Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація) (Капітальний ремонт об’єкту пошкодженого внаслідок воєнних дій школи І-ІІІ ступенів № 104 імені О.Ольжича Оболонського району міста Києва за адресою: м. Київ, вул. Лісна, 28)
Очікувана вартість
2 419 254,00 UAH
UA-2022-07-08-002691-a 5b29b49ad36445279a10c1125c44adaa
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петренко Ірина

0444199838 tender.obolon@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445442
Місцезнаходження: 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а
Контактна особа: Петренко Ірина
0444199838
tender.obolon@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2022 11:27
Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2022 00:00
Очікувана вартість: 2 419 254,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 096,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт об’єкту пошкодженого внаслідок воєнних дій школи І-ІІІ ступенів № 104 імені О.Ольжича Оболонського району міста Києва за адресою: м. Київ, вул. Лісна, 28
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2022 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2022 11:51
оголошення вікна 104_ зі змінами від 13.07.docx
11 липня 2022 15:36
оголошення вікна 104_ зі змінами від 11.07.docx
08 липня 2022 11:28
оголошення вікна 104.docx
13 липня 2022 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 липня 2022 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2022 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2022 11:51
оголошення вікна 104_ зі змінами від 13.07.docx
11 липня 2022 15:36
оголошення вікна 104_ зі змінами від 11.07.docx
08 липня 2022 11:28
оголошення вікна 104.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Термін отримання Довідок ДФС та МВС
Дата подання: 11 липня 2022 10:38
Дата відповіді: 12 липня 2022 10:45
Просимо вилучити наявність у учасника довідки МВС про судимість (термін отримання до 30 календарних днів) та довідку ДФС ( термін отримання ( 10 робочих днів) перенесши їх надання тільки Переможцем закупівлі, в іншому випадку дані довідки може надати лише підприємство, яке заздалегідь знало про закупівю. це корупційне правопорушення.
Відповідь: Доброго дня! дякуємо за ваше звернення та повідомляємо наступне. Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» учасник може вільно і вчасно сформувати за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing.
Довідкиу про відсутність (або наявність) заборгованості з податків, зборів (обов’язкових платежів), видану уповноваженим органом доходів і зборів, учасник може вільно і вчасно сформувати в особистому електронному кабінеті державної податкової служби України або, наприклад, в MEDoc.
Копія договору завірена фразою "згідно оригіналу"
Дата подання: 11 липня 2022 15:59
Дата відповіді: 12 липня 2022 15:49
Навішо робити копію договору , ставити печатки , підписувати сотні сторінок, враховуючи, договір, кошторис, допугоди, акти виконаних робіт. Думаємо достатньо сканкопії вишеперерахованого списку документів аналогічного договору
Відповідь: Доброго дня! дякуємо за ваше звернення та повідомляємо наступне. Достатньо буде сканкопії, та накладанням КЕП на пропозицію учасника

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" 2 417 142,05
UAH з ПДВ
2 417 142,05
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 липня 2022 17:32
Електронний підпис
21 липня 2022 17:31
Пропозиція.pdf
20 липня 2022 13:10
Електронний підпис
20 липня 2022 13:05
4.6 Статут.pdf
20 липня 2022 13:05
2.4 Штатний розпис.pdf
20 липня 2022 13:05
4.6.2 Опис.pdf
20 липня 2022 13:05
2.3.2 Диплом Шевчук.pdf
20 липня 2022 13:05
4.5 Проект договору.pdf
20 липня 2022 13:05
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
Переможець 2 417 142,05
UAH з ПДВ
22 липня 2022 10:21

Документи

22 липня 2022 10:21
Електронний підпис
22 липня 2022 10:20
протокол намір.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2022 10:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
2 417 142,05
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 липня 2022 10:21
Електронний підпис
22 липня 2022 10:20
протокол намір.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2023 09:50
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2022 12:29
66-КР_2.pdf зміни до договору
19 грудня 2022 12:27
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2022 12:08
66-КР_2.pdf зміни до договору
19 грудня 2022 11:59
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2022 10:55
66-КР_1.pdf зміни до договору
29 вересня 2022 10:52
Електронний підпис укладений
01 серпня 2022 16:18
66-КР.pdf укладений
01 серпня 2022 16:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили
Номер договору про закупівлю: 66-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни
Номер договору про закупівлю: 66-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №2 завантажена (опубліковано) повторно в зв'язку з технічними особливостями
Номер договору про закупівлю: 66-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 21 листопада 2022
Сума оплати за договором: 333 496,57
UAH (в тому числі ПДВ 55 582,76 UAH)