Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт підвального приміщення для облаштування найпростішого укриття в ЗДО комбінованого типу №14 (ясла-садок) "Перлинка" код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
123 500,00 UAH
UA-2022-07-07-006745-a f01900cfd0c84c099898802894f93688
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Савенюк

+0501502845 saveniuknatali@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141680
Місцезнаходження: 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, буд. 101
Контактна особа: Наталія Савенюк
+0501502845
saveniuknatali@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2022 16:15
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2022 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2022 10:00
Початок аукціону: 19 липня 2022 15:49
Очікувана вартість: 123 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 617,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Закупівля згідно постанови №169 зі змінами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт підвального приміщення для облаштування найпростішого укриття в ЗДО комбінованого типу №14 (ясла-садок) "Перлинка" код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, м.Ковель, вул.Відродження,12А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 серпня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги проводяться у національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок виконавця, протягом семи робочих днів з дня підписання акту Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2022 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2022 16:15
Оголошення.docx
07 липня 2022 16:15
Додаток 1 ПД.docx
07 липня 2022 16:15
Додаток 2 ЦП.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

аналогічний договір
Дата подання: 12 липня 2022 12:30
Дата відповіді: 12 липня 2022 16:26
Шановний Замовнику, чи можемо подати як аналогічний договір на капітальний ремонт? Адже, аналогічним договором вважається договір однакової правової природи (договір підряду) із схожими видами будівельно-монтажних робіт. Якщо наше підприємство виконувало капітальний ремонт, реконструкцію, то поточний ремонт виконає без проблем. Бо подання лише аналогічних договорів на поточний ремонт є дискримінацією учасників. Пропонуємо внести зміни до оголошення, а саме надання аналогічних договорів на поточний/ капітальний ремонт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякую за запитання. Дана закупівля UA-2022-07-07-006745-a проводиться відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №169 від 28.02.2022 року зі змінами. Замовники (крім тих, що визначені в абзацах першому та другому п.1 п.1 постанови №169 від 28.02.2022) здійснюють публічні закупівлі, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, із використанням електронного каталогу та/або порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України “Про публічні закупівлі”.
Частина 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) передбачає, що замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Одним із таких критеріїв є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (далі — критерій). Відповідно до пункту 3 розділу І Порядку предмет закупівлі послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 частини 1 статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Аналогічним (аналогічними) є договір (договори) щодо того самого предмета закупівлі відповідно до коду Єдиного закупівельного словника та пункту 22 частини 1 статті 1 Закону.
Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини 1 статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та / або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Окрім того, відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі в окремих полях зазначається інформація щодо коду за показниками другої — п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника та назви згідно з ДСТУ, державних або галузевих будівельних норм.
Код, затверджений Замовником згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, обрано саме з метою оптимального планування закупівлі та визначення предмета закупівлі. Замовник використав найбільш точний код ДК щодо послуг з поточного ремонту, щоб зацікавлені постачальники могли отримати оптимальну інформацію, а замовник, у свою чергу, конкретний предмет закупівлі. Зміна вимог технічних характеристик предмету в частині підтвердження кваліфікаційним критеріям, а саме коду ДК і назви предмету в «аналогічному договорі» в даному виді закупівель не буде відповідати Закону і визначенню «аналогічний договір» щодо предмету закупівлі. Дана вимога не містить інформації обмеження за сумою, роком виконання, обмеження кола контрагентів, досвіду виконання аналогічного договору саме з цим замовником, а відповідно не є дискримінаційною. Ви можете взяти участь за показником четвертої цифри а також за визначенням «поточний ремонт приміщень», Замовник залишає за собою вибір предмета закупівлі і його технічні характеристики. Рекомендуємо звернутись до практики АМКУ щодо визначення терміну «аналогічний договір» і відповідно встановлення вимог щодо нього.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 липня 2022 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТБУД" 95 000,00
UAH з ПДВ
89 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" 116 134,64
UAH з ПДВ
89 370,00
UAH з ПДВ
Документи
КП Ремонтне житлово-комунальне підприємство № 1 117 500,00
UAH з ПДВ
89 382,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2022 19:57
Електронний підпис
17 липня 2022 19:56
5.Дод 2 ЦП.pdf.asice.zip
17 липня 2022 19:56
4.3. Опис_09_2021.pdf.asice.zip

Публічні документи

18 липня 2022 07:39
Електронний підпис
18 липня 2022 07:39
01 гарантійний лист.pdf
18 липня 2022 07:39
19 довідка.pdf.p7s
18 липня 2022 07:39
15 досвід роботи.pdf.p7s
18 липня 2022 07:39
09 лист-згода.pdf.p7s
18 липня 2022 07:39
13 сканкопія статуту.PDF
18 липня 2022 07:39
11 опис документів.PDF.p7s
18 липня 2022 07:39
09 лист-згода.pdf
18 липня 2022 07:39
17 довідка МТБ.pdf.p7s
18 липня 2022 07:39
06 цінова пропозиція.pdf
18 липня 2022 07:39
05 виписка з ЄДР.pdf
18 липня 2022 07:39
17 довідка МТБ.pdf
18 липня 2022 07:39
02 гарантійний лист.pdf
18 липня 2022 07:39
19 довідка.pdf
18 липня 2022 07:39
18 довідка працівники.pdf
18 липня 2022 07:39
04 гарантійний лист.pdf
18 липня 2022 07:39
05 виписка з ЄДР.pdf.p7s
18 липня 2022 07:39
02 гарантійний лист.pdf.p7s
18 липня 2022 07:39
01 гарантійний лист.pdf.p7s
18 липня 2022 07:39
04 гарантійний лист.pdf.p7s
18 липня 2022 07:39
11 опис документів.PDF
18 липня 2022 07:39
15 досвід роботи.pdf

Публічні документи

15 липня 2022 17:40
Електронний підпис
15 липня 2022 17:12
Електронний підпис
15 липня 2022 11:55
Електронний підпис
15 липня 2022 11:53
Виписка.pdf
15 липня 2022 11:53
Витяг з наказу.pdf
15 липня 2022 11:53
Витяг.pdf
15 липня 2022 11:53
Гарантійний лист.pdf
15 липня 2022 11:53
Лист-гарантія.pdf
15 липня 2022 11:53
Лист.pdf
15 липня 2022 11:53
Статут.pdf
15 липня 2022 11:53
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД"

КП Ремонтне житлово-комунальне підприємство № 1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТБУД"
#23250745
Переможець 89 280,00
UAH з ПДВ
21 липня 2022 14:34

Документи

21 липня 2022 14:34
Електронний підпис
21 липня 2022 14:32
протокол №15.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2022 14:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТБУД"
#23250745
89 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 липня 2022 14:34
Електронний підпис
21 липня 2022 14:32
протокол №15.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2022 15:36
ПРОТОКОЛ (технічна помилка) та Додаткова угода №1 від 21.08.2022 р. до Договору №314 від 01.08.2022 р..pdf зміни до договору
15 вересня 2022 15:35
Електронний підпис зміни до договору
23 серпня 2022 16:09
Дод угода №1 до Договору №314 від 01.08.2022 р..pdf зміни до договору
23 серпня 2022 16:06
Електронний підпис укладений
01 серпня 2022 17:05
договір №314.pdf укладений
01 серпня 2022 17:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Між Управлінням освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради та МПП «Інвестбуд» був укладений Договір №314 від 01.08.2022р. (далі-Договір) на Поточний ремонт підвального приміщення для облаштування найпростішого укриття в ЗДО комбінованого типу №14 (ясла-садок) "Перлинка" код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. У звꞌязку з частими оголошеннями повітряної тривоги, спричиненими російською агресію проти України та введенням воєнного стану; затримкою постачальниками матеріалів необхідних для робіт, а також враховуючи той факт, що відповідно до Закону України від 15.08.2022р. №573/2022 «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» строком до 21.11.2022р., Сторони Договору, на підставі п.10.3 Розділу 10 Договору, відповідно до листа звернення №20 від 21.08.2022 року від МПП «Інвестбуд», домовились строк надання послуг продовжити до 15 вересня 2022 року.
Номер договору про закупівлю: 314
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до умов п.10.3 Розділу 10 Договору №314 від 01.08.2022 р. в разі продовження воєнного стану термін дії договору може бути продовжено, про що складається додаткова угода, також п.5.1 Розділу 5 передбачено, що у разі продовження строку дії воєнного стану термін виконання може бути продовжено. Згідно Додаткової угоди №1 від 21.08.2022р. до Договору № 314 від 01.08.2022 року на підставі листа від МПП «Інвестбуд» №19 від 19.08.2022 р. було внесено зміни до Договору, а саме: п. 5.1. Розділу 5 викладено в наступніій редакції «Строк надання послуг: до 15 вересня 2022 року. п. 10.11 Розділу 10 «Договір набирає чинності з моменту його укладання і діє до повного виконання сторонами своїх зобов’язань, але не довше ніж тривалість воєнного стану, введеного відповідно до Указу Президента України від 24.02.22р. №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» затвердженого Законом України від 24.02.22р. №2102-ІХ, який продовжено відповідно до Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 14.03.22р. №133/2022 затвердженого Законом України від 15.03.22р. №2119-ІХ, який продовжено відповідно до указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 18.04.22р. №259/2022 затвердженого законом України від 21.04.22р. №2212-ІХ, який продовжено Указом Президента України від 17.05.2022р. №341/2022р. «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» затвердженого Законом України від 22.05.2022р. №2263-ІХ, Закон україни від 15.08.2022 р. №2500-ІХ, «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 12.08.2022р. №573/2022, а саме до 21.11.2022 року, а в частині розрахунків за цим договором, до повного їх виконання. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторін від виконання взятих зобов’язань, які лишились невиконаними». При введенні в систему прозоро була допущена технічна помилка, так термін дії Договору введено до 15.09.2022 року (необхідно до 21.11.2022 року). В примітках в системі прозоро, розділ «Детальніше про зміну» зазначено: «Між Управлінням освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради та МПП «Інвестбуд» був укладений Договір №314 від 01.08.2022р. (далі-Договір) на Поточний ремонт підвального приміщення для облаштування найпростішого укриття в ЗДО комбінованого типу №14 (ясла-садок) "Перлинка" код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. У звꞌязку з частими оголошеннями повітряної тривоги, спричиненими російською агресію проти України та введенням воєнного стану; затримкою постачальниками матеріалів необхідних для робіт, а також враховуючи той факт, що відповідно до Закону України від 15.08.2022р. №573/2022 «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» строком до 21.11.2022р., Сторони Договору, на підставі п.10.3 Розділу 10 Договору, відповідно до листа звернення №20 від 21.08.2022 року від МПП «Інвестбуд», домовились строк надання послуг продовжити до 15 вересня 2022 року». Додаткова угода №1 від 21.08.2022р. до Договору № 314 від 01.08.2022 року внесена, опис у системі прозоро зроблений 23.08.2022 року. Отже: 1. Згідно введеної в систему прозоро Додаткової угода №1 від 21.08.2022р. до Договору №314 від 01.08.2022 року рахувати: - Строк надання послуг: до 15 вересня 2022 року. - Термін дії Договору № 314 від 01.08.2022 року продовжено до 21.11.2022 року. 2. Помилку при введенні в системі прозоро термінів надання послуг та продовження дії Договору рахувати тенхнічною. Дана технічна помилка не прзводить до негативних наслідків, щодо виконання Договору
Номер договору про закупівлю: 314
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML