Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (Системи пожежної сигналізації, керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу та покажчиків напрямку евакуювання) (СОЗ), централізованого пожежного спостереження)
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2022-07-11-005671-a 48f1d36d587e499ea314ff2bc5011c57
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Муляр Наталія Віталіївна

380432278998 cpmsd6_buh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Центр первинної-медико санітарної допомоги №4 м.Вінниці
Код ЄДРПОУ: 26244596
Місцезнаходження: 21009, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вулиця Замостянська, будинок 18
Контактна особа: Муляр Наталія Віталіївна
380432278998
cpmsd6_buh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 липня 2022 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2022 15:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2022 00:00
Початок аукціону: 25 липня 2022 11:28
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


Закупівля згідно Постанови КМУ від 28.02.2022 р. №169 "Про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану" зі змінами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Системи пожежної сигналізації, керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу та покажчиків напрямку евакуювання) (СОЗ), централізованого пожежного спостереження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21009, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Замостянська, будинок 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування - кошти НСЗУ Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 липня 2022 09:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2022 09:13
оголошення з змінами.docx
11 липня 2022 15:12
МТВ.doc
11 липня 2022 15:11
проект договору.docx
12 липня 2022 09:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2022 09:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 липня 2022 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2022 09:13
оголошення з змінами.docx
11 липня 2022 15:12
оголошення пожарка.docx
11 липня 2022 15:12
МТВ.doc
11 липня 2022 15:11
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

невідповідність законодавству
Дата подання: 11 липня 2022 15:54
Дата відповіді: 12 липня 2022 09:15
Шановний Замовнику! Вами в оприлюдненому Оголошенні встановлена вимога до учасників, а саме: п. 11.1 Учасник, пропозиція якого отримала статус «Кваліфікація переможця», зобов’язаний протягом 1 (одного) робочого дня після допущення до оцінки, викласти в новій редакції на електронному майданчику оновлену форму «Цінова пропозиція», враховуючи результати аукціону. п. 11.2 Нерозміщення Учасником, пропозиція якого отримала статус «Кваліфікація переможця», протягом 1 (одного) робочого дня після допущення до оцінки документу, який вказаний в п.11.1. в новій редакції (із змінами відповідно до останньої запропонованої ціни на аукціоні), на електронному торговому майданчику Замовника є підставою для дискваліфікації Учасника Замовником та повернення до процедури кваліфікації. Звертаємо увагу, що Вами оголошена процедура закупівлі за видом - СПРОЩЕНА закупівля! Відповідно до даного виду закупівлі, в учасників немає технічної можливості додавати чи змінювати документи на електроному майданчику після кінцевого терміну подачі своїх пропозицій! Таким чином, дану вимогу учасники ніяк не можуть виконати!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, Вашу вимогу прийнято
Щодо працівників
Дата подання: 14 липня 2022 12:09
Дата відповіді: 15 липня 2022 10:31
Документацією предбачено надання: "Для підтвердженння інформації, наданої в довідці, учасник має надати у складі своєї пропозиції скан – копії посвідчень відповідної кваліфікації на кожного працівника, що зазначений в довідці." Питання: чи буде достатнім для виконання вищезазначеної вимоги надання документів про освіту, а саме: скан – копії диплома на керівника робіт та скан – копій свідоцтв про присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій на виконавців робіт?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, для підтвердження потрібно надати на кожного працівника, який буде зазначений в довідці, скан -копії посвідчення відповідної кваліфікації
специфікація до договору
Дата подання: 15 липня 2022 11:26
Дата відповіді: 15 липня 2022 12:21
Доброго дня, шановний Замовнику! Чи можна змінити формат специфікації до договору? наприклад, якщо це буде формат АВК
Відповідь: Шановний учасник, специфікація до договору має бути згідно запропонованого зразка
Витяг з Держреєстру
Дата подання: 15 липня 2022 11:34
Дата відповіді: 15 липня 2022 12:26
Шановний замовнику! Чи є якісь обмеження щодо дати формування Витягу з державного реєстру?
Відповідь: Шановний учаснику, немає обмеження щодо формування Витягу
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-07-11-005671-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ЄВТУШЕНКО ВЯЧЕСЛАВ МИХАЙЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2643710352
Дата подання: 25 липня 2022 19:08
Неправомірне відхилення пропозиції Учасника
Протоколом, щодо прийняття рішення уповноваженою особою №87 від 25.07.2022 була відхилена пропозиція ФО-П Євтушенка Вячеслава Михайловича на підставі того , що уповноважена особа вважає , що Учасник у складі пропозиції не надав копії посвідчення відповідної кваліфікації працівників , зазначених у довідці.
При цьому, нагадуємо Вам , що згідно ЛІЦЕНЗІЙНИХ УМОВ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення , які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, визначені кадрові вимоги, щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень. Згідно пунктів постанови ці вимоги наступні :
Кадрові вимоги:

14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:

вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;

стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.

15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:

електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;

налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.

Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.

Мною в складі пропозиції по цьому питанню були надані : Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та
досвід, та Дипломи спеціаліста та кваліфікованих робітників. Всі вимоги, щодо кваліфікації працівників, зазначених у довідці , повністю виконані , що також підтверджується тим , що на підставі також цих документів мені, як фізічній особі підприємцю, була видана ліцензія на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Тобто вимоги по наданню необхідної документації виконані мною на 100 % повністю, та вірно.
НА ПІДСТАВІ ВИЩЕВИКЛАДЕНОГО, ВИМАГАЮ СКАСУВАТИ РІШЕННЯ, ВИЗНАЧЕНЕ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ В ПРОТОКОЛЇ №87 від 25.07.2022, ТА ВИЗНАТИ ФО-П ЄВТУШЕНКО В.М. ПЕРЕМОЖЦЕМ ЗАКУПІВЛІ ЗА ІДЕНТИФІКАТОРОМ UA-2022-07-11-005671-a.
НАРАЗІ НАГОЛОЩУЮ НА ТОМУ, ЩО ПРИ НЕВИКОНАННІ ДАНОЇ ВИМОГИ , Я БУДУ ВИМУШЕНИЙ ЗВЕРНУТИСЯ ЗА ВИРІШЕННЯМ ЦЬОГО ПИТАННЯ ДО СУДУ.
ТАКОЖ ХОЧУ НАГАДАТИ , ЩО РІШЕННЯМ СУДУ МОЖУТЬ БУТИ СКАСОВАНІ ВСІ УГОДИ (ДОГОВОРИ ТА ІНШЕ) ПО ЗАКУПІВЛІ , ЯКІ БУЛИ ЗДІЙСНЕНІ З ТОЧКИ ЗОРУ СУДУ НЕПРАВОМІРНО, НАВІТЬ У РАЗІ ПОЧАТКУ ІХ ВИКОНАННЯ, АБО НАВІТЬ ЗАВЕРШЕННЯ.



Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 липня 2022 10:03
Відповідно до Постанови КМУ від 23 листопада 2016 року №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» кадровою умовою одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення є наявність у Виконавця робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень наступних працівників:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
На підставі викладеного у разі наявності у Вас ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення вимога з підтвердження надання посвідчень відповідної кваліфікації не повинна викликати ускладнень.
У тендерної документації було зазначено "Для підтвердженння інформації, наданої в довідці, учасник має надати у складі своєї пропозиції скан – копії посвідчень відповідної кваліфікації на кожного працівника, що зазначений в довідці."
Номер вимоги: UA-2022-07-11-005671-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ЄВТУШЕНКО ВЯЧЕСЛАВ МИХАЙЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2643710352
Дата подання: 26 липня 2022 10:39
Неправомірне відхилення пропозиції Учасника
Вами, як уповноваженою особою, на мою Вимогу UA-2022-07-11-005671-a.b1 була надана відповідь :
"У тендерної документації було зазначено "Для підтвердженння інформації, наданої в довідці, учасник має надати у складі своєї пропозиції скан – копії посвідчень відповідної кваліфікації на кожного працівника, що зазначений в довідці."
ПОВТОРНО інформую Вас, що мною в составі пропозиції були надані скан – копії посвідчень відповідної кваліфікації на кожного працівника, що зазначений в довідці, а саме ДИПЛОМИ СПЕЦІАЛІСТА ТА КВАЛІФІКОВАНИХ РОБІТНИКІВ, які і є підтвердженням кваліфікації тих осіб, які зазначені в довідці. Згідно діючого законодавства це є пріоритетними речами при визнанні кваліфікації робітника.
Мені не зрозуміло, чому Ви не бачите очевидних речей. І будь ласка, видкрийте нарешті надані Вам скан-копії документів і просто продивіться іх.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 липня 2022 11:05
Шановний Учаснику, в складі документації була вимога надати копії посвідчень відповідної кваліфікації, а не копії диплома про здобуття спеціальності.
Номер вимоги: UA-2022-07-11-005671-a.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ", Код ЄДРПОУ:43184777
Дата подання: 26 липня 2022 17:40
Оскарження рішення стосовно відхилення пропозиції
Товариство з обмеженою відповідальністю «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» (код ЄДРПОУ 43184777), учасник закупівлі UA-2022-07-11-005671-а повідомляє про незгоду з рішенням уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 4 м. Вінниці» щодо відхилення пропозиції відповідно до Протоколу № 89 від 26.07.2022 року.
Причиною відхилення є «Учасник в складі пропозиції не надав скан-копію паспорту».
Відповідно до пункту 1 частини 13 статт1 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Згідно пункту 10.1 Додатку № 2 до Оголошення ( «Кваліфікаційні вимоги до учасників») учасник в складі пропозиції має надати копію наказу про призначення або протоколу зборів засновників, тощо, разом з КОПІЯМИ ПАСПОРТУ або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно з чинним законодавством. В складі пропозиції ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» в файлі 11.1 «Документи щодо уповноваженої особи» є копія паспорту директора ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» Гупалюка Сергія Васильовича.
Враховуючи вище сказане, пропозиція учасника відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та відхилена неправомірно.
Вважаємо за необхідне нагадати, що відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення публічних закупівель є максимальна економія, ефективність та пропорційність; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Тож вимагаємо не порушувати чинне законодавство в сфері публічних закупівель та відхилити пропозицію наступного учасника ФОП Забужанський Богдан Ігорович та преглянути прийняте рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» та визнати його неправомірним.
В випадку відсутності реагування з Вашої сторони на нашу вимогу вимушені будемо звернутися до правоохоронних органів, до Державної аудиторської служби України, а також вирішувати справу в судовому порядку з метою захисту наших законних прав.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 липня 2022 09:12
Шановний учасник, згідно вимог тендерної документації було зазначено, що всі визначені цією документацією документи завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником та завірені підписом та печаткою уповноваженої особи. Ви надали скан-копію паспорта не з оригіналу документа а з копії, а також не завірили печаткою

