Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електричні побутові прилади( холодильник, електрична плита, зонт витяжний острівний, планетарна тістомісильна машина)
Очікувана вартість
128 329,00 UAH
UA-2022-07-08-002316-a 829fef30137b4420ba11f8ce88fc2687
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стороженко Богдан Миколайович

+380435621180 knp_murkur_buh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Мурованокуриловецька центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01982608
Місцезнаходження: 23400, Україна , Вінницька обл., Муровані Курилівці, смт. Муровані Курилівці, вул. Жовтнева, 87
Контактна особа: Стороженко Богдан Миколайович
+380435621180
knp_murkur_buh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2022 11:07
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2022 00:00
Очікувана вартість: 128 329,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 283,29 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Електричні побутові прилади( холодильник, електрична плита, зонт витяжний острівний, планетарна тістомісильна машина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23400, Україна, Вінницька область, смт Муровані Курилівці, вул.Жовтнева 87
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 серпня 2022
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо еквіваленту
Дата подання: 08 липня 2022 12:02
Дата відповіді: 08 липня 2022 15:03
Щановний Замовник! В Додатку 1 прописані вимоги які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та не дають нам можливості прийняти участь у відповідній закупівлі а саме: *Посилання в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника читати як «або еквівалент». ** Еквівалент (згідно з визначенням, наведеним в Академічному тлумачному словнику) — це щось рівноцінне, рівнозначне, рівносильне; те, що повністю відповідає чому-небудь, може його замінювати або виражати (книжн.); Навіть при незначних відхиленнях від технічних характеристик товар-еквівалент розглядатись не буде." В тлумачному словнику також написано, що Еквівалент (аналог) — продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату. Тобто Учасник має право пропонувати свій Товар з кращими характеристиками. ЦЕ Є ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА! Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Додатку 1 наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, просимо внести зміни в Додаток 1.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зауваження прийнято до уваги та внесено відповідні зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 липня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Мельник Ірина Миколаївна 125 190,00
UAH з ПДВ
125 190,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2022 15:28
Електронний підпис
15 липня 2022 15:13
03_Проект Договору.pdf
15 липня 2022 15:13
04_Гарантійний лист.pdf
15 липня 2022 15:13
05_Гарантійний лист.pdf
15 липня 2022 15:13
06_Гарантійний лист.pdf
15 липня 2022 15:13
07_Довідка аналог.дог..pdf
15 липня 2022 15:13
08_Лист-відгук.pdf
15 липня 2022 15:13
09_Аналогічний досвід.pdf
15 липня 2022 15:13
10_Свідоцтво.pdf
15 липня 2022 15:13
12_Паспорт та ІПН.pdf
15 липня 2022 15:13
14_Витяг ЄДРЮО.pdf
15 липня 2022 15:13
15_Лист-згода ПД.pdf
15 липня 2022 15:13
16_Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Мельник Ірина Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мельник Ірина Миколаївна
#2755916567
Переможець 125 190,00
UAH з ПДВ
22 липня 2022 09:04

Документи

22 липня 2022 09:04
Електронний підпис
22 липня 2022 08:58
Протокол
22 липня 2022 08:57
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2022 09:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Мельник Ірина Миколаївна
#2755916567
125 190,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 липня 2022 09:04
Електронний підпис
22 липня 2022 08:58
Протокол
22 липня 2022 08:57
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
тд20220725_13560613.pdf зміни до договору
16 серпня 2022 12:17
тд20220725_12122662.pdf зміни до договору
16 серпня 2022 12:17
договір зміни до договору
16 серпня 2022 12:17
договір зміни до договору
16 серпня 2022 12:17
тд20220725_13560613.pdf зміни до договору
25 липня 2022 13:57
Електронний підпис укладений
25 липня 2022 13:08
тд20220725_12122662.pdf укладений
25 липня 2022 12:22
договір укладений
25 липня 2022 12:16
договір укладений
25 липня 2022 12:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): заміна обладнання
Номер договору про закупівлю: 153
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під час оприлюднення договору було допущено помилку, а саме оприлюднено неправильний файл.Процедура закупівлі , знаходиться на стадії "Завершена" тому відсутня можливість видалити помилково завантажений файл та змінити його. У зв'язку із цим принято рішення оприлюднити договір про закупівлю через функціонал додаткових угод шляхом обрання підстави " Покращення якості предмета закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 153
Договір:
Номер додаткової угоди: 165
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML