Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція корпусу поліклініки під амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою м.Перечин, вул. Ужанська, 8» (ДК 021:2015 — 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
170 000,00 UAH
UA-2022-07-07-001218-a 18e34762ed9a4dbe8ffba577c81aaf65
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Гойзан

+380950166295 percpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРЕЧИНСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ПЕРЕЧИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42080984
Місцезнаходження: 89200, Україна , Закарпатська обл., місто Перечин, ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 16
Контактна особа: Марина Гойзан
+380950166295
percpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2022 10:13
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2022 00:00
Початок аукціону: 21 липня 2022 14:27
Очікувана вартість: 170 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розроблення проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція корпусу поліклініки під амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою м.Перечин, вул. Ужанська, 8»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89200, Україна, Закарпатська область, м. Перечин, вул. Ужанська,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 липня 2022  —  14 жовтня 2022
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата здійснюється впродовж 60 календарних днів з фактичної дати підписання Сторонами акту виконаних робіт шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Виконавця. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за виконання робіт здійснюються впродовж 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Експертиза ПКД
Дата подання: 07 липня 2022 15:36
Дата відповіді: 11 липня 2022 08:06
Доброго дня, не знайшли інформації стосовно експертизи, вона включена в вартість чи оплачується замовником окремо безпосередньо експертній організації? 21 день виконання, це виключно проектно-кошторисна документація, чи проходження експертизи теж входить?
Відповідь: Добрий день, вартість експертизи включена у суму закупівлі.
21 день надається на виконання проектно-кошторисної документації та проведення екпертизи проекту.
Експертиза
Дата подання: 12 липня 2022 10:10
Дата відповіді: 12 липня 2022 15:17
Чи може учасник на виконання вимог оголошення надати, позитивний експертний висновок кошторисної частини проектної документації?
Відповідь: Добрий день. Для замовника важливо підтвердження отримання позитивного висновку експертизи та наявність досвіду виконання проектних робіт по всіх розділах, які необхідні для виконання оголошеного замовлення.
Аналогічний досвід
Дата подання: 12 липня 2022 15:33
Дата відповіді: 12 липня 2022 16:39
Виходячи з відповіді замовника: "Добрий день. Для замовника важливо підтвердження отримання позитивного висновку експертизи та наявність досвіду виконання проектних робіт по всіх розділах, які необхідні для виконання оголошеного замовлення." Для підтвердження аналогічного досвіду Учасник може надати договір на проектування документації, що передбачає тіж роздфли що і предмет закупівлі та позитивний експертний звіт кошторисної частини документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для підтвердження виконання аналогічного досвіду Учаснику потрібно надати договір на проектування документації, що передбачає тіж розділи що і предмет закупівлі, акти виконаних робіт, позитивний експертний звіт кошторисної документації та відгук до договору від Замовника .
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-07-07-001218-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТЕХІНДУСТРІЯ", Код ЄДРПОУ:40835452
Дата подання: 11 липня 2022 15:58
Термін розробки ПКД
Відповідно до оголошення про закупівлю - строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг складає 21 робочий день. Вимагаємо збільшити термін до 35 робочих днів так як термін проходження експертизи для об'єктів такої складності складає мінімум 14 днів. Виходить для розробки ПКД лишається 7 робочих днів - що нереально.
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 липня 2022 11:45
Розглянувши зміст вимоги UA-2022-07-07-001218-a.b1 та врахувавши її доцільність, вирішено внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме до строку поставки товарів, виконання робіт, надання послуг та визначити його – 40 робочих днів.
У зв’язку із зміною оголошення про закупівлю необхідно змінити п. 3.1. Проєкту договору та викласти його у наступній редакції: «3.1. Виконавець приступає до виконання робіт за цим Договором не пізніше 2-х календарних днів з дня його підписання та має закінчити виконання робіт з виготовлення ПКД не пізніше 40 робочих днів з дня підписання договору обома сторонами.»
Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів. Також, у разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні.
На підставі вищеперерахованого вирішено:
1. Задовольнити вимогу UA-2022-07-07-001218-a.b1 від учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТЕХІНДУСТРІЯ", Код ЄДРПОУ:40835452.
2. Внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2022-07-07-001218-a.
3. Внесені зміни розмістити та відобразити в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів.
4. Строк для подання пропозицій продовжити в електронній системі закупівель на два робочі дні.

Документи

12 липня 2022 11:45
Протокол.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2022 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТТАУН" 129 820,00
UAH з ПДВ
122 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ХАСАНОВА ЄВГЕНІЯ УСМАНОВНА" 142 942,00
UAH з ПДВ
122 326,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВБК СТАНДАРТ" 150 061,34
UAH з ПДВ
123 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 липня 2022 17:01
Електронний підпис
18 липня 2022 17:01
кошторис .pdf
18 липня 2022 17:01
кошторис .pdf.p7s
18 липня 2022 17:01
цінова пропозиція.PDF
18 липня 2022 17:01
цінова пропозиція.PDF.p7s
18 липня 2022 17:01
не платникПДВ.PDF
18 липня 2022 17:01
витяг единий податок.PDF
18 липня 2022 17:01
Повноваження.PDF.p7s
18 липня 2022 17:01
маттехбаза.pdf
18 липня 2022 17:01
не платникПДВ.PDF.p7s
18 липня 2022 17:01
працівники.pdf
18 липня 2022 17:01
маттехбаза.pdf.p7s
18 липня 2022 17:01
фінзвіт.pdf
18 липня 2022 17:01
ТрудовіВідносини.pdf.p7s
18 липня 2022 17:01
Статут.PDF
18 липня 2022 17:01
фінзвіт.pdf.p7s
18 липня 2022 17:01
Статут.PDF.p7s
18 липня 2022 17:01
ТрудовіВідносини.pdf
18 липня 2022 17:01
працівники.pdf.p7s
18 липня 2022 17:01
Повноваження.PDF
18 липня 2022 17:01
договір2.pdf.p7s
18 липня 2022 17:01
договір2.pdf
18 липня 2022 17:01
аналогДоговори.pdf.p7s
18 липня 2022 17:01
сертефікати.PDF
18 липня 2022 17:01
Витяг с ЕДР.PDF.p7s
18 липня 2022 17:01
договір3.PDF.p7s
18 липня 2022 17:01
аналогДоговори.pdf
18 липня 2022 17:01
Витяг с ЕДР.PDF
18 липня 2022 17:01
договір1.PDF
18 липня 2022 17:01
договір3.PDF
18 липня 2022 17:01
сертефікати.PDF.p7s
18 липня 2022 17:01
договір1.PDF.p7s
18 липня 2022 17:01
тех завдання.PDF
18 липня 2022 17:01
тех завдання.PDF.p7s

Публічні документи

20 липня 2022 12:48
Електронний підпис
20 липня 2022 11:40
02. Опис.pdf
20 липня 2022 11:40
02. Опис.pdf.p7s
20 липня 2022 11:40
07. Паспорт директора.pdf
20 липня 2022 11:40
14. Цінова пропозиція.pdf
20 липня 2022 11:40
15. Лист-згода із ТЗ.pdf
20 липня 2022 11:40
15. Лист-згода із ТЗ.pdf.p7s
20 липня 2022 11:40
16. Технічне завдання.pdf
20 липня 2022 11:40
18. Проект договору.pdf
20 липня 2022 11:40
18. Проект договору.pdf.p7s
20 липня 2022 11:40
19. Витяг ЄДР.pdf
20 липня 2022 11:40
19. Витяг ЄДР.pdf.p7s
20 липня 2022 11:40
20. Витяг ЄП.PDF
20 липня 2022 11:40
20. Витяг ЄП.PDF.p7s
20 липня 2022 11:40
26. Експертні звіти.PDF
20 липня 2022 11:40
26. Експертні звіти.PDF.p7s
20 липня 2022 11:40
27. Листи-відгуки.pdf
20 липня 2022 11:40
27. Листи-відгуки.pdf.p7s
20 липня 2022 11:40
31. Кошторис.pdf
20 липня 2022 11:40
31. Кошторис.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТТАУН"

ФОП "ХАСАНОВА ЄВГЕНІЯ УСМАНОВНА"

ТОВ "ВБК СТАНДАРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТТАУН"
#39650400
Переможець 122 000,00
UAH з ПДВ
25 липня 2022 13:27

Документи

25 липня 2022 13:27
Електронний підпис
25 липня 2022 13:26
Протокол №34.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 липня 2022 13:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТТАУН"
#39650400
122 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 липня 2022 13:27
Електронний підпис
25 липня 2022 13:26
Протокол №34.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2023 11:13
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 13:49
img20221230_13145089 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2022 13:28
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2022 11:48
Додаткова угода 2.PDF зміни до договору
23 листопада 2022 11:03
Електронний підпис зміни до договору
29 серпня 2022 14:32
д.у.№1.pdf зміни до договору
29 серпня 2022 14:31
Електронний підпис укладений
29 липня 2022 13:21
договір.PDF укладений
29 липня 2022 13:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з відсутністю необхідних вихідних даних для проектування уклали дану Додаткову угоду щодо внесення змін до Договору підряду № 67 від 29.07. 2022 року
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з відсутністю необхідних вихідних даних для проектування уклали дану Додаткову угоду щодо внесення змін до Договору підряду № 67 від 29.07. 2022 року
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: в зв"язку з закінченням поточного року та змінами у фінансуванні