Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лави для оснащення тимчасових укриттів
Очікувана вартість
1 631 250,00 UAH
UA-2022-07-08-004085-a ● d4b57c219a7e40e19998aefc66f9810e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти і науки Бориспільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05408355 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська обл., Бориспіль, Київський Шлях,35 |
Контактна особа: |
Пригода Наталія Олександрівна +380459568378 borosvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 липня 2022 12:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 липня 2022 13:03 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 липня 2022 13:03 |
Початок аукціону: | 28 липня 2022 15:07 |
Очікувана вартість: | 1 631 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 156,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1305 штуки
Лави для оснащення тимчасових укриттів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, Бориспіль, за адресами закладів освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 серпня 2022
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Перерахування попередньої оплати не передбачається; розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником за фактично поставлений товар, на підставі накладних, з відстрочкою платежу до 45 робочих днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 липня 2022 12:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 липня 2022 12:12 |
Протокол 55 лави повідомлення про зміни.docx | |
13 липня 2022 12:12 |
Додаток 1 Технічні вимоги (Нова редакція ІІ).docx | |
13 липня 2022 12:12 |
Оголошення про проведення закупiвлi лави (ЗМІНИ ІІ).doc | |
11 липня 2022 14:32 |
Протокол 53 лави повідомлення про зміни.docx | |
08 липня 2022 12:58 |
Додаток 6.docx | |
08 липня 2022 12:58 |
Додаток 5 - Пропозицiя.doc | |
08 липня 2022 12:58 |
Додаток 4 - Iнформацiйна_довiдка.doc | |
08 липня 2022 12:58 |
Додаток 3 - Вимоги_до_учасникiв 1.docx | |
08 липня 2022 12:58 |
Додаток 2 Проект договору.doc |
13 липня 2022 12:14 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
13 липня 2022 12:12 |
Протокол 55 лави повідомлення про зміни.docx
|
||||||
13 липня 2022 12:12 |
Додаток 1 Технічні вимоги (Нова редакція ІІ).docx
|
||||||
13 липня 2022 12:12 |
Оголошення про проведення закупiвлi лави (ЗМІНИ ІІ).doc
|
||||||
11 липня 2022 14:32 |
Протокол 53 лави повідомлення про зміни.docx
|
||||||
08 липня 2022 12:58 |
Додаток 6.docx
|
||||||
08 липня 2022 12:58 |
Додаток 5 - Пропозицiя.doc
|
||||||
08 липня 2022 12:58 |
Додаток 4 - Iнформацiйна_довiдка.doc
|
||||||
08 липня 2022 12:58 |
Додаток 3 - Вимоги_до_учасникiв 1.docx
|
||||||
08 липня 2022 12:58 |
Додаток 2 Проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тех.характеристики
Дата подання: 13 липня 2022 09:59
Дата відповіді: 13 липня 2022 10:52
Доброго дня! Уточніть будьласка форму сидіння лави, кути повинні бути заокруглені чи ні?
Відповідь: Кути лави мають бути заокруглені, як на зображенні Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Тех вимоги
Дата подання: 13 липня 2022 10:06
Дата відповіді: 13 липня 2022 10:53
Доброго дня! Просимо внести зміни у Технічні, якісні та кількісні вимоги щодо закупівлі та прибрати вимогу, що "Учасник повинен надати документи (сертифікат відповідності) на відповідність державним стандартам на запропонований товар, зокрема ГОСТ 20902-95". Тому,що ГОСТ 20902-95 це є ГОСТ на Обідні шкільні СТОЛИ і не має відношення до данної закупівлі та до предмету закупівлі взагалі. Це звужує коло потенційних Постачальників. Дякуємо за розуміння.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше звернення розглянуто, відповідно до чого буде внесено зміни до Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-07-08-004085-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ПЛАХТА ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2822306554
Дата подання: 11 липня 2022 01:39
Упереджені вимоги, що унеможливлюють участь в процедурі закупівлі
Шановний замовник. Вашим предметом закупівлі є ТОВАР, а саме "Лави для оснащення тимчасових укриттів", простими словами - ЛАВА, звичайна та проста у виготовленні багатьма виробниками. Проте, вами у "Технічні, якісні та кількісні вимоги щодо закупівлі" навмисно включені формальні вимоги, що не стосуються технічних, якісних чи кількісних характеристик предмету закупівлі - ТОВАРУ, а саме вимоги надати копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015, сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015, сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2007, Сертифікат ISO 45001:2018 Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, Сертифікат що, підтвердує відповідність вимогам стандару SIC.COVID-FREE:2020. Дані сертифікати видаються ОРГАНІЗАЦІЯМ, про що прямо зазначено у відповідних текстах цих стандартів і явлюяються безпосередньо кваліфікаційними критеріями постачальника, тобто визначають, чи має постачальник впроваджену певну систему ISO чи ні. ЗУ "Про публічні закупівлі", Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі прямо визначають, які кваліфікаційні критерії Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі та подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Також, вами це зроблено в період військового стану, коли при всьому бажанні організаціям складно отримати зазначені документи з багатьох незалежних від них причин. Ваша позиція може свідчити про замовний характер закупівлі і можливу змову з певним постачальником, що "навиготовляв" собі необов'язкових сертифікаті, які не стосуються безпосередньо товару, але завдяки вашим маніпуляціям перешкоджають участі у закупівлі широкому колу постачальників. Вимагаємо усунути зазначені вище штучні перепони та обмежитись реальними Технічними, якісними та кількісними вимогами до товару.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 липня 2022 11:57
1. Оскільки товар, що є предметом закупівлі буде використовувати у закладах освіти та має бути належної якості, Замовником у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що Учасник на підтвердження якості та відповідності товару має надати у складі пропозиції, копію сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2018, IDT), Сертифікат на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), ДСТУ ISO 28000:2008 «Система управління безпекою ланцюга постачання», таким чином Замовник встановив чіткі вимоги щодо надання учасниками документів, які підтверджують якість та безпечність товару та дають можливість Замовнику перевірити відповідність запропонованого товару.
2. Стосовно надання сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці», Замовником будуть внесені зміни до Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
2. Стосовно надання сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці», Замовником будуть внесені зміни до Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2022-07-08-004085-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ПЛАХТА ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2822306554
Дата подання: 11 липня 2022 15:21
Перевищення замовником своїх повноважень та порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"
Ваша відповідь, що " Учасник на підтвердження якості та відповідності ТОВПАРУ має надати у складі пропозиції, копію сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2018, IDT), Сертифікат на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), ДСТУ ISO 28000:2008 «Система управління безпекою ланцюга постачання» є маніпуляцією та підміною понять. Зазначені вами сертифікати не сертифікують товари, вони лише підтверджують впровадження виробником певних організаційних систем у відповідності до певних стандартів ISO. Відповаідно до Статті 23. Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності - 1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)..Ваша технічна специфікація містить наступні характеристики: "Лава без спинки 3-місна, регульована по висоті, на плоскоовальній трубі, ростові групи №4-6 Точні габаритні розміри: 1500х300х380-460 мм. Вага: не більше 11 кг. Деревинні деталі лави виготовлені з ламінованої ДСП товщиною 18 мм. Крайки всіх деревинних елементів личкуються матеріалом для крайок – ПВХ 1,0 мм та 0,5 мм. Металеві частини лави виготовлені з плоскоовальних труб 50х30х1,2 мм, 38х20х1,2 мм та квадратної 20х20х1,2 мм, а також мають захисне покриття – емаль порошкова. Регулювання висоти лави здійснюється за допомогою гвинтів по отворах каркасу і ніжки, між якими встановлена пластикова перехідна втулка. На торцях каркасу закріплені пластикові наконечники, які запобігають травмуванню. Можливий колір ДСП: бук, дуб молочний. Можливий колір каркасу: салатовий (RAL6018), сірий (RAL7035), жовтий (RAL1018)." Надайте детальне роз'яснення, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти, наявність (відповідність) яких саме з перелічених характеристик товару підтверджують сертифікати, що вами вимагаються ( ДСТУ ISO 9001:2015 , ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 28000:2008)? Також надайте роз'яснення, який стосунок ГОСТ 11015-93 Столы ученические. Типы и функциональные размеры, ГОСТ 20902-95 Столы обеденные школьные. Функциональные размеры, мають до предмету закупівлі «Лави для оснащення тимчасових укриттів»?
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 липня 2022 16:41
Ознайомившись з Вашою вимогою, повідомляємо наступне:
Необхідність цієї закупівлі обумовлена не просто закупівлею товару (як Ви зазначаєте: «ТОВАР, а саме "Лави для оснащення тимчасових укриттів", простими словами - ЛАВА, звичайна та проста у виготовленні багатьма виробниками»), а виконанням заходів, що спрямовані на збереження життя та здоров’я дітей. У зв’язку з цим якість та надійність продукції є провідною умовою закупівлі.
Відповідно до пункту 5 статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
ISO 9001 - це процес оцінювання системи менеджменту в тій чи іншій компанії на відповідність вимогам стандарту. Для того, щоб отримати сертифікат відповідності ISO 9001, на підприємстві потрібно створити систему документації, яка регулює всі дії, що стосуються якості продукції. Простою мовою, цей сертифікат допомагає керівництву компанії правильно побудувати бізнес-процеси та приймати найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливатимуть на якість продукції.
ISO 14000 - серія міжнародних і добровільних для застосування стандартів і настанов, які присвячені екологічному менеджменту. Стандарти серії ISO 14000 формулюють вимоги до екологічної політики організації і допомагають зрозуміти, як впливають на навколишнє середовище ті чи інші продукти і послуги.
ISO 28000 – це міжнародний стандарт, розроблений Міжнародною організацією зі стандартизації (ISO) у відповідь на потребу світової бізнес-спільноти у зміцненні безпеки вантажів, транспортних засобів та об'єктів транспортної інфраструктури від загроз тероризму, контрабанди та розкрадань. Основне завдання стандарту ISO 28000 полягає у зміцненні транспортної безпеки та уніфікації вимог до систем менеджменту безпеки (СМБ). Оскільки місце поставки товарів - за адресами закладів освіти, Бориспіль, Київська область, Учасник торгів повиннен оцінити своє робоче середовище з точки зору забезпечення безпеки, а також визначити, чи є заходи щодо забезпечення безпеки, які вживаються на місці, адекватними, і чи існують уже обов'язкові вимоги до забезпечення безпеки, які організація виконує.
З урахуванням вище зазначеного, одним із доказів необхідного рівня якості товару є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик товару загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2018, IDT), Сертифікат на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), ДСТУ ISO 28000:2008 «Система управління безпекою ланцюга постачання», які діють в Україні. Наявність у підприємства сертифікатів відповідно до вимог ISO 9001; 14001 та 28000 свідчить про спроможність підприємства здійснити безпечну поставку предмету закупівлі у відповідності до вимог діючої нормативно–правової документації, і не містить жодних дискримінаційних елементів.
Необхідність цієї закупівлі обумовлена не просто закупівлею товару (як Ви зазначаєте: «ТОВАР, а саме "Лави для оснащення тимчасових укриттів", простими словами - ЛАВА, звичайна та проста у виготовленні багатьма виробниками»), а виконанням заходів, що спрямовані на збереження життя та здоров’я дітей. У зв’язку з цим якість та надійність продукції є провідною умовою закупівлі.
Відповідно до пункту 5 статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
ISO 9001 - це процес оцінювання системи менеджменту в тій чи іншій компанії на відповідність вимогам стандарту. Для того, щоб отримати сертифікат відповідності ISO 9001, на підприємстві потрібно створити систему документації, яка регулює всі дії, що стосуються якості продукції. Простою мовою, цей сертифікат допомагає керівництву компанії правильно побудувати бізнес-процеси та приймати найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливатимуть на якість продукції.
ISO 14000 - серія міжнародних і добровільних для застосування стандартів і настанов, які присвячені екологічному менеджменту. Стандарти серії ISO 14000 формулюють вимоги до екологічної політики організації і допомагають зрозуміти, як впливають на навколишнє середовище ті чи інші продукти і послуги.
ISO 28000 – це міжнародний стандарт, розроблений Міжнародною організацією зі стандартизації (ISO) у відповідь на потребу світової бізнес-спільноти у зміцненні безпеки вантажів, транспортних засобів та об'єктів транспортної інфраструктури від загроз тероризму, контрабанди та розкрадань. Основне завдання стандарту ISO 28000 полягає у зміцненні транспортної безпеки та уніфікації вимог до систем менеджменту безпеки (СМБ). Оскільки місце поставки товарів - за адресами закладів освіти, Бориспіль, Київська область, Учасник торгів повиннен оцінити своє робоче середовище з точки зору забезпечення безпеки, а також визначити, чи є заходи щодо забезпечення безпеки, які вживаються на місці, адекватними, і чи існують уже обов'язкові вимоги до забезпечення безпеки, які організація виконує.
З урахуванням вище зазначеного, одним із доказів необхідного рівня якості товару є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик товару загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2018, IDT), Сертифікат на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), ДСТУ ISO 28000:2008 «Система управління безпекою ланцюга постачання», які діють в Україні. Наявність у підприємства сертифікатів відповідно до вимог ISO 9001; 14001 та 28000 свідчить про спроможність підприємства здійснити безпечну поставку предмету закупівлі у відповідності до вимог діючої нормативно–правової документації, і не містить жодних дискримінаційних елементів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 липня 2022 15:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа - підприємець СЕРДЮК СТАНІСЛАВ ФЕДОРОВИЧ |
1 218 870,00
UAH з ПДВ
|
1 218 870,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КУШНАРЬОВ ДМИТРО ВІТАЛІЙОВИЧ" |
1 263 240,00
UAH з ПДВ
|
1 263 240,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КАМІНО ЛТД" |
1 487 700,00
UAH з ПДВ
|
1 487 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД" |
1 503 360,00
UAH з ПДВ
|
1 503 360,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа - підприємець СЕРДЮК СТАНІСЛАВ ФЕДОРОВИЧ #2772008419 |
Відхилено |
1 218 870,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2022 11:07
|
ФОП "КУШНАРЬОВ ДМИТРО ВІТАЛІЙОВИЧ" #2632314232 |
Переможець |
1 263 240,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2022 12:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2022 08:18
|
Договір 134.pdf | укладений |
02 серпня 2022 08:17
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Лави для оснащення тимчасових укриттів | 1305 | штуки |
968,00
UAH
|