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2022-07-27-000001 • e451017e2f0b4245b2e9a81725cbfdd0
Автор звернення: ТОВ "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ"
Дата створення звернення: 2022-07-27 20:18
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Товариство з обмеженою відповідальністю «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» (код ЄДРПОУ 43184777) як учасник закупівлі UA-2022-07-11-005671-а звертається до Державної аудиторської служби України з повідомленням про наявність суттєвого порушення, а саме: - безпідставне відхилення тендерних пропозицій. Згідно рішення уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 4 м. Вінниці» відповідно до Протоколу № 89 від 26.07.2022 року пропозицію ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» було відхилено. Причина відхилення наступна: «Учасник в складі пропозиції не надав скан-копію паспорту». Відповідно до пункту 1 частини 13 статт1 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. За умовами пункту 10.1 Додатку № 2 до Оголошення ( «Кваліфікаційні вимоги до учасників») учасник в складі пропозиції має надати копію наказу про призначення або протоколу зборів засновників, тощо, разом з КОПІЯМИ ПАСПОРТУ або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно з чинним законодавством. В складі пропозиції ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» в файлі 11.1 «Документи щодо уповноваженої особи» є копія паспорту директора ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» Гупалюка Сергія Васильовича, завірена його підписом. Враховуючи вище сказане, пропозиція учасника відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та відхилена неправомірно. ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» 26.07.2022 р. в 17:40 було розміщено на електронному майданчику Вимогу до Замовника «Оскарження рішення стосовно відхилення пропозиції», проте 27.07.2022 в 09:12 її було розглянуто та не задоволено. Відповідь уповноваженої особи Замовника наступна: «Шановний учасник, згідно вимог тендерної документації було зазначено, що всі визначені цією документацією документи завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником та завірені підписом та печаткою уповноваженої особи. Ви надали скан-копію паспорта не з оригіналу документа а з копії, а також не завірили печаткою». Зазначаємо, що паспорт уповноваженої особи не є документом, що складається учасником закупівлі. Також умовами пункту 10.2 Додатку 2 до Оголошення зазначено: Всі визначені цією документацією документи завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно з цією документацією), з копій документів, надання яких вимагається згідно з цією документацією, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно з цією документацією (наприклад, відгуки, гарантійні листи, тощо). Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином, а саме за підписом уповноваженої особи учасника. Копії документів, що вимагаються згідно з цією документацією, перед виготовленням скан-копії з такого документу для її завантаження в систему також завіряються підписом уповноваженої особи учасника. Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення публічних закупівель є максимальна економія, ефективність та пропорційність; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вище зазначене, Замовник порушив чинне законодавство в сфері публічних закупівель та має відхилити пропозицію наступного учасника ФОП Забужанський Богдан Ігорович та переглянути прийняте рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» та визнати його неправомірним.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 липня 2022 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОТИПОЖЕЖНИХ РОБІТ "ЦЕНТР-СЕРВІС" 360 000,00
UAH з ПДВ
270 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЄВТУШЕНКО ВЯЧЕСЛАВ МИХАЙЛОВИЧ" 304 610,00
UAH з ПДВ
304 610,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Безпека-Гарант" 350 000,00
UAH з ПДВ
320 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ" 375 000,00
UAH з ПДВ
321 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЗАБУЖАНСЬКИЙ БОГДАН ІГОРОВИЧ 390 000,00
UAH з ПДВ
321 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "РЕЙДЕР" 398 000,00
UAH з ПДВ
322 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОХОРОННО-ПОЖЕЖНИЙ КОМПЛЕКС" 410 000,00
UAH з ПДВ
350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІРМА БРАНД СЕРВІС" 365 481,00
UAH з ПДВ
350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФЛОРІАН-Т" 381 799,00
UAH з ПДВ
375 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРТЕХНОБЕЗ" 384 175,42
UAH з ПДВ
384 175,42
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙТЕКС" 409 475,56
UAH з ПДВ
398 975,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Пожежний захист 398 975,16
UAH з ПДВ
398 975,16
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СКМ МОНТАЖ" 401 130,00
UAH з ПДВ
401 130,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЛИТВИНЮК" 444 000,00
UAH з ПДВ
444 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2022 13:33
лист згода.pdf
22 липня 2022 13:33
СТАТУТ.pdf
22 липня 2022 13:33
img081.pdf
22 липня 2022 13:33
Ліцензія.pdf
22 липня 2022 13:33
img082.pdf
22 липня 2022 13:33
дефектний акт.pdf
22 липня 2022 13:33
працівники.pdf
22 липня 2022 13:33
Св_ виписка_ ліцензія.pdf
22 липня 2022 13:33
додаток 4.pdf
22 липня 2022 13:33
img079.pdf
22 липня 2022 13:33
додаток 3.pdf
22 липня 2022 13:33
img080.pdf
22 липня 2022 13:33
матаріально тех.база.pdf

Публічні документи

18 липня 2022 18:59
Електронний підпис
15 липня 2022 19:58
Електронний підпис
15 липня 2022 19:57
9.0. Ліцензия ФО-П ДСНС.pdf
15 липня 2022 19:57
2.2. Диплом Ковнер О.В..pdf
15 липня 2022 19:57
1.3. Вiдгук.pdf.p7s
15 липня 2022 19:57
10.3. Код Євтушенко В.М..pdf
15 липня 2022 19:57
1.3. Вiдгук.pdf
15 липня 2022 19:57
1.2. Акт (аналогічний).pdf
15 липня 2022 19:57
3.0. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

19 липня 2022 16:49
Електронний підпис
19 липня 2022 16:41
Виписка.pdf
19 липня 2022 16:41
Довідка довкілля.pdf
19 липня 2022 16:41
Проект договору.pdf
19 липня 2022 16:41
Опис документів.pdf
19 липня 2022 16:41
Наказ призначення.pdf
19 липня 2022 16:41
Довідка про ст. 17.pdf
19 липня 2022 16:41
Ліцензія.pdf
19 липня 2022 16:41
Цінова пропозиція.pdf
19 липня 2022 16:41
Витяг.pdf
19 липня 2022 16:41
Допуск до 1000 В.pdf
19 липня 2022 16:41
Статут.pdf

Публічні документи

22 липня 2022 16:09
Електронний підпис
22 липня 2022 15:48
6.1. Витяг ПДВ.pdf
22 липня 2022 15:48
15. Лист погодження.pdf
22 липня 2022 15:48
3.Цінова пропозиція.pdf
22 липня 2022 15:48
11.2. Витяг зі Статуту.pdf
22 липня 2022 15:48
4. Виписка_з_ЄДР.pdf
22 липня 2022 15:48
8. Проект_договору.pdf
22 липня 2022 15:48
5. Витяг ЄДР.pdf
22 липня 2022 15:48
7. Статут та Опис.pdf
22 липня 2022 15:48
2. Довідка_працівники.pdf

Публічні документи

21 липня 2022 18:04
Електронний підпис
20 липня 2022 14:42
Цінова пропозиція.pdf
20 липня 2022 13:51
Лист пояснення ПДВ.pdf
20 липня 2022 13:49
Проект договору.pdf
20 липня 2022 13:45
Гарантійний лист.pdf
20 липня 2022 13:44
Лист-інформація.pdf
20 липня 2022 13:42
Лист-погодження (2).pdf
20 липня 2022 13:40
Лист-погодження.pdf
20 липня 2022 13:35
Лист-згода 1.pdf
20 липня 2022 10:51
Виписка з ЄДР.pdf
20 липня 2022 10:51
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

22 липня 2022 15:12
Електронний підпис
22 липня 2022 15:11
Копія Ліцензії.pdf
22 липня 2022 15:11
Статут.pdf
22 липня 2022 15:11
Погоджений додаток 1.pdf
22 липня 2022 15:11
Копія Статуту.pdf
22 липня 2022 15:11
Виписка ЄДР.pdf
22 липня 2022 15:11
Копія паспорту.pdf
22 липня 2022 15:11
Копія виписки ЄДР.pdf
22 липня 2022 15:11
Витяг з статуту.pdf
22 липня 2022 15:11
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

20 липня 2022 14:33
Електронний підпис
20 липня 2022 14:33
Відгук СБУ 142.pdf
20 липня 2022 14:33
Ліцензія.pdf
20 липня 2022 14:33
Опис.pdf
20 липня 2022 14:33
Паспорт+ІНН, копія.pdf
20 липня 2022 14:33
до повноважень.pdf
20 липня 2022 14:33
про працівників.pdf
20 липня 2022 14:33
Виписка з ЄДР.pdf
20 липня 2022 14:33
Витяг ЄДР 20.05.2021.pdf
20 липня 2022 14:33
Цінова пропозиція.pdf
20 липня 2022 14:33
акти СБУ.pdf
20 липня 2022 14:33
модельний статут.pdf

Публічні документи

22 липня 2022 15:21
Електронний підпис
22 липня 2022 15:20
Код доступу.PDF.p7s
22 липня 2022 15:20
Акт КБ.PDF
22 липня 2022 15:20
Статут.PDF
22 липня 2022 15:20
Ст.17.PDF.p7s
22 липня 2022 15:20
Паспорт Тачков.pdf
22 липня 2022 15:20
Св-во спец Тачков.PDF.p7s
22 липня 2022 15:20
Статут.PDF.p7s
22 липня 2022 15:20
Тех хар-ка.PDF.p7s
22 липня 2022 15:20
Аналог догов.PDF
22 липня 2022 15:20
МТБ.PDF
22 липня 2022 15:20
Сертиф мат-ли.PDF.p7s
22 липня 2022 15:20
Ліцензія.PDF.p7s
22 липня 2022 15:20
Сертиф мат-ли.PDF
22 липня 2022 15:20
Тех хар-ка.PDF
22 липня 2022 15:20
Відгук Жмеринка.PDF.p7s
22 липня 2022 15:20
Пропозиція.PDF
22 липня 2022 15:20
Довкілля.PDF.p7s
22 липня 2022 15:20
Витяг Рішення.PDF.p7s
22 липня 2022 15:20
Св-во спец Зюзьков.PDF
22 липня 2022 15:20
Св-во спец Кравченко.PDF
22 липня 2022 15:20
Статут витяг.PDF.p7s
22 липня 2022 15:20
Лист ДСУ з НС ліц-я.PDF.p7s
22 липня 2022 15:20
Пропозиція.PDF.p7s
22 липня 2022 15:20
Протокол зборів.PDF.p7s
22 липня 2022 15:20
Відгук Уланів.PDF
22 липня 2022 15:20
Статут витяг.PDF
22 липня 2022 15:20
Договір Жмеринка.pdf.p7s
22 липня 2022 15:20
Акт КБ.PDF.p7s
22 липня 2022 15:20
Працівники.PDF
22 липня 2022 15:20
Відгук Жмеринка.PDF
22 липня 2022 15:20
Уповноважена особа.PDF
22 липня 2022 15:20
Витяг Рішення.PDF
22 липня 2022 15:20
Паспорт Тачков.pdf.p7s
22 липня 2022 15:20
Пр договору.PDF
22 липня 2022 15:20
ДУ Жмеринка.pdf
22 липня 2022 15:20
Персон дані.PDF
22 липня 2022 15:20
Договір Уланів.pdf
22 липня 2022 15:20
Наказ директор.PDF.p7s
22 липня 2022 15:20
Витяг 09.2021.pdf
22 липня 2022 15:20
Ст.17.PDF
22 липня 2022 15:20
Витяг 2% ФБС.PDF
22 липня 2022 15:20
Св-во спец Тачков.PDF
22 липня 2022 15:20
Акт КБ Уланів.PDF.p7s
22 липня 2022 15:20
Ліцензія.PDF
22 липня 2022 15:20
Кваліфікація.PDF
22 липня 2022 15:20
Стандарти.PDF
22 липня 2022 15:20
Витяг 09.2021.pdf.p7s
22 липня 2022 15:20
МТБ.PDF.p7s
22 липня 2022 15:20
Акт КБ Уланів.PDF
22 липня 2022 15:20
Код доступу.PDF
22 липня 2022 15:20
Працівники.PDF.p7s
22 липня 2022 15:20
Відгук Уланів.PDF.p7s
22 липня 2022 15:20
Св-во спец Зюзьков.PDF.p7s
22 липня 2022 15:20
Договір Жмеринка.pdf
22 липня 2022 15:20
Довкілля.PDF
22 липня 2022 15:20
ДУ Жмеринка.pdf.p7s
22 липня 2022 15:20
Наказ директор.PDF
22 липня 2022 15:20
Персон дані.PDF.p7s
22 липня 2022 15:20
Лист ДСУ з НС ліц-я.PDF
22 липня 2022 15:20
Аналог догов.PDF.p7s
22 липня 2022 15:20
Стандарти.PDF.p7s
22 липня 2022 15:20
Кваліфікація.PDF.p7s
22 липня 2022 15:20
Витяг 2% ФБС.PDF.p7s
22 липня 2022 15:20
Протокол зборів.PDF
22 липня 2022 15:20
Договір Уланів.pdf.p7s
22 липня 2022 15:20
Пр договору.PDF.p7s

Публічні документи

21 липня 2022 11:58
Електронний підпис
21 липня 2022 11:56
1.1 Копія Актів Елком.pdf
21 липня 2022 11:56
10.4 Протокол 1 +.pdf
21 липня 2022 11:56
9. Ліцензія +.pdf
21 липня 2022 11:56
2.1 Скани посвідчень.pdf
21 липня 2022 11:56
1.2. Договір Елком.pdf
21 липня 2022 11:56
7. Проект договору.pdf

Публічні документи

22 липня 2022 17:39
Електронний підпис
22 липня 2022 17:34
14 Довідка МТБ.pdf
22 липня 2022 17:34
3 ДУ 1 Молода Гвардія.pdf
22 липня 2022 17:34
Свідоцтво Сімон.pdf
22 липня 2022 17:34
Витяг ПДВ-1.pdf
22 липня 2022 17:34
1 Лист відгук СБУ.pdf
22 липня 2022 17:34
ІПН Подоляк М.С..pdf
22 липня 2022 17:34
Паспорт Подоляк М.С..pdf
22 липня 2022 17:34
2 Акти Рівне.pdf
22 липня 2022 17:34
Ліцензія ДСНС p.pdf
22 липня 2022 17:34
Сертифiкат Лащ.pdf
22 липня 2022 17:34
Посвідчення пож.безп.pdf
22 липня 2022 17:34
3 АКТ 2 Молода Гвардія.pdf
22 липня 2022 17:34
1 Акти СБУ.pdf
22 липня 2022 17:34
Безпека Лащ.pdf
22 липня 2022 17:34
Ліцензія ДАБІУ.pdf
22 липня 2022 17:34
3 Довідка працівники.pdf
22 липня 2022 17:34
Декларація МТБ 1,3м.pdf
22 липня 2022 17:34
2 АКти Рівне 1 (1).pdf
22 липня 2022 17:34
3 ДУ 2-4 Молода Гвардія.pdf
22 липня 2022 17:34
3 АКТ 1 Молода Гвардія.pdf
22 липня 2022 17:34
Виписка з ЄДР.pdf
22 липня 2022 17:34
6 Проект догвору (2).pdf

Публічні документи

22 липня 2022 19:02
Електронний підпис
22 липня 2022 19:02
Електронний підпис

Публічні документи

20 липня 2022 11:45
Електронний підпис
20 липня 2022 11:41
Договір Додаток 5.pdf
20 липня 2022 11:41
Відсутність санкцій.pdf
20 липня 2022 11:41
надання прав підпису.jpg
20 липня 2022 11:41
Витяг з держ реєстру.pdf
20 липня 2022 11:41
Цінова пропозиція.pdf
20 липня 2022 11:41
Сертифікат ІSO 9001 2015.jpg
20 липня 2022 11:41
Лист гарантія.jpg
20 липня 2022 11:41
Витяг ПДВ.jpg
20 липня 2022 11:41
Статут_watermark.pdf
20 липня 2022 11:41
наказ директор.jpg
20 липня 2022 11:41
захист довкілля.pdf

Публічні документи

21 липня 2022 11:31
Електронний підпис
21 липня 2022 11:28
10 Лист опод.pdf
21 липня 2022 11:28
25. Довідка довкілля2.pdf
21 липня 2022 11:28
6.Опис Статут.pdf
21 липня 2022 11:28
4.Наказ Седяков.pdf
21 липня 2022 11:28
31 Погодж договір.pdf
21 липня 2022 11:28
8. Копія ПДВ.pdf
21 липня 2022 11:28
9. витяг з реєстру ПДВ.pdf
21 липня 2022 11:28
13.проект договору.pdf
21 липня 2022 11:28
21.Послужний список.pdf
21 липня 2022 11:28
18. Лист щодо ліцензії.pdf
21 липня 2022 11:28
15.Листи згода.pdf
21 липня 2022 11:28
22.Диплом Біленко.pdf
21 липня 2022 11:28
27. Лист стандарт.pdf
21 липня 2022 11:28
24.Аналог договір_02-13.pdf
21 липня 2022 11:28
5.Статут.pdf
21 липня 2022 11:28
26. Довідка довкілля.pdf
21 липня 2022 11:28
1.Витяг СКМ 08.06.2022 р.pdf
21 липня 2022 11:28
5.код доступу.pdf
21 липня 2022 11:28
19.Наказ ДСНС.pdf
21 липня 2022 11:28
2.паспорт.pdf
21 липня 2022 11:28
12.Цінова.pdf
21 липня 2022 11:28
30.Довідка аналог.pdf
21 липня 2022 11:28
28. Лист Дод1.pdf
21 липня 2022 11:28
16.Лист згода Дод 1.pdf
21 липня 2022 11:28
23.Освіта.pdf
21 липня 2022 11:28
17.Витяг з установчих.pdf
21 липня 2022 11:28
14.МТВ.pdf

Публічні документи

22 липня 2022 13:10
Електронний підпис
22 липня 2022 13:09
паспорт Литвинюк СО.pdf
22 липня 2022 13:09
листи-згоди.pdf
22 липня 2022 13:09
нові матеріали.pdf
22 липня 2022 13:09
дипломи ЛАО.pdf
22 липня 2022 13:09
дипломи.pdf
22 липня 2022 13:09
працівники.pdf
22 липня 2022 13:09
статут.pdf
22 липня 2022 13:09
проект договору.pdf
22 липня 2022 13:09
захист довкілля.pdf
22 липня 2022 13:09
витяг єдиний податок.pdf
22 липня 2022 13:09
лист-відгук.pdf
22 липня 2022 13:09
витяг ПП Литвинюк 04.02.pdf
22 липня 2022 13:09
ліцензія (наказ ДСНС).pdf
22 липня 2022 13:09
техзавдання.pdf
22 липня 2022 13:09
рішення засновника.pdf
22 липня 2022 13:09
право підпису.pdf
22 липня 2022 13:09
виписка ПП Литвинюк.pdf
22 липня 2022 13:09
код доступу.pdf
22 липня 2022 13:09
пропозиція.pdf
22 липня 2022 13:09
опис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОТИПОЖЕЖНИХ РОБІТ "ЦЕНТР-СЕРВІС"

ФОП "ЄВТУШЕНКО ВЯЧЕСЛАВ МИХАЙЛОВИЧ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Безпека-Гарант"

ТОВ "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ"

ФОП ЗАБУЖАНСЬКИЙ БОГДАН ІГОРОВИЧ

ПП "РЕЙДЕР"

ТОВ "ОХОРОННО-ПОЖЕЖНИЙ КОМПЛЕКС"

ТОВ "ФІРМА БРАНД СЕРВІС"

ТОВ "ФЛОРІАН-Т"

ТОВ "УКРТЕХНОБЕЗ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙТЕКС"

ТОВ Пожежний захист

ТОВ "СКМ МОНТАЖ"

ПП "ЛИТВИНЮК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОТИПОЖЕЖНИХ РОБІТ "ЦЕНТР-СЕРВІС"
#32899595
Відхилено 270 000,00
UAH з ПДВ
25 липня 2022 16:49
ФОП "ЄВТУШЕНКО ВЯЧЕСЛАВ МИХАЙЛОВИЧ"
#2643710352
Відхилено 304 610,00
UAH з ПДВ
25 липня 2022 17:35
Товариство з обмеженою відповідальністю "Безпека-Гарант"
#31325235
Відхилено 320 000,00
UAH з ПДВ
26 липня 2022 11:31
ТОВ "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ"
#43184777
Відхилено 321 900,00
UAH з ПДВ
26 липня 2022 14:40
ФОП ЗАБУЖАНСЬКИЙ БОГДАН ІГОРОВИЧ
#3432511395
Переможець 321 990,00
UAH з ПДВ
26 липня 2022 16:26

Документи

25 липня 2022 16:48
Електронний підпис

Документи

25 липня 2022 17:34
Електронний підпис
25 липня 2022 17:34
протокол відх.pdf

Документи

26 липня 2022 11:30
Електронний підпис

Документи

26 липня 2022 14:39
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 липня 2022 16:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЗАБУЖАНСЬКИЙ БОГДАН ІГОРОВИЧ
#3432511395
321 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 вересня 2022 14:44
Електронний підпис укладений
28 липня 2022 11:00
договір ФОП ЗАБУЖАНСЬКИЙ.pdf укладений
28 липня 2022 10:55

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Системи пожежної сигналізації, керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу та покажчиків напрямку евакуювання) (СОЗ), централізованого пожежного спостереження 1 послуга 321 990,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 23 серпня 2022
Сума оплати за договором: 321 990,00
UAH