Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація) (Капітальний ремонт об’єкту пошкодженого внаслідок воєнних дій школи І-ІІІ ступенів № 4 Оболонського району міста Києва за адресою: м. Київ, вул. Миколи Юнкерова, 55 (заміна вікон та дверей)
Очікувана вартість
5 809 882,00 UAH
UA-2022-07-11-006651-a ● 5e3351844f7042d7a559316ffdd8cf77
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37445442 |
Місцезнаходження: | 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а |
Контактна особа: |
Петренко Ірина 0444199838 tender.obolon@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 липня 2022 16:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 липня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 липня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 22 липня 2022 13:27 |
Очікувана вартість: | 5 809 882,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 049,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт об’єкту пошкодженого внаслідок воєнних дій школи І-ІІІ ступенів № 4 Оболонського району міста Києва за адресою: м. Київ, вул. Миколи Юнкерова, 55 (заміна вікон та дверей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 серпня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 липня 2022 11:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 липня 2022 11:39 |
Оголошення вікна 4 зі змінами від 13.docx | |
11 липня 2022 16:00 |
Оголошення вікна 4.docx |
13 липня 2022 11:40 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 липня 2022 11:39 |
Оголошення вікна 4 зі змінами від 13.docx
|
|||
11 липня 2022 16:00 |
Оголошення вікна 4.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
креслення віконних блоків
Дата подання: 12 липня 2022 16:21
Дата відповіді: 13 липня 2022 16:00
Враховуючи місцерозташування та причини , які призвели до пошкодження віконних блокі, стає зрозумілим , що обєкт обстежила комісія в складі якої інженери будівельники зробили заміри та креслення віконних блоків що мають пошкодження, на підставі чого розроблено кошторисну документацію, а саме дефектний акт З метою прорахунку вартості та економії бюджетних коштів просимо розмістити специфікацію віконних блоків.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Надаємо вам розміри прорізів, віконні блоки мають відповідати Національним стандартам України
висота, м ширина, м
1) дер 2 1,5
2) пласт 2,2 1,5
3) пласт 2 1,5
4) дер, підвал 1,3 1,2
5) дер 3,3 1,5
6) дер 2 1,1
7) дер 1,5 1,8
8) дер 2,1 1,1
9) дер 1,8 1,7
10) дер 1,9 1,2
11) дер 0,8 0,7
12) пласт 2,1 2
висота, м ширина, м
1) дер 2 1,5
2) пласт 2,2 1,5
3) пласт 2 1,5
4) дер, підвал 1,3 1,2
5) дер 3,3 1,5
6) дер 2 1,1
7) дер 1,5 1,8
8) дер 2,1 1,1
9) дер 1,8 1,7
10) дер 1,9 1,2
11) дер 0,8 0,7
12) пласт 2,1 2
розрахунок кшторису
Дата подання: 13 липня 2022 12:01
Дата відповіді: 14 липня 2022 11:50
1. Чи потрібно проходити експертизу кошторису .
2. чи потрібно врахоовувати технічний нагляд, якщо так то який відсоток.
3 Пропозиція подається по договірній ціні чи по зведеному розрахунку.
4. зведений кошторис та договірна ціна мають однакову вартість
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за ваше звернення та повідомляємо наступне. 1) Експертизу проходити не потрібно. 2) технічний нагляд не враховуєте. 3) Тендерна пропозиція подається по договірній ціні. 4) Зведений кошторис та договірна ціна мають бути однакові по вартості.
Уточнення
Дата подання: 13 липня 2022 17:29
Дата відповіді: 14 липня 2022 16:18
Доброго дня, шановний Замовнику! У вас в документації прописана вимога, що у складі пропозиція надається "Лист – гарантія щодо страхування Учасником ризиків випадкового знищення або пошкодження об’єкта внаслідок неналежного надання послуг/виконання робіт (забезпеченням є страхування ризиків). До листа – гарантії надаються копії підтверджуючих документів (договір страхування)".
