Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фарба для дорожньої розмітки білого кольору
Очікувана вартість
191 400,00 UAH
UA-2022-07-08-004331-a e9d783c91c064556980815c6e3713254
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Юрчишина

+380931126230 yurchishinatim@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 23357437
Вебсайт: https://miskautopark.dp.ua/
Місцезнаходження: 49038, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вулиця Курчатова, будинок 8
Контактна особа: Ірина Юрчишина
+380931126230
yurchishinatim@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2022 13:18
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2022 00:00
Початок аукціону: 19 липня 2022 13:57
Очікувана вартість: 191 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 957,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2640 кілограм
Фарба для дорожньої розмітки білого кольору
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49038, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Курчатова 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2022 13:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2022 13:18
Оголошення фарба.docx
08 липня 2022 13:18
Проект договору .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Поставка
Дата подання: 08 липня 2022 14:49
Дата відповіді: 08 липня 2022 15:40
Шановний Замовник! Уточніть, будь ласка, строки поставки товару та чи можливе відвантаження товару однією партією?
Відповідь: Шановний учаснику! Пунктом 6.2.2. проекту Договору за Замовником закріплено право контролювати поставку товару у строки, встановлені Договором. Враховуючи, що термін поставки товару визначений до 31.12.2022, в умовах воєнного стану відповідна норма трактується в тому числі, і як "за вимогою Замовника". Ситуація в країні може змінитись після укладення договору, тому замовник не визначає чіткий графік поставки, таким чином зберігаючи у договорі можливість поставки як повного обсягу товару, так і часткової поставки, відповідно до потреб Замовника.
Щодо бюджету закупівлі
Дата подання: 08 липня 2022 14:55
Дата відповіді: 08 липня 2022 16:27
Шановний Замовнику! Доброго дня! Провівши розрахунки згідно вимог по кількості та якості, які визначені в тендерній документації, звертаємо Вашу увагу, що очікувана вартість закупівлі суттєво занижена. Зокрема, очікувана вартість, визначена у закупівлі, була актуальною перед початком війни в Україні, проте зараз, у період воєнного стану, бойових дій на території нашої країни та враховуючи терміни поставки до кінця 2022 року, нестабільності цін вказана вартість є суттєво вищою (мінімум на 32%). Таким чином, очікувана вартість закупівлі наразі занижена не менш як на 32%. Додатково визначаємо, що Ми є виробником лакофарбової продукції, відтак, володіємо інформацією щодо кон'юктури сировинного ринку, тенденцій в ціноутворенні готової продукції, тощо. Враховуючи наведене, пропонуємо збільшити очікувану вартість предмета закупівлі або зменшити визначену кількість товару. Сподіваємось на зважене рішення Замовника!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі замовник керувався основними принципами здійснення публічних закупівель (ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі") та відповідно до ПРИМІРНОЇ МЕТОДИКИ визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, Замовник реалізував право, закріплене ч. 4 ст. 4 Закону України "Про публічні закупівлі", на консультацію з суб'єктами господарювання перед проведенням закупівлі шляхом запиту комерційних пропозицій від постачальників. Середня ціна товару була вирахувана замовником на підставі комерційних пропозицій постачальників. Зміни до очікуваної вартості замовник вносити не буде.
Додатково повідомляємо, що закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", у якому існують жорсткі обмеження щодо зміни ціни товару. Тобто, на моменті рішення про участь у закупівлі учасник має зважити ризики, які можуть спрацювати після укладення договору. А саме: ціну товару можна збільшувати не більше, ніж на 10 % і виключно на підставі підтверджуючих документів відповідних органів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 липня 2022 14:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТ-С" 190 080,00
UAH з ПДВ
190 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАВОРК ПЛЮС" 191 400,00
UAH з ПДВ
191 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 липня 2022 21:23
Електронний підпис
18 липня 2022 21:21
виписка Альт-С.pdf
18 липня 2022 21:21
СпецЕко довіреність.pdf
18 липня 2022 21:21
Статут ч. 2_compressed.pdf.p7s
18 липня 2022 21:21
довідка ст. 17.pdf
18 липня 2022 21:21
довідка ЄДРПОУ.pdf.p7s
18 липня 2022 21:21
Статут ч. 1_compressed.pdf.p7s
18 липня 2022 21:21
Шепетівка ТТН.pdf.p7s
18 липня 2022 21:21
довідка ЄДРПОУ.pdf
18 липня 2022 21:21
довідка персонал.pdf.p7s
18 липня 2022 21:21
Статут ч. 3_compressed.pdf
18 липня 2022 21:21
СпецЕко видаткова.pdf.p7s
18 липня 2022 21:21
ССпецЕко ТТН.pdf.p7s
18 липня 2022 21:21
Витяг ПДВ (1).pdf.p7s
18 липня 2022 21:21
Витяг ПДВ (1).pdf
18 липня 2022 21:21
Шепетівка видаткова.pdf
18 липня 2022 21:21
Статут ч. 2_compressed.pdf
18 липня 2022 21:21
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (1).pdf.p7s
18 липня 2022 21:21
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
18 липня 2022 21:21
довідка персонал.pdf
18 липня 2022 21:21
сертифікат СОУ АК-501.PDF
18 липня 2022 21:21
довідка ст. 17.pdf.p7s
18 липня 2022 21:21
Статут ч. 3_compressed.pdf.p7s
18 липня 2022 21:21
виписка Альт-С.pdf.p7s
18 липня 2022 21:21
Статут ч. 1_compressed.pdf
18 липня 2022 21:21
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (1).pdf
18 липня 2022 21:21
ДОВІДКА ПОДАТКИ (2).pdf
18 липня 2022 21:21
СпецЕко видаткова.pdf
18 липня 2022 21:21
Відомості учасника.pdf
18 липня 2022 21:21
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
18 липня 2022 21:21
ДОВіДКА БАНКРУТСТВО.pdf
18 липня 2022 21:21
Шепетівка ТТН.pdf
18 липня 2022 21:21
ССпецЕко ТТН.pdf
18 липня 2022 21:21
ДОВІДКА ПОДАТКИ (2).pdf.p7s

Публічні документи

18 липня 2022 16:25
Електронний підпис
18 липня 2022 15:56
Проект договору .pdf
18 липня 2022 15:56
31.ЄДРПОУ витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТ-С"

ТОВ "ФАВОРК ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬТ-С"
#34328580
Очікує рішення 190 080,00
UAH з ПДВ
19 липня 2022 14:20

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 22 липня 2022 15:11
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Назва предмету закупівлі сформульована неправильно
Документи:
22 липня 2022 15:11
Електронний підпис
22 липня 2022 15:08
протокол 22 01 1 Ю.pdf