Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розроблення проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція корпусу поліклініки під амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою м.Перечин, вул. Ужанська, 8» (ДК 021:2015 — 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
170 000,00 UAH
UA-2022-07-07-001218-a ● 18e34762ed9a4dbe8ffba577c81aaf65
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРЕЧИНСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ПЕРЕЧИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42080984 |
Місцезнаходження: | 89200, Україна , Закарпатська обл., місто Перечин, ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 16 |
Контактна особа: |
Марина Гойзан +380950166295 percpmsd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 липня 2022 10:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 липня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 липня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 21 липня 2022 14:27 |
Очікувана вартість: | 170 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розроблення проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція корпусу поліклініки під амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою м.Перечин, вул. Ужанська, 8»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89200, Україна, Закарпатська область, м. Перечин, вул. Ужанська,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 липня 2022
—
14 жовтня 2022
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата здійснюється впродовж 60 календарних днів з фактичної дати підписання Сторонами акту виконаних робіт шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Виконавця. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за виконання робіт здійснюються впродовж 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 липня 2022 11:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 липня 2022 11:42 |
ДОДАТОК4 Квалiфiкацiйнi_критерii (нова редакція).docx | |
12 липня 2022 11:42 |
ДОДАТОК1 - Вiдомостi про учасника (нова редакція).docx | |
12 липня 2022 11:42 |
ДОДАТОК3 Техзавдання Амбулаторія (нова редакція).docx | |
12 липня 2022 11:42 |
Оголошення Амбулаторія нова редакція.rtf | |
12 липня 2022 11:42 |
ДОДАТОК2 Проект Договору (нова редакція).docx |
12 липня 2022 11:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 липня 2022 11:42 |
ДОДАТОК4 Квалiфiкацiйнi_критерii (нова редакція).docx
|
|||
12 липня 2022 11:42 |
ДОДАТОК1 - Вiдомостi про учасника (нова редакція).docx
|
|||
12 липня 2022 11:42 |
ДОДАТОК3 Техзавдання Амбулаторія (нова редакція).docx
|
|||
12 липня 2022 11:42 |
Оголошення Амбулаторія нова редакція.rtf
|
|||
12 липня 2022 11:42 |
ДОДАТОК2 Проект Договору (нова редакція).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Експертиза ПКД
Дата подання: 07 липня 2022 15:36
Дата відповіді: 11 липня 2022 08:06
Доброго дня, не знайшли інформації стосовно експертизи, вона включена в вартість чи оплачується замовником окремо безпосередньо експертній організації? 21 день виконання, це виключно проектно-кошторисна документація, чи проходження експертизи теж входить?
Відповідь: Добрий день, вартість експертизи включена у суму закупівлі.
21 день надається на виконання проектно-кошторисної документації та проведення екпертизи проекту.
21 день надається на виконання проектно-кошторисної документації та проведення екпертизи проекту.
Експертиза
Дата подання: 12 липня 2022 10:10
Дата відповіді: 12 липня 2022 15:17
Чи може учасник на виконання вимог оголошення надати, позитивний експертний висновок кошторисної частини проектної документації?
Відповідь: Добрий день. Для замовника важливо підтвердження отримання позитивного висновку експертизи та наявність досвіду виконання проектних робіт по всіх розділах, які необхідні для виконання оголошеного замовлення.
Аналогічний досвід
Дата подання: 12 липня 2022 15:33
Дата відповіді: 12 липня 2022 16:39
Виходячи з відповіді замовника: "Добрий день. Для замовника важливо підтвердження отримання позитивного висновку експертизи та наявність досвіду виконання проектних робіт по всіх розділах, які необхідні для виконання оголошеного замовлення."
