Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лави для оснащення тимчасових укриттів . ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби до них (Лава ДК 021:2015-39113600-3 Лавки)
Очікувана вартість
367 080,00 UAH
UA-2022-07-08-005705-a a274c49181df4d9d92bfaad306e21042
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хмара Тетяна Анатоліївна

+380567259590 kzo_szsh_147@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад освіти "Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня №147 імені В'ячеслава Чорновола" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 21928775
Місцезнаходження: 49130, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Миру 51-а
Контактна особа: Хмара Тетяна Анатоліївна
+380567259590
kzo_szsh_147@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2022 14:39
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2022 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2022 23:59
Початок аукціону: 21 липня 2022 13:22
Очікувана вартість: 367 080,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 835,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
161 штуки
Лави для оснащення тимчасових укриттів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49130, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Миру, 51-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 серпня 2022
ДК 021:2015: 39113600-3 — Лавки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Лави для оснащення тимчасових укриттів Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення по закупівлі
Дата подання: 13 липня 2022 13:15
Дата відповіді: 14 липня 2022 09:13
Шановний Замовнику Вами проводиться закупівля меблів для оснащення укриття. В пункті 3.5 проекту договору зазначено, що розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами). Тобто Постачальник може рано чи пізно отримати кошти за виконаний договір тільки якщо зазначені видатки передбачені в ПКМУ 590. В іншому випадку Постачальник повинен розуміти, що не отримає оплату (затримка з розрахунками може бути навіть більше року) натомість необхідно закуповувати матеріал, оплачувати заробітню плату робітникам та сплачувати податки, тощо. На сьогоднішній день в ПКМУ 590 зазначено, що до черги для оплати потряпляють видатки на "ремонт споруд цивільного захисту (укриття, бомбосховища тощо)" це КЕКВ 2240 та КЕКВ 3132. Вами ж проводиться закупівля товару та до Казначейства Ви надасте платіжне доручення за КЕКВом 2210. Поясніть відповідно до підпункту 2 пункту 19 ПКМУ 590 яку категорію видатків Вами буде зазначено в платіжному доручені, для виконання умов договору по зазначеній закупівлі? Чи Постачальнику готуватися до невизначеності та довгострокової простроченої дебіторської заборгованості від Вашої установи?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник є одержувачем бюджетніх коштів,тому він забов'язаний дотримуватись бюджетного законодавства.На сьогоднішний день чинним законодавством не передбачено попередніх оплат.Оплата за товар буде здійснюватись згідно чинного законодавства
Уточнення по закупівлі
Дата подання: 13 липня 2022 13:16
Дата відповіді: 14 липня 2022 09:11
Беручи до уваги, що Казначейство на сьогоднішній день не в змозі здійснити оплату закупівлі Лавок для укриття згідно з ПКМУ 590 просимо внести зміни до проєкту Договору та до оголошення про проведення закупівлі. А саме передбачити можливість здійснення попередньої оплати згідно з ПКМУ 1070 в розмірі до 30% від загальної суми договору відповідно до ПКМУ 641.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник є одержувачем бюджетніх коштів,тому він забов'язаний дотримуватись бюджетного законодавства.На сьогоднішний день чинним законодавством не передбачено попередніх оплат.Оплата за товар буде здійснюватись згідно чинного законодавства
Уточнення по закупівлі
Дата подання: 14 липня 2022 13:56
Шановний Замовнику Дякуємо Вам за інформацію щодо попередню оплату. Але Ви не відповіли на наше питання. Вами проводиться закупівля меблів для оснащення укриття. В пункті 3.5 проекту договору зазначено, що розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами). Тобто Постачальник може рано чи пізно отримати кошти за виконаний договір тільки якщо зазначені видатки передбачені в ПКМУ 590. В іншому випадку Постачальник повинен розуміти, що не отримає оплату (затримка з розрахунками може бути навіть більше року) натомість необхідно закуповувати матеріал, оплачувати заробітню плату робітникам та сплачувати податки, тощо. На сьогоднішній день в ПКМУ 590 зазначено, що до черги для оплати потряпляють видатки на "ремонт споруд цивільного захисту (укриття, бомбосховища тощо)" це КЕКВ 2240 та КЕКВ 3132. Вами ж проводиться закупівля товару та до Казначейства Ви надасте платіжне доручення за КЕКВом 2210. Поясніть відповідно до підпункту 2 пункту 19 ПКМУ 590 яку категорію видатків Вами буде зазначено в платіжному доручені, для виконання умов договору по зазначеній закупівлі? Можливо Вам виділено кошти з резервного фонду? Чи Постачальнику готуватися до невизначеності та довгострокової простроченої дебіторської заборгованості від Вашої установи? Шановний Замовнику просимо уважно прочитати запитання та надати доречну відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо сертифікатів
Дата подання: 14 липня 2022 16:50
Доброго дня. Згідно технічного завдання, Учасник в складі документів тендерної пропозиції має надати: - завірені уповноваженою особою копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015, сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015, сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2007, Сертифікат ISO 45001:2018 Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, Сертифікат що підтверджує відповідність вимогам стандарту SIC.COVID-FREE:2020, на кого мають бути видані дані сертифікати, на виробника запропонованого товару чи учасника процедури закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо сертифікатів
Дата подання: 14 липня 2022 16:50
Доброго дня. Згідно технічного завдання, Учасник в складі документів тендерної пропозиції має надати: - завірені уповноваженою особою копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015, сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015, сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2007, Сертифікат ISO 45001:2018 Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, Сертифікат що підтверджує відповідність вимогам стандарту SIC.COVID-FREE:2020, на кого мають бути видані дані сертифікати, на виробника запропонованого товару чи учасника процедури закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо сртифікатів
Дата подання: 14 липня 2022 16:53
Доброго дня. Згідно технічного завдання, Учасник в складі документів тендерної пропозиції має надати: - завірені уповноваженою особою копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015, сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015, сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2007, Сертифікат ISO 45001:2018 Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, Сертифікат що підтверджує відповідність вимогам стандарту SIC.COVID-FREE:2020, на кого мають бути видані дані сертифікати, на виробника запропонованого товару чи учасника процедури закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-07-08-005705-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ПЛАХТА ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2822306554
Дата подання: 11 липня 2022 01:39
Упереджені вимоги, що унеможливлюють участь в процедурі закупівлі
Шановний замовник. Вашим предметом закупівлі є ТОВАР, а саме "Лави для оснащення тимчасових укриттів", простими словами - ЛАВА, звичайна та проста у виготовленні багатьма виробниками. Проте, вами у "Технічні, якісні та кількісні вимоги щодо закупівлі" навмисно включені формальні вимоги, що не стосуються технічних, якісних чи кількісних характеристик предмету закупівлі - ТОВАРУ, а саме вимоги надати копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015, сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015, сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2007, Сертифікат ISO 45001:2018 Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, Сертифікат що, підтвердує відповідність вимогам стандару SIC.COVID-FREE:2020. Дані сертифікати видаються ОРГАНІЗАЦІЯМ, про що прямо зазначено у відповідних текстах цих стандартів і явлюяються безпосередньо кваліфікаційними критеріями постачальника, тобто визначають, чи має постачальник впроваджену певну систему ISO чи ні. ЗУ "Про публічні закупівлі", Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі прямо визначають, які кваліфікаційні критерії Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі та подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Також, вами це зроблено в період військового стану, коли при всьому бажанні організаціям складно отримати зазначені документи з багатьох незалежних від них причин. Ваша позиція може свідчити про замовний характер закупівлі і можливу змову з певним постачальником, що "навиготовляв" собі необов'язкових сертифікаті, які не стосуються безпосередньо товару, але завдяки вашим маніпуляціям перешкоджають участі у закупівлі широкому колу постачальників. Вимагаємо усунути зазначені вище штучні перепони та обмежитись реальними Технічними, якісними та кількісними вимогами до товару.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 липня 2022 12:07
У вимогах оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник зазначає, що у складі пропозиції Учасник обов’язково повинен надати завірені уповноваженою особою копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015, сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015, сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2007, Сертифікат ISO 45001 «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги», Сертифікат що підтверджує відповідність вимогам стандарту SIC.COVID-FREE:2020, сертифікату відповідності, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та додаток до цього висновка, висновку (- ів) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали (плити, кромка, клей, фурнітура). Застосування сертифікації - є підтвердженням безпеки товару для здоров’я та життя людини, її майна і навколишнього природного середовища. В нашому випадку зазначається безпечність використовуваних матеріалів для виготовлення лав. Дана вимога не є упередженою оскільки отримання сертифікатів можливе для будь-якого суб’єкта господарювання. Крім того, згідно встановленої практики Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, поняття «дискримінаційні умови» повинно виражатися у неможливості виконати вказану вимогу оголошення про проведення спрощеної закупівлі більш ніж одному учаснику процедури закупівлі, тому, замовник вважає вимоги зазначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі обґрунтованими та не вбачає в них порушення принципів та вимог Закону України №922, а саме оголошенням забезпечено умови рівності участі у закупівлях учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм.
Номер вимоги: UA-2022-07-08-005705-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ПЛАХТА ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2822306554
Дата подання: 14 липня 2022 00:16
Припиніть маніпуляції
Ваша відповідь, що " Застосування сертифікації - є підтвердженням безпеки товару для здоров’я та життя людини, її майна і навколишнього природного середовища» є правомірним за умови застосування сертифікації безпосередньо ТОВАРУ, про що ви самі і зазначаєте, а потім здійснюєте маніпуляцію, підміну сертифікації організації, на нібито сертифікацію товару. Зазначені вами сертифікати не сертифікують товари, вони лише підтверджують впровадження виробником певних організаційних систем у відповідності до певних стандартів ISO. Відповаідно до Статті 23. Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності - 1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)..Ваша технічна специфікація містить наступні характеристики: "Габаритні розміри не менше: довжина – 1600 мм. ширина – 400 мм. висота – 450 мм. Лава повинна бути виготовлена з ламінованого ДСП товщиною 16 мм виробництва «Swisspan» або еквівалент (клас емісії Е-1 з відповідним документальним підтвердженням). Кромка ПВХ товщиною не менше 1,8 мм, кромка повинна бути стійкою до механічного впливу. Колір кромки повинен відповідати кольору відповідних поверхонь. При збірці повинна використовуватися система прихованого кріплення (Мinifix»). Лава повинна кріпитися до полу. Колір виробу узгоджується із замовником при укладанні договору (орієнтовно колір ДСП - бежевий)." Надайте детальне роз'яснення, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти, наявність (відповідність) яких саме з перелічених характеристик товару (у вашому випадку зазначається безпечність використовуваних матеріалів для виготовлення лав) підтверджують сертифікати, що вами вимагаються ( ДСТУ ISO 9001:2015 , ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 28000:2008)? Стосовно "встановленої практики Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель", то повідомляємо, що питання стоїть не в площині дискримінаційних умов, а порушенні безпосередньо ст 23, тобто вимоги документів, які не стосуються саме характеристик товару, підміни понять сертифкації товару і сертифікації організації. Те, що отримати можна любий сертифікат, не означає, що у вас є законне право його вимагати, адже ви можете встановлювати кваліфікаційні вимоги визначені законом до учасника і ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ ДОКУМЕНТИ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ. Бо за вашою логікою, будь хто може пройти курси і отримати сертифкат із знання іноземної мови, наприклад, може його ще включите в умови тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 липня 2022 19:04
Замовником оголошено закупівлю та вимоги щодо предмету закупівлі враховуючи статтю 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно інформації, що зазначена у частині 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, тобто надання зазначених сертифікатів, висновків у вимогах до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником зазначено відповідно до вимог Закону. Тобто зазначені вимоги в оголошенні дозволяють Замовнику більш ретельно перевірити не тільки якість запропонованого товару, а і відповідність предмета закупівлі екологічним і іншим характеристикам.
Сертифікат ISO — документ, який підтверджує відповідність систем управління та якості продукції підприємства державним або міжнародним стандартам. Для замовника наявність сертифікату відповідності в постачальника є одним зі способів підтвердження якості товарів і послуг.
Крім того Закон України «Про публічні закупівлі» не забороняє Замовникам вимагати від учасників сертифікати ISO.
Враховуючи ваші посилання на статтю 23 Закону України «Про публічні закупівлі» вони є безпідставними, оскільки стаття 23 Закону України «Про публічні закупівлі» відноситься до розділу IV Відкриті торги, тобто зазначена вами стаття закону не відноситься до проведення спрощених закупівель.
Номер вимоги: UA-2022-07-08-005705-a.b3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП "ПЛАХТА ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2822306554
Дата подання: 14 липня 2022 21:44
Припиніть маніпуляції
Шановний замовник! Норма закону "В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація." прямо передбачає зазначення ІНФОРМАЦІЇ, тобто будь-яких відомостей та/або данних, які можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді. Ви не розмістили інформацію, ви розмістили пряму вимогу надати сертифікати, що не мають жодного стосунку до товару і не підтверджують ні якість товару, ні його певні характеристики, а є не чим іншим, як кваліфікаційним критерієм учасника - тобто засвідчують, що в організації наявна впроваджена певна система у відповідності до певного ISO, чи не впроваджена. Це все, про що свідчать дані НЕОБОВ"ЯЗКОВІ сертифікати. Але очевидно це питання треба передавати на вивчення компетентним органам, їм теж буде цікаво, чому стартова ціна закупівлі щонайменше у 2 рази завищена відносно ринкових цін, і це під час військового стану, і з якою метою ви здійснюєте маніпуляції та підміняєте поняття сертифікації систем упрвляння організації, на сертифікацію товару?. А ще буде цікаво, для чого ви відміняєте попередні закупівлі і вносите саме ці маніпулятивні зміни? А щодо того, що "Закон України «Про публічні закупівлі» не забороняє Замовникам вимагати від учасників сертифікати ISO", то закон також не забороняє вимагати від учасників аналіз крові чи тест на вагітність, додасте нові вимоги в тендерну документацію? Закон чітко визначає ваші повноваження і не передбачає "художню самодіяльність" у вигляді тлумачення норм закону на власний розсуд. Ст 14, п.3 В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються - інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Технічні характеристики - характеристика окремої властивості об'єкта або процесу, яка допускає кількісну оцінку. Це можуть бути, наприклад, розмір, швидкість, електрична напруга тощо. Якісні характеристики - сукупність властивостей продукції, що обумовлюють її придатність задовольняти певні потреби відповідно до її призначення. Сертифікація товарів - це підтвердження відповідності товарів встановленим вимогам нормативних документів. Отже, ви маєте розмістити відповідну інформацію про встановлені нормативними документами вимоги до предмету закупівлі, наприклад, технічним регламентам, ДСТУ та іншим нормативам, встановленим та імплементованим українським законодавством до даного виду товару. А щодо ваших суб'єктивних суджень, що "Сертифікат ISO — документ, який підтверджує відповідність систем управління та якості продукції підприємства державним або міжнародним стандартам" і для вас наявність сертифікату відповідності в постачальника є одним зі способів підтвердження якості товарів і послуг, то вибір способів на власний розсуд не передбачений ЗУ "Про публічні закупівлі", а тому ви зобов'язані керуватись не суб'єктивними судженями, а нормативно-правовими актами, які стосуються предмету закупівлі - товару, тобто ДСТУ, технічні регламенти і т.д. Ннаведіть положення із будь-якого нормативу ISO, сертифікати на які ви вимагаєте, де буде зазначено, що саме цей норматив безпосередньо є підтвердженням якості ТОВАРУ - Лави для оснащення тимчасових укриттів, що є предметом закупівлі
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 15 липня 2022 10:10
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відповідно п. 2 ч. 17 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи невідповідність цільового призначення планових асигнувань, визначених у рішенні Виконавчого комітету Дніпровської міської ради «Про виділення коштів з резервного фонду бюджету Дніпровської міської територіальної громади» від 01.07.2022р, № 621 прийнято рішення про відміну спрощеної закупівлі з причин неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
15 липня 2022 10:10
Електронний підпис
15 липня 2022 10:08
протокол