Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектної документації разом із отриманням позитивного експертного звіту по об'єкту: Капітальний ремонт підвального приміщення (укриття) Полтавського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 7 «Теремок» Полтавської міської ради Полтавської області по вул. Пушкіна, 88
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2022-07-11-006076-a e0067f661b9140fe9d430946ce7e74eb
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максим Медведєв

+380532562010 ukb@rada-poltava.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ПОЛТАВСЬКОГО МІСЬКВИКОНКОМУ
Код ЄДРПОУ: 04057600
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, Октябрський район, вул. Соборності, 36
Контактна особа: Максим Медведєв
+380532562010
ukb@rada-poltava.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 липня 2022 15:30
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2022 00:00
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка проектної документації разом із отриманням позитивного експертного звіту по об'єкту: Капітальний ремонт підвального приміщення (укриття) Полтавського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 7 «Теремок» Полтавської міської ради Полтавської області по вул. Пушкіна, 88
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, Пушкіна,88
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 серпня 2022
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 липня 2022 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 липня 2022 15:30
Оголошення укриття ДНЗ 7.docx
11 липня 2022 15:30
Проект договора додаток3.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кількість аналогічних
Дата подання: 12 липня 2022 13:01
Дата відповіді: 12 липня 2022 15:51
На якій підставі замовник вимагає 5 аналогічних договорів??? Чому саме 5? Не 10, не 4? Надайте законне обгрунтування даної вимоги. Відписка, щодо ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі", стосовно того, що замовник може включати інші вимоги не є аргументацією, оскільк замовник має дотримуватися принципів передбачених ст. 5 даного закону!
Відповідь: Відповідно до ст.14 Закону України про публічні закупівлі, замовник має право в оголошенні про спрощені закупівлі зазначати вимоги та документи щодо їхнього підтвердження на власний розсуд.
Огляд об'єкту
Дата подання: 12 липня 2022 16:39
Дата відповіді: 13 липня 2022 08:32
Звертаємо увагу Замовника, на дискримінаційні вимоги які містить оголошення. 1. Огляд об'єкту - це не допустима вимога, що порушує принципи здійснення публічних закупівель! Що саме має оглядати Учасник? Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник має надати всю інфрмацію щодо технічних характеристик предмету закупівлі. Відповідно у разі необхідності оглядати об'єкт, Замовник намагається за рахунок роботи потенційних учансиків не виконувати власну!? Вимагаємо виключити вимогу щодо огляду об'єкту з умов оголошення, оскільки вона є необгрунтованою та протиправною.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зазначене відвідування об’єкта здійснюється Учасником спрощеної закупівлі до аукціону виключно з метою особистого пересвідчення Учасника в обсягах та складності виконання робіт.
Протиправна вимога
Дата подання: 13 липня 2022 15:24
Дата відповіді: 14 липня 2022 10:31
Замовником надано відповідь: "Зазначене відвідування об’єкта здійснюється Учасником спрощеної закупівлі до аукціону виключно з метою особистого пересвідчення Учасника в обсягах та складності виконання робіт." Навіщо Учансику пересвідчуватися? При участь в закупівлі є можливість ознайомитися з технічними характеристиками, що надані Замовником, відповідно потенційні виконавці розуміють весь об'єм робіт передбачений предметом закупівлі. Виходячи з відповіді Замовника відвідування об'єкту необхідне для того аби впевнитися, що Замовник доброчесно вказав роботи, що не обхідно буде виконати відповідно до технічного завдання? Дане поянення не має аргументації та не підтверджує реальну необхідність порушувати законодавство вступати з представниками Замоника в особистий контакт тим сами надаючи Замонику інфомацію щодо кількості можливих учасників аукціону! Вимагаємо виключити дану необгрунтовану та протиправну вимогу з умов оголошення!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо наступне, що акт обстеження (огляду) об’єкту, який повинен підтвердити виїзд Учасника на місце виконання робіт та відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт з ремонту обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник забезпечує вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом України «Про публічні закупівлі». Огляд об’єкту перед подачею пропозиції допоможе реально оцінити вартість замовлення і можливості під час електронного аукціону. Замовник не мав на меті перешкоджати потенційним Учасникам в обстеженні доступу до об’єкту, оцінки обсягу послуг/робіт, здійсненні необхідних замірів тощо. Крім того, після обстеження об’єкта Учасник може прийняти рішення не приймати участь у закупівлі, в зв’язку із неможливістю надання визначених Замовником робіт/послуг та/або інших, незалежних від Замовника причин.
Замовник при здійсненні закупівель завжди дотримується норм чинного законодавства України.
Кількість аналогічних договорів
Дата подання: 14 липня 2022 13:06
Дата відповіді: 14 липня 2022 23:46
Відповідно до вимог оголошення Замовник передбачає надання не менше 5-ти аналогічних договорів. Зазначена вимога є дискримінаційною та обмежує коло учасників, оскільки кількість аналогічних договорів не впливає на даний критерій. Потенційні учасники або мають аналогічний досвід виконання робіт або не мають його. Наявність п’яти, чотирьох, чи трьох договорів не зумовлює наявність або відсутність досвіду. Відповідно потенційні учасники які дійсно мають досвід позбавлені можливості прийняти участь в даній закупівлі оскільки не мають саме 5ть аналогічних договорів. Також, дана вимога не містить обґрунтування зі сторони Замовника та прямо порушує принципи передбачені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначене підтверджується рішенням АМКУ 1261-р/пк-ск від 20.11.2012 (№ 589-р/пк-ск від 30.05.2014, № 919-р/пк-ск від 06.08.2014). Згідно вищезазначеного вимагаємо внести зміни у вимогу оголошення та виключити вимогу щодо наявності не менше 5- ти аналогічних договорів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! По суті Вашого запитання повідомляємо наступне. Основними ознаками виконання аналогічного договору є вид договору (залежно від своєї правової природи), а також предмет закупівлі. Конкретна кількість документально підтверджених договорів (один, два або більше) Законом не передбачена, отже Замовник встановлює необхідну кількість самостійно для підтвердження наявності в Учасників спрощеної закупівлі достатнього досвіду надання послуг.
Звертаємо увагу, що в даному випадку якість надання послуг має вагоме значення, оскільки передбачається капітальний ремонт соціального об’єкту у стислі терміни та потребує у Замовника особливої уваги у визначенні кваліфікаційної відповідності. Таким чином, Замовнику потрібно бути впевненим, що потенційний переможець Учасник має необхідний досвід з виготовлення аналогічної проектно-кошторисної документації.
Замовником встановлюється кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів як не менше 5. Учасник закупівлі може документально підтвердити більш ніж 5 об’єктів, що відповідають заявлених вимогам.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець НИЖНИК ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ 102 700,00
UAH з ПДВ
102 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 липня 2022 08:43
Електронний підпис
19 липня 2022 08:43
Електронний підпис
19 липня 2022 08:34
ДНЗ 7_Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП НИЖНИК ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець НИЖНИК ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ
#2942202293
Переможець 102 700,00
UAH з ПДВ
20 липня 2022 15:01

Документи

20 липня 2022 15:01
Електронний підпис
20 липня 2022 15:00
Пр28-1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2022 15:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець НИЖНИК ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ
#2942202293
102 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 липня 2022 15:01
Електронний підпис
20 липня 2022 15:00
Пр28-1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 серпня 2022 10:31
Електронний підпис укладений
25 липня 2022 08:46
026-2022.pdf укладений
25 липня 2022 08:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 липня 2022 — 24 серпня 2022
Сума оплати за договором: 102 700,00
UAH