Для підтвердження аналогічного досвіду Учасник може надати договір на проектування документації, що передбачає тіж роздфли що і предмет закупівлі та позитивний експертний звіт кошторисної частини документації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Для підтвердження виконання аналогічного досвіду Учаснику потрібно надати договір на проектування документації, що передбачає тіж розділи що і предмет закупівлі, акти виконаних робіт, позитивний експертний звіт кошторисної документації та відгук до договору від Замовника .
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-07-07-001218-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТЕХІНДУСТРІЯ", Код ЄДРПОУ:40835452
Дата подання: 11 липня 2022 15:58
Термін розробки ПКД
Відповідно до оголошення про закупівлю - строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг складає 21 робочий день. Вимагаємо збільшити термін до 35 робочих днів так як термін проходження експертизи для об'єктів такої складності складає мінімум 14 днів. Виходить для розробки ПКД лишається 7 робочих днів - що нереально.
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 липня 2022 11:45
Розглянувши зміст вимоги UA-2022-07-07-001218-a.b1 та врахувавши її доцільність, вирішено внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме до строку поставки товарів, виконання робіт, надання послуг та визначити його – 40 робочих днів.
У зв’язку із зміною оголошення про закупівлю необхідно змінити п. 3.1. Проєкту договору та викласти його у наступній редакції: «3.1. Виконавець приступає до виконання робіт за цим Договором не пізніше 2-х календарних днів з дня його підписання та має закінчити виконання робіт з виготовлення ПКД не пізніше 40 робочих днів з дня підписання договору обома сторонами.»
Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів. Також, у разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні.
На підставі вищеперерахованого вирішено:
1. Задовольнити вимогу UA-2022-07-07-001218-a.b1 від учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТЕХІНДУСТРІЯ", Код ЄДРПОУ:40835452.
2. Внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2022-07-07-001218-a.
3. Внесені зміни розмістити та відобразити в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів.
4. Строк для подання пропозицій продовжити в електронній системі закупівель на два робочі дні.
У зв’язку із зміною оголошення про закупівлю необхідно змінити п. 3.1. Проєкту договору та викласти його у наступній редакції: «3.1. Виконавець приступає до виконання робіт за цим Договором не пізніше 2-х календарних днів з дня його підписання та має закінчити виконання робіт з виготовлення ПКД не пізніше 40 робочих днів з дня підписання договору обома сторонами.»
Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів. Також, у разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні.
На підставі вищеперерахованого вирішено:
1. Задовольнити вимогу UA-2022-07-07-001218-a.b1 від учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТЕХІНДУСТРІЯ", Код ЄДРПОУ:40835452.
2. Внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2022-07-07-001218-a.
3. Внесені зміни розмістити та відобразити в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів.
4. Строк для подання пропозицій продовжити в електронній системі закупівель на два робочі дні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 липня 2022 14:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТТАУН" |
129 820,00
UAH з ПДВ
|
122 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ХАСАНОВА ЄВГЕНІЯ УСМАНОВНА" |
142 942,00
UAH з ПДВ
|
122 326,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВБК СТАНДАРТ" |
150 061,34
UAH з ПДВ
|
123 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТТАУН" #39650400 |
Переможець |
122 000,00
UAH з ПДВ
|
25 липня 2022 13:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2023 11:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 13:49
|
img20221230_13145089 (1).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 13:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 листопада 2022 11:48
|
Додаткова угода 2.PDF | зміни до договору |
23 листопада 2022 11:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 серпня 2022 14:32
|
д.у.№1.pdf | зміни до договору |
29 серпня 2022 14:31
|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2022 13:21
|
договір.PDF | укладений |
29 липня 2022 13:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з відсутністю необхідних вихідних даних для проектування уклали дану Додаткову угоду щодо внесення змін до Договору підряду № 67 від 29.07. 2022 року |
Номер договору про закупівлю: | 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з відсутністю необхідних вихідних даних для проектування уклали дану Додаткову угоду щодо внесення змін до Договору підряду № 67 від 29.07. 2022 року |
Номер договору про закупівлю: | 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |