Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка документації із землеустрою, погодження документації із землеустрою, внесення відомостей до Державного земельного кадастру та отримання витягів з Державного земельного кадастру згідно з розробленою документацією з землеустрою щодо 350 земельних ділянок, на яких розміщено трансформаторні підстанції
Очікувана вартість
1 400 000,00 UAH
UA-2022-07-08-000872-a 53ab97f883e04ee2a1fd02bac370e0c9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Плавайко

+380312619861 vspz2@zakarpat.energy

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00131529
Місцезнаходження: 89412, Україна , Закарпатська обл., Ужгородський р-н, село Оноківці, ВУЛИЦЯ ГОЛОВНА, будинок 57
Контактна особа: Наталія Плавайко
+380312619861
vspz2@zakarpat.energy
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2022 09:43
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2022 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2022 11:00
Початок аукціону: 21 липня 2022 12:21
Очікувана вартість: 1 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення пропозиції
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 6000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Забезпечення виконання договору про закупівлю

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги


Як об'єкт критичної інфраструктури Замовник здійснює закупівлю за Постановою КМУ № 169 від 28.02.2022 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розробка документації із землеустрою, погодження документації із землеустрою, внесення відомостей до Державного земельного кадастру та отримання витягів з Державного земельного кадастру згідно з розробленою документацією з землеустрою щодо 350 земельних ділянок, на яких розміщено трансформаторні підстанції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89412, Україна, Закарпатська область, с.Оноківці, вул.Головна,57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 липня 2023
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення пропозиції

Сума забезпечення: 6000 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронна банківська гарантія
Вимоги до документу: Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення пропозиції, яке має бути подане у формі електронної банківської гарантії. Розмір забезпечення пропозиції: 6 000,00 грн. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій; забезпечення пропозиції не повертається учаснику у випадках передбачених частиною 3 статті 25 Закону

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Забезпечення виконання договору про закупівлю
Вимоги до документу: Забезпечення виконання договору про закупівлю становить: 1 % від загальної вартості договору у формі застави грошових коштів на рахунку замовника. Учасник-переможець повинен внести не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин.
08 липня 2022 09:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2022 09:43
ОГОЛОШЕННЯ .doc
08 липня 2022 09:43
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо аналогічного досвіду та сертифікату ISO 9001:2018
Дата подання: 08 липня 2022 16:04
Дата відповіді: 11 липня 2022 15:02
Шановний Замовнику! Ознайомившись з викладеною Вами документацією оголошення про проведення спрощеної закупівлі, маємо такі запитання: 1. У Додатку 6 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) наведено наступне визначення поняття «аналогічного договору»: «*Аналогічним буде вважатися договір на виконання робіт згідно з предметом закупівлі за 2020-2021 р.» Назва предмета закупівлі, згідно з п. 2.1. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, визначена як: «Розробка документації із землеустрою, погодження документації із землеустрою, внесення відомостей до Державного земельного кадастру та отримання витягів з Державного земельного кадастру згідно з розробленою документацією з землеустрою щодо 350 земельних ділянок, на яких розміщено трансформаторні підстанції (код ДК 021:2015 - 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)». Відповідно до абз. 2 п. 1.1. ч. 1 «Найменування послуги» Додатку 2 «Технічні вимоги» до Оголошення «Виконавець бере на себе обов’язок у розроблені документації із землеустрою — проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в оренду за кодом КВЦПЗ 14.02, їх погодженню (в тому числі з суміжними землевласниками та землекористувачами) та внесенню до Державного земельного кадастру». Виходячи із вищезазначеного, за результатами процедури Виконавцю необхідно буде надати послуги з розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в оренду за кодом КВЦПЗ 14.02, їх погодження (в тому числі з суміжними землевласниками та землекористувачами) та внесення до Державного земельного кадастру. Тобто, фактично, зазначені послуги і є предметом закупівлі. Просимо уточнити, чи підпадає під поняття «аналогічного договору» договір на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в постійне користування та чи підходить такий договір для підтвердження наявності аналогічного досвіду? Яку кількість аналогічних договорів повинен надати Учасник для виконання вимог, визначених в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та додатках до нього? 2. У п. 14 Додатку 1 «Перелік документів, що вимагається у складі пропозиції» до Оголошення встановлена вимога, що учасник у складі тендерної пропозиції має надати: «14. Для забезпечення якості послуги учасник надає у складі пропозиції копію сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018(EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю». Вимоги сфери сертифікації: надання послуг інженерних та пов’язаних з ними послуг щодо технічного консультування, код ДКПП згідно ДК016:2010 71.12». Просимо роз’яснити, чи може Учасник на виконання зазначеної вимоги надати копію сертифікату ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» (ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»)? Чи буде у такому випадку дана вимога п. 14 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вважатися виконаною (дотриманою) Учасником?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день ! За загальним правилом, аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом. Тобто аналогічним буде вважатися договір за кодом ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги та предметом закупівлі: Розробка документації із землеустрою .
Так, враховуючи ст.50 ЗУ «Про землеустрій», яка передбачає розробку проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, договір на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в постійне користування під поняття «аналогічного договору» підпадає і підходить для підтвердження наявності аналогічного досвіду.
В Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначено , аналогічний договір , тобто виконання одного договору згідно з предметом закупівлі буде достатньо для підтвердження даного критерію.
Щодо наявності сертифікату в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чітко зазначено який саме сертифікат вимагається Замовником. Наявність в учасника сертифікату ДСТУ ENISO 9001:2018(ENISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю». Вимоги сфери сертифікації: надання послуг інженерних та пов’язаних з ними послуг щодо технічного консультування, код ДКПП згідно ДК016:2010 71.12» дозволить Замовнику обрати з поміж учасників, переможця з високим рівнем організації робочого процесу, якістю обслуговування клієнтів та надійною системою документообігу, а отже з високою якістю виконання робіт. У зв'язку з чим, у разі наявності сертифікату відмінного, ніж запропонованого в Оголошенні, з метою встановлення дотримання учасником всіх необхідних вимог державного стандарту, пропонуємо надати таблицю порівняння з вимогами передбаченими для сертифікату ДСТУ ENISO 9001:2018 (ENISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» . Вимоги сфери сертифікації: надання послуг інженерних та пов’язаних з ними послуг щодо технічного консультування, код ДКПП згідно ДК016:2010 71.12» з сертифікатом, що є в наявності в учасника.
Крім того, необхідно звернути увагу, що відсутність обов'язкової сертифікації учасника не позбавляє можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов закупівлі.
Щодо наявності працівників
Дата подання: 11 липня 2022 16:43
Дата відповіді: 12 липня 2022 10:56
Відповідно до Додатку 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник відповідає вимозі при наявності в штаті за основним місцем роботи не менше 2-х сертифікованих інженерів-геодезистів з вищою освітою, інформація про яких внесена до реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів. Згідно з абз. 2 ч. 3 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Враховуючи дане положення Закону, просимо дати відповідь, чи буде відхиленою пропозиція учасника у випадку надання у складі пропозиції підтвердження наявності не менше 2-х сертифікованих інженерів-геодезистів, одного з яких залучено за договором підряду.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Всі вимоги викладені Замовником у Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі . Відповідно до Додатку 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник відповідає вимозі за наявності в штаті за основним місцем роботи не менше 2-х сертифікованих інженерів-геодезистів з вищою освітою, інформація про яких внесена до реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-07-08-000872-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПРОЕКТІВ", Код ЄДРПОУ:38415005
Дата подання: 09 липня 2022 14:21
Кваліфікаційні вимоги до працівників
​​Доброго дня.

Ми підприємство, яке надає Вам послуги в сфері землеустрою з об'єктами різної складності протягом останніх років.

На даний момент за основним місцем роботи в нас працюють 6 працівників із вищою землевпорядною освітою, з яких 2 сертифікованих інженера-землевпорядника та 1 сертифікований інженер-геодезист.

Просимо Вас розглянути можливість внесення змін до вимог, що ніяким чином не впливає на ефективність виконання та якість результату. Дякуємо.​​
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 липня 2022 15:03
Добрий день , вимоги щодо працівників встановлені у Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Відповідно до п. 2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі » Замовник установлює такий кваліфікаційний критерій як наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід. Повідомляємо вас що ділянки розташовані по всій території Закарпатської області ,тобто для 1 інженера – геодезиста такий обсяг робіт є складним для виконання , що може призвести до порушення строків, а в результаті неякісного виконання умов договору , з метою швидкого і якісного виконання робіт Замовник вбачає необхідність встановлення даного кваліфікаційного критерію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2022 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ" 1 400 000,00
UAH з ПДВ
1 372 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "МОЯ ЗЕМЛЯ" 1 380 000,00
UAH з ПДВ
1 380 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

19 липня 2022 16:32
Електронний підпис
19 липня 2022 16:24
Статут.pdf
19 липня 2022 16:24
Наказ.pdf
19 липня 2022 16:24
Лист-підтвердження.pdf
19 липня 2022 16:24
Ліцензія.pdf
19 липня 2022 16:24
Лист-згода.pdf
19 липня 2022 16:24
Квалиф.серт. Жупан Н..pdf
19 липня 2022 16:24
Фінансова звітність.pdf
19 липня 2022 16:24
Позитивний відгук.pdf
19 липня 2022 16:24
Технічні вимоги.pdf
19 липня 2022 16:24
Сертиф.квал.Жупан Н..pdf
19 липня 2022 16:24
наказ, протокол.pdf

Публічні документи

25 липня 2022 17:51
Електронний підпис
25 липня 2022 17:04
Цінова пропозиція.PDF
19 липня 2022 12:11
Електронний підпис
19 липня 2022 12:08
Свідоцтва на повірку.PDF
18 липня 2022 18:10
Електронний підпис
18 липня 2022 18:09
ДОДАТОК 3.PDF
18 липня 2022 18:09
Сертифікат.PDF
18 липня 2022 18:09
Додаток 7.pdf
18 липня 2022 18:09
ВИПИСКА.pdf
18 липня 2022 18:09
Статут.pdf
18 липня 2022 18:09
ГАРАНТІЙНІ ЛИСТИ.PDF
18 липня 2022 18:09
Витяг Моя Земля.PDF
18 липня 2022 18:09
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
18 липня 2022 18:09
Додаток 2(1.4)баланс.PDF
18 липня 2022 18:09
Довідка неплатника.PDF
18 липня 2022 18:09
Додаток 2.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКСПЕРТ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВ "МОЯ ЗЕМЛЯ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ"
#31870465
Відхилено 1 372 000,00
UAH з ПДВ
22 липня 2022 10:35
ТОВ "МОЯ ЗЕМЛЯ"
#34605133
Переможець 1 380 000,00
UAH з ПДВ
22 липня 2022 10:39

Документи

22 липня 2022 10:35
Електронний підпис

Документи

22 липня 2022 10:39
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2022 10:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МОЯ ЗЕМЛЯ"
#34605133
1 380 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 липня 2022 10:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2023 15:42
ДУ №1 до договору №548.pdf зміни до договору
21 липня 2023 15:40
Електронний підпис укладений
03 серпня 2022 10:38
548.pdf укладений
03 серпня 2022 10:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 548
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML