Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам’яне марки ДГ (код за ЄЗС ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо)
Очікувана вартість
680 448,00 UAH
UA-2022-07-07-003880-a 5c94bbefadce4125889b3c9827d19e45
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Васкан Тетяна Миколаївна

+380463765282 yablunovka_bx@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Яблунівський ліцей" Чернігівської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 05266240
Місцезнаходження: 17591, Україна , Чернігівська обл., село Яблунівка, вул. Яблунева,17
Контактна особа: Васкан Тетяна Миколаївна
+380463765282
yablunovka_bx@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників (Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-06-01-004756-a; UA-2022-06-17-005265-a). Переговорна процедура застосовується на підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2022 14:28
Оскарження наміру укласти договір: 18 липня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Закупівля здійснюється відповідно до потреби закладу на 2022 рік.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 тонни
Вугілля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17591, Україна, Чернігівська область, Прилуцький район, село Яблунівка, вулиця Яблунева, будинок 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2022
ДК 021:2015: 09111000-0 — Вугілля та паливо на вугільній основі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлену партію товару здійснюються шляхом поетапної оплати Покупцем Товару по факту його поставки після пред'явлення Постачальником документів (оформлених відповідно до чинного законодавства України): - рахунку; - накладних. У платіжних дорученнях повинно бути посилання на номер даного Договору. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

07 липня 2022 13:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2022 13:05
UA-2022-06-17-005265-a-report.pdf
07 липня 2022 13:05
UA-2022-06-01-004756-a-report.pdf
07 липня 2022 13:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2022 13:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2022 13:05
UA-2022-06-17-005265-a-report.pdf
07 липня 2022 13:05
UA-2022-06-01-004756-a-report.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-09-14-000030 ● 690aa1783e4942d0947090e1ad133063
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 вересня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 вересня 2022 13:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


14.09.2022 № 201

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
41 UA-2022-07-07-003880-a 07.07.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-09-20 09:03:43

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі КЗ «Яблунівський ліцей» Чернігівської обласної ради (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-07-07-003880-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Яким чином та на підставі яких документів товариством з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОПРОЕКТ-ЛТД» підтверджено відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-09-22 12:11:41

Відповіді надано.

Доброго дня відповіді надала в прикріплених файлах.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-09-26 12:57:59

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі КЗ «Яблунівський ліцей» Чернігівської обласної ради (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-07-07-003880-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та документи, на підставі яких ТОВ «ЕНЕРГОПРОЕКТ-ЛТД» підтвердило відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону.
2. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «ЕНЕРГОПРОЕКТ-ЛТД» вимог листа запрошення від 06.07.2022 № 35-Б в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-09-28 15:26:40

Відповіді надано.

Доброго дня! Відповіді на питання надаю в прикріплених файла.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 07 жовтня 2022
Кінцевий строк оскарження: 13 жовтня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОПРОЕКТ-ЛТД" (ТОВ " ЕНЕРГОПРОЕКТ-ЛТД ")
#40401054
Переможець 680 448,00
UAH з ПДВ
07 липня 2022 14:28

Документи

07 липня 2022 14:28
Електронний підпис
07 липня 2022 14:15
Протокол рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 липня 2022 14:28

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОПРОЕКТ-ЛТД" (ТОВ " ЕНЕРГОПРОЕКТ-ЛТД ")
#40401054
680 448,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 липня 2022 14:28
Електронний підпис
07 липня 2022 14:15
Протокол рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 вересня 2022 13:45
звірка розрахунків укладений
15 вересня 2022 13:43
акт укладений
15 вересня 2022 13:43
Електронний підпис укладений
20 липня 2022 14:59
Договір про закупівлю укладений
20 липня 2022 14:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 680 448,00
UAH (в тому числі ПДВ 113 408,00 UAH)