Вважаємо, що вимога про надання до листа – гарантії копії підтверджуючих документів (договір страхування) - є дискримінаційною, оскільки даний договір страхування об'єкту вимагає додаткових затрат Учасника та обмежує коло Учасників закупівлі. Тому є сенс укладати такий договір страхування після проведення аукціону та визначення переможця, який і повинен надавати такий договір страхування. Просимо внести зміни до документації та скорегувати дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за ваше звернення та повідомляємо наступне. Договір страхування – це письмова угода між страхувальником і страховиком, згідно з якою страховик бере на себе зобов'язання в разі настання страхового випадку здійснити страхову виплату страхувальнику або іншій особі, визначеній у договорі страхування страхувальником, на користь якої укладено договір страхування (подати допомогу, виконати послугу тощо), а страхувальник зобов'язується сплачувати страхові платежі у визначені строки та виконувати інші умови договору (ст. 16 Закону про страхування). Страховий ризик – певна подія, на випадок якої здійснюють страхування і яка має ознаки ймовірності та випадковості настання (ст. 8 Закону про страхування). Замовник вважає, що вимога надання договору страхування Учасника своєї господарської діяльності від неналежного надання послуг/виконання робіт не є дискримінаційною.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-07-11-006651-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ, Код ЄДРПОУ:21662878
Дата подання: 27 липня 2022 15:40
Вимога скасувати Протокол 27 від 26 07 2022
Вих № 502 від 27.07.2022 р.
Уповноваженій особі Управління освіти
Оболонської районної в місті Києві державної
адміністрації
ВИМОГА
( про скасування Протоколу № 27 від 26.07.2022р)
Ідентифікатор закупівлі –UA-2022-07-11-006651
ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» вимагає відмінити Протокол № 27 від 26.07.2022р «Щодо прийняття рішення уповноваженою особою» по результату розгляду Пропозиції ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» в закупівлі : «код ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація) (Капітальний ремонт об’єкту пошкодженого внаслідок воєнних дій школи І-ІІІ ступенів № 4 Оболонського району міста Києва за адресою: м. Київ, вул. Миколи Юнкерова, 55 (заміна вікон та дверей) »керуючись наступним:
1. В Тендерній документації, згідно оголошення де очікувана вартість закупівлі становить – 5 809 882,00 грн., використовується метод оцінки тендерних пропозицій учасника наступним чином- « Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою ціною». Пропозиція ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» становить 4 950 000,00 грн., що дає економію бюджетних коштів в розмірі - 859 882, 00 грн., та одночасно менша від конкурента на – 807 038,63 грн. Дану економія бюджетних коштів під час військового стану, нашому підприємству вдається досягти, завдяки тому, що підприємство є безпосередньо виробником металопластикових конструкцій з досвідом роботи з 1998 року, а не посередником.
2. Замовник закупівлі , згідно п. Протоколу відхилив нашу Пропозицію, керуючись тим, що при розрахунку Договірної ціни треба було передбачити інфляційні витрати у розмірі 10,9 % станом на квітень 2022року без посилання цієї вимоги на нормативні документи. ТОВ «АРКАДА- ПЛАСТ» при розрахунку вартості Договірної ціни, маючи в штаті сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, виконав даний розрахунок у повній відповідності до «Параметри щодо індексів інфляції прийняті у відповідності з постановою КМУ від 31 травня 2021 р. № 586 «Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2022-2024 роки».
3. Замовник Закупівлі згідно п. Протоколу з посиланням на п.16. Додатку № 3 тендерної документації вказав на відсутність Сертифікату ISO 45001:2019 та Сертифікату ISО 37001:2018 у нашого підприємства. ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» надає наступні пояснення:
- дані сертифікати не є обов’язковими з огляду рішень АМКУ та сертифікація є добровільною, кількість сертифікатів ISО перевищує 16000, коли і який замовник закупівлі захоче бачити залежить від корупційної складової закупівлі ;
- під час військового стану в Україні отримати сертифікат не є можливим;
- на вимогу надати Сертифікат ISO 45001:2019 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеку праці» наше підприємство надало Лист-пояснення № 221 від 15.07.2022року де пояснило замовнику закупівлі, що на підприємстві діє Система з ОП, ТБ та ПБ» всю документацію , включно з свідоцтвами та протоколами з навчання персоналу та медичні книжки співробітників з періодичним медичним оглядом та Сертифікатами від нарколога та психолога. Таким чином на підприємстві діє як Система охорони праці так і система охорони здоров’я працівників ,тому не має потреби в отриманні даного сертифікату.
- на вимогу надати Сертифікат ISO 37001:2018 « Системи менеджменту протидії корупції» нашим підприємством надано в складі документів пропозиції Лист-пояснення, де вказано , що на підприємстві діє з 08.11.2018 року «Антикорупційна програма» затверджена Наказом № 10-Т від 08.11.2018 р. і відсутня потреба в отриманні даного сертифікату.
4. Замовник закупівлі з посилання на п.10 Додатку № 3 вимагав надати Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки. ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» на дану вимогу Листом № 216 від 15.07.2022р, розміщеним в складі документів Пропозиції надав замовнику розяснення, що Постановою КМУ № 1107 від 26.10.2011р викладеній у редакції Постанови КМУ № 48 від 07.02.2018р відмінено Дозвіл на виконання робіт зазначених в технічному завданні, та в складі документів надано Декларацію відповідності вимогам з ОП та ТБ з Договором страхування, згідно вимог законодавства України.
З огляду на вищенаведене, керуючись принципами добросовісної конкуренції та введений в державі військовий стан, вимагаємо відмінити Протокол № 27 «Щодо прийняття рішення уповноваженою особою» від 26.07.2022року.
Директор ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» В.О. Сахацька
Розгорнути
Згорнути
Уповноваженій особі Управління освіти
Оболонської районної в місті Києві державної
адміністрації
ВИМОГА
( про скасування Протоколу № 27 від 26.07.2022р)
Ідентифікатор закупівлі –UA-2022-07-11-006651
ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» вимагає відмінити Протокол № 27 від 26.07.2022р «Щодо прийняття рішення уповноваженою особою» по результату розгляду Пропозиції ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» в закупівлі : «код ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація) (Капітальний ремонт об’єкту пошкодженого внаслідок воєнних дій школи І-ІІІ ступенів № 4 Оболонського району міста Києва за адресою: м. Київ, вул. Миколи Юнкерова, 55 (заміна вікон та дверей) »керуючись наступним:
1. В Тендерній документації, згідно оголошення де очікувана вартість закупівлі становить – 5 809 882,00 грн., використовується метод оцінки тендерних пропозицій учасника наступним чином- « Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою ціною». Пропозиція ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» становить 4 950 000,00 грн., що дає економію бюджетних коштів в розмірі - 859 882, 00 грн., та одночасно менша від конкурента на – 807 038,63 грн. Дану економія бюджетних коштів під час військового стану, нашому підприємству вдається досягти, завдяки тому, що підприємство є безпосередньо виробником металопластикових конструкцій з досвідом роботи з 1998 року, а не посередником.
2. Замовник закупівлі , згідно п. Протоколу відхилив нашу Пропозицію, керуючись тим, що при розрахунку Договірної ціни треба було передбачити інфляційні витрати у розмірі 10,9 % станом на квітень 2022року без посилання цієї вимоги на нормативні документи. ТОВ «АРКАДА- ПЛАСТ» при розрахунку вартості Договірної ціни, маючи в штаті сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, виконав даний розрахунок у повній відповідності до «Параметри щодо індексів інфляції прийняті у відповідності з постановою КМУ від 31 травня 2021 р. № 586 «Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2022-2024 роки».
3. Замовник Закупівлі згідно п. Протоколу з посиланням на п.16. Додатку № 3 тендерної документації вказав на відсутність Сертифікату ISO 45001:2019 та Сертифікату ISО 37001:2018 у нашого підприємства. ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» надає наступні пояснення:
- дані сертифікати не є обов’язковими з огляду рішень АМКУ та сертифікація є добровільною, кількість сертифікатів ISО перевищує 16000, коли і який замовник закупівлі захоче бачити залежить від корупційної складової закупівлі ;
- під час військового стану в Україні отримати сертифікат не є можливим;
- на вимогу надати Сертифікат ISO 45001:2019 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеку праці» наше підприємство надало Лист-пояснення № 221 від 15.07.2022року де пояснило замовнику закупівлі, що на підприємстві діє Система з ОП, ТБ та ПБ» всю документацію , включно з свідоцтвами та протоколами з навчання персоналу та медичні книжки співробітників з періодичним медичним оглядом та Сертифікатами від нарколога та психолога. Таким чином на підприємстві діє як Система охорони праці так і система охорони здоров’я працівників ,тому не має потреби в отриманні даного сертифікату.
- на вимогу надати Сертифікат ISO 37001:2018 « Системи менеджменту протидії корупції» нашим підприємством надано в складі документів пропозиції Лист-пояснення, де вказано , що на підприємстві діє з 08.11.2018 року «Антикорупційна програма» затверджена Наказом № 10-Т від 08.11.2018 р. і відсутня потреба в отриманні даного сертифікату.
4. Замовник закупівлі з посилання на п.10 Додатку № 3 вимагав надати Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки. ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» на дану вимогу Листом № 216 від 15.07.2022р, розміщеним в складі документів Пропозиції надав замовнику розяснення, що Постановою КМУ № 1107 від 26.10.2011р викладеній у редакції Постанови КМУ № 48 від 07.02.2018р відмінено Дозвіл на виконання робіт зазначених в технічному завданні, та в складі документів надано Декларацію відповідності вимогам з ОП та ТБ з Договором страхування, згідно вимог законодавства України.
З огляду на вищенаведене, керуючись принципами добросовісної конкуренції та введений в державі військовий стан, вимагаємо відмінити Протокол № 27 «Щодо прийняття рішення уповноваженою особою» від 26.07.2022року.
Директор ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» В.О. Сахацька
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 серпня 2022 13:43
1. Згідно п. 10 до Додатку №3 необхідно надати копію діючого дозволу виданого Державною службою України з питань праці на початок (виконання) робіт підвищеної небезпеки (разом з відповідним додатком у разі його наявності) або декларації, згідно із нормами чинного законодавства на роботи, відповідно до предмету закупівлі.
Вищезазначений дозвіл в тендерній пропозиції Учасника відсутній.
Учасник обґрунтував відсутність таких дозволів, посилаючись на Постанову КМУ № 1107 від 26.10.2011р. в редакції Постанови КМУ № 48 від 07.02.2018р., зазначивши, що відмінено надання дозволів або декларації Державною службою України з питань праці на визначені тендерною документацією вимоги щодо переліку дозволів на початок (виконання) робіт підвищеної небезпеки.
Дане обґрунтування Учасника не приймається та не може бути задоволеним, виходячи з наступного:
У відповідності до Переліку видів робіт підвищеної небезпеки Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу (Група А), що затверджений Постановою КМУ № 1107 від 26.10.2011р. в редакції Постанови КМУ № 77 від 03.02.2021р. (надалі _ Перелік) передбачено надання дозволу на наступні види робіт:
- Згідно пункту 20 Переліку - вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів
- Згідно пункту 23 Переліку - монтаж, демонтаж будинків та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин.
У відповідності до пункту 17 Видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (Група Б), що затверджені Постановою КМУ № 1107 від 26.10.2011р. в редакції Постанови КМУ № 77 від 03.02.2021р. передбачено надання декларації на види робіт, визначені тендерною документацією - нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпаклівок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних, тощо.
2. Згідно Додатку №3 необхідно у договірній ціні передбачити інфляційні витрати 10,9% річних, згідно даних Мінфіну станом на квітень місяць 2022 р.
Учасник надав пояснення, що він під час складання кошторисної документації застосував інший показник інфляційних витрат, у відповідності до Постанови КМУ № 586 від 31.05.2021р Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2022-2024 роки.
Дане обґрунтування Учасника не приймається та не може бути задоволеним, виходячи з наступного: Керуючись пп.2 п.2 та п. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» кожен учасник має право період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель) звернутись до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Даним правом Учасник не скористався, що призвело до невірного застосування показників інфляційних витрат, і як наслідок Тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам Тендерної документації.
3. Згідно п.16 Додатку №3 необхідно надати копії діючих сертифікатів учасника закупівлі:
- з охорони праці і техніки безпеки ДСТУ ISO 45001:2019 від органу акредитованого в Національному агентстві акредитації України (НААУ);
- з системи менеджменту протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 на виконання робіт (послуг) відповідно предмету закупівлі.
Вищезазначені сертифікати в тендерній пропозиції Учасника відсутні.
Учасника надав пояснення щодо ненадання вищезазначених копії діючих сертифікатів.
Дане обґрунтування Учасника не приймається та не може бути задоволеним, виходячи з наступного:
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням та дотриманням принципів закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
ІІ. Враховуючи вищезазначене, Замовник відмовляє у задоволені вимоги ТОВ АРКАДА-ПЛАСТ № 502 від 27.07.2022р. Про скасування Протоколу № 27 від 26.07.2022р. «Щодо прийняття рішення уповноваженою особою» на підставі п.14 ч.2 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» .
Вищезазначений дозвіл в тендерній пропозиції Учасника відсутній.
Учасник обґрунтував відсутність таких дозволів, посилаючись на Постанову КМУ № 1107 від 26.10.2011р. в редакції Постанови КМУ № 48 від 07.02.2018р., зазначивши, що відмінено надання дозволів або декларації Державною службою України з питань праці на визначені тендерною документацією вимоги щодо переліку дозволів на початок (виконання) робіт підвищеної небезпеки.
Дане обґрунтування Учасника не приймається та не може бути задоволеним, виходячи з наступного:
У відповідності до Переліку видів робіт підвищеної небезпеки Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу (Група А), що затверджений Постановою КМУ № 1107 від 26.10.2011р. в редакції Постанови КМУ № 77 від 03.02.2021р. (надалі _ Перелік) передбачено надання дозволу на наступні види робіт:
- Згідно пункту 20 Переліку - вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів
- Згідно пункту 23 Переліку - монтаж, демонтаж будинків та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин.
У відповідності до пункту 17 Видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (Група Б), що затверджені Постановою КМУ № 1107 від 26.10.2011р. в редакції Постанови КМУ № 77 від 03.02.2021р. передбачено надання декларації на види робіт, визначені тендерною документацією - нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпаклівок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних, тощо.
2. Згідно Додатку №3 необхідно у договірній ціні передбачити інфляційні витрати 10,9% річних, згідно даних Мінфіну станом на квітень місяць 2022 р.
Учасник надав пояснення, що він під час складання кошторисної документації застосував інший показник інфляційних витрат, у відповідності до Постанови КМУ № 586 від 31.05.2021р Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2022-2024 роки.
Дане обґрунтування Учасника не приймається та не може бути задоволеним, виходячи з наступного: Керуючись пп.2 п.2 та п. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» кожен учасник має право період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель) звернутись до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Даним правом Учасник не скористався, що призвело до невірного застосування показників інфляційних витрат, і як наслідок Тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам Тендерної документації.
3. Згідно п.16 Додатку №3 необхідно надати копії діючих сертифікатів учасника закупівлі:
- з охорони праці і техніки безпеки ДСТУ ISO 45001:2019 від органу акредитованого в Національному агентстві акредитації України (НААУ);
- з системи менеджменту протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 на виконання робіт (послуг) відповідно предмету закупівлі.
Вищезазначені сертифікати в тендерній пропозиції Учасника відсутні.
Учасника надав пояснення щодо ненадання вищезазначених копії діючих сертифікатів.
Дане обґрунтування Учасника не приймається та не може бути задоволеним, виходячи з наступного:
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням та дотриманням принципів закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
ІІ. Враховуючи вищезазначене, Замовник відмовляє у задоволені вимоги ТОВ АРКАДА-ПЛАСТ № 502 від 27.07.2022р. Про скасування Протоколу № 27 від 26.07.2022р. «Щодо прийняття рішення уповноваженою особою» на підставі п.14 ч.2 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» .
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 липня 2022 13:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ |
4 950 000,00
UAH з ПДВ
|
4 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" |
5 757 038,63
UAH з ПДВ
|
5 757 038,63
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ #21662878 |
Відхилено |
4 950 000,00
UAH з ПДВ
|
26 липня 2022 15:54
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" #41638010 |
Переможець |
5 757 038,63
UAH з ПДВ
|
26 липня 2022 16:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2023 10:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2023 11:39
|
71-КР_2.pdf | зміни до договору |
04 січня 2023 11:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 серпня 2022 20:55
|
ДУ інт.4_пошк..pdf | зміни до договору |
26 серпня 2022 20:54
|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2022 14:46
|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2022 14:46
|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2022 14:46
|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2022 11:07
|
71-КР.pdf | укладений |
04 серпня 2022 11:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Термін надання послуг та дії Договору продовжити до 21.11.2022 р з урахуванням Указу Президенту України від 12.08.2022 №573/2022 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" |
Номер договору про закупівлю: | 71-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 71-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |