Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація) (Капітальний ремонт об’єкту пошкодженого внаслідок воєнних дій школи І-ІІІ ступенів № 256 Оболонського району міста Києва за адресою: м. Київ, вул. Озерна, 3-А)
Очікувана вартість
5 837 400,00 UAH
UA-2022-07-11-005670-a a3014a8ac1864c25b5e32b107412c3de
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петренко Ірина

0444199838 tender.obolon@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445442
Місцезнаходження: 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а
Контактна особа: Петренко Ірина
0444199838
tender.obolon@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 липня 2022 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2022 00:00
Початок аукціону: 22 липня 2022 12:03
Очікувана вартість: 5 837 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 187,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт об’єкту пошкодженого внаслідок воєнних дій школи І-ІІІ ступенів № 256 Оболонського району міста Києва за адресою: м. Київ, вул. Озерна, 3-А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2022 11:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2022 11:46
Оголошення вікна 256_ зі змінами від 13.07.docx
11 липня 2022 15:12
Оголошення вікна 256_.docx
13 липня 2022 11:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 липня 2022 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2022 11:46
Оголошення вікна 256_ зі змінами від 13.07.docx
11 липня 2022 15:12
Оголошення вікна 256_.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-07-11-005670-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Антаріс ПВР-БУД", Код ЄДРПОУ:35619566
Дата подання: 28 липня 2022 10:07
Щодо усунення порушень
Управління освіти Оболонської районної
в місті Києві державної адміністрації
по закупівлі UA-2022-07-11-005670-а

ВИМОГА
по закупівлі UA-2022-07-11-005670-а
код ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація) (Капітальний ремонт об’єкту пошкодженого внаслідок воєнних дій школи І-ІІІ ступенів № 256 Оболонського району міста Києва за адресою: м. Київ, вул. Озерна, 3-А).

про усунення порушень

Товариство з обмеженою відповідальністю «АНТАРІС ПВР-БУД», подало свою пропозицію для участі в процедурі спрощеної закупівлі UA-2022-07-11-005670-а (Капітальний ремонт об’єкту пошкодженого внаслідок воєнних дій школи І-ІІІ ступенів № 256 Оболонського району міста Києва за адресою: м. Київ, вул. Озерна, 3-А),проте уповноваженою особою Замовника пропозицію було відхилено Протоколом № 16 від 26.07.2022.
Ми не погоджуємося з прийнятим рішенням, з наступних підстав:
1. В своєму рішенні про відхилення замовник в п. 1 зазначає, що «Згідно п. 2.5. до Додатку № 3 необхідно надати копію сертифікату, дійсного на дату подання документів (відповідно до Закону України від 20.05.1999 № 687-ХІV «Про архітектурну діяльність») завіреного печаткою та підписом інженера – проектувальника, з страхуванням цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльнос-ті». Однак, дане твердження замовника не відповідає дійсності, оскільки зазначені доку-менти було завантажено Учасником до складу пропозицї під № 3.2.5. (оригінал та копія за підписом інженера проектувальника в частині кошторисної документації кваліфіка-ційного сертифікату), а також завантажено страховий поліс про страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності під № 3.2.5. (оригінал та копія за підписом інженера-проектувалька в частині кошторис-ної документації).
Отже, відхилення Учасника Замовника по зазначеним причинам є безпідставним та необґрунтованим.
2. В своєму рішенні про відхилення замовник в п. 2 зазначає, що «В тендерній про-позиції Учасника відсутні підтверджуючі документи на вимогу п.10 до Додатку №3: ко-пію дозволу та/або декларації учасника відповідності МТБ вимогам законодавства з пи-тань охорони праці, не надали дозвіл/декларацію на виконання; - вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів, - нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпаклівок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлор-вінілових, епоксидних, тощо;- на виконання робіт підвищеної небезпеки, роботи, що вико-нуються на висоті понад 1,3 метра».
Однак, вважаємо, що, дане твердження замовника є незаконним, оскільки Учасни-ком до складу тендерної пропозиції завантажено довідку роз’яснення з посиланням на чинне законодавство за № 4.10.:
Відповідно до пункту 21, додатку 6 та додатку 7, постанови Кабінету міністрів Ук-раїни від 26.10.2011р., №1107, виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у до-датку 6 Порядку, експлуатація (застосування) устаткування підвищеної небезпеки, що зазначене у додатку 7 Порядку, здійснюється роботодавцем на підставі Декларації відпо-відності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (далі – Декларація).
Декларація за формою згідно з додатком 8 подається роботодавцем, виробником або постачальником не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт пі-двищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування під-вищеної небезпеки з ОБОВ’ЯЗКОВИМ зазначенням місця виконання робіт .

Вважаємо, що відхилення Учасника, з посиланням про ненадання декларації від-повідності МТБ є безпідставним та необґрунтованими, адже підприємство не мало зако-нодавчо встановленого обов’язку на подання Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці до органів Держпраці про початок робіт на об’єкті: Капітальний ремонт об’єкту пошкодженого внаслідок воєнних дій школи І-ІІІ ступенів № 256 Оболонського району міста Києва за адресою: м. Київ, вул. Озерна, 3-А , без всяких на те підстав- без підписаного договору та прогнозу початку ро-біт.
Окрім того, звертаємо вашу увагу на той факт , що до складу пропозиції Учасником ТОВ «АНТАРІС ПВР-БУД» на портал завантажено Дозволи (4), що видані Держгірпром-наглядом, на проведення робіт з підвищеною небезпекою.
3. В своєму рішенні про відхилення замовник в п. 3 зазначає, що «Згідно п. 15 до Додатку №3 необхідно надати гарантійний лист стосовно того, що вся надана у складі тендерної пропозиції інформація є достовірною. Вищезазначений лист відсутній в тене-дрній пропозиції Учасника, що суперечить вимогам Оголошення».
Лист не завантажився з технічних причин, проте вважаємо, що замовник не виконав вимоги ч. 16. ст. 29 Закону «Про публічні закупівлі», де зазначено, що «якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких ви-магалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель».
Замовником не було розміщено вимогу про усунення невідповідності ,що також свідчить про відсутність наміру Замовника проведення конкурентної закупівлі, відсут-ність наміру економії бюджетних коштів .
4. В своєму рішенні про відхилення замовник в п. 4 зазначає, що «В тендерній про-позиції Учасника відсутні наступні сертифікати: на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 від органу акредитованого в Національному агентстві акредитації України (НААУ); - з охорони праці і техніки безпеки ДСТУ ISO 45001:2019 від органу ак-редитованого в Національному агентстві акредитації України (НААУ), що суперечить вимогам Оголошення».
Дане твердження замовника не відповідає дійсності, оскільки Учасником до складу пропозиції на портал під № 4.15. завантажено сертифікат на систему екологічного управ-ління ДСТУ ISO 14001:2015, та під № 4.15.Сертифікат з охорони праці і техніки безпеки ДСТУ ISO 45001:2019.
Відтак, замовник відхилив Учасника ТОВ «Антаріс ПВР-БУД» незаконно, безпід-ставно та необґрунтовано!

Окрім того, вважаємо, що рішення про визначення переможцем учасника ТОВ «Ки-ївське управлінні механізації» прийнято незаконно, безпідставно та містить в собі всі ознаки корупційної складової з наступних причин:.
1. Учасником ТОВ «Київське управлінні механізації» запропоновано ціну на 162 897, 43 грн. більшу, ніж у першого Учасника, якого було на нашу думку відхилено безпідставно.
2. Додатком 3 пунктом 2.1. Оголошення про закупівлю Замовником зазначено наступне: «Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі за під-писом уповноваженої особи, де Учасник зазначає інформацію про чисельність та квалі-фікацію персоналу (із обов’язковим зазначенням П.І.Б.), що планується до залучення для надання послуг відповідно до предмета закупівлі».
Учасником, якого визначено переможцем по закупівлі - ТОВ «Київське управління меха-нізації» подано довідку працівників без зазначення їх чисельності., що є порушенням пу-нкту 2.1. Додатку3 Оголошення.
Однак замовник на це порушення Уваги не звернув, що також може свідчити про домовленість між Замовником та ТОВ «Київське управління механізації».
3. В довідці про наявність працівників , яких планується залучити до виконання робіт, Учасник ТОВ «Київське управління механізації», якого визначено переможцем по даній закупівлі зазначає лише три працівники, які мають робочу спеціальність ( маляр-штукатур одна особа, лицювальник-плиточник – одна особа, та електрогазозварник – 1 особа), що ставить під сумнів, за таких об’ємів робіт, які зазначені в технічному завданні Замовника, можливість та спроможність своєчасного виконання робіт.
4. Згідно пункту 1.1. Додатку № 3 оголошення замовником вимагалося надання від учас-ників «Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи, де Учасник зазначає інформацію про на-явність необхідного обладнання та інструменту, в тому числі зазначається інформація про наявність транспорту, адресу офісу та складських, або виробничих приміщень учас-ника, контактні телефони офісу учасника. Учасник надає підтверджуючі бухгалтерські документи на обладнання або договір на оренду, користування, надання послуг та інше з переліком наявного обладнання».
Як видно з кошторисної документації, доданої до пропозиції Учасником ТОВ «Київське управління механізації» вбачається необхідним у використанні для виконання робіт за даною закупівлею, наступного обладнання:
1. Вібратори поверхневі,
2. дрилі електричні,
3. лебідки електричні, з тягловим зусиллям до 5,79 кН,
4. Люльки двомісні самопідйомні
5.. Фарборозпилювачі ручні тощо.
Однак, учасником ТОВ «Київське управління механізації» надано довідку з пере-ліком МТБ, в якій відсутня наявність необхідних інструментів та обладнання ,не додано підтверджуючих документів про наявність чи оренду (користування) вищезазначеного обладнання та інструментів, які необхідні для виконання робіт за цією закупівлею. . От-же, необхідного обладнання у Учасника ТОВ «Київське управління механізації» в корис-туванні та власності нема.
Однак, незважаючи на дане грубе порушення вимог Оголошення про закупівлю зі сторони Учасника ТОВ «Київське управління механізації» - Замовник все ж таки визна-чив його переможцем.

5. Пунктом 11 Оголошення Замовника встановлено вимогу: Учасники надають коштори-сну документацію, в тому числі «пояснювальна записка середня заробітна плата згідно Рішення КМДА від 09.12.2021 року № 3704/3745 )»
Згідно до пункту 19.18. Зазначеного рішення КМДА від 09.12.2021 року № 3704/3745 з метою єдиного підходу до проведення розрахунків кошторисної вартості капітального будівництва, що споруджуються із залученням бюджету м. Києва, установити розмір ко-шторисної заробітної плати, що враховується при визначенні вартості будівництва, у ро-змірі 18 000,00 грн.
Як вбачається з кошторисної документації Учасника ТОВ «Київське управління механізації», доданої до пропозиції, у пояснювальній записці про розрахунок середньої заробітної плати, остання прийнята на рівні 17 994, 67 грн., що є грубим порушенням встановленим Замовником у Оголошенні вимог.

Наше підприємство вже більше десяти років здійснює діяльність, наша концепція : висока якість за помірну ціну ,без отримання надприбутків. Ми намагаємось утримати більше ста робочих місць та даємо змогу працівникам вижити. Ми все розуміємо ,та не маємо на меті перешкоджати замовнику вчасного отримання результату закупівлі. Але всі рішення та дії мають бути в рамках законності та справедливості .
Враховуючи вищевикладене, керуючись Законом України «Про публічні закупів-лі», та керуючись свідомими настроями , вважаємо, що у такий складний час для України ,коли всі сили направлені на боротьбу з наслідками вторгнення рф в Україну ,коли бізнес та громадяни збирають гроші на відновлення України та допомогу армії, рішення мають насамперед направлені на економію бюджетних коштів та максимальну гарантію якісно-го виконання робіт в терміни ,передбачені оголошенням.

ВИМАГАЄМО:
1) Протокол № 16 від 26.07.2022 про Визначення переможцем спрощеної за-купівлі згідно з предметом закупівлі, код ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація) (Капітальний ремонт об’єкту пошкодженого внаслідок воєнних дій школи І-ІІІ ступенів № 256 Оболонського району міста Києва за адресою: м. Київ, вул. Озерна, 3-А) учасника торгів – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬ-КЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" - СКАСУВАТИ.
2) Рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем спрощеної закупівлі - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВ-ЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ - СКАСУВАТИ.
3) Протокол № 16 від 26.07.2022 про відхилення пропозиції учасника спроще-ної закупівлі по Закупівлі – ТОВ "АНТАРІС ПВР-БУД" - СКАСУВАТИ .
4) Визначити ТОВ «АНТАРІС ПВР-БУД» переможцем процедури спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі, код ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ре-монт і реставрація) (Капітальний ремонт об’єкту пошкодженого внаслідок воєнних дій школи І-ІІІ ступенів № 256 Оболонського району міста Києва за адресою: м. Київ, вул. Озерна, 3-А) (акцептувати пропозицію), надавши час, відповідно п. 16 ст. 29 Закону Ук-раїни «Про Публічні закупівлі» на завантаження гарантійного листа, згідно п. 15 Додатку № 3 Оголошення.
У разі незадоволення нашої вимоги, відповідно до чинного законодавства Украї-ни, ТОВ «АНТАРІС ПВР-БУД» змушене буде звернутися до контролюючих органів та до суду, оскільки проведення зазначеної закупівлю викликає сумнів щодо законності, а рі-шення Замовника містять у своєму складі ознаки корупційної складової та недоцільну розтрату бюджетних коштів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 серпня 2022 10:57
І. Згідно п. 10 до Додатку №3 необхідно надати копію діючого дозволу виданого
Державною службою України з питань праці на початок (виконання) робіт підвищеної
небезпеки (разом з відповідним додатком у разі його наявності) або декларації, згідно із
нормами чинного законодавства на роботи, відповідно до предмету закупівлі.
Вищезазначені дозволи в тендерній пропозиції Учасника відсутні.
Учасник обґрунтував відсутність таких дозволів, зазначивши, що необхідність надання
Декларації, яку видає Державна служба України з питань праці на початок (виконання) робіт
підвищеної небезпеки посилаючись на п. 21 Постанови КМУ № 1107 від 26.10.2011р.
Декларація подається роботодавцем не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку
виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації машин, механізмів, устатковання
підвищеної небезпеки. Учасник зазначив, що дана декларація буде надаватись лише після
укладення договору та прогнозу початку робіт.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність
зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі
специфіки предмета закупівлі, з урахуванням та дотриманням принципів закріплених у статті
5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дане обґрунтування Учасника не приймається та не може бути задоволеним, виходячи з
наступного:
У відповідності до пункту 20 Додатку № 2 затвердженого Постановою КМУ № 1107 від
26.10.2011р. в редакції Постанови КМУ № 77 від 03.02.2021р. «Перелік видів робіт
підвищеної небезпеки Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу
(Група А)», передбачено надання дозволу на наступні види робіт: вантажно-
розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів
У відповідності до Додатку № 2 затвердженого Постановою КМУ № 1107 від 26.10.2011р.
в редакції Постанови КМУ № 77 від 03.02.2021р. Види робіт підвищеної небезпеки, які
виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам
законодавства з питань охорони праці (Група Б) (надалі - Додатку № 2), передбачено надання
декларації на види робіт, визначені тендерною документацією:
- Згідно пункту 3 Додатку № 2 - Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
- Згідно пункту 17 Додатку № 2 - нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та
шпаклівок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних,
тощо.
Керуючись п. 6 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерні
пропозиції/пропозиції  після  закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує
очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель.
Згідно з технічної реалізації в системі електронних публічних закупівель Prozorro за
процедурою Спрощена закупівля (Допорогова закупівлі) зі статусом «Пропозиції розглянуті»
не передбачена можливість завантажувати додаткові документи.

Таким чином, Учасником до пропозиції не надано декларації відповідності матеріально-
технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, яку видає Державна служба
України з питань праці на початок (виконання) робіт підвищеної небезпеки на наступні види
робіт підвищеної небезпеки:
- нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпаклівок на основі нітрофарб,
полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних, тощо.
- Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
Учасником не надано дозволу, що видає Державна служба України з питань праці на
початок (виконання) робіт підвищеної небезпеки на наступні види робіт:
- вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів
Надані учасником дозволи Державної служби України з питань праці не вимагались у
тендерному Оголошенні та не можуть розглядатись.
2. Згідно п. 15 до Додатку №3 необхідно надати гарантійний лист стосовно того, що вся
надана у складі тендерної пропозиції інформація є достовірною. Вищезазначений лист
відсутній в тенедрній пропозиції Учасника, що суперечить вимогам Оголошення.
Учасник обґрунтував відсутність вказаного гарантійного листа у тендерній пропозиції
тим, що він не завантажився з технічних причин.
Дане обґрунтування Учасника не приймається та не може бути задоволеним, оскільки,
керуючись п. 9 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасник самостійно
завантажує необхідні документи через електронну систему закупівель, що підтверджують
відповідність вимогам, визначеним замовником. Відповідальність за кількість та якість
завантажених документів несе Учасник.
Одночасно слід зазначити, що застосування п. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні
закупівлі» здійснюється для переможця торгів у відкритих торгах. Відсутня функціональна
можливість в системі електронних публічних закупівель застосування п. 16 ст. 29 Закону
України «Про публічні закупівлі» для Спрощеної закупівлі (Допорогова закупівлі).
3. Згідно п.16 Додатку №3 необхідно надати копії діючих сертифікатів учасника
закупівлі:
- на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 від органу
акредитованого в Національному агентстві акредитації України (НААУ) (надати
підтверджуючий документ);
- з охорони праці і техніки безпеки ДСТУ ISO 45001:2019 від органу акредитованого в
Національному агентстві акредитації України (НААУ) (надати підтверджуючий документ);
Учасником не надано підтвердження документу про акредитацію органу сертифікації,
який видав сертифікат, від Національного агентства акредитації України (НААУ).
Вищезазначені сертифікати в тендерній пропозиції Учасника відсутні, з огляду
відсутності вищезазначених підтверджуючих документів.
ІІ. Враховуючи вищезазначене, Замовник відмовляє у задоволені вимоги ТОВ
«Антаріс ПВР-БУД» № 74 від 28.07.2022р. Про усунення порушень.
В доповнення, прошу Учасника-ТОВ «Антаріс ПВР-БУД» звернути увагу, що окрім
визначених у Протоколі № 16 від 25.07.2022р. «Щодо прийняття рішення уповноваженою
особою» порушень вимог Оголошення, щодо надання документів, якими учасник повинен
підтвердити свою відповідність зазначених у Оголошенні кваліфікаційних критерій,
існують й інші підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Антаріс ПВР-БУД»,
наявність яких не дозволяє визначення цього учасника торгів переможцем.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2022-07-11-005670-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Антаріс ПВР-БУД", Код ЄДРПОУ:35619566
Дата подання: 28 липня 2022 10:08
Щодо усунення порушень
Управління освіти Оболонської районної
в місті Києві державної адміністрації
по закупівлі UA-2022-07-11-005670-а

ВИМОГА
по закупівлі UA-2022-07-11-005670-а
код ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація) (Капітальний ремонт об’єкту пошкодженого внаслідок воєнних дій школи І-ІІІ ступенів № 256 Оболонського району міста Києва за адресою: м. Київ, вул. Озерна, 3-А).

про усунення порушень

Товариство з обмеженою відповідальністю «АНТАРІС ПВР-БУД», подало свою пропозицію для участі в процедурі спрощеної закупівлі UA-2022-07-11-005670-а (Капітальний ремонт об’єкту пошкодженого внаслідок воєнних дій школи І-ІІІ ступенів № 256 Оболонського району міста Києва за адресою: м. Київ, вул. Озерна, 3-А),проте уповноваженою особою Замовника пропозицію було відхилено Протоколом № 16 від 26.07.2022.
Ми не погоджуємося з прийнятим рішенням, з наступних підстав:
1. В своєму рішенні про відхилення замовник в п. 1 зазначає, що «Згідно п. 2.5. до Додатку № 3 необхідно надати копію сертифікату, дійсного на дату подання документів (відповідно до Закону України від 20.05.1999 № 687-ХІV «Про архітектурну діяльність») завіреного печаткою та підписом інженера – проектувальника, з страхуванням цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльнос-ті». Однак, дане твердження замовника не відповідає дійсності, оскільки зазначені доку-менти було завантажено Учасником до складу пропозицї під № 3.2.5. (оригінал та копія за підписом інженера проектувальника в частині кошторисної документації кваліфіка-ційного сертифікату), а також завантажено страховий поліс про страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності під № 3.2.5. (оригінал та копія за підписом інженера-проектувалька в частині кошторис-ної документації).
Отже, відхилення Учасника Замовника по зазначеним причинам є безпідставним та необґрунтованим.
2. В своєму рішенні про відхилення замовник в п. 2 зазначає, що «В тендерній про-позиції Учасника відсутні підтверджуючі документи на вимогу п.10 до Додатку №3: ко-пію дозволу та/або декларації учасника відповідності МТБ вимогам законодавства з пи-тань охорони праці, не надали дозвіл/декларацію на виконання; - вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів, - нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпаклівок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлор-вінілових, епоксидних, тощо;- на виконання робіт підвищеної небезпеки, роботи, що вико-нуються на висоті понад 1,3 метра».
Однак, вважаємо, що, дане твердження замовника є незаконним, оскільки Учасни-ком до складу тендерної пропозиції завантажено довідку роз’яснення з посиланням на чинне законодавство за № 4.10.:
Відповідно до пункту 21, додатку 6 та додатку 7, постанови Кабінету міністрів Ук-раїни від 26.10.2011р., №1107, виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у до-датку 6 Порядку, експлуатація (застосування) устаткування підвищеної небезпеки, що зазначене у додатку 7 Порядку, здійснюється роботодавцем на підставі Декларації відпо-відності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (далі – Декларація).
Декларація за формою згідно з додатком 8 подається роботодавцем, виробником або постачальником не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт пі-двищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування під-вищеної небезпеки з ОБОВ’ЯЗКОВИМ зазначенням місця виконання робіт .

Вважаємо, що відхилення Учасника, з посиланням про ненадання декларації від-повідності МТБ є безпідставним та необґрунтованими, адже підприємство не мало зако-нодавчо встановленого обов’язку на подання Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці до органів Держпраці про початок робіт на об’єкті: Капітальний ремонт об’єкту пошкодженого внаслідок воєнних дій школи І-ІІІ ступенів № 256 Оболонського району міста Києва за адресою: м. Київ, вул. Озерна, 3-А , без всяких на те підстав- без підписаного договору та прогнозу початку ро-біт.
Окрім того, звертаємо вашу увагу на той факт , що до складу пропозиції Учасником ТОВ «АНТАРІС ПВР-БУД» на портал завантажено Дозволи (4), що видані Держгірпром-наглядом, на проведення робіт з підвищеною небезпекою.
3. В своєму рішенні про відхилення замовник в п. 3 зазначає, що «Згідно п. 15 до Додатку №3 необхідно надати гарантійний лист стосовно того, що вся надана у складі тендерної пропозиції інформація є достовірною. Вищезазначений лист відсутній в тене-дрній пропозиції Учасника, що суперечить вимогам Оголошення».
Лист не завантажився з технічних причин, проте вважаємо, що замовник не виконав вимоги ч. 16. ст. 29 Закону «Про публічні закупівлі», де зазначено, що «якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких ви-магалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель».
Замовником не було розміщено вимогу про усунення невідповідності ,що також свідчить про відсутність наміру Замовника проведення конкурентної закупівлі, відсут-ність наміру економії бюджетних коштів .
4. В своєму рішенні про відхилення замовник в п. 4 зазначає, що «В тендерній про-позиції Учасника відсутні наступні сертифікати: на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 від органу акредитованого в Національному агентстві акредитації України (НААУ); - з охорони праці і техніки безпеки ДСТУ ISO 45001:2019 від органу ак-редитованого в Національному агентстві акредитації України (НААУ), що суперечить вимогам Оголошення».
Дане твердження замовника не відповідає дійсності, оскільки Учасником до складу пропозиції на портал під № 4.15. завантажено сертифікат на систему екологічного управ-ління ДСТУ ISO 14001:2015, та під № 4.15.Сертифікат з охорони праці і техніки безпеки ДСТУ ISO 45001:2019.
Відтак, замовник відхилив Учасника ТОВ «Антаріс ПВР-БУД» незаконно, безпід-ставно та необґрунтовано!

Окрім того, вважаємо, що рішення про визначення переможцем учасника ТОВ «Ки-ївське управлінні механізації» прийнято незаконно, безпідставно та містить в собі всі ознаки корупційної складової з наступних причин:.
1. Учасником ТОВ «Київське управлінні механізації» запропоновано ціну на 162 897, 43 грн. більшу, ніж у першого Учасника, якого було на нашу думку відхилено безпідставно.
2. Додатком 3 пунктом 2.1. Оголошення про закупівлю Замовником зазначено наступне: «Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі за під-писом уповноваженої особи, де Учасник зазначає інформацію про чисельність та квалі-фікацію персоналу (із обов’язковим зазначенням П.І.Б.), що планується до залучення для надання послуг відповідно до предмета закупівлі».
Учасником, якого визначено переможцем по закупівлі - ТОВ «Київське управління меха-нізації» подано довідку працівників без зазначення їх чисельності., що є порушенням пу-нкту 2.1. Додатку3 Оголошення.
Однак замовник на це порушення Уваги не звернув, що також може свідчити про домовленість між Замовником та ТОВ «Київське управління механізації».
3. В довідці про наявність працівників , яких планується залучити до виконання робіт, Учасник ТОВ «Київське управління механізації», якого визначено переможцем по даній закупівлі зазначає лише три працівники, які мають робочу спеціальність ( маляр-штукатур одна особа, лицювальник-плиточник – одна особа, та електрогазозварник – 1 особа), що ставить під сумнів, за таких об’ємів робіт, які зазначені в технічному завданні Замовника, можливість та спроможність своєчасного виконання робіт.
4. Згідно пункту 1.1. Додатку № 3 оголошення замовником вимагалося надання від учас-ників «Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи, де Учасник зазначає інформацію про на-явність необхідного обладнання та інструменту, в тому числі зазначається інформація про наявність транспорту, адресу офісу та складських, або виробничих приміщень учас-ника, контактні телефони офісу учасника. Учасник надає підтверджуючі бухгалтерські документи на обладнання або договір на оренду, користування, надання послуг та інше з переліком наявного обладнання».
Як видно з кошторисної документації, доданої до пропозиції Учасником ТОВ «Київське управління механізації» вбачається необхідним у використанні для виконання робіт за даною закупівлею, наступного обладнання:
1. Вібратори поверхневі,
2. дрилі електричні,
3. лебідки електричні, з тягловим зусиллям до 5,79 кН,
4. Люльки двомісні самопідйомні
5.. Фарборозпилювачі ручні тощо.
Однак, учасником ТОВ «Київське управління механізації» надано довідку з пере-ліком МТБ, в якій відсутня наявність необхідних інструментів та обладнання ,не додано підтверджуючих документів про наявність чи оренду (користування) вищезазначеного обладнання та інструментів, які необхідні для виконання робіт за цією закупівлею. . От-же, необхідного обладнання у Учасника ТОВ «Київське управління механізації» в корис-туванні та власності нема.
Однак, незважаючи на дане грубе порушення вимог Оголошення про закупівлю зі сторони Учасника ТОВ «Київське управління механізації» - Замовник все ж таки визна-чив його переможцем.

5. Пунктом 11 Оголошення Замовника встановлено вимогу: Учасники надають коштори-сну документацію, в тому числі «пояснювальна записка середня заробітна плата згідно Рішення КМДА від 09.12.2021 року № 3704/3745 )»
Згідно до пункту 19.18. Зазначеного рішення КМДА від 09.12.2021 року № 3704/3745 з метою єдиного підходу до проведення розрахунків кошторисної вартості капітального будівництва, що споруджуються із залученням бюджету м. Києва, установити розмір ко-шторисної заробітної плати, що враховується при визначенні вартості будівництва, у ро-змірі 18 000,00 грн.
Як вбачається з кошторисної документації Учасника ТОВ «Київське управління механізації», доданої до пропозиції, у пояснювальній записці про розрахунок середньої заробітної плати, остання прийнята на рівні 17 994, 67 грн., що є грубим порушенням встановленим Замовником у Оголошенні вимог.

Наше підприємство вже більше десяти років здійснює діяльність, наша концепція : висока якість за помірну ціну ,без отримання надприбутків. Ми намагаємось утримати більше ста робочих місць та даємо змогу працівникам вижити. Ми все розуміємо ,та не маємо на меті перешкоджати замовнику вчасного отримання результату закупівлі. Але всі рішення та дії мають бути в рамках законності та справедливості .
Враховуючи вищевикладене, керуючись Законом України «Про публічні закупів-лі», та керуючись свідомими настроями , вважаємо, що у такий складний час для України ,коли всі сили направлені на боротьбу з наслідками вторгнення рф в Україну ,коли бізнес та громадяни збирають гроші на відновлення України та допомогу армії, рішення мають насамперед направлені на економію бюджетних коштів та максимальну гарантію якісно-го виконання робіт в терміни ,передбачені оголошенням.

ВИМАГАЄМО:
1) Протокол № 16 від 26.07.2022 про Визначення переможцем спрощеної за-купівлі згідно з предметом закупівлі, код ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація) (Капітальний ремонт об’єкту пошкодженого внаслідок воєнних дій школи І-ІІІ ступенів № 256 Оболонського району міста Києва за адресою: м. Київ, вул. Озерна, 3-А) учасника торгів – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬ-КЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" - СКАСУВАТИ.
2) Рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем спрощеної закупівлі - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВ-ЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ - СКАСУВАТИ.
3) Протокол № 16 від 26.07.2022 про відхилення пропозиції учасника спроще-ної закупівлі по Закупівлі – ТОВ "АНТАРІС ПВР-БУД" - СКАСУВАТИ .
4) Визначити ТОВ «АНТАРІС ПВР-БУД» переможцем процедури спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі, код ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ре-монт і реставрація) (Капітальний ремонт об’єкту пошкодженого внаслідок воєнних дій школи І-ІІІ ступенів № 256 Оболонського району міста Києва за адресою: м. Київ, вул. Озерна, 3-А) (акцептувати пропозицію), надавши час, відповідно п. 16 ст. 29 Закону Ук-раїни «Про Публічні закупівлі» на завантаження гарантійного листа, згідно п. 15 Додатку № 3 Оголошення.
У разі незадоволення нашої вимоги, відповідно до чинного законодавства Украї-ни, ТОВ «АНТАРІС ПВР-БУД» змушене буде звернутися до контролюючих органів та до суду, оскільки проведення зазначеної закупівлю викликає сумнів щодо законності, а рі-шення Замовника містять у своєму складі ознаки корупційної складової та недоцільну розтрату бюджетних коштів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 серпня 2022 10:56
І. Згідно п. 10 до Додатку №3 необхідно надати копію діючого дозволу виданого
Державною службою України з питань праці на початок (виконання) робіт підвищеної
небезпеки (разом з відповідним додатком у разі його наявності) або декларації, згідно із
нормами чинного законодавства на роботи, відповідно до предмету закупівлі.
Вищезазначені дозволи в тендерній пропозиції Учасника відсутні.
Учасник обґрунтував відсутність таких дозволів, зазначивши, що необхідність надання
Декларації, яку видає Державна служба України з питань праці на початок (виконання) робіт
підвищеної небезпеки посилаючись на п. 21 Постанови КМУ № 1107 від 26.10.2011р.
Декларація подається роботодавцем не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку
виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації машин, механізмів, устатковання
підвищеної небезпеки. Учасник зазначив, що дана декларація буде надаватись лише після
укладення договору та прогнозу початку робіт.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність
зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі
специфіки предмета закупівлі, з урахуванням та дотриманням принципів закріплених у статті
5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дане обґрунтування Учасника не приймається та не може бути задоволеним, виходячи з
наступного:
У відповідності до пункту 20 Додатку № 2 затвердженого Постановою КМУ № 1107 від
26.10.2011р. в редакції Постанови КМУ № 77 від 03.02.2021р. «Перелік видів робіт
підвищеної небезпеки Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу
(Група А)», передбачено надання дозволу на наступні види робіт: вантажно-
розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів
У відповідності до Додатку № 2 затвердженого Постановою КМУ № 1107 від 26.10.2011р.
в редакції Постанови КМУ № 77 від 03.02.2021р. Види робіт підвищеної небезпеки, які
виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам
законодавства з питань охорони праці (Група Б) (надалі - Додатку № 2), передбачено надання
декларації на види робіт, визначені тендерною документацією:
- Згідно пункту 3 Додатку № 2 - Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
- Згідно пункту 17 Додатку № 2 - нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та
шпаклівок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних,
тощо.
Керуючись п. 6 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерні
пропозиції/пропозиції  після  закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує
очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель.
Згідно з технічної реалізації в системі електронних публічних закупівель Prozorro за
процедурою Спрощена закупівля (Допорогова закупівлі) зі статусом «Пропозиції розглянуті»
не передбачена можливість завантажувати додаткові документи.

Таким чином, Учасником до пропозиції не надано декларації відповідності матеріально-
технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, яку видає Державна служба
України з питань праці на початок (виконання) робіт підвищеної небезпеки на наступні види
робіт підвищеної небезпеки:
- нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпаклівок на основі нітрофарб,
полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних, тощо.
- Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
Учасником не надано дозволу, що видає Державна служба України з питань праці на
початок (виконання) робіт підвищеної небезпеки на наступні види робіт:
- вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів
Надані учасником дозволи Державної служби України з питань праці не вимагались у
тендерному Оголошенні та не можуть розглядатись.
2. Згідно п. 15 до Додатку №3 необхідно надати гарантійний лист стосовно того, що вся
надана у складі тендерної пропозиції інформація є достовірною. Вищезазначений лист
відсутній в тенедрній пропозиції Учасника, що суперечить вимогам Оголошення.
Учасник обґрунтував відсутність вказаного гарантійного листа у тендерній пропозиції
тим, що він не завантажився з технічних причин.
Дане обґрунтування Учасника не приймається та не може бути задоволеним, оскільки,
керуючись п. 9 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасник самостійно
завантажує необхідні документи через електронну систему закупівель, що підтверджують
відповідність вимогам, визначеним замовником. Відповідальність за кількість та якість
завантажених документів несе Учасник.
Одночасно слід зазначити, що застосування п. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні
закупівлі» здійснюється для переможця торгів у відкритих торгах. Відсутня функціональна
можливість в системі електронних публічних закупівель застосування п. 16 ст. 29 Закону
України «Про публічні закупівлі» для Спрощеної закупівлі (Допорогова закупівлі).
3. Згідно п.16 Додатку №3 необхідно надати копії діючих сертифікатів учасника
закупівлі:
- на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 від органу
акредитованого в Національному агентстві акредитації України (НААУ) (надати
підтверджуючий документ);
- з охорони праці і техніки безпеки ДСТУ ISO 45001:2019 від органу акредитованого в
Національному агентстві акредитації України (НААУ) (надати підтверджуючий документ);
Учасником не надано підтвердження документу про акредитацію органу сертифікації,
який видав сертифікат, від Національного агентства акредитації України (НААУ).
Вищезазначені сертифікати в тендерній пропозиції Учасника відсутні, з огляду
відсутності вищезазначених підтверджуючих документів.
ІІ. Враховуючи вищезазначене, Замовник відмовляє у задоволені вимоги ТОВ
«Антаріс ПВР-БУД» № 74 від 28.07.2022р. Про усунення порушень.
В доповнення, прошу Учасника-ТОВ «Антаріс ПВР-БУД» звернути увагу, що окрім
визначених у Протоколі № 16 від 25.07.2022р. «Щодо прийняття рішення уповноваженою
особою» порушень вимог Оголошення, щодо надання документів, якими учасник повинен
підтвердити свою відповідність зазначених у Оголошенні кваліфікаційних критерій,
існують й інші підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Антаріс ПВР-БУД»,
наявність яких не дозволяє визначення цього учасника торгів переможцем.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2022 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Антаріс ПВР-БУД" 5 622 754,80
UAH з ПДВ
5 622 754,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" 5 785 652,23
UAH з ПДВ
5 785 652,23
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 липня 2022 19:10
Електронний підпис
21 липня 2022 17:43
Електронний підпис
21 липня 2022 17:38
4.1. Виписка з ЄДРПОУ.pdf
21 липня 2022 17:38
u_15_ДЦ_СВР.xls
21 липня 2022 17:38
u_15_ДЦ_ЛС1_02-01-01.xls
21 липня 2022 17:38
4.5.1. Проект Договору.pdf
21 липня 2022 17:38
1. Цінова пропозиція.pdf
21 липня 2022 17:38
u_15_ДЦ_ДФ_02-01-01.xls
21 липня 2022 17:38
4.6. Опис+Статут.pdf
21 липня 2022 17:38
u_15_ДЦ_ДЦ.xls
21 липня 2022 17:38
u_15_ДЦ_ССР.xls
21 липня 2022 17:38
u_15_ДЦ_ДЦпс.xls
21 липня 2022 17:38
15.imd
21 липня 2022 17:38
4.11. Договірна ціна.pdf
21 липня 2022 17:38
u_15_ДЦ_ОПРЛС_02-01-01.xls
21 липня 2022 17:38
3.3.2. Договір № 66-Т.pdf
21 липня 2022 17:38
0. Реєстр документів..PDF
21 липня 2022 17:38
4.11. Дефектний акт.pdf

Публічні документи

21 липня 2022 17:14
Електронний підпис
21 липня 2022 17:13
МТБ.rar
21 липня 2022 15:13
Електронний підпис
21 липня 2022 15:11
Декларація МТБ_2021.pdf
21 липня 2022 15:11
Дозвіл.pdf
21 липня 2022 15:11
Протокол заг. зборів.pdf
21 липня 2022 15:11
МТБ.rar
21 липня 2022 15:11
Ліцензія Корпія.pdf
21 липня 2022 15:11
Ліцензія+Додаток.pdf
21 липня 2022 15:11
Працівники.rar
21 липня 2022 15:11
Серт_37001-2018.PDF
21 липня 2022 15:11
Серт_ 45001-2019.pdf
21 липня 2022 15:11
Скан Статут+Опис.pdf
21 липня 2022 15:11
Кошторис Вінка ЗНЗ 256.pdf
21 липня 2022 15:11
Серт_14001_2015.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Антаріс ПВР-БУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Антаріс ПВР-БУД"
#35619566
Відхилено 5 622 754,80
UAH з ПДВ
26 липня 2022 16:18
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ"
#41638010
Переможець 5 785 652,23
UAH з ПДВ
26 липня 2022 16:25

Документи

26 липня 2022 16:17
Електронний підпис
26 липня 2022 16:16
протокол рішення.docx
26 липня 2022 16:15
протокол рішення.docx

Документи

26 липня 2022 16:24
Електронний підпис
26 липня 2022 16:24
протокол намір.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 липня 2022 16:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ"
#41638010
5 785 652,23
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 липня 2022 16:24
Електронний підпис
26 липня 2022 16:24
протокол намір.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2023 09:52
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2022 13:02
72-КР_3.pdf зміни до договору
14 грудня 2022 12:44
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2022 20:59
ДУ шк. 256.pdf зміни до договору
26 серпня 2022 20:58
Електронний підпис укладений
05 серпня 2022 16:02
Електронний підпис укладений
05 серпня 2022 16:01
72-КР_1.pdf укладений
05 серпня 2022 16:01
72-КР_1.pdf укладений
05 серпня 2022 16:01
Електронний підпис укладений
02 серпня 2022 16:32
70-КР.pdf укладений
02 серпня 2022 16:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Термін надання послуг та дії Договору продовжити до 21.11.2022 р з урахуванням Указу Президенту України від 12.08.2022 №573/2022 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні"
Номер договору про закупівлю: 72-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору враховуючи фактичне виконання об'ємів робіт
Номер договору про закупівлю: 72-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 21 листопада 2022
Сума оплати за договором: 5 697 282,97
UAH (в тому числі ПДВ 949 547,16 UAH)