; ФОП; адвокатів), які є новоствореними, створеними та зареєстрованими у 2022 році та мають позитивний досвід виконання аналогічних договорів.
Крім того, Замовник не визначив, яким чином такий досвід має бути підтверджений та як він має виражатися. Досвід у сфері публічних закупівель може бути і у адвоката, який представляв у своїй практиці інтереси Замовників в розумінні Закону № 922, однак питання чи буде він вважатися аналогічним на думку Замовника.
Додатково зазначимо, що вимога щодо стажу роботи в межах 3-х років дискримінує учасників, адже обмеження будь-якими часовими рамками досвіду роботи може бути інструментом, яким буде звужуватись економічна конкуренція потенційних учасників процедури закупівлі.
Встановлюючи вимогу щодо наявності досвіду роботи в працівників учасника, необхідно пам’ятати про доцільність, адже працівник, що має досвід роботи 1 рік, може надати послугу не гірше за працівника з досвідом роботи 3 роки. Такої ж думки дотримується Колегія АМКУ (Витяг з рішення Колегії АМКУ, оголошення № UA-2019-09-16-001829-b).
Встановлення зазначених вимог обмежують коло учасників лише тими, хто має праціників, які фактично працювали у тендерному комітеті, або були Уповноваженими особами Замовника чи надають послуги з супроводу закупівель понад 3 (три) роки), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі нас, як потенційного Учасника.
Таким чином, вимоги Замовника викладені у пп. 2.2. п. 2 Додатку 3 Оголошення порушують принципи закупівель, визначені Законом та є такими, що порушують право Учасників на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель.
Ураховуючи вищевказане, вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги, які наведені у розділі пп. 2.2. п. 2 Додатку 3 Оголошення, а саме виключити наступні вимоги: «досвід роботи у сфері публічних закупівель не менше трьох років».
Розгорнути
Згорнути
Крім того, Замовник не визначив, яким чином такий досвід має бути підтверджений та як він має виражатися. Досвід у сфері публічних закупівель може бути і у адвоката, який представляв у своїй практиці інтереси Замовників в розумінні Закону № 922, однак питання чи буде він вважатися аналогічним на думку Замовника.
Додатково зазначимо, що вимога щодо стажу роботи в межах 3-х років дискримінує учасників, адже обмеження будь-якими часовими рамками досвіду роботи може бути інструментом, яким буде звужуватись економічна конкуренція потенційних учасників процедури закупівлі.
Встановлюючи вимогу щодо наявності досвіду роботи в працівників учасника, необхідно пам’ятати про доцільність, адже працівник, що має досвід роботи 1 рік, може надати послугу не гірше за працівника з досвідом роботи 3 роки. Такої ж думки дотримується Колегія АМКУ (Витяг з рішення Колегії АМКУ, оголошення № UA-2019-09-16-001829-b).
Встановлення зазначених вимог обмежують коло учасників лише тими, хто має праціників, які фактично працювали у тендерному комітеті, або були Уповноваженими особами Замовника чи надають послуги з супроводу закупівель понад 3 (три) роки), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі нас, як потенційного Учасника.
Таким чином, вимоги Замовника викладені у пп. 2.2. п. 2 Додатку 3 Оголошення порушують принципи закупівель, визначені Законом та є такими, що порушують право Учасників на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель.
Ураховуючи вищевказане, вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги, які наведені у розділі пп. 2.2. п. 2 Додатку 3 Оголошення, а саме виключити наступні вимоги: «досвід роботи у сфері публічних закупівель не менше трьох років».
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 липня 2022 16:12
Шановний Учаснику!
Розглянувши Вашу вимогу UA-2022-07-11-008030-a.b2, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) повідомляємо, що Вашу вимогу взято до уваги частково та відповідні зміни будуть внесені до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Розглянувши Вашу вимогу UA-2022-07-11-008030-a.b2, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) повідомляємо, що Вашу вимогу взято до уваги частково та відповідні зміни будуть внесені до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Номер вимоги: UA-2022-07-11-008030-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "М3-КОНСАЛТ", Код ЄДРПОУ:44431281
Дата подання: 12 липня 2022 16:16
Дискримінація_досвід в проєктах ЄС не є належним та необхідним підтвердженням досвіду працівника при наданні послуг консультування
Пунктом 2.2 Додатку 3 Оголошення установлено вимогу щодо наявності досвіду роботи фахівців Учасника в проєктах міжнародної технічної допомоги, що фінансуються ЄС чи з інших зовнішніх джерел.
Частиною п’ятою статті 14 Закону № 922 передбачено, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Потенційним колом учасників, які будуть брати участь у даній закупівлі є:
- консалтингові компанії, які надають послуги з супроводу процедур закупівель;
- адвокатські об'єднання та бюро, які надають послуги з юридичного консультування та правової допомоги, в т.ч. у процедурах закупівель;
- інші товариства, підприємства, організації, основним видом економічної діяльності яких є консультування з питань комерційної діяльності й керування або діяльність у сфері права.
Основними контрагентами, які отримують послуги у таких суб'єктів є замовники в розумінні Закону № 922 та учасники, які беруть участь у процедурах закупівель.
Надання таких послуг не передбачає участі у проєктах міжнародної технічної допомоги, яка фінансується ЄС чи з інших зовнішніх джерел.
Ми, як потенційний учасник оголошеної Вами закупівлі, позбавлені можливості участі у закупівлі оскільки не співпрацювали з контрагентами, які фінансуєвалися ЄС чи з інших зовнішніх джерел. Однак можемо у повному обсязі підтвердити наявність аналогічного досвіду за предметом закупівлі ДК 021-2015: 79410000-1 – Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління, що є достатнім та необхідним для основної мети Закону № 922.
Способи фінансування досвіду працівника не мають жодного значення.
Послуги, які Вами закуповуються, передбачають консультування та надаються у відповідності Закону № 922, ЦКУ, ГКУ та інших НПА. Чинне законодавство не встановлює особливостей надання послуг з консультування для окремих категорій суб’єктів господарювання, в т.ч. щодо проєктів згідно з якими вони фінансуються.
Такі послуги надаються ідентично для будь-якої зацікавленою юридичної особи чи фізичних осіб, які фінансуються ЄС/ з інших зовнішніх джерел чи фінансуються за власний кошт.
Установлена Вами вимога штучно звужує коло можливих учасників та виключає участь потенційних учасників, які мають позитивний досвід виконання аналогічних договорів, а працівники мають необхідний досвід щодо консультування у сфері закупівель, однак такі не фінансувалися з зовнішніх джерел.
ВИМАГАЄМО: Вилучити вимогу у 2.2 Додатку 3 Оголошення щодо наявності досвіду роботи фахівців Учасника в проєктах міжнародної технічної допомоги, що фінансуються ЄС чи з інших зовнішніх джерел
Розгорнути
Згорнути
Частиною п’ятою статті 14 Закону № 922 передбачено, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Потенційним колом учасників, які будуть брати участь у даній закупівлі є:
- консалтингові компанії, які надають послуги з супроводу процедур закупівель;
- адвокатські об'єднання та бюро, які надають послуги з юридичного консультування та правової допомоги, в т.ч. у процедурах закупівель;
- інші товариства, підприємства, організації, основним видом економічної діяльності яких є консультування з питань комерційної діяльності й керування або діяльність у сфері права.
Основними контрагентами, які отримують послуги у таких суб'єктів є замовники в розумінні Закону № 922 та учасники, які беруть участь у процедурах закупівель.
Надання таких послуг не передбачає участі у проєктах міжнародної технічної допомоги, яка фінансується ЄС чи з інших зовнішніх джерел.
Ми, як потенційний учасник оголошеної Вами закупівлі, позбавлені можливості участі у закупівлі оскільки не співпрацювали з контрагентами, які фінансуєвалися ЄС чи з інших зовнішніх джерел. Однак можемо у повному обсязі підтвердити наявність аналогічного досвіду за предметом закупівлі ДК 021-2015: 79410000-1 – Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління, що є достатнім та необхідним для основної мети Закону № 922.
Способи фінансування досвіду працівника не мають жодного значення.
Послуги, які Вами закуповуються, передбачають консультування та надаються у відповідності Закону № 922, ЦКУ, ГКУ та інших НПА. Чинне законодавство не встановлює особливостей надання послуг з консультування для окремих категорій суб’єктів господарювання, в т.ч. щодо проєктів згідно з якими вони фінансуються.
Такі послуги надаються ідентично для будь-якої зацікавленою юридичної особи чи фізичних осіб, які фінансуються ЄС/ з інших зовнішніх джерел чи фінансуються за власний кошт.
Установлена Вами вимога штучно звужує коло можливих учасників та виключає участь потенційних учасників, які мають позитивний досвід виконання аналогічних договорів, а працівники мають необхідний досвід щодо консультування у сфері закупівель, однак такі не фінансувалися з зовнішніх джерел.
ВИМАГАЄМО: Вилучити вимогу у 2.2 Додатку 3 Оголошення щодо наявності досвіду роботи фахівців Учасника в проєктах міжнародної технічної допомоги, що фінансуються ЄС чи з інших зовнішніх джерел
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 липня 2022 16:12
Шановний Учаснику!
Розглянувши Вашу вимогу UA-2022-07-11-008030-a.b3, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) повідомляємо, що спрощена закупівля проводиться Замовником відповідно до вимог ст. 14 Закону. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) повинно містити інформацію згідно ч.3 ст.14 Закону, де зокрема абзацом 2 передбачено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Відповідно до Закону Замовник самостійно визначає умови оголошення та вимоги до предмета закупівлі враховуючи всі технічні, якісні, кількісні та інші характеристики конкретного предмета закупівлі. Консультаційні послуги з питань закупівель придбаваються в рамках проекту 1HARD/4.1/26 «Спільні дії щодо вдосконалення транскордонного управління та контролю епідеміологічних показників населення Румунії та України», Операційна Програма Румунія – Україна 2014-2020 і передбачають організацію та проведення закупівель відповідно до Закону, але з обов’язковим врахуванням вимог щодо здійснення закупівель Операційної Програми Румунія – Україна 2014-2020. Враховуючи наведена вказана вимога Замовника щодо наявності досвіду роботи у працівника учасника в проєктах міжнародної технічної допомоги, що фінансуються ЄС чи інших зовнішніх джерел, є доцільною та необхідною задля правильного, своєчасного та якісного надання вказаних послуг. Дана вимога не може вважатися дискримінаційною та не суперечить статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки зумовлена специфікою предмета закупівлі.
Розглянувши Вашу вимогу UA-2022-07-11-008030-a.b3, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) повідомляємо, що спрощена закупівля проводиться Замовником відповідно до вимог ст. 14 Закону. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) повинно містити інформацію згідно ч.3 ст.14 Закону, де зокрема абзацом 2 передбачено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Відповідно до Закону Замовник самостійно визначає умови оголошення та вимоги до предмета закупівлі враховуючи всі технічні, якісні, кількісні та інші характеристики конкретного предмета закупівлі. Консультаційні послуги з питань закупівель придбаваються в рамках проекту 1HARD/4.1/26 «Спільні дії щодо вдосконалення транскордонного управління та контролю епідеміологічних показників населення Румунії та України», Операційна Програма Румунія – Україна 2014-2020 і передбачають організацію та проведення закупівель відповідно до Закону, але з обов’язковим врахуванням вимог щодо здійснення закупівель Операційної Програми Румунія – Україна 2014-2020. Враховуючи наведена вказана вимога Замовника щодо наявності досвіду роботи у працівника учасника в проєктах міжнародної технічної допомоги, що фінансуються ЄС чи інших зовнішніх джерел, є доцільною та необхідною задля правильного, своєчасного та якісного надання вказаних послуг. Дана вимога не може вважатися дискримінаційною та не суперечить статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки зумовлена специфікою предмета закупівлі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "М3-КОНСАЛТ" #44431281 |
Відхилено |
49 999,00
UAH з ПДВ
|
26 липня 2022 09:57
|
ТОВ "ЕКСПЕРТ ТЕХНО КОНСАЛТ" #43539792 |
Переможець |
61 535,00
UAH з ПДВ
|
27 липня 2022 13:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2023 10:16
|
Додаткова угода | укладений |
31 серпня 2023 10:15
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2022 11:20
|
Додаткова угода закупівельник.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 11:16
|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2022 09:18
|
Договір | укладений |
15 серпня 2022 09:15
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Консультаційні послуги з питань закупівель в рамках проекту 1HARD/4.1/26 «Спільні дії щодо вдосконалення транскордонного управління та контролю епідеміологічних показників населення Румунії та України», Операційна Програма Румунія – Україна 2014-2020» (ДК 021-2015: 79410000-1 – Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління) | 1 | послуга |
61 535,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодились продовжити Договір про надання консультаційних послуг з питань закупівлі до 31.12.2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | 80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Консультаційні послуги з питань закупівель в рамках проекту 1HARD/4.1/26 «Спільні дії щодо вдосконалення транскордонного управління та контролю епідеміологічних показників населення Румунії та України», Операційна Програма Румунія – Україна 2014-2020» (ДК 021-2015: 79410000-1 – Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління) | 1 | послуга |
61 535,00
UAH
|