Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Міський плавальний басейн" |
Код ЄДРПОУ: | 22052196 |
Місцезнаходження: | 13300, Україна , Житомирська обл., місто Бердичів, ПРОВ. ВЕТЕРИНАРНИЙ, будинок 9 |
Контактна особа: |
Лариса Данченко +380671350704 lariskadan67@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 липня 2022 14:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 липня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 липня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 липня 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 26 липня 2022 14:10 |
Очікувана вартість: | 15 438 608,26 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 77 193,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | За наявності відповідного фінансування попередня оплата надається Підряднику упродовж 10 робочих днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Iнша подія | Замовник може здійснювати платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом ____ календарних днів з дати їх підписання. | Пiсляоплата | 91 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт: | 10% |
Понад 100 млн. гривень: | 10% |
Понад 70 млн. грн. до 100 млн. грн. включно: | 7% |
Понад 40 млн. грн. до 70 млн. грн. включно: | 5% |
Понад 10 млн. грн. до 40 млн. грн. включно: | 3% |
До 10 млн. грн. включно: | 0% |
Наявність кваліфікованих працівників: | 10% |
Від 41 працівника: | 10% |
Від 30 до 40 працівників включно: | 6% |
Від 20 до 29 працівників включно: | 3% |
До 19 працівників включно: | 0% |
Умови оплати (відстрочка платежу Замовника): | 10% |
Від 91 календарного дня: | 10% |
Від 61 до 90 календарних днів: | 6% |
Від 31 до 60 календарних днів: | 3% |
До 30 календарних днів: | 0% |
08 липня 2022 14:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 липня 2022 14:17 |
2.0.ТД Басейн.pdf | |
08 липня 2022 14:17 |
2.1. Додаток 1 - пропозиція.pdf | |
08 липня 2022 14:17 |
2.2._Додаток 2 - технічне завдання.pdf | |
08 липня 2022 14:17 |
2.3. Додаток 3 - проект договору.pdf | |
08 липня 2022 14:17 |
2.4. Додаток 4 - субпідрядники.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-13-000039 ● 847b4d8656f8428288164610dd8ea202
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 жовтня 2022 15:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.10.2022
№ 46-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.10.2022 №46-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
21. UA-2022-07-08-005277-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» Висновок про результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2022-07-08-005277-a, розглянуто. За результатами розгляду надаємо аргументовані заперечення щодо Висновку. Так, відповідно до п.1 Розділу ІІ Висновку, за результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, технічна специфікація Замовника (Додаток № 2 тендерної документації) містить посилання на конкретні марки, виробника, торгові марки, що характеризують продукт («Tarkett», «Hhilips», «Aguaviva», «СТАР ТРЕЙД» та ін.) з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання. Як наслідок, установлено порушення вимог частини 4 статті 23 Закону. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та відсутності механізму їх усунення керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. По-перше, щодо виявлених порушень. В технічному завданні на закупівлю робіт Капітальний ремонт КУ «Міський плавальний басейн» по пров. Ветеринарному, 9 у м. Бердичеві (коригування)» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт), оголошення - UA-2022-07-08-005277-a містяться посилання на конкретні торгові марки та виробників, оскільки вони визначені проектною документацією по об’єкту Так, відповідно до частини 4 статті 23 закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». Відповідно до примітки до Додатку № 2 до тендерної документації зазначено, що у разі посилання на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – вважати або «еквівалент», який відповідає зазначеним технічним характеристикам в проектній документації. В технічному завданні містяться посилання на конкретні марки, виробника, торгові марки оскільки вони визначені проектною документацією, яка пройшла будівельну експертизу (експертний звіт №ЛВ 0121-4498-21/УЕГ/В від 28.12.2021). Тобто замовником наведено обґрунтування зазначення конкретних марок будівельних матеріалів. Наголошуємо, що згідно положень частини четвертої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не зобов’язаний зазначати обґрунтування безпосередньо в умовах тендерної документації, частиною 4 встановлено виключно вимогу щодо того, що посилання повинно містити вираз «або еквівалент». Зазначення переліку зазначених виробників є обґрунтованим, оскільки вказані проектною організацією під час розроблення проектної документації, яка пройшла будівельну експертизу та отримала позитивний експертний звіт. Крім того, Замовник зауважує, що правило частини 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо недопустимості зазначення в технічній специфікації посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб`єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва стосується предмета закупівлі. Згідно пункту 22 частини першої статті 2 Закону Україні «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. У даному випадку предметом закупівлі є роботи, а не певний товар марок («Tarkett», «Hhilips», «Aguaviva», «СТАР ТРЕЙД» та ін. Отже, зазначення в технічному завданні назв «Tarkett», «Hhilips», «Aguaviva», «СТАР ТРЕЙД» та ін. не є порушенням заборони, встановленої частиною 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначеної позиції дотримуються окружні адміністративні суди у справах №240/42508/21, № 500/3652/21 та № 480/7347/20. По-друге, щодо притягнення до відповідальності. Згідно діючого законодавства Комунальна установа "Міський плавальний басейн" за описане «нібито» порушення може притягнути уповноважену особу лише до дисциплінарної відповідальності. Правові підстави притягнення працівника до дисциплінарної відповідальності регламентовані Кодексом законів про працю України. Відповідно до ст.139 КЗпП України, працівники зобов'язані працювати чесно і сумлінно, своєчасно і точно виконувати розпорядження роботодавця, додержувати трудової і технологічної дисципліни, вимог нормативних актів про охорону праці, дбайливо ставитися до майна роботодавця, з яким укладено трудовий договір. Згідно із ч.2 ст.140 КЗпП України, у необхідних випадках заходи дисциплінарного впливу застосовуються стосовно окремих несумлінних працівників. Відповідно до ст.147 КЗпП України, за порушення трудової дисципліни до працівника може бути застосовано тільки один з таких заходів стягнення: 1) догана; 2) звільнення. Вважаємо, що описане порушення є малозначним. Чинним законодавством не визначено поняття малозначності вчиненного правопорушення та виключного переліку діянь, які можуть вважатися малозначними. Орган (посадова особа), уповноважений розглядати справи про дисциплінарні правопорушення, в кожному випадку окремо, зважаючи на характер вчинюваного діяння та обставини справи вирішує питання щодо притягнення особи до дисциплінарної. Вважаємо, що притягнення уповноваженої особи до відповідальності у вигляді не є співмірним із описаним порушенням.
2022-11-08 19:43:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 липня 2022 14:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВ АртХаус |
15 374 616,59
UAH з ПДВ
|
15 374 616,59
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 10 762 231.61 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" |
15 420 831,60
UAH з ПДВ
|
15 420 831,60
UAH з ПДВ
|
1.1857142857 | 13 005 520.63 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АртХаус #34394610 |
Переможець |
15 374 616,59
UAH з ПДВ
|
27 липня 2022 10:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 12:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 серпня 2023 10:51
|
№7.pdf | зміни до договору |
23 серпня 2023 10:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 червня 2023 14:04
|
ДУ 6(1).pdf | зміни до договору |
22 червня 2023 11:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2022 17:10
|
ДУ 5 до дог. 10 від 10.08.2022.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2022 16:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2022 12:45
|
ДУ 4 басейн.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2022 10:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2022 10:57
|
ДУ басейн.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2022 10:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2022 12:16
|
img017.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2022 12:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 серпня 2022 17:03
|
img010.pdf | зміни до договору |
15 серпня 2022 16:58
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2022 15:34
|
Договір басейн.pdf | укладений |
10 серпня 2022 15:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін згідно тексту додаткової угоди № 1 від 15.08.2022 року. Сума договору після внесення змін - 15 374 616.59 (П'ятнадцять мільйонів триста сімдесят чотири тисячі шістсот шістнадцять гривень 59 копійки) з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 (одна) робота. |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін згідно тексту додаткової угоди № 2 від 30.09.2022 року. Сума договору після внесення змін - 15 374 616.59 (П'ятнадцять мільйонів триста сімдесят чотири тисячі шістсот шістнадцять гривень 59 копійки) з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 (одна) робота. |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору щодо фінансування робіт у 2022 році |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору щодо фінансування робіт у 2022 році |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору щодо розміру фінансування робіт у 2022 році |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, через затримку фінансування витрат замовника |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до договору в зв'язку з наявністю фінансування всього об'єкта будівництва (договір діє до 31.12.2023 року) |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |