Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення проектно-кошторисної документації разом із отриманням позитивного експертного звіту по об’єкту: Капітальний ремонт підвального приміщення (укриття) Комунального закладу «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 Полтавської міської ради Полтавської області» по вул. Анатолія Кукоби, 10
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2022-07-11-006879-a 7b27e8c6f3a14df5a5426cb649e421f1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максим Медведєв

+380532562010 ukb@rada-poltava.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ПОЛТАВСЬКОГО МІСЬКВИКОНКОМУ
Код ЄДРПОУ: 04057600
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, Октябрський район, вул. Соборності, 36
Контактна особа: Максим Медведєв
+380532562010
ukb@rada-poltava.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 липня 2022 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2022 00:00
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розроблення проектно-кошторисної документації разом із отриманням позитивного експертного звіту по об’єкту: «Капітальний ремонт підвального приміщення (укриття) Комунального закладу «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 Полтавської міської ради Полтавської області» по вул. Анатолія Кукоби, 10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36022, Україна, Полтавська область, Полтава, Анатолія Кукоби, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 серпня 2022
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 липня 2022 16:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 липня 2022 16:20
Оголошення укриття ЗОШ 2.docx
11 липня 2022 16:12
ДОГОВ_Р Догов_р ЗОШ 2.docx
11 липня 2022 16:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 липня 2022 16:20
Оголошення укриття ЗОШ 2.docx
11 липня 2022 16:12
Оголошення укриття ЗОШ 2.docx
11 липня 2022 16:12
ДОГОВ_Р Догов_р ЗОШ 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Обмеження потенційних учасників
Дата подання: 14 липня 2022 13:31
Дата відповіді: 14 липня 2022 23:45
Умовами оголошення передбачено, що Учасники мають надати у складі пропозицій надання не менше 5-ти аналогічних договорів. Дана вимога є умисним обмеженням кола потенційних учасників. Оголошення не містить жодного обґрунтування або правової підстави визначення даного кваліфікаційного критерію. Кількість аналогічних договорів не зумовлює наявність чи відсутність досвіду виконання подібних робіт, даний критерій не визначається кількісними характеристиками! Встановлюючи дану вимогу Замовник умисно звужує можливість участі та отримує можливість контролювати проведення та головне результат даної закупівлі. Закон України «Про публічні закупівлі» забороняє Замовникам включати в оголошення дискримінаційні вимоги до учасників. Враховуючи відсутність зі сторони Замовника належного підтвердження необхідності вимагати дану кількість договорів. Вимагаємо виключити дану вимогу як таку що є недопустимою та обмежує учасників, що можуть прийняти участь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! По суті Вашого запитання повідомляємо наступне. Основними ознаками виконання аналогічного договору є вид договору (залежно від своєї правової природи), а також предмет закупівлі. Конкретна кількість документально підтверджених договорів (один, два або більше) Законом не передбачена, отже Замовник встановлює необхідну кількість самостійно для підтвердження наявності в Учасників спрощеної закупівлі достатнього досвіду надання послуг.
Звертаємо увагу, що в даному випадку якість надання послуг має вагоме значення, оскільки передбачається капітальний ремонт соціального об’єкту у стислі терміни та потребує у Замовника особливої уваги у визначенні кваліфікаційної відповідності. Таким чином, Замовнику потрібно бути впевненим, що потенційний переможець Учасник має необхідний досвід з виготовлення аналогічної проектно-кошторисної документації.
Замовником встановлюється кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів як не менше 5. Учасник закупівлі може документально підтвердити більш ніж 5 об’єктів, що відповідають заявлених вимогам.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець НИЖНИК ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ 340 000,00
UAH з ПДВ
340 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 липня 2022 08:52
Електронний підпис
19 липня 2022 08:52
Пропозиція_ЗОШ_2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП НИЖНИК ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець НИЖНИК ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ
#2942202293
Переможець 340 000,00
UAH з ПДВ
20 липня 2022 15:54

Документи

20 липня 2022 15:54
Електронний підпис
20 липня 2022 15:52
Пр(29-1).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2022 15:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець НИЖНИК ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ
#2942202293
340 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 липня 2022 15:54
Електронний підпис
20 липня 2022 15:52
Пр(29-1).pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 серпня 2022 14:18
Електронний підпис зміни до договору
29 серпня 2022 14:17
ду1 д025.pdf зміни до договору
29 серпня 2022 14:16
Електронний підпис укладений
25 липня 2022 09:03
025-2022.pdf укладений
25 липня 2022 09:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору враховуючи Указ Президента України від 12.08.2022 №573/2022 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні"
Номер договору про закупівлю: 025-2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 липня 2022 — 21 листопада 2022
Сума оплати за договором: 340 000,00
UAH