Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (оновлення програмної продукції Qlik)
Очікувана вартість
646 817,00 UAH
UA-2022-07-07-005446-a 9964daef79054356bea0f34bceac3809
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Андрій Кравченко

+380442473729 kravchenkoaw@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк"
Код ЄДРПОУ: 00032129
Вебсайт: http://www.oschadbank.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Госпітальна, 12 Г
Контактна особа: Андрій Кравченко
+380442473729
kravchenkoaw@oschadbank.ua
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2022 14:53
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2022 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2022 16:00
Початок аукціону: 20 липня 2022 12:41
Очікувана вартість: 646 817,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,77%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Оновлення програмної продукції Qlik
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Госпітальна, 12г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2023
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Виконавець протягом 5 (п'яти) банківських днів, з дати підписання Сторонами Договору, зобов'язаний надіслати на адресу Замовника за власний рахунок засобами поштового або кур'єрського зв'язку, або передати особисто з відміткою про вручення, оригінал рахунку на здійснення авансового платежу 100% (ста відсотків) від Загальної вартості Послуг. Виставлений Виконавцем відповідно до Договору рахунок на здійснення авансового платежу сплачується Замовником протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати його отримання (Замовником). У випадку не виставлення або несвоєчасного виставлення Виконавцем оригіналів рахунків на оплату Послуг, відповідно до умов Договору, Замовник не несе відповідальність за порушення строку здійснення оплати, визначеного Договором. Аванс 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 липня 2022 10:03
ДКТ prozorro.docx
14 липня 2022 10:03
ДКТ prozorro.docx
07 липня 2022 14:53
ДКТ prozorro.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

умови закупівлі
Дата подання: 13 липня 2022 10:31
Дата відповіді: 13 липня 2022 17:08
Шановний замовник! Відповідно до умов закупівлі "Учасники процедури закупівлі за результатами аукціону повинні завантажити протягом 2-х (двох) робочих днів наступні документи (у сканованому форматі PDF), а саме: - цінову пропозицію за результатами аукціону (Додаток № 1 цієї документації, відповідно)." Технічний регламент майданчика не передбачає технічної можливості завантажувати будь-які документи, після завершення строку прийняття пропозицій та з об'єктивних причин практично не може виконати цю вимогу (така можливість існує при проведенні відкритих торгів). Надайте, будь-ласка, роз'яснення з цього питання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, відповідно вимог п.13 Документації: «Учасники процедури закупівлі за результатами аукціону повинні завантажити протягом 2-х (двох) робочих днів наступні документи (у сканованому форматі PDF) цінову пропозицію за результатами аукціону (Додаток № 1 цієї документації, відповідно)»,
у зв’язку з технічним функціоналом електронної системи закупівель - відповідні документи завантажуються лише учасником з найнижчою ціновою пропозицією.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2022 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОМНІ ВЕЙ" 644 504,19
UAH
627 500,00
UAH
Документи
ТОВ "АрБіСі Груп" 640 000,00
UAH
635 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

26 липня 2022 07:30
Електронний підпис
19 липня 2022 07:59
Електронний підпис
18 липня 2022 16:30
Електронний підпис
18 липня 2022 16:29
2.Пропозиція цінова.pdf
18 липня 2022 16:29
1.Довідки_QS.ТПВ.pdf

Публічні документи

19 липня 2022 11:50
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОМНІ ВЕЙ"

ТОВ "АрБіСі Груп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОМНІ ВЕЙ"
#36715978
Відхилено 627 500,00
UAH
27 липня 2022 19:46
ТОВ "АрБіСі Груп"
#35647766
Відхилено 635 000,00
UAH
27 липня 2022 19:47

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій