Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту автомобільного транспорту ХАЗ АЕ8276АА Лозуватської сільської ради
Очікувана вартість
89 000,00 UAH
UA-2022-07-08-005245-a e95f3842d19b4c19ab7e9f37b53a608a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Юріївна

+380989438079 tender.upravlinnya.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛОЗУВАТСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43946489
Місцезнаходження: 53020, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький р-н, село Лозуватка, вул.Миру, будинок 69
Контактна особа: Олена Юріївна
+380989438079
tender.upravlinnya.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2022 14:15
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2022 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2022 15:00
Очікувана вартість: 89 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 445,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 послуга
Послуги з поточного ремонту автомобільного транспорту ХАЗ АЕ8276АА Лозуватської сільської ради (місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, майдан Вознесенський, б.7В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 липня 2022 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СМТ 88 920,00
UAH з ПДВ
88 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2022 10:50
Електронний підпис
14 липня 2022 17:30
виписка.pdf
14 липня 2022 16:30
Електронний підпис
14 липня 2022 16:28
гарантійний лист.pdf
14 липня 2022 16:28
довідка.pdf
14 липня 2022 16:28
заява.pdf
14 липня 2022 16:28
св-во пдв.pdf
14 липня 2022 16:28
статут.pdf
14 липня 2022 16:28
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СМТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СМТ
#44520858
Переможець 88 920,00
UAH з ПДВ
20 липня 2022 09:02

Документи

20 липня 2022 09:02
Електронний підпис
20 липня 2022 08:58
протокол 143.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2022 09:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СМТ
#44520858
88 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 липня 2022 09:02
Електронний підпис
20 липня 2022 08:58
протокол 143.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 09:22
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2022 11:02
доп угода 2 від 23.110001.PDF зміни до договору
23 листопада 2022 10:59
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2022 12:59
доп угода 1 від 23.08.2022.PDF зміни до договору
25 серпня 2022 12:57
Електронний підпис укладений
28 липня 2022 13:16
96.PDF укладений
28 липня 2022 13:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження надання послуг та терміну дії договору в зв'язку з продовженням воєнного стану
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 липня 2022 — 23 серпня 2022
Сума оплати за договором: 88 920,00
UAH (в тому числі ПДВ 14 820,00 UAH)