Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби ДК 021:2015: 15810000-9 (хліб житньо-пшеничний та пшеничний)ДК 021:2015: 15811100-7 - Хліб)
Очікувана вартість
167 326,80 UAH
UA-2022-07-07-002615-a 2181376852984224863c0069c5f6122b
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кукелко Валентина Іванівна

+380542251103 kzsorsosdrzn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 липня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради "Сумський обласний спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення"
Код ЄДРПОУ: 02000398
Місцезнаходження: 40022, Україна , Сумська обл., Суми, площа Троїцька,14
Контактна особа: Кукелко Валентина Іванівна
+380542251103
kzsorsosdrzn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» зі змінами.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4500 кілограм
хліб житньо- пшеничний "Нахімовський" 820г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, площа Троїцька,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15811100-7 — Хліб
1700 кілограм
хліб пшеничний "Урожайний" 600г нарізний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, площа Троїцька,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15811100-7 — Хліб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника, наведений в реквізитах, після його отримання на підставі видаткової накладної. Оплата здійснюється Покупцем в день отримання товару, за умови безперебійної роботи банківської установи в якій обслуговується Покупець та наявного активного інтернет з’єднання. Зазначений строк продовжується на час неналежної роботи банківської установи Покупця або відсутності інтернет з’єднання. Пiсляоплата 1 Календарні 100

Тендерна документація

08 липня 2022 08:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «Сумська паляниця»
#36572867
Переможець 167 326,80
UAH з ПДВ
07 липня 2022 11:46

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2023 14:57
Електронний підпис укладений
17 січня 2023 14:55
д-у 3 від 10.01.23 дог.32.pdf зміни до договору
17 січня 2023 14:54
Електронний підпис укладений
17 січня 2023 14:44
д-у 2 від 02.11.22 дог.32.pdf зміни до договору
17 січня 2023 14:42
Електронний підпис укладений
17 січня 2023 14:27
д-у 1 від 28.10.22 дог.32.pdf зміни до договору
17 січня 2023 14:23
32 від 12.03.2022 укладений
07 липня 2022 11:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до спільної згоди покращити якість предмета закупівлі без збільшення суми, визначеної в Основному договорі, в зв’язку з чим: пункт 1.1. Основного договору викласти в наступній редакції: «1.1. ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язується систематично постачати і передавати згідно накладних у власність ПОКУПЦЯ хліб житньо-пшеничний (хліб Пахімовський йод. 0,820 кг в пл. без ег. за ціною 21.10 грн./І кг без ПДВ або хліб Фермерський 0,6 кг в пл. без ег. нарізний скибками за ціною 20,83 грн./ікг без ПДВ) в кількості 4500 кг та хліб пшеничний (Хліб Урожайний под. 0,6 кг наріз скибками) за ціною 26,17 грн./І кг без ПДВ в кількості 1700 кг за кодом ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечеиі хлібобулочні та кондитерські вироби (далі - Товар), а ПОКУПЕЦЬ зобов’язується приймати цей товар та своєчасно здійснювати його оплату на умовах Даного Договору»
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до спільної згоди змінити зміст пункту 10.1. Основного договору па нижчевикладений: п. 10.1.: «Цей договір набирає чинності з дня його підписання та діє до 21 листопада 2022 року, а саме: до припинення воєнного стану в Україні, оголошеного Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 р. №64/2022, затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-1Х (зі змінами, внесеними Указом від 14 березня 2022 року № 133/2022, затвердженим Законом України від 15 березня 2022 року № 2119-ЇХ, Указом від 18 квітня 2022 року № 259/2022, затвердженим Законом України від 21 квітня 2022 року № 2212-ІХ, Указом від 17 травня 2022 року № 341/2022, затвердженим Законом України від 22 травня 2022 року № 2263-ІХ, та Указом від 12 серпня 2022 року № 573/2022, затвердженим Законом України від 15 серпня 2022 року № 2500-ІХ) або до його скасування Указом Президента України, а в частині оплати за поставлений товар — до повного виконання сторонами узятих на себе зобов’язань. У разі продовження строку дії воєнного стану в Україні понад період, визначений Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022р. №64/2022 (зі змінами), строк дії цього договору автоматично продовжується (пролонговується) на строк дії воєнного стану в Україні, що буде встановлений Указом Президента України, якщо сторони не заперечують про це. Положення цього пункту Договору сторони можуть застосовувати не обмежену кількість раз. Якщо одна сторона Договору заперечує про продовження (пролонгацію) строку договору, то остання повинна завчасно (за три дні до закінчення строку: встановленого цим пунктом Договору або строку, згідно з внесеними змінами до Закону № 2102) письмово повідомити про цс іншу сторону, в цьому випадку Договір вважається розірваним - в день закінчення такого строку. Закінчення строку дії господарського договору не звільняє сторони від відповідальності за його порушення, що мало місце під час дії договору».
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з проведенням відкритих торгів з особливостями на поставку Замовнику протягом 2023 року хлібобулочних виробів за кодом ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, Сторони прийшли до спільної згоди: 1.1.1. Припинити дію Основного договору за згодою Сторін з моменту підписання цієї додаткової угоди; 1.1.2. Зміст пункту 5.4. Основного договору змінити на нижчевикладений: п. 5.4.: «Загальна сума Договору складає: 132086 грн. 78 коп. (Сто тридцять дві тисячі вісімдесят шість грн. 78 коп.) в тому числі ПДВ - 20514 грн. 46 коп., з них: за 2022 р. - 127120,78 грн. з ПДВ, за 2023 р. - 4966,00 грн. з ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 березня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 132 086,78
UAH (в тому числі ПДВ 20 514,46 UAH)